Skocz do zawartości
yuri

Sprzęt a DoomIII

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.gamespy.com/asp/image.asp?/arti...002/doom3/2.jpg

http://www.gamespy.com/asp/image.asp?/arti...002/doom3/3.jpg

 

no te screen-y nie wyglądają już tak ładnie jak pierwsze.

wydaje mi się że przy dobrej optymalizacji kodu powinno działać na niezbyt wygurowanej konfiguracji sprzętowej.

 

co wy na to :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja myslę ze od gf3 w góre nie powinno być problemów-mam nadzieję (bo zmiany grafy nie szykuje nawet pod taką gre jak doom3)

 

a tak na marginesie

 

zdaję sobie sprawę że to soft napedza koniunkturę hardwarowi ale z drugiej strony po co id software robiłaby produkt który pójdzie na co 10 kompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale z drugiej strony po co id software robiłaby produkt który pójdzie na co 10 kompie

i napewno tego nie zrobia bo nie sa po prostu glupi, imho proc na poziomie xp 1600 + gf3 bedzie spoko, a jak np aax2 to juz raczej ge4, a radek9700 powinien byc pelen komfort

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze bedzie dokladnie takim samym wyznacznikiem jak kiedys Unreal

Bez P 200 i voodoo nie dalo sie grac tak samo bedzie i teraz, P4 1,5 Gh i GF 3

Chociaz te screeny w porownaniu do tych pokazowych rzeczywiscie wygladaja slabiej ale co tam kto byl na ECTS 2002 ten widzial.

A ja to sobie z P III GF 2 MX moge poogladac screeny i pograc w kulki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, AXP 1600+ i GF3, a ja z moim GF2Ti mogę sobie odpalić najwyżej filmiki z sieci?

 

Czytałem, że GF2Ti będzie sprecyzowany w minimalnych wymaganiach, czyli co? 640*480 w 16 bitach? Tylko dlatego, że jestem biedny? Buuu...

 

Ja chce pograć w Dooma III, a jak nie będę mógł to do [gluteus maximus] z id soft. !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, AXP 1600+ i GF3, a ja z moim GF2Ti mogę sobie odpalić najwyżej filmiki z sieci? 

 

Czytałem, że GF2Ti będzie sprecyzowany w minimalnych wymaganiach, czyli co? 640*480 w 16 bitach? Tylko dlatego, że jestem biedny? Buuu...

 

Ja chce pograć w Dooma III, a jak nie będę mógł to do [gluteus maximus] z id soft. !

nie bój nic-za rok mój drogi to się może stać wszystko....np.radek9700za 500zeta(hehe -mam nadzieję)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyyyy to jak myslicie czy na moim sprzecie pogram sobie w 1600x1200 32bit, AAx4 i wszystko na high :-) ale tak na powaznie to ciekawe czy jak ta gra wyjdzie to czy bedzie mozna tak pograc na sprzetach ktore beda wtedy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wała. Przeczytałem właśnie, że koleś przeczytał :wink: , że filmik z Doom3 to praktycznie to samo, co na E3 :? :

 

tom666 [Pretorianin]

 

" I po demie dooma 3" , malo kto realnie myslal o tym ze wycieknie cokolwiek grywalnego.

Ale kazdy chyba mial jakas cicha nadzieje. Juz po wszytskiem. Nadzieje zostaly rozwiane.

Demonstracja nastapila. Nie roznila sie zbytnio od tej Z E3+klika dodatkow. Troche wiecej detali, wszytstko bardziej ostre, badziej dopieszczone itd Wszytsko co pokazano, bylo liczone

w czasie rzeczywistym, lacznie z wszystkimi przerywnikami na P4 2.2 Ghz i Redeonie 9700. Ponoc chodzilo plynnie:)

Coz..czekamy dalej

 

 

Cytat z Forum gryonline 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zabaczy już niebawem jaki potrzebny będzie sprzęt :)

A ciekawe, czy ja będę mógł pograć w max detalach przy 1024x768? Jak myślicie??? Podobno jak ma się 100 klatek w q3 to się będzie miało 20 w doomie 3. A ja na q3dm17 miałem 400 i więcej w /com_maxfps sie nie dalo wlaczyc :lol: A tak na marginesie jak myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy takim sprzecie jak ty masz to na 100 % bedzie Ci to chodzic plynnie...

BTW. Za bardzo przezywacie ! Tak samo bylo z Quake III > a ja na swoim AMD 333@350 i Rivce M64 spokojnie, bez stresu ciupalem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od początku wiedziałem, że te wszystkie gadania na temat wymogów Doom'a III można o dupę potłucz. To samo miało być z Q3:A... Pierwsze bety był faktycznie na maxa nie zobtymalizowane, ale późnej to luźno grałem na PII300MHz@374, 64MB RAM, Diamond (R.I.P.) V770@Ultra (Riva TNT2)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie, ze bedzie dobrze... ID nie jest takie glupie, akurat co do engine'ow to oni lep maja i wymyslili cos tak pieknego jak konsola jakis czas temu, od q1 ilosc opcji rosla i rosla, az w q3 doszlo do tego poziomu, ze mozna pograc nawet na p190 + Voodoo2 (oficjalne minimalne wymagania byly wyzsze), w D3 z pewnoscia opcji graficzych bedzie jeszcze wiecej niz w q3, wiec naprawde nie wiem czego Wy sie obawiacie.. Poprostu nie uruchomicie gry w full detalach, ale na 640 i niskich detalach to mysle, ze na procku rzedu 1GHz albo i mniej + jakis R7500/dobry GF2 bedzie mozna pograc. A 1024 i detale znane z filmikow zostana dla troche mniejszej rzeszy ludzi :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...