Jump to content
Sign in to follow this  
Darcon

Ogólnie o pingach.

Recommended Posts

Witam,

(szukałem na forum ale nie znalazłem nic - to do moderatorów)

 

 

 

Pytanie brzmi następująco:

Jak uzyskać niski ping , czyli w granicach 30 - 40 w grach typu quake 3 i call of duty na łączu Neo+

 

jakby ktoś pytał to:

mam sam neo

pingi w granicach 100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinga sobie raczej nie zmienisz, ale możesz wybierać te serwy z niskim. Zobacz też, czy nie masz włączonych w tle programów typu GG, Tlen, KaZaa czy BitTorrent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MOzna jeszcze zmniejszyc cos tam slyszałem o jakis komendach typu max_pockets i innych rzeczach tego typu

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ot] ale nie moglem sie powstrzymac :D max_pockets to nadrzedna komenda naszych politykow :D

dobra, dobra juz nie bede

[/ot]

Share this post


Link to post
Share on other sites

wylacz programy dzialajace w tle a laczacze sie z netem [z automatycznymi aktualizacjami windowsa nav wlacznie] moze masz po prostu kiepski modem do tego neo ;)

ustaw odpowiednio gre pod lacze itp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, że w CODzie dało się coś takiego zrobić. Musiałbyś przeszukać przyklejony temat o COD, ktoś tam coś takiego opisywał. Zszedł pingami poniżej 50ciu (standardowo oscylowały około 100) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda napisal to Mazio w dziale i z mysla o Wolfie (nie ET) na board.fpp.pl ale w Quake powinno byc podobnie :mrgreen:

 

1. połączenie typu LAN: /seta cl_maxpackets „100”/seta cl_packetdup „0”/seta snaps „40”/seta rate „25000”/seta cg_predictItems „0”/seta cl_timenudge “0”2. połaczenie typu ADSL-Kabel Modem (“AsterCity”) /seta cl_maxpackets „60” (max „100”)/seta cl_packetdup „0” (ew. „1” – czyt.wcześniej)/seta snaps “40”/seta rate „25000”/seta cg_predictItems „0”/seta cl_timenudge „-10” (ew. „0”) 3. połączenie typu ISDN: /seta cl_maxpackets „60”/seta cl_packetdup „1”/seta snaps „40”/seta rate „7000”/seta cg_predictItems „0”/seta cl_timenudge „-30” (ew. „-20”) 4. połączenie typu 56K MODEM: /seta cl_maxpackets „30”/seta cl_packetdup „1”/seta snaps „20”/seta rate „5000” (a nawet „4000” jeśli trzeba) /seta cg_predictItems „0”/seta cl_timenudge „-50”

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nierealny_52

Załatwiłem sobie neostrade 320 kb/s i do grania powinna wystarczyć a tu mnie zagieło bo co wszedłem na jakiś serwer w ET to miałem koło 500-600 i się grać nie dało , a na dodatek powiem że jak miałem modem to lepiej śmigało!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, no, bez przesady;

mam 2 kolegów którzy weszli w neo 320 i spokojnie grają w necie w cs-a, ut2004 itp. na niskich pingach;

mówisz, ze zalatwiłeś - czy to oznacza, że dzielisz z kimś łącze ?

robisz sobie testy pongu poleceniem cmd = ping_ip/adres ?

jaki Ci wychodzi średni ?

sprawdź też transfer na http://www.dsl.cz/ - jak miałem trable z pingiem na neo 512 zaraz to sie odbijało wynikach na podanej stronie...

poxdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

uruchom cmd i wpisz ping onet.pl -t

 

ja mam tam pingi do 7-30ms a do 60 mozna spokojnie grac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nierealny_52

Już się z tym uporałem , wgrałem najnowszego patcha do ET i szafa gra , ping +/- 80

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nierealny_52

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc pisze tu.Cała historia jak wyżej ping +/- 80 ale tnie mi się gierka , nie zawszwe ale się tnie , a mnie to denerwuje :evil: byłem z kompem u kumpla i chodziło niesamowicie pięknie(na neo 512) a umnie do [gluteus maximus] :!: Wie ktoś może dlaczego??Z góry dzięki.POZDRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Sam masz neo, czy z kims dzielisz??, w czasie grania masz wlaczone jakies p2p??, jesli tak to normalka, p2p na DSL-u dobija go, poniewaz otwiera naraz duzo portow, a tego DSL-e nielubia.

 

 

 

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze to nie lagi, tylko FPS masz niski :| ?? Przy grze sieciowej FPS zawsze troche spada ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy tym neo , sa 2 wytlumaczenia - 1 albo masz juz przekroczony limit transferu miesiecznego i dlatego ping wysoki , lub dajesz za wysokie ustawienia ( tu mowa o quake 2 i quake 3 - w innych grach inaczej moze sie to zazywac ) maxpackets , max_fps . najlepiej sproboj spingowac jakis serw w windowsie lub w eye , i zobacz co ci pokaze . jezeli bedzie wysoki to znaczy ze moze cos robia na laczach , lub slaby kabel or smth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ping to prędkość z jaką serwer odpowiada po wysłaniu pakietów. Wiadomo czym mniej tym lepiej. W większości gier ping widnieje przy statystykach graczy. W większości przypadków pod klawiszem "TAB". 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gucio zapomnial dodac, ze im mniejszy tym lepszy, a jezeli jest wysoki, objawia sie to tym, ze gra "tnie".

I to mocno... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ping  to prędkość z jaką serwer odpowiada po wysłaniu pakietów.

Raczej czas potrzebny na odpowiedź :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna tez powiedziec, ze jest to opoznienie pomiedzy komputerem uzytkownika a serwerem (w tym przypadku serwerem danej gry) mierzone najczesciej w milisekundach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ping to nazwa programu używanego w sieciach komputerowych TCP-IP (takich jak Internet). Przeprowadza on podstawowy test sprawdzający czy określony host działa prawidłowo i czy istnieje prawidłowe połączenie pomiędzy hostami testującym i testowanym. Umożliwia on także sprawdzenie jaki część pakietów przesyłanych pomiędzy tymi dwoma hostami jest gubiona oraz jaki jest czas ich przesłania.

 

Ping korzysta z protokołu ICMP. Często nazwą 'ping' określa się też same pakiety wysyłane (ICMP Echo Request) i odbierane (ICMP Echo Reply) przez ten program.

 

Podstawowym błędem popełnianym przez większość użytkowników programu ping jest założenie, że jeśli zdalny komputer nie odpowiada na pingi, to nie działa. Można zakazać odpowiedzi na pakiety ICMP Echo Request (np. używając firewalla), przez co zdalny komputer nie będzie wysyłał pakietów ICMP Echo Reply. Powoduje to, że program ping wyświetli informację, o nieosiągalności zdalnego komputera.

 

Blokowanie wysyłania pakietów ICMP Echo Reply jest jedną z metod ochrony przed atakiem włamywaczy sieciowych. Analiza pakietów pozwala nie tylko dowiedzieć się czy pod danym adresem IP znajduje się działający komputer, ale również poznać jaki system operacyjny na nim działa.

 

Niemniej większość publicznie dostępnych serwerów obsługuje pakiety ping. W takiej sytuacji aplikacja ping pozwala na sprawdzenie poprawnego działania sieci komputerowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AtakKomara: jak zawsze przybyles z pomoc, na ciebie zawsze mozna liczyc :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.