Skocz do zawartości
daFojtek

Thief 3: Deadly Shadows

Rekomendowane odpowiedzi

ale beznadzieja!

spodziewalem sie o wiele lepszej gry, lepszej pod wzgledem plynniejszego poruszania sie (ciagle mam wrazenie ze glowny bohater porusza sie jakby byl wielkim klockiem). poziom inteligencji nie jest wysoki. przykladowo poczatek treningu:

Dołączona grafika

strzelilem do goscia z luku a on tylko "hmm.i think i've seen something.. no it's probably only my own shadow" (~) i stanal w tym miejscu co na obrazku a ja do nbiego jeszcze 2 razy i nie zareagowal. dopiero jak wyszedlem z nozem to bylo "please try again". co do grafy, normalnie jest ~40-50 fps. natomiast jak dalem antyal x4 i anizo x8 to ilosc fps spadla do (sic!) 8! co wiecej nawet jak mialem antyal i anizo wlaczone to w grze nadal widoczne golym okiem byly "schodki" na krawedziach.

nie wiem kurcze ale ta gra wydaje mi sie nie dopracowana. myslalem ze pogram sobie w THI3FA a tu dla mnie taki zonk! poprpstu odechcialo mi sie dalej grac. :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale beznadzieja!

spodziewalem sie o wiele lepszej gry, lepszej pod wzgledem plynniejszego poruszania sie (ciagle mam wrazenie ze glowny bohater porusza sie jakby byl wielkim klockiem). poziom inteligencji nie jest wysoki. przykladowo poczatek treningu:

Dołączona grafika

strzelilem do goscia z luku a on tylko "hmm.i think i've seen something.. no it's probably only my own shadow" (~) i stanal w tym miejscu co na obrazku a ja do nbiego jeszcze 2 razy i nie zareagowal. dopiero jak wyszedlem z nozem to bylo "please try again". co do grafy, normalnie jest ~40-50 fps. natomiast jak dalem antyal x4 i anizo x8 to ilosc fps spadla do (sic!) 8! co wiecej nawet jak mialem antyal i anizo wlaczone to w grze nadal widoczne golym okiem byly "schodki" na krawedziach.  

nie wiem kurcze ale ta gra wydaje mi sie nie dopracowana. myslalem ze pogram sobie w THI3FA a tu dla mnie taki zonk! poprpstu odechcialo mi sie dalej grac. :x

Może to tylko w tutorialu,bo autorzy chcą pokazać jak do pewnych rzeczy podchodzić.

Mam nadzieję że dalej będzie już lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Do [gluteus maximus] do demko działa tylko pod winde 2000 i xp :evil:

To bylo juz od dawna mowione ze ta gra nie dziala pod 98/me podobnie jak far cry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie jest juz taka zla, nie przesadzajmy. Moze w nastepnych levelach sie rozkreci :P Ja jestem dopiero w tym, po tutorialu i nie jest tak masakrycznie. Aczkolwiek AI jest przecietne - strzelanie do straznikow ze strzal wodnych, nie wywiera na nich wiekszego wrazenia :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, tak "namietnie" dyskutowalem o opoznieniach w Thiefie (rzekomo celowo wystepujacych w grze- ktos tak pisal...), a tu co? U mnie ich nie ma. Czyzby komputer byl za mocny? ;]

 

Co do reszty gry. Jest niezle i tylko tyle. Splinter 3 zmiecie Thiefa z powierzchni ziemi. Szkoda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moge zagrać w thiefa, bo jak włączam, przeleci wszystkie filmiki, pokazuje się menu, to nie moge nic klinknąć. Myszka się rusza, najeżdżam na napisy menu i się podświetlają, ale za ciach!a nie moge ich kliknąć!! Wie ktoś o co chodzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajnie gra niema takiech zabujczych wymagan gram w demo na full detalach 800x600 tylko multisampling czy jakos tak mam na min i fajniechodzi dos przyjemne granie nawet na radku 9100 chodzi bez problemow :)

 

asus a7v8x-x antek1800+ (10x166) 256mbram kingston sapphire 9100 (275/550)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Update - moze powiecie ze szybko zmieniam zdanie ale w tym moemencie zmienie wszystko co powiedzialem wczesniej. (dla tych co przeczytali wczesniej post bo wlasnie zmieniam jego tresc) Pogralem jednak nieco dluzej (przeszedlem do 3go levelu) i stwierdzilem ze jednak ten gatunek gier to nie dla mnie (wyjatek splinter cell) - chodzi o to ze w grze jest za duzy labirynt, gra jest za bardzo namotana a na mapie nie ma znaznaczonego punktu gdzie garret sie obecnie znajduje,szkoda - myslalem ze sie w to wciagne ale jednak sie nie da.Ehh - kiedy wreszcie wyjdzie ten doom czy half life :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja sprawdzalem z AA i na moim configu w 1024 full detal rwało i to dość często 8O 8O .Sprawdze to jeszcze bo grałem z 10minut. Nie właczałem frapsa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update - moze powiecie ze szybko zmieniam zdanie ale w tym moemencie zmienie wszystko co powiedzialem wczesniej. (dla tych co przeczytali wczesniej post bo wlasnie zmieniam jego tresc) Pogralem jednak nieco dluzej (przeszedlem do 3go levelu) i stwierdzilem ze jednak ten gatunek gier to nie dla mnie (wyjatek splinter cell) - chodzi o to ze w grze jest za duzy labirynt, gra jest za bardzo namotana a na mapie nie ma znaznaczonego punktu gdzie garret sie obecnie znajduje,szkoda - myslalem ze sie w to wciagne ale jednak sie nie da.Ehh - kiedy wreszcie wyjdzie ten doom czy half life :(

ale to normalka tak samo bylo w poprzednich czesciach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to jest dziwne. Przy AA gra strasznie rwie. Tu musi być

zwalony kod gry. To niemozliwe, zeby w Mother Nature był

wyższy FPS. Dla wiernych fanów, Thief I|I to naprawdę fajna

giera. Niestety, dla tych, którzy oczekują świeżej grafy i miodnego

sterowania, niemiłe zaskoczenie. Dla mnie osobiscie DEMO jest

conajmniej ciekawe. Grafa duuuużoooo lepsza od wytartego

4 lata temu silniczka Thiefa 1. Niebawem złapię wersję full i

obadam to dokładniej. Narazie 7/10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to demo przy zmianie detali graficznych/cieni/multisamplingu, Cat 4.2 Win2000:

- za pierwszym razem wywala do windy

- za drugim razem resetuje na chama komputer

Zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji.

hydro2, co do wielkich labiryntów to bomba - powiem Ci że mnie ucieszyłeś. Pamiętacie level "The lost City" ?

Co do wymagań to niestety, na moim radku przy full detalach dostaje zadyszki i to bardzo wyraźnie - czas na zmianę karty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Mi to demo przy zmianie detali graficznych/cieni/multisamplingu, Cat 4.2 Win2000:

- za pierwszym razem wywala do windy

- za drugim razem resetuje na chama komputer

Zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji.

hydro2, co do wielkich labiryntów to bomba - powiem Ci że mnie ucieszyłeś. Pamiętacie level "The lost City" ? 

Co do wymagań to niestety, na moim radku przy full detalach dostaje zadyszki i to bardzo wyraźnie - czas na zmianę karty.

A co w tym takiego extra ze jest labirynt ?? Co do twojego radka to zainstaluj omegi 4,5 - zmien directxa z 9.0b na 9.0 i wylacz multisampling a thief bedzie ci smigal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, spróbuję.

A co jest extra? Labirynty są extra, jeśli nie 'poczułeś' levelu o którym napisałem (szczególnie w drugiej części gry) to nie poczujesz tego i teraz. Albo to bieganie po wielopiętrowym pałacu w Metal Age :)

UPD. Chyba sobie odpuszczę zmianę DX na 9.0. Nie mam zamiaru stawiać systemu od nowa. Kumpel tak zrobił i miał tą przyjemność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jest cool! Labirynt jest na danej mapie przez 3 min. a potem juz sie łapie gdzie co jest... Super jest ten klimacik ogólnego wszechzagrozenia! Polecam grac w nocy, przy świecy... Kupa w gacie murowana. Zreszta trosze ta gra śmierdzi "666", jakies diabełki, potworki i inne poczwary, ale wszystko wywazone i w odpowiedniej chwili. Mi sie podoba, odpalam świece i gram dalej... :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm ja np. nie widze w ogole roznicy miedzy full detalami (pomijajac AA) a wszystko na low.

Gram na A1.0@1.25, 512 DDR (333) i GFX 5200 Ultimate [53.03]- FPS tak od 10-30. Czy ma ktos podobny sprzet i moze sie wypowiedziec. Chce wykrzesac troche wiecej FPSow ale jak juz mowilem nie widze roznicy w zmianie detali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie śmieszy ta gra, przedwszystkim zachowanie postaci - bywa że nie potrafą trafić w drzwi i "drobą" obok w miejscu. Pozatym w mieście są latarnie, kanalizacja, jakieś rury gdzieniegdze wystają wygląda to raczej jak XIX w. czuję się tam jak zagubiony w czasie :wink: :lol: Hitu to napewno nie będzie, pograć można ale nie spodziewając się rewelacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, tos przywalil kula w plot :/ Smieszy cie to, ze jest kanalizacja, latarnie etc. (a to, ze garet ma oko z zoomem to juz dla ciebie normalka?). Takie sa zalozenia, konwencja tego swiata. NIKT NIGDY nie mowil, ze Thief rozgrywa sie w sredniowieczu wiec o so chozi?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gościu chyba szuka symulacji bitwy pod Grunwaldem!  :lol:

No to by było coś :P A co do Thifa to nie zagłebiałem się w fabułę tylko z marszu przeszedłem dwa levele i tam było wszysto "normalnie" a dopiero od miasta zaczeły się takie zonki. Nie grałem we wcześniejsze części ale zawsze wydawało mi się, że Thief to "symulator średniowieczniego złodzieja" :P A jak jest taka konwencja to mogą być tam nawet śmigłowce i UFO.

BTW. nawet zatwardziali fani serii powinni obektywnie przyznać, że gra w paru aspektach (głównie chodzi o AI) jest mocno hmm "niedokończona" :roll: żeby nie powiedzieć wprost spaprana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, engine tej gry jest spaprany, albo coś z moim kompem jest nie halo. Zaryzykowałem i zrobiłem tak jak napisał hydro2 - skończyły się tylko problemy z restartami.

Framerate w 800x600 detale i cienie na low (!) oscyluje ok 25-30 fps, zwalniając często do 15 (szczególnie przy ogniu/cieniach), to jest po prostu śmieszne, FarCry chodził 3xszybciej w 1024 na high, podczas rozbrajania zamka mam 17-18 fps, stojąc twarzą do ściany mam 32 fps - co tu grafika ma liczyć, to jest normalnie jakaś kpina, rozumiem że mój radek już najnowszy nie jest ale żeby coś takiego...?

BTW: Nie mam problemu z angielskim, ale nie mogę rozkminić jak się otwiera zamki. Utknąłem na tym pierwszym w tutorialu. "Use the mouse..." i co dalej? Byłbym wdzięczny za łopatologiczne wytłumaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt faktem, silnik jakos dziwnie chodzi, tekstury sa fuj jak na te wymagania. Mam od 25 do 50 klatek, w zaleznosci ile ludzi i cieni mam na ekranie. Poza tym poprawnie wyswietla mi obraz tylko na Catalyst 4.4. A na 4.5 juz nie :/

 

Paszczu >>> hyhy, wiec tak...

a. sterujesz myszka taka "paleczka" no nie? Mozesz nia obracac i wydluzac :D Krec nia powoli dookola, takze na roznych dlugosciach. jak jeden z okregow zamka zacznie drgac, to przestan, znajdz (powolutku przesuwajac wskazniczek) punkt gdzie najbardziej sie okrąg rusza.

b. wtedy wcisnij i przytrzymaj jeden z przyciskow up/down/right/left, az zapadka ustawi sie na wlasciwe miejsce. Zwykle ten kierunek sie wciska, do ktorego ustawiona 'laseczka' ma najblizej :P jak wcisniesz zly, to od poczatku dana zapadke ustawic musisz.

c. powtorz dzialania, az do otwarcia wszystkich zapadek.

 

p.s. w swoim mieszkaniu masz zamek do cwiczen, tam nie bedziesz musial sie stresowac ze ktos cie zobaczy :)

 

p.s.2 slowa 'paleczka/wskazniczek/laseczka' tycza sie tej samej rzeczy(w grze) :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie ciemno jak w d.. u murzyna. Nic kompletnie niewidze, tak jakby wszuystkie tekstury były czarne. Jedyne co wyrużnia się to niebieskie ślady stóp na ziemi, pochodnie i niebo. Postaci ani budynków itd. niewidać :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...