Skocz do zawartości
Wawelski

Sirius - [edytowane przez Miope] - REAKTYWACJA

Rekomendowane odpowiedzi

Tak dla ścisłości ten PIH to skrót od Państwowa Inspekcja Higieny  :D

chyba Handlowa ? ;)

Do mojej mamy do firmy przyjeżdża PIH na kontrolę higieny w firmie, chyba, że w naszym kraju istnieje więcej niż jedna instytucje o nazwie PIH :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego, jak Państwowa Inspekcja Handlowa. Było kiedyś, ale już nie ma. Jest Inspekcja Handlowa (be P). W związku z tym nie wiem, co to za PIH mógł w zeszłym tygodniu doradzać Siriusowi (a co za tym idzie mam wątpliwości, czy prawdę pisali).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec wawelski po pierwsze nie odpuszczaj - ja napewno bym nie odpuscil bo dosc juz mam tych oszustow - sklepy internetowe pozwalaja sobie za duzo ....

 

Oglos sie na internecie poszukaj innych ktorzy zostali tak samo oszukani i idzcie z tym do IH - jezeli to nie poskutkuje proponuje sad - sprawa jest 100% wygrana i pan/pani z siriusa nic na to nie poradza

Nie odpuszczac !!!

 

Do pana/pani z siriusa - troche pokory !!!!

Zadne tlumaczenie w tym momencie nie ma sensu - transakcja zostala zawarta i koniec kropka a ze wam ukradli transport, ktos sie z czegos nie wywiazal, czy okazalo sie ze sprzet jest uszkodzony to juz jest wasz problem !!!!

Jak ja bym mial sklep internetowy uwazajacy sie za dobry to nie doszlo by do takiej sytuacji !!!

Po pierwsze najpierw kupil bym troche sprzetu na magazyn - zeby ludzie nie musieli czekac na realizacje zamowienia - i juz w tym momencie bylo by wiadomo ze dystrybutor jest firma niepowazna i nie doszlo by do takiej sytuacji !!!!

Chce zwrocic uwage na kolejna sprawe jaka wyszla przy okazji - sposob w jaki dziala wasz cudowny sklep: Najpierw sprzedajecie towar ktorego nie macie a dopiero po tym go sciagacie na magazyn ???? sami jestescie sobie winni a na dodatek jak zwykle za wszystko po tylkach dostaja klienci ktorzy musza czekac w nieskonczonosc !!!!!

 

Wielka szkoda ze ja nie kupilem tego playera - sprawa juz dawno byla by w sadzie ....

A teksty ze "Ale nam tutaj nie chodzi o przegadywanie się przepisami, bo z tym sobie damy radę" moze pan/pani mowic swoim dzieciom

Zreszta jezeli tylko wawelski zdecyduje sie na rozwiazanie silowe ;) szybko okaze sie ze rady sobie nie dacie - jeszce raz wiecej pokory ...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumie że sytuacja jest niepoważna, ale nie chcesz zrozumieć że to jest od nas niezależne. Co do przepisów to doskonale je znamy. Ale nam tutaj nie chodzi o przegadywanie się przepisami, bo z tym sobie damy radę, tylko o zadowolenie klientów i dobre imię Sirius.pl, którego tutaj bronię.

A właśnie - co do przepisów - prawo konsumenckie wymaga od sprzedawcy m.in. przez internet ponoszenia kosztów napraw gwarancyjnych czyli np transportu w obie strony. Regulamin i działania Siriusa sa przez to niezgodne z prawem konsumenckim... ale przepisy znacie... PKP...

Moglbys zacytowac przepis i podac jego numerek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakbym wiedzial, ze tam byla literowka bo przeciez domyslic sie moznabylo ze taka cena jest niepowazna, to juz bym sie nie klucil o ta kase badz mp3playera. Nie wyludzalbym od nich bo mylic sie jest rzecza ludzka. To nie jest tak ze oni nagle sie rozmyslili bo nie zarobia na wakacje, tylko ich dostawca pomylil ceny. Nie mieli prawa mu nie wierzyc. Jakbym dostal ten sprzecik to wiedzialbym, ze nie nalezal mi sie za taka cene.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakbym wiedzial, ze tam byla literowka bo przeciez domyslic sie moznabylo ze taka cena jest niepowazna, to juz bym sie nie klucil o ta kase badz mp3playera. Nie wyludzalbym od nich bo mylic sie jest rzecza ludzka. To nie jest tak ze oni nagle sie rozmyslili bo nie zarobia na wakacje, tylko ich dostawca pomylil ceny. Nie mieli prawa mu nie wierzyc. Jakbym dostal ten sprzecik to wiedzialbym, ze nie nalezal mi sie za taka cene.

No ale Sirius jako szanujaca sie firma mogl sprawdzic tak podejrzana cene a nie wystawiac od razu do sklepu... Telefon do dystrybutora chyba nie pochlania tak duzych kosztow ? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nuttie masz oczywiscie mnostwo racji, ale naganna tu jest postawa firmy Sirius, zamiast wykrecac kota ogonem mozna bylo jakos ladnie przeprosic i wyslac jakis drobny upominek na zatarcie zlego wrazenia, firma od tego nie zbiednieje a klient wie ze nie jest olewany i napewno jeszcze tam wroci cos kupic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

s_works... masz racje. Poza tym Sirius gdyby kupowal wczesniej towar "na magazyn" mialby teraz tamta firme w szachu i moglby sie domagac od nich sprzedazy towaru po nizszej cenie.

 

Wawelski... jak sie rozwinela sprawa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...