Jump to content
Sign in to follow this  
fipa

Perfumy / wody po goleniu / dezodoranty

Recommended Posts

granatowy str8 [dezydorant i woda po goleniu]

antyperspirant oldspice whitewatera

a do golenia żel nivea

 

Dołączona grafikaDołączona grafika temat "wymiata" :]]]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brawo jeszcze mamy cos o solarium. Bojs, umawiamy sie do kosmetyczki 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym sklepem internetowym to ja też chętnie bym się dowiedział.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zalenosci od (serio) pogody, pory dnia (lub nocy :]) i , naturalnie, charakteru spotkania: Chrome Azzaro, HBoss Aqua, Armani Acqua Di Gio (moja luba go uwielbia!), HBoss "zielony".

 

Oprocz tego jakies mydlo i szampon ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja jestem burak i nie uzywam perfum w ogole 8O Tylko mydlo, bezzapachowy antyperspirant i bezzapachowa woda po goleniu 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brawo jeszcze mamy cos o solarium. Bojs, umawiamy sie do kosmetyczki 8O

A co jaki czas odwiedzacie kosmetyczke ? 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa po goleniu polecam Nivea for men: Balsam po goleniu. Super sprawa 8O :) 8O

 

 

pielegnacj witaminowo-rumiankowa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy od pory dnia i humoru: CK "One", CK "Be" , G. Armani "aqua di gio",Ch. Dior "Fahrenheit", Lancome "Miracle", Lanvin, Peak Performance, Givenchy "Pi", Nightflight, Escada "Sentiment", Empiro Armani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz ktos wspomnial o nim. Mianowicie o Giorgio Armani - aqua.

Najlepszy zapach jaki do tej pory czulem. Dostalem bo na takie mnie nie stac.

A nacodzien ostatnio uzywam kompletu (po goleniu i perfum) Blue for Him - rowniez dostalem 8O

Sprobowalem ostatnio tej nowej wody toaletowej Diavolo by Antonio Banderas.

Juz sie konczy i chyba kupie moj ulubiony Kristofer Columbus ale ciezko go ostatnio dostac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tak sobie zmieniasz na Fahrenheita ?

a jesli masz akurat ochote na Fahrenheita a nie masz buteleczki 100ml w domu to co robisz ?

L0L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze to detal ale czemu kazdy kto zachwala zapach armaniego (Acqua...) nie potrafi napisac poprawnie jego nazwy? ;] Panowie, zerknijcie do szafy na flakonik, a nie piszcie ze slyszenia.

 

MacieX- prowodyr. Uwierz, ze niektorych stac na kupno, rownolegle, paru dobrych perfum. Proste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mzoe poprostu kupuja podrobki ? 8O A potem sie chwala jacy to oni ql ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ha he ha ... draak-u po #1 to nie bylo pytanie do Ciebie (wiec juz powinna byc sprawa wyjasniona)

po #2 moze dowiedzialbym sie gdzie mozna kupic jakos taniej fahrenheita bo wiem ze cena tego specyfiku jest baardzo rozna w roznych sklepach/miejscach...

 

i na pewno nie chodzilo mi o to czy kogos stac czy nie ... uwierz nie mam z tym problemow. To chyba na tym forum jakis temat tabu jest ...

no i jeszcze ten prowodyr ... ehhh krzywizny pan pisze panie 2k2

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Krzywizny"- heh, dobre :] No'ffence!

 

Co do podrobek- szkoda na nie, imho, nawet 3 pln. Przeciez zapach zanika juz po paru(nastu) minutach.

 

Rozne ceny fahrenheita sa spowodowane obnizka ceny tego "specyfiku" na zachodzie. Niektore sklepy zalegaja jeszcze z zapasami i sprzedaja po starej cenie (ich) zakupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze to detal ale czemu kazdy kto zachwala zapach armaniego (Acqua...)

Wiesz o co chodzi, wie tez cala reszta.

Na radeony mowimy radki, a na Acqua di Gio mowimy aqua.

Dasz rade sie przyzwyczaic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

LoL , ogolnie temat mi sie kojarzy z upadkiem regul morlanych 8O i wogole czlowieczenstwa 8O.

Ale ja moge powiedziec ze uzywam tego co mi sie uda wyniesc z TESCO i nie powoduje nerwowych ruchow u psow z odleglosci 200m :PPP.

 

A i musze dodac cos bo chyba sporo PAN(nien)ow rodzaju meskiego niezdaje sobie sprawy ze NIESMIERDZIEC potem a CUCHNAC perfumami to spora roznica i rownie dobrze mozna sie udusic w autobusie ,jak jeden z drugim sobie zabardzo biora do serca txty z reklam o "uwodzicielskim" zapachu ;]

No chyba ze mam zbyt czuly nos, ale ja naprawde na zadnych 'kreskach" nie cwiczylem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że się każdy myje założone jest z góry w tym topicu. A zresztą EOT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że się każdy myje założone jest z góry w tym topicu.

powaznie 8O to fajne zalozenie, watek mi sie podoba 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że się każdy myje założone jest z góry w tym topicu.

Hy, optymista 8O

Przypomina mi się (co prawda deczko bez związku) chamskie pytanie, które kiedyś kolega zadał matematyczce:

- Myje się pani pod pachą?

- Tak.

- A ja gąbką.

 

Czym nacieram i maszczę swe arcydoskonałe ciało młodego boga? Krem Nivea na szpetną fizys tudzież filigranowe a czarnorobocze rączyny, zdewastowane cokolwiek agresywnymi cieczami i jako odór to, co akurat sprezentuje mi moja Księżniczka (tylko muszę informować wprzódy, że wonności się kończą).

Woda po goleniu przeważnie śmierdzi myszami, zresztą kto by tam miał cierpliwość tyle się pacykować.

Kiedyś w podstawówce z obelżywym rechotem spotkała się dzieweczka, która na pytanie pani higienistki o używane łazienne akcesoria i przybory walnęła sążnisty elaborat o Sensie Czystych Pięt. A potem jak pani spytała chłopców, to była poruta i srom okropeczny, albowiem na jaw wyszło, że nie wszyscy wiedzą, gdzie się ciepłą wodę odkręca, o takich perwersjach jak lokalizacja mydła nie wspominając 8O

 

No, teraz jeszcze topic o depilacji okolic bikini by się przydał. Ile macie punktów w 3DPendeho2003? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

blah nie qmam tego tematu - wiadomo ze kazdy sie czyms tam smaruje ale na ogol faceci o tym nie gadaja - lepiej juz by wygladal ten temat gdybyscie go nazwali "jaka woda po goleniu" or something a kosmetyki kojaza mi sie z kremikami pod oczy masciami na cellulit i t p 8O

Wiec ja zabieram glos w temacie jaki zapach uzywasz

mexx pure life man

Share this post


Link to post
Share on other sites

KRemik do golenia Nivea a po goleniu woda Antartic - Apres-Rasage, i Nivea 4 men. Nivea mi jakos fajnie pasi no ale moze niedlugo cos innego zakupiem 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe mocny dosyc temat posta. Ale sam post ok.

Ja polece www.sephora.com jesli chodzi o zapachy. Na poczatku wybierz usa. Fajne opisy sa, wszystko skatalogowane, elegancko. No a potem wypad do perfumerii i szukanie naprawde.

A tu fajny bajer, perfumy dobrane parami dla par 8O

No i quizy dla jaj :) Dla kobiet i dla bojow ;)

 

update: niech sobie kazdy cos wybierze, ale coby gadac o tym na *meskim* forum to faktycznie 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do twarzy tonic by "Ziaja"

Perfum - Retrospect by "Avon"

Dezodorant (sztyft) - Nivea for men by "Nivea" 8O

Po goleniu - Żel chłodzący (mam bardzo delikatną skórę 8O ) by "Adidas"

Pasta do zębów - Colgate Total by "Colgate"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze to detal ale czemu kazdy kto zachwala zapach armaniego (Acqua...) nie potrafi napisac poprawnie jego nazwy? ;] Panowie, zerknijcie do szafy na flakonik, a nie piszcie ze slyszenia.

 

MacieX- prowodyr. Uwierz, ze niektorych stac na kupno, rownolegle, paru dobrych perfum. Proste?

niektórych taaak :) a niektórzy mają "lekko" inne napisy na butelkach i nie piszą z pamięci ;) tylko właśnie z butelek :D

PS. Pisać ze słyszenia ?? :D 8O dobre :D jak cie stać na tyle zapachów to polecam słownik tez sporo mozna zabulić.... moze mniej zapaszków bedzie do wyboru... ale niektóre babki lecą jeszcze na elokwencje i miłą bajere 8O

 

z zapaszków lubie czarnego adidasa i CK-Crave mi sie kiedyś podobało ale nie wiem czy jeszcze są do dostania mam inne wydatki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

A ja uzywam tylko szarego mydla i ludwika ;]

 

LOL - STR8 CZARNY po goleniu to nic, jakos nie korzystalem nigdy... Czasem Old-Spice "ORYDZYNAL" od biedy ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiek 18 lat

mydło zwykłe luksja czy co sie nawinie 8O, szampon Head&Shouders

po kompieli oliwka dla dzieci, na twarz krem AA for Men.

perfuma to albo: Giorgio Armani Acqua Di gio, albo Hugo Boss "szary" albo adidas szary antyperspirant. pasta blend a med 8O 2/3 razy dziennie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.