Skocz do zawartości
yuri

Sprzęt a DoomIII

Rekomendowane odpowiedzi

Nie liczysz, ze textury w MoH sa wieksze. Do tego w WOLF poszli na latwizne i niektore tekstury, np. snople lodu zwisajac z dachu to zwykla bitmapa 2d. A zauwazyles zachowanie sie przeciwnikow w MoH ?

Sa 100x bardziej wypasieni niz ich odpowiednicy w WOLFIE. Bardzo duzo mocy obliczeniowej zabiera AI komputerowego przeciwnika. Gram w MoH po raz 3 i jeszcze odkrywam nowe zachowania wrogow, np. wczoraj grajac rzucilem granat, to jeden ze szfabow rzucil sie na niego przykrywajac go wlasnym cialem !!!

Myslalem, ze oszaleje jak to zobaczylem. Myslisz, ze takie cos nie wymaga potezniejszego sprzetu niz odrzucenie granatu jak to ma miejsce w WOLF ?

Facet, do tego cienie nie simplex jak w WOLF tylko complex.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie liczysz, ze textury w MoH sa wieksze. Do tego w WOLF poszli na latwizne i niektore tekstury, np. snople lodu zwisajac z dachu to zwykla bitmapa 2d. A zauwazyles zachowanie sie przeciwnikow w MoH ?

Sa 100x bardziej wypasieni niz ich odpowiednicy w WOLFIE. Bardzo duzo mocy obliczeniowej zabiera AI komputerowego przeciwnika. Gram w MoH po raz 3 i jeszcze odkrywam nowe zachowania wrogow, np. wczoraj grajac rzucilem granat, to jeden ze szfabow rzucil sie na niego przykrywajac go wlasnym cialem !!!

Myslalem, ze oszaleje jak to zobaczylem. Myslisz, ze takie cos nie wymaga potezniejszego sprzetu niz odrzucenie granatu jak to ma miejsce w WOLF ?

Facet, do tego cienie nie simplex jak w WOLF tylko complex.

No to ci muszę przyznać rację... AI kompa jest dużo wyższe w mohaa. Ale przynaj jedną rzecz, że grafika jest lepsza w Wolfie. Chociażby te cienie i ziejący ogniem potworek co ty na to? Wybuchy w mohaa sa beznadziejne. Natomiast... AI jest genialne... poza tym to ladowanie w normandii moglbym przechodzic dziesatki razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie liczysz, ze textury w MoH sa wieksze. Do tego w WOLF poszli na latwizne i niektore tekstury, np. snople lodu zwisajac z dachu to zwykla bitmapa 2d. A zauwazyles zachowanie sie przeciwnikow w MoH ?

Sa 100x bardziej wypasieni niz ich odpowiednicy w WOLFIE. Bardzo duzo mocy obliczeniowej zabiera AI komputerowego przeciwnika. Gram w MoH po raz 3 i jeszcze odkrywam nowe zachowania wrogow, np. wczoraj grajac rzucilem granat, to jeden ze szfabow rzucil sie na niego przykrywajac go wlasnym cialem !!!

Myslalem, ze oszaleje jak to zobaczylem. Myslisz, ze takie cos nie wymaga potezniejszego sprzetu niz odrzucenie granatu jak to ma miejsce w WOLF ?

Facet, do tego cienie nie simplex jak w WOLF tylko complex.

No to ci muszę przyznać rację... AI kompa jest dużo wyższe w mohaa. Ale przynaj jedną rzecz, że grafika jest lepsza w Wolfie. Chociażby te cienie i ziejący ogniem potworek co ty na to? Wybuchy w mohaa sa beznadziejne. Natomiast... AI jest genialne... poza tym to ladowanie w normandii moglbym przechodzic dziesatki razy.

Dziwie sie ze wogole dyskutujesz z kaeresem i zepsujem ale musze przyznac ze skutecznie zamknales im usta.

 

Nie wiem jak zepsuj ale kaeres zawsze se kogos znajdzie do komentowania. Wczesniej Nyny teraz Ty a nastepny bede pewnie ja.

 

Jezeli chodzi o FPSy w Q3A to co ta sztuka wyciagac takie wyniki przy minimalnych ustawieniach (jezeli to co widzialem mozna wogole tak nazwac) i odnosic to pozniej do wymagan DOOMa III?

 

Proponuje wrocic do tematu wątku a nie sie tu wyzywac i mierzyc.

 

Pozdrawiam

 

Tych upartych tez :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bravo za inteligencje... lub brak doswiadczenia. Grales w MOH:AA ? Jesli tak i dalej tak twierdzisz to buc jestes. Gra chodzi wolno jak cholera! (A WOLF,chodzil duzo lepiej, a byl bardziej wymagajacy!)

Sadzisz, ze MOH:AA i WOLF byly na idealnie takim samym engine jak q3?

No to Ci podpowiem, ze oni go "lekko" zmodyfikowali, przez co i wymagania wzrosly, a ze inaczej zmodyfikowali engine w WOLFie i w MOH:AA to i wymagania inne..

Silnik D3 mysle, ze nie bedzie potrzebowal modyfikacji :)

No ale spojrz na MOH:AA ta grafika nie jest zbyt dobra... natomiast WOLF - to jest juz coś... no przyznajcie, że na pierwszy rzut oka Wolf powinien wymagac lepszego sprzetu - mi na starym P3 450@550 + Gf2Mx400 (nie krecone) Wolf chodzil w max detalach, a Moh:aa musialem detale zmniejszyc ... i to znacznie.

 

Acha, to podobnie jak z Ferrari. Jest wolniejsze ale szybciej jezdzi

No tak tutaj to ja... troszeczke zle wytlumaczylem :lol:

LOL! Jak ci na 450 chodzil dobrze to ja pier***. Wez nie sciemniaj bo moj kumpel na 600 mial problemy. A mial GFMX tez. Ty chyba nie wiesz co to jest dobre chodzenie. Dla mnie gra dobrze chodzi od 40fps!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram w MoH po raz 3 i jeszcze odkrywam nowe zachowania wrogow, np. wczoraj grajac rzucilem granat, to jeden ze szfabow rzucil sie na niego przykrywajac go wlasnym cialem !!!

Myslalem, ze oszaleje jak to zobaczylem.

Jak chcesz jeszcze poszalec to zagraj w MOH na PSX'ie, tam maja dopiero zachowania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bravo za inteligencje... lub brak doswiadczenia. Grales w MOH:AA ? Jesli tak i dalej tak twierdzisz to buc jestes. Gra chodzi wolno jak cholera! (A WOLF,chodzil duzo lepiej, a byl bardziej wymagajacy!)

Sadzisz, ze MOH:AA i WOLF byly na idealnie takim samym engine jak q3?

No to Ci podpowiem, ze oni go "lekko" zmodyfikowali, przez co i wymagania wzrosly, a ze inaczej zmodyfikowali engine w WOLFie i w MOH:AA to i wymagania inne..

Silnik D3 mysle, ze nie bedzie potrzebowal modyfikacji :)

No ale spojrz na MOH:AA ta grafika nie jest zbyt dobra... natomiast WOLF - to jest juz coś... no przyznajcie, że na pierwszy rzut oka Wolf powinien wymagac lepszego sprzetu - mi na starym P3 450@550 + Gf2Mx400 (nie krecone) Wolf chodzil w max detalach, a Moh:aa musialem detale zmniejszyc ... i to znacznie.

 

Acha, to podobnie jak z Ferrari. Jest wolniejsze ale szybciej jezdzi

No tak tutaj to ja... troszeczke zle wytlumaczylem :lol:

LOL! Jak ci na 450 chodzil dobrze to ja pier***. Wez nie sciemniaj bo moj kumpel na 600 mial problemy. A mial GFMX tez. Ty chyba nie wiesz co to jest dobre chodzenie. Dla mnie gra dobrze chodzi od 40fps!

Tak, tak to jest prawda! Chodzil w max detalach na P3 450@550 + Gf2MX400 64MB + 256SDR Pc100 !!! Przy scianie mialem 70 klatek... a tak podczas gry 35-45FPS. I co ty na to?

 

I nie sciemniam... to szczera prawda... (Tylko, ze gre mialem mirrora dysku, a nie instalator, to moze dlatego tak fajnie dzialalo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w sumie to masz racje :D Przypomnialem sobie, ze mi na Celeronie 333 i Rivie TNT2 M64 chodzilo 20fps :D

 

A co to jest to MOH??? Bo cos nie moge skojarzyc. Pewnie to lamerstwo ale no cuz ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL! No tak! Ale ze mnie ciol! Tak to jest za duzo przed kompem i z muzgu papka ;P

;) MOH:AA jest genialne! Ale powiem wam, ze grafa mnie nie powalila... mogli to zrobic lepiej... nie sadzicie? Doom3 to bedzie dopracowane ;D (I hope)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o FPSy w Q3A to co ta sztuka wyciagac takie wyniki przy minimalnych ustawieniach (jezeli to co widzialem mozna wogole tak nazwac) i odnosic to pozniej do wymagan DOOMa III?

Nie o to chodzilo :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o FPSy w Q3A to co ta sztuka wyciagac takie wyniki przy minimalnych ustawieniach (jezeli to co widzialem mozna wogole tak nazwac) i odnosic to pozniej do wymagan DOOMa III?

Nie o to chodzilo :evil:

Chyba że. To sorki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze nie jestem znawca tematu ale jak patrze na goscia, ktorego przed chwila wykluczylem z gry, lezacego na ziemi to mam wrazenie ze moj zawodnik ma ze 2,20 wzrostu. Mowa o RTCW.

Ekskjuzmi mista, o co chodzi ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze nie jestem znawca tematu ale jak patrze na goscia, ktorego przed chwila wykluczylem z gry, lezacego na ziemi to mam wrazenie ze moj zawodnik ma ze 2,20 wzrostu. Mowa o RTCW.

Ekskjuzmi mista, o co chodzi ???

Zabijasz hitlerowca, podchodzisz do niego (lezacego) a on wyglada jak by mial 1,40 wzrostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...