ash Napisano 3 Maja 2004 Zgłoś Napisano 3 Maja 2004 Witam Jestem w posiadaniu scanera Cannon D646U. Scaner ma jakies 4 miesiace, kupiony byl nowy i dzialal. Oprogoramowanie jakiego uzywam do niego do dostarczony na plycie przez producenta program o nazwie "ArcSoft". Wszystko chodzilo dobrze az do teraz... >odpalam program do skanowania >klikam na ikone skanuj i zwiecha... "program nie odpowiada" przeinstalowalem juz cale oprogramowanie do scanera ale to nie pomoglo. Uzywam Windowsa XP i juz jestem calkowicie zdesperowany...w czym tkwi problem? czy ktos mógłby mi pomoc? udzielic jakis wskazówek? bede z góry wdzieczny. Pozdrawiam. ash. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szoszon Napisano 3 Maja 2004 Zgłoś Napisano 3 Maja 2004 Może spróbuj przywrócić system do jakiegoś pewnego punktu (połączenia przewodow do skanera na pewno sprawdzałeś?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ash Napisano 17 Maja 2004 Zgłoś Napisano 17 Maja 2004 Nadal sie to dzieje, mam zamiar zabrac skaner do kumpla juro albo pojutrze...ale zaczol sie pokazywac nowy blad...i co najgorsze po hiszpansku chyba 8O wogole nie wiem skad sie wziol tam hiszpanski..no ale mniejsza o to, pisze cos o kalibracji.... moze teraz mi ktos pomoze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...