Niemiec Opublikowano 24 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2004 Skladam swoje WC rev2, bo jednak to wciaga, takiej ciszy i wydajnosci nie jest w stanie zapewnic nawet zalman 7000A. Moj zestawik bedzie sie skladal z: :arrow: Uriel rev2 :arrow: Atira GPU :arrow: MJ1000 :arrow: BlackIce Pro :arrow: Papsta 4312L :arrow: UV Dye Lite (mam zielony i niebieski, zobaczymy, ktory ladniejszy ;) ) Jak sie uda mi gdzies kupic jakis bloczek na NB kryty pleksa to tez dolaczy on do zestau i bedzie tez rezerwuar do zatoki 5,25" jak tylko Dzidzia go wykona ;) wszystko mam w domciu poza chlodniczka i papstem, ktore do mnie jada ;] Bloki sa oparte na szybkozlaczkach camozzi, uriel 3*12 OD a Atira kolanka 12 OD. Zdejcia beda jak wszystko poskladam. Teraz mam pytanko jak zamontowac chlodnice. Wiem, ze bedzie z przodu na dole, ale bedzie problem z dostarczeniem powietrza dla niej z powodu konstrukji frontu budy (foto). na 100% bede musial wyciac 1 miejsce do HDD. Zastanawiam sie czy wycinac dziure w plastiku i przenoscic gdzies przyciski power, reset i wyprowadzenie usb czy tez odsunac chlodniczke z 5cm od pzedniej krawedzi i nie zrobic wlotu powietrza w bocznej sciance i nie nakierowac go czyms takim jak shroud bezbosrednio na rdzen. dla porownania pod koszykiem znajduje sie wentyl 120mm. po postawieniu go przy plastiku siega on do polowy nakejki msi. Troche dlugo, ale dzieki za uwage. PS. wiem, ze jest w cholere kurzu w kompie, ale mam remont w domciu i jest to narazie nie uniknione :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nive11en Opublikowano 24 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2004 Mysle ze moglbys postawic komputer na jakiejs platformie (np. tak jak Tilt ma), wyciac z przodu na dole dziure, wsadzic wiatrak ktory bedzie wciagal zimne powietrze z dolu i wdmuchiwal przez Black Ice do obudowy. Troche by sie trzeba z tym nameczyc, ale napewno mniej nizli wycinac z przodu obudowy i przesuwac wszystkie przyciski, diody, itd. Moze Black Ice bedzie pasowal gdzies z tylu obudowy? Wtedy jakis wiatrak moglby wydmuchiwac powietrze przez niego. Bardzo sie ciesze ze bedziesz mial Black Ice, sam zastanawiam sie nad jego kupnem, jestem ciekaw jakie beda osiagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 24 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2004 stawianie kompa na platformie jak chlodnica ma wymiary 13*15cm mija sie moim zdaniem z celem. jakbym chcial tak zrobic to bym jej nie kupowal tylko zostal przy kadecie, ktory swoja droga gdzies sie wala ;) pod zasilka jest miejsca tylko na wentyl 80mm, wiec BIP tam nei wejdze. zastanawiam sie nad zrobieniem czegos na ksztalt OTES z boku buty tylko cy zda to egzamin :/ moze jakies inne sugestie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER BY AMD Opublikowano 24 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2004 ja bym dziere wycioł tylko w tym grilu metalowym i jak nie ma wlotów na dole w plastiku to tam bym cały duł wycioł nie wiem czy jest sens wycinać jedne 3.5 czy nie lepiej wnieć 3.5 tak jak ja mam :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiZzArD Opublikowano 24 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2004 Ja bym nie planował układu w którym powietrze jest zasysane przez chłodnicę do wnętrza obudowy. W moim układzie chłodnica leży na dole budy i przez nią dmuchają 2 X 120 mm wiatraki (buda stoi na dodatkowej konstrukcji) wyciągające powietrze na zewnątrz. Z doświadczenia mówię, że blat na którym to wszystko stoi potrafi się nieźle nagrzać od powietrza które przeszło przez chłodnicę. Pomyśl co będzie jeśli ogrzane przez chłodnicę powietrze trafi do wnętrza obudowy - temperatura w środku sporo wzrośnie :). IMHO lepiej będzie wstawić chłodniczkę na przód ubudowy i w środku za nią dać wentyl wyciągający niejako powietrze z wnętrza budy. Przynajmniej nie podgrzejesz sobie dodatkowo reszty bebechów. BTW - jak ktoś ma miejsce na serwerze i jest zainteresowany to mogę podrzucić fotki tego jak to u mnie wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 24 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2004 mam pod zasilaczem wentyl 80mm od arctica, ktory bedzie to wytlaczal - jest nieslyszalny, a tak poza tym to w zasilce mam smiglo 120mm wiec wentylacaja byla by dobra mimo ciszy. czyli jednak nie obedzie sie bez prucia plastikow :[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 ...Z doświadczenia mówię, że blat na którym to wszystko stoi potrafi się nieźle nagrzać od powietrza które przeszło przez chłodnicę. Pomyśl co będzie jeśli ogrzane przez chłodnicę powietrze trafi do wnętrza obudowy - temperatura w środku sporo wzrośnie :). IMHO lepiej będzie wstawić chłodniczkę na przód ubudowy i w środku za nią dać wentyl wyciągający niejako powietrze z wnętrza budy. Przynajmniej nie podgrzejesz sobie dodatkowo reszty bebechów.8O Powietrze po przejsciu przez Kadeta z PAPST 172mm 12V, przy 70W zrodle ciepla ma temperature o 4*C wieksza od wejsciowej. Jak myslisz teraz, co bedzie lepsze - brak wymuszonej cyrkulacji w obudowie, czy cyrkulacja powietrzem o 4C cieplejszym? Mysle, ze skoro CPU, NB i GPU maja byc chlodzone woda to reszcie nie zrobi to roznicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiZzArD Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Dalej się upieram przy mojej koncepcji ;) Można przecież odwrócić obieg powietrza :) Jesli wszystko ma być chłodzone wodą to obieg powietrza wewnątrz nie jest taki istotny jak przy AC, a na pewno lepiej będzie nie wtłaczać cieplejszego nawet o te teoretyczne 4 stopnie powietrza do środka. Można zainstalować chłodnicę z przodu na dole, za nią w środku umieścić wentyl, a ciepłe powietrze wypuścić przez system otworów w tym plastikowym panelu przednim (wyciąć boki, spód, nawiercić trochę przód i może wstawić jakiegoś małego grilla? Można na przykład wyciąć tą atrapę kratki u dołu i plastik na którym są naklejone nalepki a zamiast tego daćnp siatkę alu albo coś podobnego. Zostawiając oczywiście na miejscu tą część z przyciskami i diodami - może wyglądać całkiem ciekawie. Ten plastik dobrze się tnie dremelkiem - 10 minut i po kłopocie :) Lukas20 - nawet jeśli wszystko jest chłodzone wodą to i tak się trochę grzeje otoczenie chłodzonych elementów - czasem nawet bardzo (Jimmy tm i moje doswiadczenia z Nukiem II na 8Rda+ w temacie o Nukleonie II) :) Lepiej wtedy mieć w środku chłodniejsze powietrze, nawet jeśli chodzi tylko o 4 stopnie. Z ciekawości podstawię u siebie termometr pod budę s spróbuje określić o ile się to wszystko ociepla. Fakt że mam trochę kręconego procka - XP 1.8 @ 2,4 Ghz na napięciu 1,85 V, ale jak go odkręcę to też się to wszystko trochę grzeje :) Niemiec - a na górze budy nie wejdzie - tak było by chyba najlepiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerled Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Dalej się upieram przy mojej koncepcji ;) Można przecież odwrócić obieg powietrza :) Jesli wszystko ma być chłodzone wodą to obieg powietrza wewnątrz nie jest taki istotny jak przy AC, a na pewno lepiej będzie nie wtłaczać cieplejszego nawet o te teoretyczne 4 stopnie powietrza do środka.Jest jedna mała zmienna, której nie uwzględniłeś - szybkość wymiany ciepła (czyli oddawana moc) przy tej samej rez. termicznej zależy od różnicy temperatur. Czyli żeby osiągnąć maks. możliwą efektywność chłodnicy powietrze na nią nadmuchiwane powinno być możliwie najchłodniejsze czyli z z zewnątrz obudowy. Przykład (wartości random ale dość prawdopodobne): Niech temp. powietrza np. 20C, temp wody wpływającej do chłodnicy 30C, temp. wewnątrz obudowy np. 25C (bo i tak jest tam kilka elementów które się grzeją). Czyli nadmu<span style="color:red;">[ciach!]</span>ąc powietrze z zewnątrz masz różnicę 10C, z wewnątrz 5C. Czyli właśnie 2-krotnie zmniejszyłeś moc chłodnicy w tych samych warunkach. Oczywiście zmiana ta zostanie skompensowana przez wzrost temp. wody (bo i tak musi osiągnąć równowagę mocy oddawanej do pobranej) ale wzrost temp. wody z kolei spowoduje b. podobny efekt na procesorze! Końcowy rezultat - wyższa temp. na procu. Od razu zastrzegam dla wszystkich krytyków - rzeczywiste parametry mogą być zupełnie inne i zmiana może nie być tak zauważalna. Jeżeli np. przepływ powietrza jest b. duży to temp. wewnątrz obudowy jest bliska zewnętrznej. Tyle że mnie np. chodzi o rozsądny przepływ powietrza i tym samym o ciszę. Z kolei hardcore overclockers docenią każdy ułamek stopnia, który da się "urwać". W obu przypadkach nawiew z zewnątrz jest lepszy. A to że kilka układów w środku się nieco pogrzeje (kilka stopni)? No cóż - i tak pracują komfortowych warunkach w porównaniu z procem, MOSFET-ami, NB i wszystkim na co zakładane są bloki wodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiZzArD Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Zgadza się że powietrze z zewnątrz obudowy powinno być trochę zimniejsze niż to wewnątrz, ale nie przypuszczam, żeby róznica wynosiła aż 5 stopni :) Odczytz mobo to odczyt z jakiegoś układu, który przypuszczalnie jest trochę cieplejszy niż owiewające go powietrze. Aby stwierdzić jaka naprawdę jest temparatura wewnątrz obudowy trzeba by tam wstawić termometr :) Patrzę na budę Niemca i myslę, co by było gdyby wyciąć w dnie otwór, założyć jakiś filtr i przez coś na kształt schrouda zaciągać tamtędy powietrze do chłodnicy, wypusczane potem za zewnątrz przez rozwiązanie podane przezemnie powyżej. I wilk syty i owca cała :) Nic się dodatkowo nie podgrzeje :) Miejsca jest sporo - powinno się udać :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 1. Jesli chlodzisz wszystko woda to obieg powietrza ma nadal istotne znaczenie (moze nawet bardziej istotne niz przy AC). Brak wiatraka na CPU powoduje koniecznosc chlodznie m.in. mosfetow (RAM i NB tez sie dodatkowo od tego grzeja). 2. Gwarantuje Ci, ze powietrze w srodku bedzie zdecydowanie leplejsze niz 5*C (choc zalezy to od ilosci i sposobie mocowania wiatrakow). Popatrz sobie na fotki w podczerwieni EPOXA podczas pracy (orpocz standardowych elementow jest jeszcze jeden obszar w okolicy SB, ktory ma lekko wyzsza temperature - cala reszta jest zimna). Co teraz jest lepsze - 4*C mniej na procesorze czy 4*C mniej na niektorych (przewaznie nie grzejacych sie bardzo i nie majacych wplywu mierzalnego na wydajnosc) elementach mobo? BTW przy moich wiatrakach (zdjecia WC sa na forum) roznia miedzy temperatura powietrza w srodku a na zewnatrz wynosi 6*C! I co teraz? :) 3. Powietrze na zewnatrz bedzie znacznie chlodniejsze od wewnatrz. 4. Jak sobie wyobrazasz filtr powietrza dla systemu z podcisnieniem w srodku? 5. Jak sobie wobrazasz sterowanie strumnienia powietrzem wchodzacym do wiatraka? Wiadomo, ze wiazka powietrza wyjsciowa jest bardziej zwarta od wejsciowej. 6. Temperatura w srodku to nie tylko mobo. To rowniez resztki ciepla z elementow chlodzonych WC, z dyskow, CD-ROM'ow i calej reszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiZzArD Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 4. Jak sobie wyobrazasz filtr powietrza dla systemu z podcisnieniem w srodku? Dlaczego z podciśnieniem 8O ?? Przecież schroud z wentylem i chłodnicą stworzą zamkniętą konstrukcję, zupełnie odizolowaną od wnętrza obudowy (przepływ powietrza oczywiście). Z dołu zaciąga, z przodu wydmuciach!e :) Tak chyba będzie najlepiej? A przepływ powietrza wewnątrz obudowy zostanie taki, jakby nie było chłodnicy (no może trochę mniej miejsca będzie). A filtr jest potrzebny żeby wiatrak i chłodnica nie zatkały się z czasem od zaciągniętego kurzu, bo tego niestety nie da się uniknąć (patrz zdjęcie nr 2 :) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Czyli rozumiem, ze i tak zostawiasz duzo wiatrakow wdmuciach!acych powietrze (tak, zeby ilosc powietrza wdmuchiwanego bylo wieksza od wydmuchiwanego przez wiatraki)? Dzieki temu bedzie nadcisnienie i nie powinien sie srodek bardzo kurzyc. Reszta powietrza i tak znajdzie sobie jakos ujscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiZzArD Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Lukas20 - to co opisałem powyżej to propozycja dla Niemca :) U mnie wygląda to inaczej, ale jak robiłem WC to prawie nic na ten temat nie wiedziałem ;) Teraz pewnie zrobił bym tak jak napisałem, albo spróbował jakoś wcisnąć chłodnicę na górę obudowy - tam jest najlepsze miejsce. Ale to co zrobiłem i tak działa całkiem przyzwoicie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 26 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2004 jutro powinienem miec juz chlodnice w domciu i bede probowal ja w jak najmniej inwazyjny sposob zamontowac. podoba mi sie pomysl z zastosowaniem siatki na froncie ;] co do kurzu to niestety przy otwartej budzie, kompie na glebie, zalmanie i 120 w zasilce troche sie tego zbiera :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiZzArD Opublikowano 26 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2004 To zamknij budę ;) Będize się trochę mniej kurzyło. A co do siatki na froncie to twój ma fajny kształt i można w niego ładnie siatkę wkomponować. Polecam taką stalową siatkę na metry w sklepie z art metalowymi. Ma bardzo drobne oczka - ok 1mm - i cieniutkie druciki. Tnie się łatwo zwykłymi nożyczkami i można ją ładnie poukładać bo jest plastyczna. Dodatkowo działa trochę jak filtr, nie przechodzą przez nią większe kłaki :) a przepływu powietrza nie tamuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 26 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2004 filtr na chlodnice bedzie taki jak w 4max. co do budy to jak poskladam WC to bedzie zamknieta, teraz musi byc otwarta bo pod UD procek ma 50st a jakbym zamknal bude to by sie biedak ugotowal ;[ co do ksztaltu budy to jest [paskudny, bo od gory do dolu jest polokragla i beznadziejnei to wyglada z napedami :/ ale jak ja kupowalem rok 2000 to mi sie podobala i nie wiedzialem co to WC i modding, ba nawet nie wiedzialem co to tweak.pl :wow: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 27 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2004 Daje kilka fotek tak jak chcieliscie. NIestety nie ma wsrod nich fotek BlackIce i Papsta, bo jeszcze nie dotarly do mnie :( Jak tylko dojada to nieomieszkam dodac fotek. To sa moje bloczki. roznice w wykonczeniu spodo widac na pierwszy rzut oka, ale Atire doprowadze do takiego stanu jak wyglada uriel :D moj "helikopter" (wyglada jak helikopter jak zalozylem na wylot wentyl 120mm :) ) tylko taki trojnik udalo mi sie dostac w olsztynie na 99% bedzie zielony. sprawdzalem u Power By Amd jak kolorki wygladaja i po dodaniu 3 kropli niebieskiego woda stala sie tylko lekko blekitna a po 3 kroplach zileonego wyglada super zielono. moze niebieskiego UVdye uratuje wyglad pod UV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiZzArD Opublikowano 27 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2004 Mam taki sam trójnik :) Rozwierć go bo ma tragicznie grube ścianki i malutki przelot wewnątrz. Wystarczy z jednej strony - wyloty z bloku mogą być mniejsze. I uważaj na cybanty na kolankach - lubią przeciekać ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 Mam taki sam trójnik :) Rozwierć go bo ma tragicznie grube ścianki i malutki przelot wewnątrz. Wystarczy z jednej strony - wyloty z bloku mogą być mniejsze. I uważaj na cybanty na kolankach - lubią przeciekać ;)w ukladzie i tak beda weze 10 ID poza wezem na pompce (15 ID) wiec srednica wewnetrzna bedzie wystarczajaca (chyba) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 1. Nowa seria blokow CDF ma juz lepsze polerowanie 2. Nalezy unikac jakichkolwiek oporow przy wejsciu do pompki! Zadnego takiego trojnika (poza tym uzywa sie 2x45 a nie 1x90, ale jesli juz musisz miec te 90 to kup przynajmniej 18-20mm). Wiecej na ten temat (minimalizowanie oporow) jest napisane na overclockers.com (nie znam dokladnego linka). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viod Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 hmm to ta kaskada na gpu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER BY AMD Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 nie tak powiedział bym "średnio wyszlifowane " :P nie długo mozecie oczekiwac testu, w poniedziałek przyjeżdza do mnie spider extrem pobawie sie nim z tydzien a puzniej podmienie sie z niemcem na bloki i porównamy temperaturki na naszych prockach i układach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 hmm to ta kaskada na gpu?To jest jeszcze standartowy spod tylko, ze teraz seryjnie beda lepiej wykanczane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 to moze odesle swoj, zeby mi tez go tak wykonczyli ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER BY AMD Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 pociagnij go pare km po asfalcie i dociaz czyms odpowiednim napewno sie troszke zeszifuje moze nie bedzie sie tak błyszczał ale bedizesz mógł mówic ze extremalnie szlifowany :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 POWER BY AMD => ty tak nie medrkuj, bo troche pocekasz na spidera :P Lukas20 => moze wiesz czemu ten niebieski UV Dye ledwo wode barwi a taka sama ilosc zielonego powoduje, ze woda wyglada extra. chcialbym uzyskac z tym niebieskim choc taki efekt jak na fotce z Twojej aukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 Dokladnie taki plyn robi producent. Absolutnie nie jest tak, ze do niebieskiego dolewamy wody czy cos takiego. Koncentrat przylatuje z USA dokladnie w takim stanie. GREEN mocno barwi wode i reaguje na UV i kolor niebieski. BLUE barwi bardzo delikatnie i swieci tylko w UV. Kwestia ostatecznego rezulatatu zalezy tez od jakosc swiatla w obudowie. Byc moze bede sprowadzal tez kolor czerwony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 nie tweirdze, ze dolewacie, ale po efekcie zielonego spowdziewalenm sie podobnego po niebieskim, ale jak musze to podswietlic to spoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHECK-IT Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 To niebieski nie swieci na niebiesko pod wplywem niebieskiego swiatla? Lukas20 masz mozliwosc zrobienia foty niepodswietlonego weza z blue i green i podswietlonego niebieskim swiatlem? Bo mi Mate ma doslac uv blue ale nie wiem czy nie zmienic na green skoro taka kicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...