Skocz do zawartości
Corwin

Tuner satelitarny tylko jaki ?

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w tunerach jeszcze zielony dlatego mam kilka pytań.

1. Jaki w cenie do 350zł wziąć

2. które umożliwiają dekodowanie programowe kanałów kodowanych(bez modułu kartY i gdzie te programy dostać ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z tym grzaniem to bujdy jak cholera. U mnie sie grzeje na 2.3 tak samo jak u kumpla na 2.6C. Odbieramy to samo, tak samo wiec niewidze roznicy. Technisat jak nie wie co napisac w poprawakach konstrukcyjnych pisze ze zmniejszono grzanie sie glowicy, albo ze jest czulsza.

@Corwin pytasz dlaczego tylko ta ?? A to dlatego, ze Technotrend niekosztuje 350zł. Klonów TwinHana jakos nietrawie. Uzywam SS2 i polecam na poczatek na prcki conajmniej 1200MHz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

2. które umożliwiają dekodowanie programowe kanałów kodowanych(bez modułu kartY i gdzie te programy dostać ?

To zależy czy chcesz wziąć tuner stacjonarny, czy kartę DVB do koomputera. Z tych pierwszych, to kup Philipsa 6010 (znacznie tańszy), albo Pioneera 1430 (dużo droższy).

Jeśli chcesz kartę DVB, to też zależy od tego jaki masz procesor, bo z mniejszym niż 1GHz nie ma co podchodzić do takich kart jak Sky Star 2. Wtedy musiałbyś kupić Technotrenda 1.3 (ma sprzętowy dekoder MPEG), tyle że to kosztuje co najmniej 450-500zł.

A dekodowanie bez karty to umożliwia prawie każdy.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To zależy czy chcesz wziąć tuner stacjonarny, czy kartę DVB do koomputera. Z tych pierwszych, to kup Philipsa 6010 (znacznie tańszy), albo Pioneera 1430 (dużo droższy).

Jeśli chcesz kartę DVB, to też zależy od tego jaki masz procesor, bo z mniejszym niż 1GHz nie ma co podchodzić do takich kart jak Sky Star 2. Wtedy musiałbyś kupić Technotrenda 1.3 (ma sprzętowy dekoder MPEG), tyle że to kosztuje co najmniej 450-500zł.

A dekodowanie bez karty to umożliwia prawie każdy.