Skocz do zawartości
skin

IDA pro advance

Rekomendowane odpowiedzi

aby przetłumaczyć kod patcha (tego na dole) na assembler trzeba mieć IDA pro advance

TYLKO JAK SIĘ TYM POSŁUGIWAĆ???????? WIEM ZE TRZEBA TO ZROBIĆ W TAKI SPOSÓB ALE PRUBOWALEM JUZ KILKA RAZY ALE NIC MI NIE WYCHODZI!!!MOZE KTOŚ MA JAKIŚ KURS ALBO MOZE MI OPISAĆ KROK PO KROKU JAK TO SIE ROBI!!!

Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJE!!!

; Ten patch został pobrany ze strony www.siemenssl45i.prv.pl ; Patch pozwala na wybranie obrazka dla dowolnego numeru dzwoniącego. ; UWAGA ! Przed wgraniem odinstalować poprzednią wersję patcha. ; ; Obrazki powinny leżeć w katalogu "a:images" i powinny mieć nazwy składające się z 7 ostatnich cyfr numery telefonu i rozszerzenia .bmp ; Szerokość obrazka 101, wysokość nie większa niż 65. Obrazki monochromatyczne. ; np. dla numeru +380671234567 ścieżka dostępu do obrazka musi wyglądać tak: "a:images1234567.bmp" ;-------- ;*** Calling Images (Incoming call pictures) V3 *** ;Firmware : SL45 v5601 ;Author : Chaos, ValeraVi ;Release : Jun 16, 2003 ;  Added a possibility of show call picture again after pressing * ;(to disable ringing tone) or after typing any digits and then ;deletion this digits by left soft key. ;                                                   __________________ ;                                                             ValeraVi ;  Images should be placed into directory "Images", name of the file is ;the last 7 digits of phone number (for +380671234567, image will be ;"a:images1234567.bmp"). Image format is monochrome BMP, width exactly ;101, height up to 65. ;No more problem with SIM-Media ;This patch at incoming call compare phone number from an address :book a with the picture on MMC, and if what picture exist -- it will ;be shown as "photo" of calling person. ;Patch use picture from ??? catalogue "images", the picture's ;name should same as the last 7 numbers of calling person phone ;number. For example, my friend phone number is +380671234567 ;and picture must be at path "a:images1234567.bmp". ;Picture must be monochrome BMP, size 101x65 (be sure that picture's ;real size must be 1102 or 1104 byte). 27EAA0: FFFFFFFFFFFFFFFF E0CDDC4DF2F10010 27EAA8: FFFFFFFFFFFFFFFF 46F17A053D3BE6FC 27EAB0: FFFFFFFFFFFFFFFF 2010E00EE6FF4E04 27EAB8: FFFFFFFFFFFFFFFF DAC71684E0CDE6FC 27EAC0: FFFFFFFFFFFFFFFF 0210E00EE00FDADF 27EAC8: FFFFFFFFFFFFFFFF 3EA7E6F17A06F0C4 27EAD0: FFFFFFFFFFFFFFFF 08412D2488C0E6FD 27EAD8: FFFFFFFFFFFFFFFF 2010E0CEE6FF4E04 27EAE0: FFFFFFFFFFFFFFFF DADFAEAB98C0DADF 27EAE8: FFFFFFFFFFFFFFFF 70C5E6000C00E6FE 27EAF0: FFFFFFFFFFFFFFFF 6C10E6FF6C14F2F4 27EAF8: FFFFFFFFFFFFFFFF 5A10E08CA81EA82F 27EB00: FFFFFFFFFFFFFFFF 50145024B82EB81F 27EB08: FFFFFFFFFFFFFFFF 28E228F228C13DF6 27EB10: FFFFFFFFFFFFFFFF 06FE200040EFFDF1 27EB18: FFFFFFFFFFFFFFFF E6F17A07D7400C00 27EB20: FFFFFFFFFFFFFFFF F6F10010FAE406AB 27EB28: FFFFFFFFFFFFFFFF EC00E6000C00F2F1 27EB30: FFFFFFFFFFFFFFFF 0010E005F6F50010 27EB38: FFFFFFFFFFFFFFFF 47F27A002D22E6F5 27EB40: FFFFFFFFFFFFFFFF 7A06E6FED02BE6FF 27EB48: FFFFFFFFFFFFFFFF 0210E1A3BB31E6F4 27EB50: FFFFFFFFFFFFFFFF 942E98242D0E2827 27EB58: FFFFFFFFFFFFFFFF 8D0F08E1CC00CC00 27EB60: FFFFFFFFFFFFFFFF CC005C120042E072 27EB68: FFFFFFFFFFFFFFFF 9814B92F08F12821 27EB70: FFFFFFFFFFFFFFFF 3DFBE163BB1DE15B 27EB78: FFFFFFFFFFFFFFFF F6F50010FC00FADA 27EB80: FFFFFFFFFFFFFFFF 46FC49373DFBE6FC 27EB88: FFFFFFFFFFFFFFFF C800E00DE6FE9CEB 27EB90: FFFFFFFFFFFFFFFF E6FFC700DAD66C02 27EB98: FFFFFFFFFFFFFFFF FC00DB00E00CE00D 27EBA0: FFFFFFFFFFFFFFFF E6FE1402DAC1EC22 27EBA8: FFFFFFFFFFFF     E6F47A070D78 27EBB0: FFFFFFFFFFFFFFFF D7401F03992EB92F 27EBB8: FFFFFFFFFFFFFFFF 08F129313DF9CB00 27EBC0: FFFFFFFFFFFFFFFF E001D7400C00F6F1 27EBC8: FFFFFFFFFFFFFFFF 0010daa39240db00 27EBD0: FFFFFFFFFFFFFFFF 613A5C496D616765 27EBD8: FFFFFFFFFFFFFFFF 735C302E626D7000 27EC9E: FFFFFFFFFFFFFFFF D7400C00F6F40010 27ECA6: FFFFFFFF         FADA6CFC 3AFDC3: DA46FC C728EB 3B37E6: DAA39240 DAC7C0EB 44A2FA: EA0006AB FAC7A0EA 4BB556: 301601009305AD03 7E4101005E100C00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest to kod HEX a chodzi mi oto by zamienić go na assemblera!!!

IDA pro advance nadaje sie do tego na 100%

moze ktoś zna RizaPN widzialem kiedyś na jakimś forum jego posty na ten temat ale niepamiętam gdzie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy chcesz zamienic to na mnemoniki asma pod intel? Przeciez to inna maszyna! Mozesz sobie zamienic to na mniemoniki ale przeciez w ogole nie powie Ci to co faktycznie kod robi. Chyba, ze masz dokumentacje do procka ktory jest w siemensie nie jestem jednak pewien czy w ogole jest tam przekladane to na mnemoniki skoro publikuje sie gotowe fragmenty pamieci w hexach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy zalezy jak to jest zrobione. Jak sa mnemoniki (dla intela np MOV, ADD) to mozesz sobie w notatniku pisac w mnemonikach. Potem musi byc narzedzie ktore mnemoniki przetlumaczy na kody juz do nagrania na pamiec. Potem musisz jakos w trybie surowym to w te pamiec nagrac. Jak dla mnie sprawa nie jest banalna i podejrzewam ze nie jest to od tak dostepne dla kazdego, za duzo by mieli telefonow do naprawiania na gwarancji.

Wlasciwie moze byc jeszcze supermega wszystko zrobione i wtedy bedziesz mial sliczne srodowisko do programowania z emulatorem telefonu, debugerem i automatycznym zgrywaniem w telefon. Tak czy siak dowiadywac sie musisz u zrodla czyli na stronach siemensa. Napisz moze maila do autora tego pacza i sie go zapytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...