Terakot Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Słuchajcie jestem zupełnie w tym zielony i nie wiem jak sie do tego zabrać mój bios to Award Modular v6.00PG(02/16/01) będe wdzięczny za każdą wartosciową wypowiedź. I tu jeszcze z Aidy 32 BIOS ] Właściwości BIOS'u: Sprzedawca Award Software International, Inc. Wersja 6.00 PG Data wydania 02/16/2001 Rozmiar 512 KB Urządzenia startowe Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120 Możliwości Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD Obsługiwane standardy DMI, APM, ACPI, ESCD, PnP Możliwości rozbudowy ISA, PCI, AGP, USB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bl4ck Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Wejdz na sttronke producenta sciagnij wgraj an dyskkietke a instrukcje sa w ksiazce od mobo,przynajmnije ja tak mam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shake Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Słuchajcie jestem zupełnie w tym zielony i nie wiem jak sie do tego zabrać mój bios to Award Modular v6.00PG(02/16/01) będe wdzięczny za każdą wartosciową wypowiedź. quote] Bardziej wartościową informacją dla nas byłoby jaką masz płyte (producent) i jaki model tej płyty :twisted: Wówczas możemy Ci pomóc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...