noob999 Opublikowano 18 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2004 mialem live'a 1024, a brat ma SS i powiem tak przy filmach, muzyce itp nie dostrzegalem zbytniej roznicy ale w grach efekty pozycjonowania dzwieku lepsze byly na Live... oczywiscie niezaprzeczalnym faktem jest DDencode, ale... :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kali111 Opublikowano 18 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2004 Na SS można puścić z gier cyfrowo sygnał 5.1, z SBlive niestety nie. SS to nie tylko kodek, procesor dżwiękowy jest w chipsecie. Słyszałem SS i SBliva, z tych dwóch wybrał bym napewno SS. ps: mam SBlive. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeciwnik Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 każdy ma inny sluch i slyszy inaczej. mi się bardziej podoba SBlive.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Z ciekawostek, warto powiedzieć, że SS jest chyba mocniejszym prockiem niż live - w 3DMarku03 przechodzi test na 60 źródeł dźwięku, a live - "not supported". No i test na 24 źródła (czy ile ich tam jest, bo nie pamiętam) chodzi na SS sporo szybciej i bez żadnych przycięć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste3an Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Z ciekawostek, warto powiedzieć, że SS jest chyba mocniejszym prockiem niż live - w 3DMarku03 przechodzi test na 60 źródeł dźwięku, a live - "not supported". No i test na 24 źródła (czy ile ich tam jest, bo nie pamiętam) chodzi na SS sporo szybciej i bez żadnych przycięć!ss potezniejszy niz emu lol :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Z ciekawostek, warto powiedzieć, że SS jest chyba mocniejszym prockiem niż live - w 3DMarku03 przechodzi test na 60 źródeł dźwięku, a live - "not supported". No i test na 24 źródła (czy ile ich tam jest, bo nie pamiętam) chodzi na SS sporo szybciej i bez żadnych przycięć!ss potezniejszy niz emu lol :lol:W każdym razie jest wydajniejszy. I Obsługuje większą liczbę źródeł sprzętowo. Niektórzy mogą to nazywać potężniejszy czy mocniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste3an Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Z ciekawostek, warto powiedzieć, że SS jest chyba mocniejszym prockiem niż live - w 3DMarku03 przechodzi test na 60 źródeł dźwięku, a live - "not supported". No i test na 24 źródła (czy ile ich tam jest, bo nie pamiętam) chodzi na SS sporo szybciej i bez żadnych przycięć!ss potezniejszy niz emu lol :lol:W każdym razie jest wydajniejszy. I Obsługuje większą liczbę źródeł sprzętowo. Niektórzy mogą to nazywać potężniejszy czy mocniejszy.w 3dmarku jest chybas jakis bug zobacz live obsluguje 64 glosy z 8 krotna interpolacja sprzetowa http://www.soundblaster.com/products/sblive/specs.asp i co bzdury mowisz widzisz :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Z ciekawostek, warto powiedzieć, że SS jest chyba mocniejszym prockiem niż live - w 3DMarku03 przechodzi test na 60 źródeł dźwięku, a live - "not supported". No i test na 24 źródła (czy ile ich tam jest, bo nie pamiętam) chodzi na SS sporo szybciej i bez żadnych przycięć!ss potezniejszy niz emu lol :lol:W każdym razie jest wydajniejszy. I Obsługuje większą liczbę źródeł sprzętowo. Niektórzy mogą to nazywać potężniejszy czy mocniejszy.w 3dmarku jest chybas jakis bug zobacz live obsluguje 64 glosy z 8 krotna interpolacja sprzetowa http://www.soundblaster.com/products/sblive/specs.asp i co bzdury mowisz widzisz :wink:Chytre, Panie! Wave-Table Synthesis E-mu Systems? Inc. EMU10K1™ music synthesis engine 64-voice hardware polyphony with E-mu's patented 8-point interpolation technology Uses SoundFont® Bank technology for user-definable wave-table sample sets which include 2MB and 4MB sets Load up to 32MB of samples into host memory for professional music reproduction Scalable PCI wave-table synthesis architecture with multi-timbre capability 48 MIDI channels with 128 GM & GS compatible instruments and 10 drum kits Tu chodzi o... MIDI!! Natomiast tutaj: Capable of processing, mixing and positioning audio streams using up to 131 available hardware channels piszą coś o 131 kanałach realizowanych sprzętowo :lol: chyba przez CPU :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste3an Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Z ciekawostek, warto powiedzieć, że SS jest chyba mocniejszym prockiem niż live - w 3DMarku03 przechodzi test na 60 źródeł dźwięku, a live - "not supported". No i test na 24 źródła (czy ile ich tam jest, bo nie pamiętam) chodzi na SS sporo szybciej i bez żadnych przycięć!ss potezniejszy niz emu lol :lol:W każdym razie jest wydajniejszy. I Obsługuje większą liczbę źródeł sprzętowo. Niektórzy mogą to nazywać potężniejszy czy mocniejszy.w 3dmarku jest chybas jakis bug zobacz live obsluguje 64 glosy z 8 krotna interpolacja sprzetowa http://www.soundblaster.com/products/sblive/specs.asp i co bzdury mowisz widzisz :wink:Chytre, Panie! Wave-Table Synthesis E-mu Systems? Inc. EMU10K1™ music synthesis engine 64-voice hardware polyphony with E-mu's patented 8-point interpolation technology Uses SoundFont® Bank technology for user-definable wave-table sample sets which include 2MB and 4MB sets Load up to 32MB of samples into host memory for professional music reproduction Scalable PCI wave-table synthesis architecture with multi-timbre capability 48 MIDI channels with 128 GM & GS compatible instruments and 10 drum kits Tu chodzi o... MIDI!!o midi Effects Engine E-mu Systems, Inc. EMU10K1™ patented effects processor Support for real-time digital effects like reverb, chorus, flanger, pitch shifter, or distortion across any audio source Capable of processing, mixing and positioning audio streams using up to 131 available hardware channels Full digital mixer maintains all sound mixing in the digital domain, eliminating noise from the signal Customizable effects architecture allows new audio effects to be downloaded from the Web Full bass, treble, and effects controls available for all audio sourc a tego juz nie doczytales :lol: :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marasek Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 ok znów kosmiczna dyskusja co lepsze ja napiszę tak z pamięci bo tematem zajmowałem się dawno jak SS wchodził na rynek, wtedy było wiele ciekawych dyskusji na Tweaku. (wiec coś mogę pominąć lub zapomnieć) wielu to przeżywa że ma SS, na różnych płytach. Głównym atutem SoundStorma jest DolbyDigital a ten w trybie rzeczywistym realizowany jest jedynie na wyjście optyczne SS. Która wasza płyta ma to wyjście?? (tylko użytkownicy drogich plyt na NF2 np. Abit NF7s mogą się tym pochwalić) zresztą specyfikacja jasno SS okresla że płyta musi posiadac komplet wyjsć w tym także wyjście potyczne dlatego np Epox na 8RDA+ nie napisze że ma SoundStorma, bo nie ma mimo że jest tam układm MCP-T Potem trzeba mieć jeszcze odpwiednie głośniki z takim optycznym wejściem żeby móc się rozkoszowac tym DD czyli głównym atutem SS Nastepna sprawa, chyba podstawa dzwiek który słyszycie w głosnikach przeciez przechodzi przez przetworniki AC i to tak naprawde od ich jakości zależy co cudownego słyszycie. A te przetworniki sa lepsze na kartach Live, bo producenci płyt glownych na Nforce poza układem MCP pakują najprostsze najtańsze przetwornikia AC na płytę. dalej suport i oprogramowanie, ten kto używa z livem oprogramowania KX wie że z tej karty można wyciągnąc jeszcze sporo więceń. to tyle przemyśleń w temacie, odsyłam do archiwum tego forum bo dyskusji na ten temat było wiele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Marasek - zgadzam się. Należałoby jeszcze dopisać, że SS ma lepszy dźwięk i na analogu niż "zwykłe" dźwiękówki zintegrowane i tanie na PCI (avacsy i inne). A co do wyjścia opycznego, to nietrudno nabyć odpowiedni śledzik. Ja taki śledzik mam, ale jeszcze go nie podłączałem z powodu braku urządzenia z wejściem optycznym :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marasek Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Marasek - zgadzam się. Należałoby jeszcze dopisać, że SS ma lepszy dźwięk i na analogu niż "zwykłe" dźwiękówki zintegrowane i tanie na PCI (avacsy i inne). A co do wyjścia opycznego, to nietrudno nabyć odpowiedni śledzik. Ja taki śledzik mam, ale jeszcze go nie podłączałem z powodu braku urządzenia z wejściem optycznym :( fakt śledzia można nabyć, albo nawet samemu zrobić (tylko ilu użytkowników SS tak zrobiło?? ), a poza tym, dokładnie jak w Twojej sytuacji - ilu użytkowników SoundStorma ma zestaw głośnikowy z wejściem optycznym?? A przecież to jest istotą soundStorma że dekoduje dzwięk do DD sprzętowo w czasie rzeczywistym tylko że robi to jedynie na wyjście optyczne z którego korzysta raptem kilka procent użytkowników SS I dalej co do SoundStorma - specyfikacja Nvidi nakazuje używanie odzielnych przetworników AC dla głosników przednich i tylnych. Znajdzie mi płytę główną która pod tym względem jest zgodna ze specyfikajcą SS Nvidi. I w wiekszości płyt na Nforce z niby SS za jakość dzwięku na wyjściach analogowych odpowiadają prztworniki AC najczęściej ALC650 czyli dokładnie taki sam jak wykorzystywany w starych zintegrownaych dźwiękówkach choćby np. w starej płycie na VIA KT400 (Gigabyte GA-7VA) to tyle czaru SoundStorma, który w zamierzeniach i w specyfikacji Nvidi wygląda nieźle ale wykonanie przez różnych producentów płyt głównych już jest gorsze (wiadomo cięcie kosztów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noob999 Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 ...to jest istotą soundStorma że dekoduje dzwięk do DD sprzętowo w czasie rzeczywistym tylko że robi to jedynie na wyjście optyczne z którego korzysta raptem kilka procent użytkowników SS a raczej koduje ;) niewatpliwie jest to fajny myk, ale majac do wyboru kupic plyte z SS albo kupic audigy2 wybralem to drugie (ze wzgledu na ch.... pozycjonowanie dzwieku w grach- o czym pisalem wczesniej) oczywiscie podlaczenie karty do amplitunera dwiema drogami tj. 6ch (analog-gry) i spdif(wszystko inne) jest zaj...e niewygodne ale wolalem analogowe a2 niz grac na SS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fit Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 marasek chcialem tylko uzupelnic twoja wypowiedz ze DD po SPDiF z SS wychodzi tez elektryczny... i mam nawet glosiniki cambridge works ktore maja dekoder DD w srodku - nie byly jakies szalenczo drogie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...