radosuaf Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Podobno całkiem niezła, ale dosyc duże wymagania: A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster. - 512MB of RAM (or more) - A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM. - Some kind of sound hardware - DirectX 9.0b http://www.gamershell.com/download_5578.shtml I niech ktoś opisze wrażenia, bo ja już się nie moge doczekać, aż to odpalę w domu!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 no masakra taka grafa w 96Kb, gra sie fajowo taka rabanka w stylu seriusa sama, gra jest ustawiona w 640x480 ale wogole tego nie widac tzn tych pixeli, co do wydajnosci to widac ze nia ma zadnej optymalizacji, hehe bo gdzie w tych 96Kb :) gra w 640 u mnie dziala plynnie tylko gdy wylacze anizo i aliasing jak wlacze to frama, buhahaha pierwsza gra ktora dziala mi plynnie tylko w 640 i to bez AA :) ale ludziska sciagnijcie to i zobaczcie co mozna upchnac w tak malej ilosci pamieci pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnz Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 gra FPS hmmmm ... miezenie klatek na czas ;) ?? akcja toczy sie w szalonym swiecie mechanicznych pajakow :lol: ale gierka naprawde imponuje: 1. rozmiar 8O 2. grafika przy takim rozmiarze 3. panoramiczny obraz :lol: 4. wymagania :roll: na moim sprzecie lekko przycina :roll: ale ostatnio nawet w colinie mi sie cos dzieje czyli czas pobawic sie sterami ;) screenow nie zamieszcze bo moj UL stoi dzis w miejscu :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 No to się jeszcze bardziej podpaliłem... :D Gie-eN-Zet: First Person Shooter zostało Ci wybaczone... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnz Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 u mnie to zawsze FPP i myslalem ze pomylilo ci sie z klatkami - sorry ;) no ale teraz widze ze jak jordiemu na 9700pro nie przecina dopiero po wylaczeniu AA i Anizo przy 640 to u mnie jest wsjo OK :D mam screeny ale niestety na interii ... lycos sie cos mi sypnal :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Screeny: http://www.theprodukkt.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Niezle tnie na FX5600 :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody_gniewny Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 czyżby powrót do ery FDD ? 96 kb no no Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigzzgib Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 u mnie to nie chodzi zaczyna się jakby ładować i wychodzi do pulpitu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacieX Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 przeszedłem, fajne to :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Gie-eN-Zet>>> nie klatuje ci..bo widzę zę na 9100 nie ma sproej ilosći detali... Gra jak an rozmiar świetna! oby wiećej takich... U mnie czasem rpzytnie, ze wzgledu ans traszniez asyfiony system... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPY_NET Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 gra full wypas :twisted: OSTRZEŻENIE!!!!------------>>>> ludzie co macie fx 5200 nawet nie zapuszczajcie MASAKRA :lol: :lol: :lol: 10 fps :lol: :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnz Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 @srekal34 kto powiedzial ze mi nie klatkuje :lol: tnie jak cholera ;) sterami chcialem cos tylko polepszyc... jakos po recenzjach w temacie o catach 4.4 nie bylem skory do testow ale dzis siadlem i zostaje przy nich - dzieki tej grze i zmianie catow colin chodzi duuzoo lepiej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^Garth^ Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 gierka swietna ;) ale faktycznie tnie sie momentami u mnie zacinala przy duzych powierzchniach szczegolnie ak cos sie jeszcze swiecilo , ale jak na taki rozmiar to rewelacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik2000 Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Jak zobaczyłem ten pasek ładowania to od razu przypomniał mi sie projekt pewnych Niemców nazwany .product, a było to demko 3d z pełną ścieżką mp3 zawarte w zaledwie... 64kb!!!!!! I rzeczywiście, to Ci sami kolesie! To demko spakowali mniej wiecej 30000:1 :D:D:D Jeśli ktoś tego jeszcze nie widział to zapraszam: www.home.autocom.pl/mkaz/64kmovie.exe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Link_mc Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 a... a.... a..... kurdeeee przeca sama muza z tego dema powinna zajmowa 6mb i ta grafa nastepne 100mb... ten tego wyjasni mi ktos jak oni robia:D?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_k Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 eeee...lipa ta giera!!!! żartowałem!!! :D Przesadzili kolesie,normalnie!! Jak to upchali wszystko, ja chce to wiedzieć!! U mnie normalnie jest 20-40fps a po włączeniu AA 4X i Anizo 16X 5-10fps!! Dziekuje juz mi sie nie chce sikać!!, pozamiatali i poszli!!! 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik2000 Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Nie wiem, ale w upakowywaniu są mistrzami :) Jak jeszcze zoptymalizują to i tamto (a wierzę że są w stanie) to wersja "nie-beta" będzie wymiatać. Bo mój biedny Radosław nieźle się przy tym poci :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_k Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 A mój mimo że starszy rangą zgrzał sie nie gorzej.Chłopaki mi pokazali jaką mam dobrą grafe..smutne :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wierzba25 Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 To jak chcecie to TU!! macie demo w 3D zawarte w 64kb ktore wygralo assembly 2003... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Wierzba25 link coś nie działa :( ale znalazłem inny :) : http://cp.people.overclockers.ru/cgi-bin/d...v1_02_final.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik2000 Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Link działa znakomicie :) Strasznie oczojebne ale jestem pełen podziwu!!! Przecież moje dwa pierwsze kompy miały całkowitą pamięć 64kb czyli Atari 65XE i Commodore 64-II (ale część zajmował OS hyhyhyhy :lol:) UPDATE: Jako że jesteśmy już w temacie 64k znalazłem stronke panów od .the product :D Miłego zasysania hehe, na modemie to też nie problem :D:D http://www.farb-rausch.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Gierka zajmuje 97kB a praktycznie wymaga 512MB ram'u i 128MB ram'u na grafie... no ładnie! Na szczęście chodzi to to płynnie, wygląda piknie (zwłaszcza ten parkiet), gra nie za ładnie ale trwa masakrycznie długo jak na ten rozmiar pliku i otoczkę audiowizualną. Jak oni kiedyś zrobią gierę, która zajmie całą płytę DVD, to cały świat będzie musiał grać chyba w jakimś trybie SETI żeby ją przejść przed wypuszczeniem kolejnej części :lol: Oczywiście chylę czoła przed autorami tego programu. 8O Nobel już blisko... :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD TOMATO Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Wydaje mi się ze goscie tego niepakowali :) ..tzn moze nie do konca dobrze wytłumaczylem ....wiele z tego co jest na ekranie to są efekty działania matematyki, na pewno tekstury są generowane na podstawie jakis wzorów, bronie mogą tez byc opisane jakimis wzorami ..wtedy gra nie musi miec w pamięci współrzednych kazdego punktu czy polyygona tylko wzór który opisuje np cylinder...levele tez zbudowane są z segmentów itd ..tu nie ma zadnej magii ..ale i tak chylę czoło przed takim wynikiem 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nozgul Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 DEAD TOMATO - dobrze muwisz, a ze tekst (w tym wypadku wzory matematyczne) dobrze sie pakuja, to moze to po rozpakowaniu duzo zajmowac. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2004 To napisz sobie programik rysujacy taka bzdurke jak np sopelek w miare mozliwosci losowy z obsluga swiatel. Zebys sie nie zdziwil jak wlecisz sporo ponad 100kb spakowanych rarem binarek. (az sprawdze i podam ile to dokladnie zajmuje ...) UPDATE 450 KB binarki -> gole okno windowsowe + ruchomy szkielet sopelka w openGL spakowane rarem na max kompresji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neji Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2004 To napisz sobie programik rysujacy taka bzdurke jak np sopelek w miare mozliwosci losowy z obsluga swiatel. Zebys sie nie zdziwil jak wlecisz sporo ponad 100kb spakowanych rarem binarek. (az sprawdze i podam ile to dokladnie zajmuje ...) UPDATE 450 KB binarki -> gole okno windowsowe + ruchomy szkielet sopelka w openGL spakowane rarem na max kompresji. Napisałem w c - gołe zajmuje koło 60KB, pakujesz UPXem i robi sie 20KB. Ci kolesie napisali swojego crunchera. Nie wiem, może w jakimś badziewiu a la Delphi pisałeś, bo nawet moje VC++ generuje mi kod 90KB (wszystko w MFC). 45 po przejechaniu UPXem. Oczywiście nie zmienia to faktu, że odwalili kawał roboty mieszcząc to w niecałych 100KB (do execa dochodzi moduł z muzyką i proste efekty dźwiękowe). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro200 Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Nom nieźle, nieźle!! Chyle czoło twórcom 8O 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Na moim sprzecie smiga to ladnie. Ale denerwuje mnie tylko jedna rzecz. Jest tu w cholere i troche bledow. 2x gralem i 2x postac utknela mi w siatce - raz jak chcialem przeskoczyc murek i drugi raz drzwi mnie uwiezily :((( Biorac jednak pod uwage fakt, ze jest to beta mozna to przebolec... Ogolnie fajne "doswiadczenie" - lecz dluzej jak pol godziny raczej bym nie wytrzymal(wole juz pierwszego wolfa3d ;) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshem Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2004 a... a.... a..... kurdeeee przeca sama muza z tego dema powinna zajmowa 6mb i ta grafa nastepne 100mb... ten tego wyjasni mi ktos jak oni robia:D?? ee nie przesadzaj, muzyka byla generowana przez syntezator fm, wyraznie bylo to slychac, a wiec zajmuje grosze (zadnych sampli). co do tekstur to tez przegiales, mogli sobie wygenerowac dowolne tekstury na czas kiedy ich potrzebowali, lub np zapisac teksturke w bardzo malej rozdzielczosci, a potem interpolowac do wiekszych rozmiarow... ogolnie zainteresuj sie tzw demo sceną - sporo tam takich magikow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...