jonzi Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2004 No to czekamy na MULTIPLAYER :D :D Brawo dla programistów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Trochę się rozpędziłem i założyłem kolejnego topa o tej gierce. Na szczęście niebezpieczeństwo zostało zażegnane ( Kucyk :wink: ). Może komuś przydadzą się linki, bo aktualnie strona autorów jest aktualnie offline: http://www.zen32721.zen.co.uk/kkrieger-beta.zip http://www.gamezone.de/forum/files/kkrieger-beta.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody_gniewny Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2004 A mi nie działa :((( Bzium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2004 czyzby pixelshader byl wymagany ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Nie wiem co wymagane ale ja mam wszystko na czerwono :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2004 - A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster. - 512MB of RAM (or more) - A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM. - Some kind of sound hardware - DirectX 9.0b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Po porstu na 3TI sobie nie pogracie, bo Pixel Shader jest zbyt stary w tej karcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Nie no. Ta jakis skandal, zeby na karcie ktora miala domyslnie promowac Doom3 nie mozna bylo pograc w jakas denna gierke ktora ma 96 kB :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Nie no. Ta jakis skandal, zeby na karcie ktora miala domyslnie promowac Doom3 nie mozna bylo pograc w jakas denna gierke ktora ma 96 kB :/ Life is brutal and full of zasadzkas :) 8) :wink: A co do gierki to tez jestem w szoku, dobra robota 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2004 jak sie tam zmiania rozdzialczość... bo w 1024 to 5 min i sie poddalam (ale i tak wyczlem z pierszego pomieszczenia... mimo 5-15 fps) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Chyba nic nie mozna zmienić :? to wkońcu beta, mnie najbardziej przeszkadza brak przestawienia myszki ale powalczyłem z tym i parę pomiszczeń przeszedłem. Brawo jak na 96kb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Niskie poklony dla tej gry. Rok 2008... - pozycz mi Doom 4, - prosze, - ale na SSDVD, - nie mam, mam tylko to, - e, to dzieki, nie mam czytnika FDD. :D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Wogole to jakie motywy.1 to taki ze dochodzi sie do momentu gdzie zabija sie 2 pajaczki a za nimi drzwi i niewidzialna sciana.Da sie to przejsc?? A propo chodzenia to u mnei fraps pokazuje 20-24 fpsy ale co ciekawe to u kuzynka na Duronie 900@1100,256 DDR i Radq 9600 gra osiagala okolo 18-20 klatek, i to jeszcze gre odpalilismy z dyskietki,bylem w szoq - chwala dla tworcow - pozdro :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Chyba nic nie mozna zmienić :? to wkońcu beta, mnie najbardziej przeszkadza brak przestawienia myszki ale powalczyłem z tym i parę pomiszczeń przeszedłem. Brawo jak na 96kb. Jak by sie nie dało to by jordi nie pisal: "buhahaha pierwsza gra ktora dziala mi plynnie tylko w 640 i to bez AA" Chyba ze jak coś zle zrozumialem :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Bo domyślnie jest 640... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPC Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2004 odpaliłem i niedosc ze zarywa tojeszcze jak zbiore drugą bron i przejde pare metrow to sie wiesza ,ale to sie wytnie , rozmiar , grafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 (edytowane) IMO, po prostu żyjemy w czasach gdy programiści to lenie, a całe tworzenie gier poszło w złym kierunku. Zamiast tworzyć kod który będzie obliczał realtime, to ładuje się masę tekstur i w ogóle nie optymalizuje gier. Zapomnieli co potrafił osiągnąć np. taki Team17 na amisi. Pamiętacie może grę Stardust ? Przecież tam na 7MHz statek był oświetlany co wyglądało jak raytracing :] Obecnie ze wszystkimi technikami pixelshader, dymkami i oświetleniem, potrzeba mocnego procesora i potężnej magistrali, a nie Blue-Ray. Efekciarstwo się bardziej liczy niż klimat i optymalizacja. (choć najlepiej by było, gdyby je połączyli - już to widzę, tekstury po 12MPix + photosynth + DX12 + EAX 5 @ 14.1 na 60" SuperHiVision :D ) Co prawda nie przemawia przeze mnie ekspert, lecz odnoszę wrażenie, że wszystko wyjdzie na jaw, gdy osiągną kraniec możliwości miniaturyzacji i zaczną optymalizować. Czekam tylko na czas, gdy zacznie się pisać programy unified, które będą działać tym szybciej, im więcej rdzeni będzie, a wtedy zacznie się kolejny wyścig x4, x8, x16..... x256 ;] Edytowane 11 Września 2007 przez djsilence Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...