Bartek Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Czy gdy zamontuję nowy cooler na chip np(crystalorb) i radiatorki na pamięci to stracę gwarancję na mojego gf4 4200 gainward? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2002 trzeba założyć tak zeby mozna było zdjąć chociaż w sumie jak pójdziesz do sklepu i zapytasz to chyba nic sie nie stanie , tymbardziej jeśl to oni sprzedają crystalorb'y Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dunaj Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2002 No cóż, kupuję trochę sprzętu w różnych firmach i z tego co wiem wraz z ingerencją w zakupiony sprzęt, kartę gwarancyjną możesz wyrzucić do śmieci :( :( :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arakasi Opublikowano 22 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2002 Zarowno jezeli chodzi o gwarancje, jak i o rekojmie to odpowiedzialnosc z tych tytulow mozna rozszerzyc. Twoj przypadek - producent/sprzedawca godzi sie np. na modyfikacje w sprzet i obejmuje rekojmia/gwarancja zwiazene z takimi ingerencjami ryzyko. Z tym, ze musi byc to wyraznie zaznaczone w umowie gwarancyjnej (konia z rzedem, jezeli ktos znajdzie taka klauzle :lol: ), albo w umowie sprzedazy na podst. art. 558 § 1 KC :!: Dodatkowo w przypadku rekojmi art. 559 powtarza niejako to zasade mowiac, ze za wady fizyczne rzeczy powstale po przejsciu rzeczy na kupujacego, sprzedawca na zasadzie rekojmi nie odpowiada. Rada: Modyfikacje karty muisz zrobic tak, zeby w razie jakiejkolwiek awarii (odpukac w niemalowane) wrocic do oryginalnego stanu, naturalnie bez pozostawiania jakichkolwiek sladow ingerencji w sprzet :wink: . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCCo Opublikowano 22 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2002 Witam! Pracuje w sklepie komputerowym i hmm z doswiadczenia powiem ze z servisem jest roznie. Zdarza nam sie wymieniac np. cooler na chipsecie karty - bo tamten np. padl i nie spotkalem sie raczej z jakims negatywnym spojrzeniem na to w serwisie. Jednak wszelakiego rodzaju udoskonalanie karty umozliwiajace OC z pewnoscia bedzie utrudnieniem w roszczeniu podstaw do reklamacji karty w serwisie. Wiec tak jak pisali koledzy wyzej - rob tak zeby wrazie co nie bylo sladu ze cos doklejales, modyfikowales. Bo jak w serwisie kapna sie podkrecales to karta zostanie przyjeta warunkowo (a nie gwarancyjnie) a warunkowa naprawa jest rownoznaczna z naprawa odplatna lub odrzuceniem naprawy z winy uzytkownika. Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 22 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2002 Dzięki za odpowiedzi No to już wiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...