Goofy Opublikowano 3 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2004 Witam. Dostałem na uczelni (studiuję telekomunikację) z przedmiotu sieci komputerowe program do napisania. Ma on realizować wysyłanie ciągu znaków lub plików w sieci korzystając z protokołu Netbios. Pomimo, że nie mam takiego programu jak programowanie (ani innego związanego z C) myślałem, że uda mi się napisać prosty programik. Jednak schody zaczęły się wcześniej niż myślałem, zaraz gdy tylko dołączę do projektu bibliotekę nb30.h (odpowiedzialną w C za netbui) C wywala mi 26 błędów w tej bibliotece (nawet ‘’program’’ #include <nb30.h> powoduje błędy). Może ktoś z was pisał podobne programy i wie gdzie w necie można znaleźć coś na temat pisania takiego programu / jakieś przykłady lub może mi pomóc (oczywiście nie chodzi mi o napisanie za mnie tego programu, bo mam zamiar zrobić to sam, oczywiście jak się uda). Do czystego C mam kilka publikacji ale nigdzie nie ma nic o Netbios. Oczywiście zależy mi na stronach w necie bo nie mam zamiaru wydać 500zł aby uzyskać 50% punktów potrzebnych do zaliczenia:). Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo widzę, że programisty to ze mnie nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzi Opublikowano 4 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2004 Gdzies w innym pliku masz blad, np. skladniowy. Jest on na koncu pliku (np. nie ma ostatniego "}") wiec kompilator "wchodzi" do nastepnego i tam podaje bledy. Generalnie przeczytaj komunikaty o bledach (ze zrozumieniem ;) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofy Opublikowano 6 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2004 Dzieki błąd znaleziony. A zna ktos jakieś strony z przykladami zastosowania tej biblioteki? Byłbym wdzięczny bo idzie mi to jak krew z nosa ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...