Gregu Opublikowano 10 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2011 (edytowane) no w sumie mam sejwy z konca dao ale oczywiscie tuz przed pokonaniem ostatniego smoka. W związku z czym nie nadają sie do niczego(przynajmniej DA2 tak twierdzi). Olac... Jakby kogoś interesowało odnośnie grafy, to very high teksturki( z packa) powodują że mam tzw choppy graphic, czyli skacze mi obraz, przy 35-45 fps w miescie, poza miastem wyłączam bo sie wsciec można. V high sie przydaje tylko by zobaczyć te tzw tesselacje...ściema jak nic, bruk tego typu co widze widziałem z 3 lata temu w jakiejs grze. O cryzis nie wspomne, kamyki na plazy itp. Na teksturach high bangla w okolicy 60fps...z AAx2... Edytowane 10 Marca 2011 przez Gregu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 jest sens sie zabierac do dwojki bez grania w jedynke, czy sporo przegapie? ;) kkNd! pisałem wcześniej, że gracze, którzy nie mają save-ów z jedynki nie muszą się martwić :) bo w ogóle ma się nijak to do historii z DAO. Oczywiście są nawiązania, ale to tylko nawiązania. Nie trzeba znać żadnej historii. A wątek główny to jakiś (powiem młodzieżowo) "żal". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 Czyli czekać na przecenioną paczkę DA za 39,99 zamiast kupować obecnie dwójkę? Szkoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 Ja gralem u znajomka. sieczka, sieczka, sieczka, do tego co jakis czas wywala mu gre. Bez sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 (edytowane) @Orgiusz jeżeli dwójka byłaby za max 50zł to można brać bo na bezrybiu i rak ryba. Do maja, bo od maja to tylko Wiesiek będzie istniał i nic mu nie zagrozi. Edytowane 11 Marca 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 (edytowane) Nie wiem czy ta siekanina nie ma przypadkiem memory leaku, przy teksturach hd plus ustawieniach b. wysokich przy alt=tab zdarza mi się często zobaczyć info o zbyt małej ilości pamięci i zaleceniu wyłączenia programu dragon age2... Swoją drogą muszę wyłączyć w rejestrze tego czecka minimalnego poziomu dostępnej pamięci ram, zapomniałem tylko gdzie to było. Głupi ficzer ms sie uaktywnia gdy jeszcze 1gb ramu zostaje.. Już znalazłem, cza wyłączyć tzw RADAR w mmc, co oznacza że bez reinstalu sie nie obewjdize skoro mi mmc coś nie działa... btw LOL Edytowane 11 Marca 2011 przez Gregu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brydz0 Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 No cóż, jedynka powstawała 5 lat. Dwójka 18 miesięcy. DX11+GTX 275 = freezy co mniej więcej 1 minuta. Gra niegrywalna. (~25FPS) Na DX9 nie ma problemów. Trzeba czekać na patch. (~60FPS) Jeżeli siądzesz nad grą i nastawisz się na coś a'la Diablo, Dungeon Siege to gra się przyjemnie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 Tylko zarowno Diablo jak i Dungeon Siege to nie RPG. A za takowego podaje sie Dragon Age II Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 słyszałem że lipna optymalizacja pod dx10\11 co jak widzę sie potwierdza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 (edytowane) So why did Dragon Age II come out less than 18 months after Dragon Age? The game's composer, Inon Zur, may have an answer for you. "Unlike other titles from Bioware, this [score] was kind of a rush job", he tells IGN. "EA really wanted to capitalize on the success of Origins, so the game was really being pushed hard to be released now." Źródło: Kotaku, the Gamer’s Guide Edytowane 11 Marca 2011 przez borsuczy_król Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 (edytowane) So why did Dragon Age II come out less than 18 months after Dragon Age? The game's composer, Inon Zur, may have an answer for you. "Unlike other titles from Bioware, this [score] was kind of a rush job", he tells IGN. "EA really wanted to capitalize on the success of Origins, so the game was really being pushed hard to be released now." moneyzz biatch!! ..a mogła być taka dobra gra :unsure: Edytowane 11 Marca 2011 przez zal0st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 moneyzz biatch!! ..a mogła być taka dobra gra :unsure: Może za kolejne 18mc postanie dodatek który całkiem obróci podstawkę? ;] Czekam teraz aż spieprzą ME3 i sprzedaje kompa na rzecz czegoś do przeglądania interentu i oglądania filmów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 Zwykłe odcinanie kuponów... Oby ME3 takie nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignus Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2011 Nie dość, że gra prezentuje mizerny poziom to jeszcze [url="http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9238774,Nie_podoba_Ci_sie_Dragon_Age_2__To_siedz_cicho.html"]Nie podoba Ci si Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 (edytowane) <p>Półtora roku temu fani cRPG osadzonego w klimacie mrocznego fantasy piali z zachwytu, gdy półki sklepowe szturmował Dragon Age: Początek, wówczas pierwsza odsłona z zaplanowanej epickiej trylogii studia BioWare. Tytuł okazał się godnym miana „erpega” z krwi i kości, zgarnął mnóstwo prestiżowych nagród oraz co najważniejsze, zaskarbił sobie sympatię milionów graczy. Fakt, Dragon Age: Początek było naprawdę kozacką i ambitną produkcją, utrzymaną w duchu dawnej „złotej” epoki. Chociaż gra ukazała się na trzy wiodące platformy (PC / xBox 360 / PlayStation 3), twórcy nie poszli na łatwiznę i wbrew modzie stworzyli rasowego cRPG - nie jakąś marną hybrydę akcji z elementami fabularnymi. Perfekcja wymaga jednak czasu, dlatego wiadomość o rychłej premierze sequela Dragon Age przyjąłem z lekkim niedowierzaniem. Poprzeczka została przecież ustawiona bardzo wysoko, zaś napływające informacje o poczynionych zmianach nie napawały optymizmem. Bomba niezadowolenia wybuchła po publikacji dema Dragon Age II, które delikatnie rzecz ujmując, odrobinę mnie rozczarowywało. Zatem, gdy pełna wersja gry nareszcie wylądowała w napędzie, usiadłem do komputera z ciężkim sercem... BioWare nigdy nie zawiodło... powtarzałem w myślach...</p> <p class="rteright"><b>Autor: </b>Caleb - Sebastian Oktaba</p> RECENZJA DRAGON AGE II NA PUREPC Edytowane 18 Marca 2011 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 (edytowane) który wkrótce zostanie czempionem oraz odegra kluczową rolę w dziejach Fereldenu. Raczej Thedas, Ferelden to państwo położone na południe od Wolnych Marchii (a tutaj głównie dzieje się akcja gry). Losy bohatera wpływają raczej na cały świat, tak samo na Ferelden jak i na reszte państw, w których istnieją kręgi maginów i zakon. Edytowane 18 Marca 2011 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 (edytowane) Powiem tak, większość recenzji było na +, ale ta :o Sorry, ale jeżeli ocenia się DA2 i daje się minusy takie jak: Ograniczona możliwość kreacji bohatera Niezbyt wciągające i powtarzalne sub-questy Zlikwidowano historie początkowe! Płaskie postacie drugoplanowe i NPC Nowy system dialogowy gorszy od starszego To pytam się recenzenta jak można dać grze cRPG tak wysoką notę? Chyba, że autor nie patrzy na DA2 jak na cRPG tylko jak na action RPG czy inne odmiany h'n's. PS. W DA2 nie grałem, więc nie wypowiem się, co do prawdziwości minusów. Edytowane 18 Marca 2011 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 (edytowane) To pytam się recenzenta jak można dać grze cRPG tak wysoką notę? Chyba, że autor nie patrzy na DA2 jak na cRPG tylko jak na action RPG czy inne odmiany h'n's. Nie patrzył jak na rasowe cRPG, bo miał do czynienia właśnie z action-RPG i pod tym kątem wystawił ocenę - dlatego 70/100. Dla porównania DA:O dostało u mnie 90/100. Cóż, jako dynamiczna nawalanka z przygodowym wątkiem, rozwijaniem postaci, przyjemnym klimatem i drużyną, DA II wypada yako-tako i jest mimo wszystko grywalne. Tylko tyle i aż tyle. Oby Mass Effect 3 nie był zwykłym FPS ;] Edytowane 18 Marca 2011 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turrican Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 (edytowane) Jak dla mnie DA2 to solidne 8/10, z początku trochę uprzedzony byłem ale po dłuższym czasie z grą stwierdzam że gra daje radę. Zlikwidowanie historii początkowych to dla mnie żaden minus bo 1 i tak przeszedłem 2 razy i prologi dla każdej rasy mnie nie interesowały, tutaj mamy jedną postać (w 1 ratowaliśmy świat tutaj fabuła jest trochę inna)/jeden prolog i jest dobrze. Walki są naprawdę fajne/ lepsze niż w 1. Minusy to powtarzalnośc pomieszczeń (mamy chyba po 2-3 różne modele domów/jaskiń) i brak wyboru pancerza dla drużyny ale za to róznorodność broni jest o wiele większa niż w 1. Co do saveów z 1 to w zależności od decyzji w niej mamy lub nie mamy dostęp do pewnych questów czy nawet przedmiotów. Ostatnie rzecz to bossowie w DA2 są o wiele łatwiejsi na nightmare niż w 1, za to zwykłe walki (wszechobecni rogue z backstab) trudniejsze. Edytowane 18 Marca 2011 przez Turrican Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 Powiem tak, większość recenzji było na +, ale ta :o Sorry, ale jeżeli ocenia się DA2 i daje się minusy takie jak: Ograniczona możliwość kreacji bohatera Niezbyt wciągające i powtarzalne sub-questy Zlikwidowano historie początkowe! Płaskie postacie drugoplanowe i NPC Nowy system dialogowy gorszy od starszegoTo pytam się recenzenta jak można dać grze cRPG tak wysoką notę? Chyba, że autor nie patrzy na DA2 jak na cRPG tylko jak na action RPG czy inne odmiany h'n's.PS. W DA2 nie grałem, więc nie wypowiem się, co do prawdziwości minusów. No imo takie minusy calkowicie deklasuja crpg. Tez nie gralem i po tym co widze w necie, recki, opinie, gameplaye nie mam zamiaru sie za to zabierac. A co do "action rpg" to jakos nie przypominam sobie zeby wlasnie tak byl zapowiadany da2 ;) no sorry ale jak postac w grze wymaciach!e oburecznym mieczem jak sztyletem to chyba kazdemu fanowi crpg pojawia sie ironiczny usmiech na twarzy w stylu "wtf?!":lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 Porównanie DA:O/DA2 z Baldur's Gate/Icewind Dale wydaje mi się troszkę krzywdzące dla tego drugiego. Bo co prawda ID rzeczywiście był spłycony fabularnie oraz zorientowany na walkę, ale nie ustępował BG pod kątem mechaniki gry czy technikaliów, ten sam silnik. A DA2 pod tym kątem też słabo (np. dosłownie powtarzające się lokacje - pierwszy Mass Effect sie przypomina z tymi jego identycznymi questami pobocznymi, a fe!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2011 Jak się gra na Hardzie (że o wyżej nie wspomnę), to z tego niby "action RPG" zostaje bardzo mało "action", bo i tak się co i rusz pauzuje. A co do "ograniczona możliwość kreacji bohatera", to moim zdaniem nie jest to aż taki minus. Różnorodność dostępnych drzewek powoduje, ze buildów postaci jest sporo. A że tylko człowiek? Takie założenie fabularne, tym razem nie jesteśmy "generic hero of the day", tylko konkretną, z góry narzuconą osobą. Równie dobrze można by się żalić, że komandor Shepard nie może być Turianinem. Także ja osobiście nie umieszczałbym tego w wadach. W zaletach zresztą też nie - ot, po prostu taka cecha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 A co do "ograniczona możliwość kreacji bohatera", to moim zdaniem nie jest to aż taki minus. Różnorodność dostępnych drzewek powoduje, ze buildów postaci jest sporo. A że tylko człowiek? Takie założenie fabularne, tym razem nie jesteśmy "generic hero of the day", tylko konkretną, z góry narzuconą osobą. Równie dobrze można by się żalić, że komandor Shepard nie może być Turianinem. Także ja osobiście nie umieszczałbym tego w wadach. W zaletach zresztą też nie - ot, po prostu taka cecha. W kontekście pierwszej części jest to IMHO wada, skoro odstąpiono od takiej możliwości i dodatkowo wyrzucono historyjki początkowe Mnie w DAO się to bardzo podobało. Natomiast w ME z góry narzucona postać jest od 1 części, więc tam można przyjąć to jako cechę gry do której nie mam zastrzeżeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 W kontekście pierwszej części jest to IMHO wada, skoro odstąpiono od takiej możliwości i dodatkowo wyrzucono historyjki początkowe Mnie w DAO się to bardzo podobało. Nie wymagajmy zbyt wiele, skoro nie byli wstanie stworzyć różniących się od siebie lokacji, tylko podstawili te same z lekkimi urozmaiceniami to ciężko się spodziewać różnych wstępów do historii. Nie chcę być wyłącznie krytyczny ale kilka razy zauważyłem także podobieństwo napotkanych osób do matki głownego bohatera, Hawke'a... chyba na prawdę mieli mało czasu na tą grę. Pomimo tych wszystkich minusów gra mnie wciągnęła, ale... no właśnie, cały czas jest jakieś ale. Mam nadzieję na szybkiego patch'a niech chociaż poprawią te techniczne błędy, jak znikający dźwięk itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 ja dałbym 6/10 gram już jakiś czas, 25 czy 26h, lvl 17 i 18 sie zbliża i tylko moge potwierdzić to co pisałem wcześniej - h'n's w rpg'owej otoczce...BTW - od kiedy aktywna pauza to znak rozpoznawczy dla cRPG? Ot ułatwienie, spotykane nawet w fps. Ogółem nudzi i po prostu lece dalej by zobaczyć koniec. I drugi raz nie przejdę, gra wyląduje w koszu, może sejwy zachowam... Gram rogue ale i tak jest ciężko(bossy). Nie wyobrażam sobie co by było grając magiem, w przeciwieństwie do 1 częsci tam mag mogł coś zrobić(i magiem przeszedłem, bitewnym plus magia krwi), tu się składa na backstaba, wbiłem magiem 8 lvl i dałem se spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 No właśnie, nie rozumiem dlaczego wszyscy krzyczą że to tylo "button masher" momentami wcale nie jest tak łatwo (na normal)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 No właśnie, nie rozumiem dlaczego wszyscy krzyczą że to tylo "button masher" momentami wcale nie jest tak łatwo (na normal)... Eee, na normalu to tylko raz z golemem w Głębokich Ścieżkach musiałem sie trochę namęczyć - reszta pękała bez większych oporów. Poza tym, poziom trudności też nie świadczy o tym, że gra jest bliżej bądź dalej cRPG nawet gdy pojawia się pauza- to przecież tylko kwestia ustawień. A gdzie reszta? W opcjach nie włączysz rozbudowanych dialogów ani ciekawszych zadań ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 (edytowane) Gram rogue ale i tak jest ciężko(bossy). Nie wyobrażam sobie co by było grając magiem, w przeciwieństwie do 1 częsci tam mag mogł coś zrobić(i magiem przeszedłem, bitewnym plus magia krwi), tu się składa na backstaba, wbiłem magiem 8 lvl i dałem se spokój. Kwestia odpowiedniego pancerza. Gralem magiem jako glowna postacia i zdarzylo mi sie moze 2 czy 3 razy zginac z przypadku badz pod koniec gry, gdzie naprawde jest juz niezla sieczka i w pewnym momencie ma sie sporo przeciwnikow dookola. Przy normalnych starciach, nawet z bossami trzeba sie naprawde postarac zeby zginac. Co ciekawe, z druzny najczesciej ginela mi Izabela wiec typowy lotrzyk. Edytowane 19 Marca 2011 przez KrzychuG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 Mi się magiem dobrze gra (Hard), aczkolwiek niejednokrotnie zdarza się, że ktoś mi ginie. Muszę się przyzwyczaić do wyłączania swobodnego biegania na czas walki, żeby mi się towarzystwo nie rozbiegało bez kontroli. Ze dwa razy przełączyłem się na normal do walki z bossami, bo po n nieudanych podejść już mi się odechciewało kombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 19 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2011 http://social.bioware.com/page/da2-patches jest już patch, ale jakiś mizerny jak na razie W tym rzecz że w jedynce magowie byli "overpowered" a teraz zostali trochę sprowadzenie na ziemię ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...