MacieX Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2004 chciałem sobie zafundować bmx-a z 4 pegami czyli coś a'la wyczynowy skoczek ma być. Czy ktoś ma taki sprzęcior albo się zna ? Jaki rowerek dla człowieka 198cm? -- czy to odgrywa jakąś rolę w ogóle ? (bmx-y z reguły małę są :) ) np: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23405440 czy taki jest ok? [ 4 dni do końca !! :) ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=KrAnKeD= Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Po pierwsze jaką chcesz uprawiać odmianę kolarstwa, bo jak dirt to pegi ci nie będą potrzebne :wink: A ten BMX z allegro jakoś mi nie pasuje, "Rotator Kierownicy" :mrgreen: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalak Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Nie znam się, ale może bracie to ci pomoże: www.bikeworld.pl/ www.bmxonline.com/ www.bmxair.com/ www.bmx-er.prv.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...