mechl!k Opublikowano 31 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2004 Witam! Mam problem. Kupiłem na Allegro Nokie 3310 i okazało się że nie łapie zasięgu (antenka jest pusta ). Słyszałem że chodziu tu o źle złamany SIM-LOCK lub o "grzebanie" z oprogramowaniem. Miałbym przeogromnom prośbę: Może mi ktoś wytłumaczyć jak to się naprawia? Mam kabel do Noki 3310 ( musiałem specjalnie kupić :-/ ) wieć z tym nie ma problemu. Zadowoli mnie także strona z informacją jak to się robi.Lub jakiś program i instrukcja. Z gory WIELKIE dzięki!!! pzdr. mechl!k P.S. Z góry zaznaczam że nie znam się na telefonach i dlatego takie pytanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fac30FF Opublikowano 31 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2004 No wiec tak. 1) Jaki masz kabel, bo jezeli to mBus to mozesz cos poradzic jezeli ktos zmienial soft ale nie zrobil autoryzacji. Wtedy musisz znalesc sobie programik ktory sie nazywa NokTool (tylko w Win 98) albo Knok (najlepiej build 22) i wcisnac/wybrac opcje SET FAID. To powinno pomoc. 2) Jezeli masz tez flasher (oprocz mBus`a) to mozesz wgrac nowego softa (zawsze pewniej) a pozniej 1) 3) Jezeli to nic nie da to moze to byc hardware - koncowka mocy zazwyczaj. Wtedy pomic ci moze tylko serwis jakis. SimLock nie powinien miec wplywu na zasieg, w kazdym razie nie slyszalem o czyms takim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...