yuucOm Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 zaczynam przygode z DAO, co polecacie, wybrac 3 postacie i pakowac je na maksa, czy rownomiernie rozwijac cala druzyne? od kogo uczyc sie specjalizacji (Berserker itp.)? czy warto sie przejmowac poparciem poszczegolnych postaci, faktycznie moga odejsc gdy im za duzo spadnie poparcia? jak zadowolic 'wszystkich'... Skup się na 3 postaciach, wybór dostosuj do swojego stylu gry. Postacie które bedą w obozie i tak bedą levelowały i potem im bedziesz mógł przyznać punkty i umiejętności. Ja grałem wojakiem z mieczem dwuręcznym i dodatkowo miałem Alistera, Morrigan i Wynne. Dlaczego tak ? Alister od połowy gry to był bardzo dobrze rozwinięty w walce tarczą i był swego rodzaju murem i mięsem na którym wrogowie mogli się skupić ale moja główna taktyka polegała na współpracy Wynne i Morrigan = Wynne rzuca glif odepchniecia potem glif paraliżu (powstaje combos) czasami do tego trzęsienie ziemi potem Morrigan rzuca zime i burze ;). Polecam ten filmik: pokazana jest tam ta taktyka. Specjalizacji Berserkera można się nauczyć od krasnoluda z Orazammaru albo w Denerim kupić u krasnoluda na targu ;). Tak warto się przejmować poparciem poszczególnych postaci. Jak widać ja miałem Morrigan, Wynne i Alistera czesto przemyślenia Morrigan kolidowały z tymi dwoma jak i z moim tokiem myślenia a mimo to miałem u niej 100% poparcia jak i u Alistera, u Wynne 94 ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 tylko jak to poparcie zwiekszac u wszystkich, jak jednemu 'zrobie' dobrze to inny sie obraza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 Wersja latwa: zebrac ekipe, ktora ma podobne poglady (np. Wynne, Alistair, Leliana) Wersja trudna: uwaznie podejmowac decyzje i nadrabiac prezentami i rozmowami ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 Przekupstwo & lizusostwo & trochę obłudy = wszyscy Cię lubią na maxa :) A co do drużyny to byle mieć dwóch magów - leczą i masakrują, reszta drużyny odciąga wrogów. Z resztą poziom innych członków bandy rośnie w miarę równo - ja grałem od połowy zgraną czwórką, a reszta na koniec miała podobny poziom doświadczenia. Kwestia ustawienia i przyzwyczajenia się do obranej taktyki. Dzisiaj zabieram się za dodatek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 Postaci, ktorymi sie nie gra, maja poziom podciagany do postaci gracza w momencie wziecia ich do druzyny - nie trzeba sie wiec martwic, ze ktos zostanie z expem z tylu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2010 I ja skonczylem :) Nie zrobilem ze dwoch czy trzech pobocznych questow, ale na szczescie nie nadzialem sie na zadne istotne bugi. Dodatek sympatyczny, ale jednak troche szkoda, ze tuz po finalowej walce juz sa napisy koncowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) wlasnie sobie zakupilem za punkty Bioware dodatek Kroniki Mrocznych Pomiotow, odliczylo punkty, zassalo sie... a nie mam dostepu - NIE MOZNA ZALADOWAC MODULU, a w zainstalowanych dodatkach mam info ze do tego dodatku jest BRAK DOSTEPU... i co jeszcze dziwniejsze, nadal w opcjach do sciagniecia mam ten DLC za kolejne 400pkt... WTF? jeszcze dziwniejsze jest to ze jak klikne na odswiezanie liczby pkt. to DLC znika z zawartosci do pobrania a w zainstalowanych mam DLC jako dostepny... po probie uruchomienia wywala NIE MOZNA ZALADOWAC MODULU... i tak w kolko... jest jakis polski support tej gry? do kogo pisac w tej sprawie? moze da sie jakos recznie odinstalowac zawartosc (zeby jeszcze raz zassac)... edit: zadzialalo skasowanie tego dodatku recznie (przeniesienie w inne miejsce) i skopiowanie powrotne... dodatek jest dostepny... ale boje sie ze beda problemy ze sciagnieciem dodatkow w przypadku reinstalowania gry... Edytowane 18 Maja 2010 przez ernik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2010 Już od pewnego czasu docierają do nas kolejne szczątki informacji na temat Dragon Age 2. Wiele wskazuje, że właśnie dzisiaj gra zostanie wreszcie oficjalnie ujawniona. Wszystko za sprawą wczorajszego wpisu na oficjalnym koncie Twitter należącym do Bioware, w którym obiecano, że dla fanów tego studia dzisiejszy dzień będzie wspaniały. Wszyscy spodziewają się oczywiście ujawnienia nowej gry i to właśnie druga część Dragon Age wydaje się najbardziej prawdopodobna. Wczoraj, przy okazji ogłaszania zmian, jakie zajdą w obsłudze Warhammer Online Electronic Arts opisało Bioware jako doświadczonych twórców gier RPG, którzy obecnie pracują nad DLC do Mass Effect 2, Star Wars: The Old Republic oraz właśnie Dragon Age 2. Wydaje się, że dział prasowy EA popełnił tu po prostu mały falstart. Dodatkową wskazówką jest fakt, że magazyn Game Informer dzisiaj ujawni okładkę następnego wydania. Tradycyjnie lądują na niej artworki z nowych produkcji ujawnianych w danym numerze. Ostatnią wskazówkę zawiera sam wspomniany wpis na serwisie Twitter, gdzie zamiast słowa „tomorrow” (czyli „jutro”) użyto sformułowania „2morrow”. Jest to forma stosowana zwykle by obejść ograniczenia liczby znaków we wpisywanych wiadomościach, jednak w tym przypadku do osiągnięcia limitu brakowało jeszcze dużo. Użycie numeru dwa może więc sugerować o jaką grę chodzi. Niezależnie od tego, jaki będzie finał całego tego zamieszania, jedno jest pewne – szykuje się emocjonujący dzień dla fanów Bioware. My trzymamy rękę na pulsie i poinformujemy was o dalszym rozwoju wypadków, gdy tylko usłyszymy coś konkretnego. No fajnie, że szykuje się kontynuacja. W prawdzie w jedynkę nie grałem (czekam za zakupem do 17-stego jak pojawi się w ea classics za 49,90..), ale widziałem u znajomego, który także jest fanem gatunku i szczerze polecał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) Wydaję mi się, że oficjalna wiadomość iż BioWare pracuje nad DA2 już była spory czas temu, co więcej jak dobrze pamiętam to premiera była przewidywana na wiosnę 2011. Oby tylko obrali trochę inną drogę niż w DA1, mam na myśli znaczniej mniej ale za to ciekawszych walk, a także więcej ciekawych i mniej sztampowych wątków fabularnych. Edytowane 8 Lipca 2010 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 Brak kreatora postaci? LINK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 Jesli pozwoli to stworzyc bardziej wyrazista fabule - jestem za. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 Kreator postaci jako-taki bedzie, ale raczej wiele wskazuje, ze z gry wyjdzie taki drugi Mass Effect, czyli jedna postac z opcja wyboru plci i klasy, rasa z gory zdefiniowana. Szkoda, bo DA dawal spore mozliwosci konfiguracji zachecajac jednoczesnie do przejscia gry nawet kilka razy grajac postracia, ktora wywodzi sie z zupelnie innego srodowiska. Ciekawe o ile ograniczenie scenariusza do 1 postaci i jednej historii skroci gre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleidd Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 Jestem za, bo teraz główny bohater to takie bezpłciowe centrum decyzyjne :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 Kreator postaci jako-taki bedzie, ale raczej wiele wskazuje, ze z gry wyjdzie taki drugi Mass Effect, czyli jedna postac z opcja wyboru plci i klasy, rasa z gory zdefiniowana. Szkoda, bo DA dawal spore mozliwosci konfiguracji zachecajac jednoczesnie do przejscia gry nawet kilka razy grajac postracia, ktora wywodzi sie z zupelnie innego srodowiska. Ciekawe o ile ograniczenie scenariusza do 1 postaci i jednej historii skroci gre. Czemu od razu zakladasz, ze jasne zdefiniowanie biografii postaci musi skrocic gre? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Bohater rzecz jasna ważny. Osobiście wolałbym, aby w nowej odsłonie było znacznie więcej lokacji pobocznych z zadaniami odkrywczymi typu: Poszukiwanie urny z prochami Andrasty, forteca strażników, misja z Shale itp. Baldur's 2 był pod tym względem zarąbisty! Nie wiem jak Wy, ale u mnie właśnie tego typu misje sprawiały najlepszą frajdę z gry i dawały mały dreszczyk. Zwłaszcza jak przychodziło walczyć z jakimś niewyjaśnionym złem lub inna pokraką na końcu :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Passt Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Mam nadzieję, że nie spartolą tej gry, bo DA to dla mnie najlepszy RPG w jaki grałem, włączając w to serie Mass Effect i Baldur's Gate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Czemu od razu zakladasz, ze jasne zdefiniowanie biografii postaci musi skrocic gre? Zazwywczaj te dwie rzeczy sie ze soba lacza. Jedna grywalna postac to jedna historia, jeden poczatek. W przypadku pierwszego DA kazda rasa zaczynala inaczej co troche rozgrywke wydluzalo. W dodatku, w zaleznosci od rasy, ktora sie gralo reakcja NPCow i dialogi rowniez potrafily sie roznic. Tu tego nie bedzie, choc z drugiej strony Mass Effect (zarowno 1 jak i 2) pokazal, ze i taka gra wcale krotka byc nie musi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Grupa fanow wykorzystuje silnik DA do przeniesienia baldurs gate'a 2 do 3d :) http://www.youtube.com/watch?v=pLmSuTMcdCo&feature=player_embedded#at=23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Zazwywczaj te dwie rzeczy sie ze soba lacza. Jedna grywalna postac to jedna historia, jeden poczatek. W przypadku pierwszego DA kazda rasa zaczynala inaczej co troche rozgrywke wydluzalo. W dodatku, w zaleznosci od rasy, ktora sie gralo reakcja NPCow i dialogi rowniez potrafily sie roznic. Tu tego nie bedzie, choc z drugiej strony Mass Effect (zarowno 1 jak i 2) pokazal, ze i taka gra wcale krotka byc nie musi. Z tym "zazwyczaj" bym uwazal, bo ile jest erpegow, ktore nie daja mozliwosci dowolnej kreacji postaci? A ile z nich jest krotkich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Chyba jednym z najlepszych przykładów gier RPG z narzuconym bohaterem jest Torment. Gra dzięki właśnie narzuconej postaci jest bardzo długa i rozbudowana w setki dialogów. Ustalony z góry bohater nie jest wcale czymś złym ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Kolejna "dobra" wiadomość: link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Kolejna "dobra" wiadomość: link W takich chwilach zawsze nachodzi mnie pytanie, jak beda wygladaly gry np za 5lat. Czy sterowanie w zrecznosciowkach zostanie ograniczone do jednego przycisku, rpg do 3 opcji dialogowych, wyscigi samochodowe do dodwania gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 Czemu za 5 lat, przecież już powstała na PS3 gra Bayonetta która ma jakiś tam tryb, w którym postać sama chodzi skacze itd. jedynie wystarczy wciskać jeden przycisk od ataku, a sama będzie comba robić. A co do tematu, wielka szkoda, że chcą okaleczyć tą gre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 Szkoda przekleństw na takie manewry ze strony twórców... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 (edytowane) I po duchowym następcy Baldurów niewiele zostało. Dzisiejsze RPG stają się coraz prostrze i chyba nic tego nie zmieni. Edytowane 24 Lipca 2010 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 Stawia to pod znakiem zapytanie mój zakup DA2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 W takich chwilach zawsze nachodzi mnie pytanie, jak beda wygladaly gry np za 5lat. Czy sterowanie w zrecznosciowkach zostanie ograniczone do jednego przycisku, rpg do 3 opcji dialogowych, wyscigi samochodowe do dodwania gazu? No właśnie.. ostatnie crpg w starym, dobrym stylu jakie miałem w łapach to był nwn, teraz zacząłem dragon age i już widzę na przestrzeni lat w jakim kierunku to zmierza, oznaczone na mapie gdzie mamy iść, używanie zdolności i czarów niczym w mmorpg - bez manualnego sterowania, tylko tab-targetowanie, 1-2-3-spell i jazda. Jedyna nadzieja w fabule, bo uproszczenia są, były i będą nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2010 Czy warto już od samego początku instalować dodatek i niektóre dlc, czy lepiej zostawić to sobie, aż przejdę podstawkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2010 Ja bym instalowal i sie nie szczypal ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2010 Czy doinstalowanie w trakcie rozpoczętej kampanii dodatku przebudzenie od razu aktywuje mi nowy "content" w grze, czy muszę zacząć nową rozgrywkę i dopiero importować swoją postać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...