Rosio Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 stalem sie szczesliwym posiadaczem Gainw. gf 3 ti 200 8) (wczesniej mialem prolinka gf2 ti) i obraz wyraznie lepszy, wynik w 3dm 2001 podskoczyl z 4000 prawie na 6000 punktow ale za to w 3dm 2000 tylko o 400 (z 7000 na 7400) a w Q3 jest ciagle 126 fps :? czemu tak jest :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 moze stery albo procek nie specjalnie szybki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 stawiam na procek ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosio Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 stawiam na procek ;( no wiem ze mam slaby procek ale w jednym 3dm wynik podskoczyl o 2000 a w drugim tylko o 400 (i to w 3dm 2000) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 może dlatego że 2001 ma nowsze technologie a w 2000 ograniczeniem jest procek (w 2001 karta graficzna ma więcej do powiedzenia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 może dlatego że 2001 ma nowsze technologie a w 2000 ograniczeniem jest procek (w 2001 karta graficzna ma więcej do powiedzenia) TEZ TAK SĄDZE PO ZMIANIE GRAFY WIĘKSZY BEDZIE PROPORCJONALNY WZROST W 2001 NIZ 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 W q3 moze masz wpisane com_maxfps 120. A do tego masz w opengl synchronizacje pionowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secoh Opublikowano 13 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2002 to ja mam pytanie -czy po zmianie z d800 na d1200 odczuję dużą różnicę - np. w grach ? płyty nie chcę jeszcze zmieniać (kt133) i d1200 traktuję jako coś na max. rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 14 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2002 może jak wyjdzie coś nowego bo na razie chyba nie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ12 Opublikowano 14 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2002 stalem sie szczesliwym posiadaczem Gainw. gf 3 ti 200 8) (wczesniej mialem prolinka gf2 ti) i obraz wyraznie lepszy, wynik w 3dm 2001 podskoczyl z 4000 prawie na 6000 punktow ale za to w 3dm 2000 tylko o 400 (z 7000 na 7400) a w Q3 jest ciagle 126 fps :? czemu tak jest :?: u mnie jest to samo to ze w 3dm2k1 masz sporo wiecej to zasluga tych testow ktore sie nieodpalaly na gf2ti a w materii 3dm2k to duzo rzes nie zmienil mysle ze moco cie ogranicza procesor lukas stwierdzil ze w moim wypadku to jest spowodowane slaba plyta i pamiecia ale jakos tak zniedowiezaniem na to przystalem sandra pokazuje mi ze moj proc podkrecony na 1450 jest porownywalny z 1600+ po podkreceniu zreszta niewiele sie zmienily wyniki a po zmianie jakosci na preformance w sterownikach w 3dm2k1 zrobilo mi sie z 7000 8000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doc Opublikowano 14 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2002 3D Mark2000 na 'dzisiejsze' karty nie jest zbyt wymagajacy. Dla niego liczy sie tylko zegar i ram, a nie zaimpletowane (jak to sie pisze:) ) nowosci (vide vertex i pixel shader). Porownaj Gf2 ultra a gf3, a sam sie przekonasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...