CavV6 Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Witam! Chcialbym z sasiadem z pietra nizej i jednym na przeciwko zrobic wspoldzielona Neo 512kbps. Aktualnie dysponujemy kompami (kazdy swoj..) i HUBem LevelOne'a 10MBit 16+1. Jestem w sieciach calkiem zielony, wiec... Jakby co mam tesh kompa P200MMX, mozna by go jakos zaadoptowac na jakis serwer, o ile jest to w ogole siakos przydatne... Z gory dzieki za pomoc i sorki, jesli cos bylo w "Szukaj"... ;] Pzdr i WESOŁYCH ŚWIĄT! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 do neo + musisz miec modem przedewszytkim ja ci polecam planet jest to modem router i switchw jednym ade-4100 i nic cie wiecej nie potrzeba tylko kabel a pozatym o tym bylo juz wiele razy na forum poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CavV6 Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 ale rzecz przede wszystkim w tym by sie nie ladowac w dodatkowe koszty tylko wykorzystac wlasnie ten sprzet co ja mam w posiadaniu.. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaWrzOL Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 jestli jestes 'zieolny' to proponuje www.trzepak.pl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 to chyba nic z tego ..a ten adsl modem router co ci pisalem nie jest chyba drogi nie ciagnie duzo pradu i jestes caly czas podpiety .( nie chalasuje) ja widze tylko takie wyjscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...