Corwin Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Jestem w tunerach jeszcze zielony dlatego mam kilka pytań. 1. Jaki w cenie do 350zł wziąć 2. które umożliwiają dekodowanie programowe kanałów kodowanych(bez modułu kartY i gdzie te programy dostać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 7 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2004 Tylko i wylacznie: SKYSTAR 2 VER. 2.6C Dekodowanie progoramow jest nielegalne ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corwin Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Tylko i wylacznie: SKYSTAR 2 VER. 2.6C quote] dlaczego tylko ta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fit Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 skystar2 - 2.6C się najmniej grzeje :D ale 2.6B tez dobrze działa dekodowanie jest jak najbardziej legalne - piractwem jest uzywanie kluczy nielegalnego pochodzenia :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANalfabeta Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2004 Z tym grzaniem to bujdy jak cholera. U mnie sie grzeje na 2.3 tak samo jak u kumpla na 2.6C. Odbieramy to samo, tak samo wiec niewidze roznicy. Technisat jak nie wie co napisac w poprawakach konstrukcyjnych pisze ze zmniejszono grzanie sie glowicy, albo ze jest czulsza. @Corwin pytasz dlaczego tylko ta ?? A to dlatego, ze Technotrend niekosztuje 350zł. Klonów TwinHana jakos nietrawie. Uzywam SS2 i polecam na poczatek na prcki conajmniej 1200MHz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...