grzesiekf Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Witam. Mam pewnien problem, zainstalowałem mandrake 9.1 i podczas intalacji wybralem myszkę standardową i chodzi nawet ale tak powoli że mnie już szlag trafia. Jak patrzyłem na ustawienia myszki to nie ma żadnych opcji szybkości. Powiedzcie mi gdzie to sie zmienia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 A co masz?? Jeżeli KDE lub Gnome to na 100% jest [w Gnome na 1000% bo sam mam i zmienialem ;) ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekf Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 mam tylko KDE i tam nie ma nic do ustawiania szybkości kursora. A jeżeli jest to ja nie mogę tego nigdzie znaleźć. Niech ktoś powie jak wie (najlepiej żeby zrobić to jakoś nieskomplikowanie bo jestem zielony jeszcze). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir_Yaro Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 system / konfiguracja / kde / peryferie / mysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...