Skocz do zawartości
radosuaf

Gra FPS, która zajmuje 96 kB!!! FREEWARE

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę się rozpędziłem i założyłem kolejnego topa o tej gierce. Na szczęście niebezpieczeństwo zostało zażegnane ( Kucyk :wink: ).

Może komuś przydadzą się linki, bo aktualnie strona autorów jest aktualnie offline:

http://www.zen32721.zen.co.uk/kkrieger-beta.zip

http://www.gamezone.de/forum/files/kkrieger-beta.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.

- 512MB of RAM (or more)

- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card

supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.

- Some kind of sound hardware

- DirectX 9.0b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no. Ta jakis skandal, zeby na karcie ktora miala domyslnie promowac Doom3 nie mozna bylo pograc w jakas denna gierke ktora ma 96 kB :/

 

Life is brutal and full of zasadzkas :) 8) :wink:

 

A co do gierki to tez jestem w szoku, dobra robota 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wogole to jakie motywy.1 to taki ze dochodzi sie do momentu gdzie zabija sie 2 pajaczki a za nimi drzwi i niewidzialna sciana.Da sie to przejsc?? A propo chodzenia to u mnei fraps pokazuje 20-24 fpsy ale co ciekawe to u kuzynka na Duronie 900@1100,256 DDR i Radq 9600 gra osiagala okolo 18-20 klatek, i to jeszcze gre odpalilismy z dyskietki,bylem w szoq - chwala dla tworcow - pozdro :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nic nie mozna zmienić :? to wkońcu beta, mnie najbardziej przeszkadza brak przestawienia myszki ale powalczyłem z tym i parę pomiszczeń przeszedłem. Brawo jak na 96kb.

Jak by sie nie dało to by jordi nie pisal:

"buhahaha pierwsza gra ktora dziala mi plynnie tylko w 640 i to bez AA"

 

Chyba ze jak coś zle zrozumialem :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO, po prostu żyjemy w czasach gdy programiści to lenie, a całe tworzenie gier poszło w złym kierunku. Zamiast tworzyć kod który będzie obliczał realtime, to ładuje się masę tekstur i w ogóle nie optymalizuje gier.

 

Zapomnieli co potrafił osiągnąć np. taki Team17 na amisi. Pamiętacie może grę Stardust ? Przecież tam na 7MHz statek był oświetlany co wyglądało jak raytracing :]

post-110226-1189527793_thumb.jpg

 

Obecnie ze wszystkimi technikami pixelshader, dymkami i oświetleniem, potrzeba mocnego procesora i potężnej magistrali, a nie Blue-Ray. Efekciarstwo się bardziej liczy niż klimat i optymalizacja. (choć najlepiej by było, gdyby je połączyli - już to widzę, tekstury po 12MPix + photosynth + DX12 + EAX 5 @ 14.1 na 60" SuperHiVision :D )

 

 

Co prawda nie przemawia przeze mnie ekspert, lecz odnoszę wrażenie, że wszystko wyjdzie na jaw, gdy osiągną kraniec możliwości miniaturyzacji i zaczną optymalizować.

 

Czekam tylko na czas, gdy zacznie się pisać programy unified, które będą działać tym szybciej, im więcej rdzeni będzie, a wtedy zacznie się kolejny wyścig x4, x8, x16..... x256 ;]

Edytowane przez djsilence

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...