steelrat Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 mam szybkie pytanko. kupilem 2 lata temu dysk, padl. teraz proponuja mi inej firmy, tej samej pojemnosci, a gwarancja to kontynuacja poprzedniej. moze ktos wie czy prawnie moge zadac zwrotu kasy za 1 dysk? jakie mam szanse na ten zwrot? jak to wyglada z gwarancja? przeciez to nowy przedmiot jest. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 jak to wyglada z gwarancja? przeciez to nowy przedmiot jest.Ale wymieniają Ci w ramach gwarancji na stary HDD. Gwarancja ta ulega przedłużeniu o czas naprawy, niezależnie od jej sposobu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANalfabeta Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Sikor mylisz sie. Jesli dostajesz NOWY dysk musisz dostać nową gwarancje. Jeśli nie będą chcieli wydać to niech Ci pokażą ekspertyze starego. Już kilka firm tak pogoniłem z dyskami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steelrat Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 a jak z mozliwoscia odzyskania pieniedzy? i gwoli informacji oddalem BARAKUDE IV 40GB (7200) a wymieniaja mi na WDC 40, chyba 7200 jeszcze do konca nie wiem gdzie pytac o szczegoly, w PIHu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasir Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Skoro chcą Ci wymienić na inny dysk masz możliwośc domagania się zwrotu pieniędzy. Tylko i wyłącznie od Ciebie zależy czy przyjmiesz inny dysk czy tez pieniądze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steelrat Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 jakas podstaa prawna? moge miec problemy z dogadaniem sie w tej firmie.. ogolnopolska.. a chora jak nie wiem co. lepper przy tym jest swietym geniuszem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Sikor mylisz sie. Jesli dostajesz NOWY dysk musisz dostać nową gwarancje. Jeśli nie będą chcieli wydać to niech Ci pokażą ekspertyze starego. Już kilka firm tak pogoniłem z dyskami.Ok, być może. Mój komentarz dotyczył założenia, że dysk jest elementem komputera, na który jest wystawiona gwarancja. Nie doczytałem. Wszystko jest też kwestią, co zawarte jest w gwarancji (warunki szczegółowe), na które kupując sprzęt wyraża się zgodę. A skoro dysk był kupiony dwa lata temu (stary stan prawny, przed wejściem w życie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) , to właśnie szczegóły zawarte w gwarancji stanowią czego można żądać. Chyba, żeby skorzystać z rękojmi, ale to trzeba dokładnie przeanalizować zapisy Kodeksu Cywilnego przed nowelizacją. Decydując się na korzystanie z rękojmi automatycznie rezygnuje się z zapisów ujętych w gwarancji. Tyle pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...