Lanc Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Tak swoją droga często macie problemy typu -wyskakuje wam do windy,zacina sie obraz,ale mozna ruszyc myszą...itp itd? Myslalem ze to wina podkręconego sprzętu,ale odkręcilem i tez tak bywa :/ Wersja gry oczywiscie oryginalna+ patch 1.2. Gra ma klimat kozacki,ale te problemy go psują... Gram już w Fulla od wczoraj i niestety mnie tez wywala do windy (już 2 razy tak miałem, raz przy ładowaniu sejwa a raz tak po prostu podczas "przebieżki" po planszy :?). Oczywiście gra spatchowana do wersji 1.2. Jak grałem w Demko to gra NIGDY mi się nie wywaliła stąd mniemam że to jednak wina gry/patcha a nie mojego sprzętu. Poza tym gierka miażdży :D. Pozdro.Wywala z info o braku pamięci wirtualnej :mur: No ale ja mam wyłączonego Swap'a. Pewnie wystarczy włączyć swap'a, ustawić mu jakieś 1GB i nie powinno wywalać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder86 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Witam Mam problem z przejściem III aktu. Dokładnie chodzi o misję "Sojusznicy" Leuvaarden chce żebym zdobył sojuszników wiec mam się skontaktować z Zygfrydem lub Yaevinem. Zygfryd odpada bo pomogłem elfą w banku i nie chce ze mną gadać a Yaevina nie umie nigdzie znaleść. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barder90 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Witam Mam problem z przejściem III aktu. Dokładnie chodzi o misję "Sojusznicy" Leuvaarden chce żebym zdobył sojuszników wiec mam się skontaktować z Zygfrydem lub Yaevinem. Zygfryd odpada bo pomogłem elfą w banku i nie chce ze mną gadać a Yaevina nie umie nigdzie znaleść. Proszę o pomoc Poszukaj go u Vivaldiego. A tak pozatym większość pytań odnośnie fabuły znajduje odpowiedzi w dołączonym poradniku do gry :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 (edytowane) no niestety ten bug z zapisywaniem psuje całą zabawę :? pod Vistą 32 warto zainstalować http://support.microsoft.com/kb/940105 ktoś inny na forum gram doradzał jeszcze te dodatki: http://support.microsoft.com/kb/938194 http://support.microsoft.com/kb/938979 pod Vistą się nie odpalają więc sądzę że pod XP z innych porad jakie znalazłem: 1. Musisz mieć zainstalowane wszystkie krytyczne łatki do Visty z Microsoftu (naprawdę wszystkie). 2. musisz mieć zainstalowaną łatkę opcjonalną KB 940105 3. wyłącz wszystkie programy antywirusowe i antywłamamiowe, które chodzą non stop, 4. dopiero teraz zainstaluj Wieśka - jeżeli już masz zainstalowanego to usuń i zainstaluj jeszcze raz (zapisane stany gry zostaną nie ruszone:), 5. graj przy wyłączonym programie antywirusowym, albo dodaj go do listy programów nieskanowanych i wyłączaj wszystkie niepotrzebne procesy przy problemach w wyświetlaniu grafiki (seria GF 8xxx) 1. Najnowsze sterowniki (najlepiej te beta, 169) i w ustawieniach panelu nVidia wybierasz High Performance (Wysoka sprawność). 2. Wyłączyć rozmycie tła (efekt ten pojawia się tylko w cut-scenkach i rozmowach, toteż wtedy najbardziej gra się krzaczy). 3. Program nHancer, jest tam profil do Wiedźmina i znacznie usprawnia współpracę Wiedźmina ze sterownikami nVidia (u mnie zwiększyło wydajność o 3-4 FPS). Jeżeli to nie pomaga to sprawdź temp. karty w czasie występowania anomalii, jeżeli jest przegrzanie należy zmienić chłodzenie. Edytowane 26 Grudnia 2007 przez dymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zagraj od nowa ;] Nie uzywajac save'ow z dema [; Pomogło!!! Okazuje się że demo mimo że jest początkiem gry jest mocno okarojone!!! Ku przestrodze!!!! Nie używajcie zapisów z dema bo sie różni od pełnej wersji mimo że to początek gry. Że ja też na taką łatwizne poszedłem :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 no niestety ten bug z zapisywaniem psuje całą zabawę :? pod Vistą 32 warto zainstalować http://support.microsoft.com/kb/940105 ktoś inny na forum gram doradzał jeszcze te dodatki: http://support.microsoft.com/kb/938194 http://support.microsoft.com/kb/938979 pod Vistą się nie odpalają więc sądzę że pod XP z innych porad jakie znalazłem: 1. Musisz mieć zainstalowane wszystkie krytyczne łatki do Visty z Microsoftu (naprawdę wszystkie). 2. musisz mieć zainstalowaną łatkę opcjonalną KB 940105 3. wyłącz wszystkie programy antywirusowe i antywłamamiowe, które chodzą non stop, 4. dopiero teraz zainstaluj Wieśka - jeżeli już masz zainstalowanego to usuń i zainstaluj jeszcze raz (zapisane stany gry zostaną nie ruszone:), 5. graj przy wyłączonym programie antywirusowym, albo dodaj go do listy programów nieskanowanych i wyłączaj wszystkie niepotrzebne procesy Hm, nie robilem nic z powyzszych i przez calego Wiedzmina gra wywalila mi sie raz :P Nie czepiala sie tez o wlaczony naped wirtualny z Alcohola 120%, aktualizacji automatycznych nawet nie mam zainstalowanych, stery mam 94.24 i wszystko hula :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość felek111 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Na bazyliszkach w IV akcie szybko exp leci ;) Ja skonczylem na poziomie 30-kilka, max 40 (nie sledzilem dokladnie) - zeby dobic do 50 to trzeba miec chyba cierpliwosc rodem z MMO, zeby stac na spocie i tluc moby godzinami ;) Uff to mnie pocieszyłeś. Zaczynałem się martwić na czym będę nabijał poziomy. Mam 27 poziom i właśnie zaczynam akt IV (dopiero co mnie zazdrośnica teleportowała :-P ) W III wytłukełm wszystko co było. Zostały same utopce. :) Fajnie wiedzieć, że będzie na czym nabijac w IV akcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 (edytowane) Hm, nie robilem nic z powyzszych i przez calego Wiedzmina gra wywalila mi sie raz :P Nie czepiala sie tez o wlaczony naped wirtualny z Alcohola 120%, aktualizacji automatycznych nawet nie mam zainstalowanych, stery mam 94.24 i wszystko hula :) a ja robię wszystko, a nawet więcej i gra się nadal krzaczy tzn. po jakimś czasie wywala przy zapisie ~ masakra :? a z jakiego systemu korzystałeś grając i na jakiej karcie? Edytowane 26 Grudnia 2007 przez dymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisiekLover Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zobacz ile masz wolnego miejsca na dysku C: ja tam miałem swoje save i jak miałem mało miejsca wolnego to bez przerwy wywalało do pulpitu a gdy zrobiłem z 3 gb miejsca bo tyle sobie usunąłem nie wiem ile trzeba, to chodzi i się w IV Akcie już mi nie wywala a wywalał notorycznie //..\\ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 a ja robię wszystko, a nawet więcej i gra się nadal krzaczy tzn. po jakimś czasie wywala przy zapisie ~ masakra :? a z jakiego systemu korzystałeś grając i na jakiej karcie?Win XP Pro SP2 pociety nlite'em, sprzet z siga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Wywala z info o braku pamięci wirtualnej :mur: No ale ja mam wyłączonego Swap'a. Pewnie wystarczy włączyć swap'a, ustawić mu jakieś 1GB i nie powinno wywalać.U mnie nic o pamięci wirtualnej nie krzyczy. W demku wprawdzie czasem gdy wychodziłem do windy sam miałem taki komunikat ale za to samo demo nigdy mi się nie wysypało. Full już 2 razy :blink: . no niestety ten bug z zapisywaniem psuje całą zabawę :? (...) Pomijając że mam WinXP SP2 ENG z wszystkimi aktualizacjami jakie są dostępne (a zatem nie mogłem instalować patchy do Visty) to robiłem dokładnie wszystko co tam jest napisane (antywirusy itp.) i jakoś nie jest idealnie. Hm, nie robilem nic z powyzszych i przez calego Wiedzmina gra wywalila mi sie raz :P Nie czepiala sie tez o wlaczony naped wirtualny z Alcohola 120%, aktualizacji automatycznych nawet nie mam zainstalowanych, stery mam 94.24 i wszystko hula :) Pozazdrościć ;). Ciesz się :P. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zobacz ile masz wolnego miejsca na dysku C: na każdej partycji mam ponad 10GB wolnego. domyślnie swapa mam na sztywno na osobnej ale próbowałem włączać kontrolowany przez system zarówno na c jak i na partycji z grą - nadal wywala :? wywaliłem niepotrzebne usługi i procesy ale bez efektu - brak mi już pomysłów. przechodzę wszystko z pomocą F5 ale i tak wielokrotnie zdarza się że muszę coś powtarzać :/ Win XP Pro SP2 pociety nlite'em, sprzet z siga. no właśnie ~ ktoś chyba słusznie zauważył że najwięcej problemów mają użytkownicy GF8, a i Vista wypada statystycznie gorzej :( najbardziej jednak martwi, że grupa użytkowników którzy borykają się z tymi problemami jest naprawdę spora - wygląda na to że gra ma sporo błędów.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Cofam to co napisałem wcześniej co do pamięci wirtualnej. Przed chwilą gra wysypała mi sie właśnie z takim komunikatem :(. Czy to może być przyczyna? Anyway, pomyślałem że może jednak gra nie czyści pamięci przez co ta się zapełnia i powstają jakieś problemy. Wcześniej przechodzenie pomiędzy obszarami już odwiedzonymi podczas gry trwał długo ale być może właśnie przez to że pamięć zajmowana przez ten obszar była zwalniana przy przechodzeniu do obszaru następnego. Wraz z patchem 1.2 prędkość ładowania wzrosła zapewne przez NIE zwalnianie tej pamięci. Człowiek gra, pamięć "zjada" i w końcu jest "zonk" ;). Ale to tylko przypuszczenie, specem nie jestem. @dymy Ja mam GF6600 i WinXP i też mam pewne problemy zatem nie przypuszczam by Vista była zdecydowanie mniej "Witcher friendly" ;). Coś czuję że jeszcze doczekamy się patcha 1.3.... Nara wiedźmini ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2007 zatem nie przypuszczam by Vista była zdecydowanie mniej "Witcher friendly" ;). a jest ktoś komu gra śmiga na Viście bez zarzutu? bo na XP jednak są jednostki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 wygląda na to że mam antidotum na mój problem z wyskakiwaniem do pulpitu :D najpierw instalacją w trybie czystego bootowania, a potem: "Jeśli ma sie viste 32 lub 64 bitowa i co najmniej 2 gb ramu sugeruje zwiększyć obszar pamięci wirtualnej dla aplikacji do 3GB zamiast standardowo 2GB (nie chodzi o pamięć wymiany). W późniejszym etapie gry miałem co chwile zwis gry co około 15 minut. Zmieniłem na 3GB i od aktu 4 do końca gry nie miałem ani jednego zawieszenia programu a grałem parę godzin. Należy odpalić linie poleceń jako administrator i podać polecenie: BCDEDIT /set increaseuserva 3072 Następnie reboot systemu." gram od kilku godzin i jest spokój! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 A niewiesz jak jest w Xp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 (edytowane) A niewiesz jak jest w Xp? hmm jeśli specyfika problemu w XP jest taka sama to możemy również zwiększyć ten rozmiar pamięci w następujący sposób: 1. uruchamiamy Notatnik i otwieramy w nim plik C:\boot.ini Uwaga: domyślnie ten plik jest ukryty więc po wybraniu otwórz wpisujemy boot.ini w pole Nazwa pliku i potwierdzamy 2. po załadowaniu powinniśmy zobaczyć linię podobną do tej: multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect 3. dodajemy spację i po niej /3GB na końcu linii. 4. Z menu Plik wybieramy Zapisz jako... i wpisujemy "C:\boot.ini" Uwaga: znaki cudzysłowia są bardzo ważne bo inaczej notatnik stworzy nowy plik z rozszerzeniem txt 3. zamykamy Notatnik i resetujemy komputer Uwaga: zmiana tej wartości może powodować niestabilność systemu - należy wtedy uruchomić system w trybie awaryjnym i samemu dobrać właściwą wartość przez dopisanie kolejnego przełącznika na końcu wspomnianej linii w pliku boot.ini np. /Userva=2900 gdzie liczba 2900 to żądana wartość. bez żadnego przełącznika (domyślnie) Windows przeznacza dla aplikacji 2GB opisana operacja jest zgodna z systemami: * Windows XP Professional (podobno dla Home nie ale nie jestem tego pewien) * Windows Server 2003 * Windows Server 2003 Enterprise Edition * Windows Server 2003 Datacentre Edition * Windows 2000 Advanced Server * Windows 2000 Datacentre Server * Windows NT Server 4.0 Enterprise Edition wersja 64-bitowa XP Pro nie wymaga tej operacji ------------------------- dodam też że na forum guru3d ktoś pisał o tym jakoby IncreaseUserVA 3072 powodowało u niego w niektórych grach (Titan Quest, Neverwinter Nights 2) spadek jakości lub całkowitą deaktywację AA. zaznaczam tego nie sprawdzałem. napiszcie czy pomogło :) Edytowane 30 Grudnia 2007 przez dymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roofman Opublikowano 30 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2007 Zacząłem sobie powolutku przechodzić Wiedzmina po raz drugi po zapodaniu patcha 1.2 i... hmmm... Mam wrażenie że część dialogów jest rozsynchronizowana, częściej ubici przeciwnicy wpadają w ściany tak że im pięty tylko widać, barghesty pojawiają się i nagle znikają (akt 1)... :blink: a to dopiero początek. Ciekawe czym mnie jeszcze patch 1.2 zaskoczy :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) Zacząłem sobie powolutku przechodzić Wiedzmina po raz drugi po zapodaniu patcha 1.2 i... hmmm... Mam wrażenie że część dialogów jest rozsynchronizowana, częściej ubici przeciwnicy wpadają w ściany tak że im pięty tylko widać, barghesty pojawiają się i nagle znikają (akt 1)... :blink: a to dopiero początek. Ciekawe czym mnie jeszcze patch 1.2 zaskoczy :-| Ja nie mam takich przypuszczeń jak Ty. Nie wydaje mi sie żeby dialogi były zdesynchronizowane, ciała trupów raczej nie wpadają mi w ściany (choć może nie było u mnie ku temu okazji po prostu) a co do Barghestów to tak mam (kilka razy sie zdarzyło) ale miałem tak już w demie a wtedy to nawet patcha 1.2 nie było (demo musiało/mogło się opierać max na poprawkach które wprowadzono w patchu 1.1a). Jak na razie, nie zapeszać, gra nie wysypała mi się więcej razy...tylko że nic nie zmieniałem w ustawieniach :D. IMO ta gra jest zajedwabista. Dawno się tak dobrze nie bawiłem :). Nara. Edytowane 31 Grudnia 2007 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) pamiętajcie że instalowanie patchy już w trakcie rozgrywki niesie ze sobą spore ryzyko - prawdopodobnie w pewnym momencie będziecie musieli rozpocząć zabawę od samego początku. dlatego jeśli wszystko działa to lepiej dograć na takiej wersji na jakiej rozpoczynaliście. na problemy z grafiką polecam programik http://www.nhancer.com/ jest w nim odpowiedni profil pod Witchera i można nawet liczyć na mały skok fps :) Edytowane 31 Grudnia 2007 przez dymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tolokan_PL Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) mam takie pytanie. jaka opcja graficzna z tej gry najbardziej dusi komputer? mam sprzęt z podpisu (2gb ram, sonic +) i prolog chodził w max ustawieniach (monitor max to 1280*1024). ale już po wejściu na bagna było słabiutko, nie zacinało się, ale obraz tak zwalniał i dodatkowo ciągle mi mieli po dysku. natomiast w wyzimie handlowej jest zupełnie dupiane. sterowniki wszystkie najnowsze. co można by obniżyć w grafice by wiele nie stracić, a zyskać na płynności? obniżyłem już AA do x2, rozmycie oraz trawę i cienie...przecież grafa jest niczego sobie, bioszok chodził na maxa. dodam, że mi tez do pulpitu z błędem wywala, jestem na początku aktu III i stało się to już z 10 razy. pozdrawiam Edytowane 31 Grudnia 2007 przez Tolokan_PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 mam takie pytanie. jaka opcja graficzna z tej gry najbardziej dusi komputer? mam sprzęt z podpisu (2gb ram, sonic +) i prolog chodził w max ustawieniach (monitor max to 1280*1024). ale już po wejściu na bagna było słabiutko, nie zacinało się, ale obraz tak zwalniał i dodatkowo ciągle mi mieli po dysku. natomiast w wyzimie handlowej jest zupełnie dupiane. sterowniki wszystkie najnowsze. co można by obniżyć w grafice by wiele nie stracić, a zyskać na płynności? obniżyłem już AA do x2, rozmycie oraz trawę i cienie...przecież grafa jest niczego sobie, bioszok chodził na maxa. dodam, że mi tez do pulpitu z błędem wywala, jestem na początku aktu III i stało się to już z 10 razy. pozdrawiam jeśli Cię wywala to looknij w pierwszy post tematu. niestety różne lokacje są różnie zoptymalizowane i z tego co czytam Wyzima handlowa wypada chyba najgorzej. Sonic+ ale 512 czy 256? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tolokan_PL Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 jeśli Cię wywala to looknij w pierwszy post tematu. niestety różne lokacje są różnie zoptymalizowane i z tego co czytam Wyzima handlowa wypada chyba najgorzej. Sonic+ ale 512 czy 256?użyłem porad z FAKu(wywalanie tak bardzo mnie nie wkurza jak to zatrzymywanie się obrazu). sonic+ 256, ale przy takim gpu to raczej już więcej ramu na nic by się zdało. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 1 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2008 Witam w Nowym Roku wszystkich forumowiczów!! Mam szybkie pytanko dotyczące Aktu II: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « W kanałach przy trupie znalazłem kluczyk do kryjówki kultystów Lwiogłowego Pająka (czy jakoś tak) i zastanawiam sie czy jest z tym związane jakiekolwiek zadanie (w tym bądź innym akcie). Jak tam byłem i pozabijałem kultystów to nic w zadaniach się nie pojawiło a nie chciałbym coś zrobić "za wcześnie" żeby nie mieć problemów później. Jeżeli to taki tylko dodatkowy dungeon to sobie tam przynajmniej loot zbiorę. Sorka jeżeli już ktoś o to pytał ale wiecie, 40 stron tematu to nieco sporo a ja gram od "gwiazdki" dopiero ;). W poradniku zdaje się że nie ma wzmianki o tym miejscu prócz jego zaznaczenia na mapie w dziale opisującym drugi Akt. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barder90 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2008 @TrueVanDal Miałem to samo co Ty. Jednak później przez cały okres gry nie znalazłem żadnych powiązań do tego klucza i samego kultu. Domyślam się tylko ,że zadanie będzie dane nam przy bliższej znajomości z Zakonem :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2008 50 lvl??? Wow ja starałem się wykonywać większość zadań pobocznych i mam raptem 29 czy 30 przy początku 5 rozdziału. Ten 50 lvl to chyba trzeba wyrżnąć z 1000 potworków ;) Chyba jest to spokojnie możliwe bo jestem gdzieś w połowie 3 aktu i mam już prawie 20 poziom. A jakie umiejętności odblokowujecie podczas awansu? Co waszym zdaniem jest najważniejsze? Ja jakoś słabo inwestuje w znaki. W sumie i tak używam najczęściej tylko tego pierwszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turkina Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2008 Często używam Igni, działa obszarowo, odrzuca i podpala :smile: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezo_ Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2008 (edytowane) Jesli trzymasz z zakonem to warto inwestowac w style miecza srebrnego (ja preferuje silny), gdyz caly czas bedziesz go uzywal do walki z potworami i nieludzmi. Warto miec rozwiniety styl grupowy na 3 poziomie, przydaje sie gdy Cie otocza przeciwnicy a na 3 poziomie grupowego dostajesz bodajze powalenie wiec mozesz troche rozgonic towarzystwo. Znaki IMO sa wazne i BARDZO MOCNE, inwestuj w znak igni gdyz na wyzszych poziomach ten znak bedzie miotal, podczas walki ze strzyga po wypiciu kilku miksturek (zwiekszone natezenei znakow, zwiekszony poziom energii, regeneracja energii) jeden znak IGNI zadawal jej ponad 1700(tysiac siedemset!!) punktow obrazen, nie chce myslec ile ta walka trwala by bez IGNI, poza tym ten znak przydaje sie czesto aby sprytem wykonczyc teoretycznie silniejszego przeciwnika, np takiego Archeospora w drugim czy tam trzecim akcie, gram na poziomie HARD i taki cham byl wtedy STRASZNIE mocny, ale mozna sobie bylo stanac poza zasiegiem jego strzałów i rzucać w niego IGNI na odleglosc i w koncu wykonczyles dziada bez straty pkt zycia. Pakuj w inteligencje gdyz dzieki niej masz wieksze natezenei znakow (wieksze obrazenia), pakuj w wytrzymalosc zeby miec wiecej energii i szybciej ja regenerowac, pakuj w zmniejszenie ksoztow energii dla znakow (mozna to wybrac bezposrednio w znaku IGNI i dodatkowo w INTELIGENCJI). Gdy lykniesz jeszcze kilka mikstur(to co pisalem wyzej) i jestes w stanie rzucic 6 znakow igni pod rzad bez zadnego odpoczynku to mozesz pokonac grupe najsilniejszych przeciwnikow w grze bez uzycia miecza. Co do AARD'a to on jest dobry na nizszych poziomach, teraz juz go w ogole nie uzywam. Osobiscie jesli chodzi o style to wszystkie mam na 3 poziomie a silne na 4 (chociaz i tak tego 4 nie uzywam, mysle ze style spokojnie wystarcza rozwiniete do 3 poziomiu wszystkie, lepiej inwestowac w IGNI), i wpakowalem wszystko w sile (jednak cos co ma bazowo duzo HP (na 31 LVL obecnie chyba 716 HP) i zadaje duzo obrazen jest mocne :), inteligencje wytrzymalosci i znak IGNI wszystko co sie w nim dalo. Pzdr! Edytowane 2 Stycznia 2008 przez moreno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2008 @moreno - wielkie dzięki za tak wyczerpującą odpowiedź. A inne pytanie. :) W III akcie trzeba podjać decyzje o tym do kogo zaprowadzić Alvina. Do Shani czy Tris? Napoczątku zaprowadziłem (przez Jaskiera) go do Shani ale ta zaczęła mi tu miłość wyznawać i wogóle sie jakaś sielanka zrobiła więc się cofnąłem do tego momentu i Alvin poszedł do Tris. Moje pytanie jest takie - do kogo lepiej go zaprowadzić? W szczególności wziąłem pod uwage fakt że ten młody ma dużo wspólnego z magią więc dlatego Tris. Poza tym jest ładniejsza :D :rolleyes: Ale jakie to ma konsekwencje? Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2008 W III akcie trzeba podjać decyzje o tym do kogo zaprowadzić Alvina. Do Shani czy Tris? Napoczątku zaprowadziłem (przez Jaskiera) go do Shani ale ta zaczęła mi tu miłość wyznawać i wogóle sie jakaś sielanka zrobiła więc się cofnąłem do tego momentu i Alvin poszedł do Tris. Moje pytanie jest takie - do kogo lepiej go zaprowadzić? W szczególności wziąłem pod uwage fakt że ten młody ma dużo wspólnego z magią więc dlatego Tris. Poza tym jest ładniejsza :D :rolleyes: Ale jakie to ma konsekwencje? » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « z tego co pamietam konsekwencje ma wlasciwie zadne - kwestia z ktora znajdziesz sie w lozku i ktora bedzie na wiedzmina wkurzona / obrazona moreno: Dla odmiany dosc rzadko uzywalem igni, glownie pozostajac przy Aardi i Yrden, przydatny tez byl wysoko rozwiniety Quen. Wolalem miec dobrze rozwiniete znaki niz style walki. Zmienia to diametralnie podejscie do walki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...