Skocz do zawartości
Bartek

Modyfikacja a gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Zarowno jezeli chodzi o gwarancje, jak i o rekojmie to odpowiedzialnosc z tych tytulow mozna rozszerzyc. Twoj przypadek - producent/sprzedawca godzi sie np. na modyfikacje w sprzet i obejmuje rekojmia/gwarancja zwiazene z takimi ingerencjami ryzyko. Z tym, ze musi byc to wyraznie zaznaczone w umowie gwarancyjnej (konia z rzedem, jezeli ktos znajdzie taka klauzle :lol: ), albo w umowie sprzedazy na podst. art. 558 § 1 KC :!: Dodatkowo w przypadku rekojmi art. 559 powtarza niejako to zasade mowiac, ze za wady fizyczne rzeczy powstale po przejsciu rzeczy na kupujacego, sprzedawca na zasadzie rekojmi nie odpowiada.

 

Rada: Modyfikacje karty muisz zrobic tak, zeby w razie jakiejkolwiek awarii (odpukac w niemalowane) wrocic do oryginalnego stanu, naturalnie bez pozostawiania jakichkolwiek sladow ingerencji w sprzet :wink: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Pracuje w sklepie komputerowym i hmm z doswiadczenia powiem ze z servisem jest roznie. Zdarza nam sie wymieniac np. cooler na chipsecie karty - bo tamten np. padl i nie spotkalem sie raczej z jakims negatywnym spojrzeniem na to w serwisie. Jednak wszelakiego rodzaju udoskonalanie karty umozliwiajace OC z pewnoscia bedzie utrudnieniem w roszczeniu podstaw do reklamacji karty w serwisie. Wiec tak jak pisali koledzy wyzej - rob tak zeby wrazie co nie bylo sladu ze cos doklejales, modyfikowales. Bo jak w serwisie kapna sie podkrecales to karta zostanie przyjeta warunkowo (a nie gwarancyjnie) a warunkowa naprawa jest rownoznaczna z naprawa odplatna lub odrzuceniem naprawy z winy uzytkownika.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...