Skocz do zawartości
Pablo1234

9800pro a 3dmark test pixel shader 2.0 (słoniki)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  

 

      Czy u was na kartach 9800pro też macie takie zjawisko

 

1) przy FSAA wyłączonym wszystko OK

2) przy FSAA x 4 na końcach krawedzi migoczące tekstórki  

 

STERY OMEGA 2.5.36a

 

karta jest nowa i nie wiem czy ją reklamować ......

 

Pzdr Paweł

 

hmmmm. wiesz ja też musze swoją karte zareklamować bo w FAR CRY jeden most który był z liny był lekko postrzępiony :) :) :) :)

 

 

Zainstaluj normalne oryginalne stery z www.ati.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na AAx2 i AAx6 też są - przynajmniej na moim R9700 były :)

Szczerze mowiac nie wiedizalem o takich "bajerach" jesli tak jest i pokazuje sie to w grach to hu......a planowalem zmieniac karte w przyszlosci na radzia..........nv rulezz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pokazuje sie to zadnej grze, tylko w tym jednym tescie, wiec jezeli to ma byc argument przeciw ati, to pudło ;)

W porownaniu z FXami, karty ati maja o wiele ladniejszy antialiasing - Tryb 4x na FXie wyglada jak 2x na ATI :) Potwierzają to testy.

Polecam te na [H]ardOCP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w FAR CRY jeden most który był z liny był lekko postrzępiony :)  :)  :)  :)

8)

 

z tym AA nie przesadzaj bo wiem jakie AA mam na swoim gef4ti i nie mów ze jest złe, jedynie w Ati przy AA z tego co sie orientuje to włącza sie lekkie Anizo ~ x1 przez co obraz jest mniej rozmyty i to kwestja zaimplementowania czegos takiego w stery ale fakt ati ma ładniejsze AA ale nei duuzo :) u mnie jest ładne :D 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przez 2 latka miałem GF4Ti4200 i AA mi sie podobało :)

Podtrzymuję tezę że algorytmu AA zaimplementowane w Radeonach 9500 wzwyż biją na głowę te z FXów.

 

Algorytm AA w FX:

Ordered Grid Multi-Sampling technique without hardware gamma correction.

ATI - Rotated Grid Multi-Sampling gamma corrected AA.

 

FX6800 nvidia zmieniła algorytm FSAA - ciekawe czemu? :mrgreen: i teraz jest tak dobry jak Ati.

6800 - Rotated Grid Multisampling

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...