Caleb Opublikowano 11 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2008 (edytowane) a <p>Nie wierzę, że to się stało ... O Matko Boska od siedmiu boleści, Wiedźmin na półkach sklepowych! Dałbym sobie uciąć rękę, że prędzej powstanie autostrada łącząca Gdańsk z Zakopanem po linii prostej, albo trzecia linia metra w Stolicy, niż siwowłosy pojawi się na ekranie mojego wysłużonego monitora. Byłem jeszcze w szkole podstawowej długo przed erą Romana G., kiedy po raz pierwszy przeczytałem na łamach legendarnego Secret Service wzmiankę o tym, że powstanie gra bazująca na uniwersum stworzonym przez Andrzeja Sapkowskiego (jeszcze gdzieś trzymam w WC ten numer). W międzyczasie przeleciało moje liceum, skończyłem studia, zacząłem się golić i zdecydowanie więcej pić, lecz dopiero teraz po ponad 10 latach dane mi jest cieszyć się produktem finalnym, chociaż bywało że zwątpiłem w szansę jego realizacji. Niemniej fakt pozostaje faktem, CD-Projekt Red stanął na wysokości zadania i oto mamy przed sobą zupełnie nową jakość wśród gier z kraju nad Wisłą, a kto wie - może i nową epokę</p> <p>Pełna treść recenzji pod tym linkiem</p> Dodam tylko od siebie, że nowe przygody z Edycji Rozszerzonej postaram sie w miarę szybko opisać na łamach portalu :> Edytowane 11 Września 2008 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 11 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2008 (edytowane) z tym długim wczytywaniem to chyba przesada, bo w patchu 1.2 wyeliminowano to niedociągnięcie, chyba że recenzujesz wersję 1.0 Edytowane 11 Września 2008 przez Jankes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 11 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2008 z tym długim wczytywaniem to chyba przesada, bo w patchu 1.2 wyeliminowano to niedociągnięcie, chyba że recenzujesz wersję 1.0Wersja spaczowana, ale lokacje wgrywają sie trochę długo na 4GB ... poza tym nie jest to wielka wada, a jakieś trzeba z przyzwoitości znaleźć :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lateral Opublikowano 11 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2008 "Nie wierzę, że to się stało ... O Matko Boska od siedmiu boleści, Wiedźmin na półkach sklepowych!" O co chodzi? Nie grałem ale wydaje mi się, że jest od dawna :D ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 11 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2008 (edytowane) "Nie wierzę, że to się stało ... O Matko Boska od siedmiu boleści, Wiedźmin na półkach sklepowych!" O co chodzi? Nie grałem ale wydaje mi się, że jest od dawna :D ... Historia powstawania gry jest doścć przewlekła i burzliwa, stąd takie a nie inne stwierdzenie, bo obstawiałem że się chyba nigdy nie pojawi :> Poza tym chwile po publikacji zaktualizowałem wstęp (naciski radykalnych ugrupowań religijnych robią swoje) - przeczytaj całość, nie tylko wyryki :) Edytowane 11 Września 2008 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elektra Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) Ładna recenzja. Naprawdę o.k. Chcę jednak wytknąć jej pewne wady :wink: 1.) Zbyt długa i miejscami rozwlekła, 2.) Drażni mnie też niewyszukany humor (lepiej byłoby gdyby "zabawnych" wtrętów było mniej ale żeby były zwyczajnie zabawniejsze :wink: - chyba, że celujesz w publikę do 13 roku życia ), 3.) Jest pare błędów merytorycznych (np. "Witaj wędrowcze w świecie polskich mitów, podań i legend", tylko najpierw wiedz wędrowcze, że universum Sapkowskiego jest inspirowane nimi tylko w niewielkim ułamku :wink: ), 4.) Informacje co do wymagań to chyba lekka przesada; przeszłam grę na ATI HD 2600 XT 512 MB, Intel CD 2 2,1 i 3 x 1024 kingston ddr 2 - bez zająknięcia (także w mieście), niemal na max-detalach; btw - "Grafika nie wygląda w porównaniu z ostatnimi hitami powalająco" - jakie hity rpg miałeś tu na myśli? Jeżeli weźmiesz pod uwagę te drobne uwagi to kolejny tekst będzie lepszy (jeszcze lepszy :wink: ). Edytowane 12 Września 2008 przez Elektra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2008 Wersja spaczowana, ale lokacje wgrywają sie trochę długo na 4GB ... poza tym nie jest to wielka wada, a jakieś trzeba z przyzwoitości znaleźć :) Ja przy 3GB nie mialem problemow , wersja spaczowana do 1.2 Bez tego jest faktycznie dlugo , z paczem mozesz tez wylaczyc auto save miedzy lokacjami. W sumie od momentu spaczowania nie odczuwalem problemu zwiazanego z dlugoscia loadingow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) Ładna recenzja. Naprawdę o.k. Dziękuję, nie jest najgorsza, ale jak sie okazuje ... : :) 1.) Zbyt długa i miejscami rozwlekła, Cóż, lubię się rozpisywać – trudno to będzie mi zmienić - niektóre kwestie wymagały dokładnego opisania, bo lakoniczne informacje nie oddałyby istoty sprawy. :> 2.) Drażni mnie też niewyszukany humor (lepiej byłoby gdyby "zabawnych" wtrętów było mniej ale żeby były zwyczajnie zabawniejsze :wink: - chyba, że celujesz w publikę do 13 roku życia Jakieś przykłady konkretne? Poczucie humoru jest wszak rzeczą względna, nie jest moją ambicją trafić w gusta każdego :) Lat mam ze dwa razy więcej, ale za to umysł jeszcze daleki od zdziadzienia, więc i lubię sobie „pobłaznować” :) :> Poza tym, nigdy nie twierdziłem, że jestem w pełni władz umysłowych :grin: 3.) Jest pare błędów merytorycznych (np. "Witaj wędrowcze w świecie polskich mitów, podań i legend", tylko najpierw wiedz wędrowcze, że universum Sapkowskiego jest inspirowane nimi tylko w niewielkim ułamku :wink: ) Co nie zmienia faktu, iż w żadnej innej grze rpg tylu "swojskich" akcentów, które przewijają się zarówno w podaniach ludowych i wszelkich innych przekazach próżno szukać. Myśl ta dotyczyła całości, na którą składa się zarówno bestiariusz jak i lokacje w których występują. Brakuje tylko „dziadów” :) 4.) Informacje co do wymagań to chyba lekka przesada; przeszłam grę na ATI HD 2600 XT 512 MB, Intel CD 2 2,1 i 3 x 1024 kingston ddr 2 - bez zająknięcia (także w mieście), niemal na max-detalach; btw - "Grafika nie wygląda w porównaniu z ostatnimi hitami powalająco" - jakie hity rpg miałeś tu na myśli? Znam takich co w Obliviona na GeForce 3 Ti200 grali i im się podobało :) Tylko o czym to świadczy? Ja od siebie mogę tylko dodać, że gra w 1280x1024 4xAA 16xAN Full detale potrafiła na sprzęcie z siga otrzeć się o granice dopuszczalnej (jak dla mnie) płynności w kilku momentach. Pewnie nie korzysta ze SLI, albo stery były kiepskie, ale przy takim sprzęcie mam prawo oczekiwać, że gra będzie śmigać bez zająknięcia. Zagadnienie nie dotyczyło samych gier rpg. Teraz już nie ma znaczenia czy rpg, fpp, tpp czy wyścigi – grafika musi trzymać poziom – takie standardy mam w obecnych czasach. Tylko proszę, niech nikt nie zaczyna polemiki, że „grafika to nie wszystko ...” - jest elementem składowym gry, więc wymaga się od niej sporo i trzeba ją obiektywnie ocenić. Poza tym zbyt dosłownie traktujesz to stwierdzenie – nie powala, to nie znaczy, że odrzuca :> A rpg z ładniejsza grafiką? Oblivion po modach (;) i Mass Effect? Jeżeli weźmiesz pod uwagę te drobne uwagi to kolejny tekst będzie lepszy (jeszcze lepszy :wink: ). Ogólnie to dziękuję za konstruktywną krytykę :) Tego między innymi oczekuję od (uważnie) czytających moje recenzje. Oczywiście wezmę wszystkie uwagi pod uwagę (he), ale co do objętości pewnie będą obszerne teksty :) Zadanie Opisania tak rozbudowanej gry, to spore wyzwanie jak się ma mało czasu, zatem proszę o wyrozumiałość. Zdrowaśki :] Edytowane 12 Września 2008 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2008 Ja przy 3GB nie mialem problemow , wersja spaczowana do 1.2 Bez tego jest faktycznie dlugo , z paczem mozesz tez wylaczyc auto save miedzy lokacjami. W sumie od momentu spaczowania nie odczuwalem problemu zwiazanego z dlugoscia loadingow. Ja tam nie odczuwalem dlugich loadingow nawet na patchu 1.1 :) Ale to pewnie dlatego , ze za pierwszym razem odpalilem Wiedzmina na Pentium D 805 z 1 gb ramu i 7600 gt , wiec potem juz wszystko bylo "szybko" :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 14 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) nie jest najgorsza, ale jak sie okazuje ... : :) Recenzja niezła. Mimo wszystko radziłbym trochę bardziej konkretnie. Recenzja to przede wszystkim ocena, a nie drobiazgowe streszczenie. Poza tym skoro to gra rpg, to wypadało troszkę więcej na temat samej historii (która jest tu najlepsza od lat), jeszcze więcej o dialogach (które kreślą całkiem nowy standard) i szerzej o organizacji zadań (która też jest bardzo udana). Fakt, że jest o tym w recenzji, ale jako, że są to najmocniejsze elementy tej gry, wypadałoby - jeszcze - podkreślić, uwypuklić, zwrócić uwagę, zaznaczyć, przypomnieć i zasygnalizować :wink: Nie trzeba dodawać, że na tle innych rpg ostanich lat - wskazane elementy wypadają kapitalnie. Można było dać jakieś porównania (np. do Obliviona lansującego action-rpg-gta - opozycja byłaby bardzo wyraźna) - w formie króciuśkich dygresji oczywiście. Wyszło trochę tak, jakby grafika i mechanika gry były w rpg tak samo ważne jak ww elementy. Notabene, nie zgodziłbym się ze stwierdzeniem - "Bolączką Wiedźmina są niestety rozdziały w dzielnicach Wyzimy. Miasta mocno podcinają skrzydła zarówno samej grafice, która nie prezentuje się wtedy rewelacyjnie (przy tym ma chore wymagania), ale również frajda giercowania z lekka opada." - A to niby dlaczego ? (gdyż w recce brak uzasdnienia). Czy to nie pomyłką się tu wkradła? Nie wiadomo co miałeś tu na myśli (chyba nie tylko samą grafikę :wink: ), tym bardziej, że fabularnie są to tak samo dobre rozdziały jak inne, a Wyzima Handlowa zabija sugestywnością i klimatem. Co do poczucia humoru to oczywiście jest to rzecz gustu. Moim subiektywnym za bardzo jednak epatujesz swoim humorem; "zabawny" wtręt co drugą linijkę to lekka przesada (to nie sitcom :wink: , ze śmiechem w tle). Kilka dobrych przerywników dałoby lepszy efekt. Napewno wiesz w czym rzecz :wink: Faktycznie, z recenzji, wynika, że Sapkowski wyczerpał tylko rodzimy materiał etnograficzny, co oczywiście mija się z prawdą krańcowo. (podobało mi się za to rozwinięcie wątku opiewającego słowaiński pejzarz - naprawdę ładnie to wyszło). Co do wymagań, w porównaniu z innymi grami tego typu jest uderzająco dobrze (vide Oblivion czy Gothic 3), po wgraniu poprawki oczywiście 1.2. Grałem na laptopie (ASUS 133 c), na ATI HD 2600 i było o.k., dobra płynność (leciutkie niedomogi w Starej Wyzimie). Konkludując :wink: , recenzja o.k. - ale pewne refleksje na przyszłość byłyby przydatne :wink: , tym bardziej, że jesteś otwarty na konstruktywną krytykę. p.s. Myślę, że ciekawie byłoby napisać recenzje wspólnie. Nie raz pojawiały się między nami zabawne polemiki. Możnaby to wykorzystać i dać jakąś oryginalną formę....w wolnej chwili jestem do dyspozycji :wink: Edytowane 14 Września 2008 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 14 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2008 Notabene, nie zgodziłbym się ze stwierdzeniem - "Bolączką Wiedźmina są niestety rozdziały w dzielnicach Wyzimy. Miasta mocno podcinają skrzydła zarówno samej grafice, która nie prezentuje się wtedy rewelacyjnie (przy tym ma chore wymagania), ale również frajda giercowania z lekka opada." - A to niby dlaczego ? (gdyż w recce brak uzasdnienia). Czy to nie pomyłką się tu wkradła? Nie wiadomo co miałeś tu na myśli (chyba nie tylko samą grafikę :wink: ), tym bardziej, że fabularnie są to tak samo dobre rozdziały jak inne, a Wyzima Handlowa zabija sugestywnością i klimatem. Mnie osobiście w tym momencie gra lekko znużyła, historia i questy dobre, ale czułem się zamknięty, skrępowany - szczególnie po kapitalnym pierwszym rozdziale. Wyzima przez to mi się trochę dłużyła :> Myślę, że ciekawie byłoby napisać recenzje wspólnie. Nie raz pojawiały się między nami zabawne polemiki. Możnaby to wykorzystać i dać jakąś oryginalną formę....w wolnej chwili jestem do dyspozycji :wink: Ciekawa propozycja, myślę że w przyszłości, przy okazji jakiegoś znanego tytułu rpg można by się pokusić o taką formę recenzji :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) Łomatko. Gram od 3 dni i jestem zachwycony. A zresztą - kto uruchomi na słabszej grafice Wiedźmina (patrz w sygnaturze "laptop"). Wiadomo, że nie ma cudów i się tnie. Ale mnie osobiście tak bardzo to nie boli bo da się grać. jak na razie jeden bug zauwazylem - czasami w walce się Geralt zacina i stoi i nic nie robi - a i atakować klikając się nie da. Ale mam 1.1, zainstluje 1.3 moze lepiej bedzie ;) Podobają mi się szczególnie wstawki tekstowe i nawiązania do Sagi - cytaty, postaci, sytuacje itp. No i to jedna z pierwszych gier w które grałem(dobra, ja nie gram w ogóle to się nie znam) gdzie co jakiś czas są te plansze w których są wymieniane decyzje które się podjęło i jakie konsekwencje tego nastąpiły. Tyle póki co. No i jeszcze dodam malutki minusik. Tzn. ja rozumiem że to na Aurorze i stąd podobny system walki jest(do nwn). Nie jest zły, jeden z lepszych, ale i tak nie pobije systemu walki z Gothica 2 ;) Edytowane 16 Września 2008 przez Sid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 ja rozumiem że to na Aurorze i stąd podobny system walki jest(do nwn). ke?! Podobny do NWN? A w którym miejscu bo jakoś mimo że dwa razy przeszedłem to podobieństw nie widze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 Jest rzut izometryczny :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 Jest rzut izometryczny :PKtory nie nadaje sie do grania :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Chodziło mi o sposób walki - klikanie na przeciwnika. A z ciekawości że mały offtop - jakaś inna gra miala kiedys system walki jak w Gothicu? Huh, III rozdział rozpoczęta, Wyzima Handlowa tnie niemiłosiernie, ale co tam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Huh, III rozdział rozpoczęta, Wyzima Handlowa tnie niemiłosiernie, ale co tam. Normalne, nie dość że brzydka, to jeszcze przycina :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Ktory nie nadaje sie do grania :DDlaczego? Tylko na takim grałem i jakoś nie miałem powodów do narzekań :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 U mnie ten rzut kamery od razu zrobil wypad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Do biegania jest bez sensu, ale walczy mi sie w nim wygodniej, bo wiecej widac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 (edytowane) Rzut izometryczny jak dla mnie jedyny właściwy. Co do systemu podobnego do nwn to uważam, że jest kompletnie nie podobny do tego z nwn bo to że sie klika na przeciwnika to raczej normalne. W Wieśku w walce dzieje się coś, Gerald zachowuje sie jak obiłankenobi :) z gwiezdnych wojen a w NWN można usnąć przy walce. OT O co chodzi z tym systemem walki jak w Ghoticu? sorka ale nie grałem ( wiem że powinienem) @costi - dzięki. W obka grałem oj grałęm i mam zamiar zagrać ponownie. :) EOT Edytowane 17 Września 2008 przez artuditu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Po prostu jest bardziej action ;) Chyba Oblivion jest najblizsza analogia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Po prostu jest bardziej action ;) Chyba Oblivion jest najblizsza analogia. Na szczeście dla Wiedźmina jedna z bardzo nielicznych. Co dzieje się z edycją rozszerzoną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Maja opoznienie , ale wersja elektroniczna ma byc na czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 opóźnienie polegało na tym, że premierę przesunięto z maja (dobrze pamiętam?) na wrzesień, 19 września ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 Czyli na najblizszy piatek ;) Tylko jak ja teraz upcham kolejne pudelko do pudla z EK... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 u mnie piatek nastapil w srode czyli dzis :Dpierwsze co mi sie rzucilo w oczy to .... jakies pixelowate menu w panelu bohatera i ekwipunku (1280x1024), reszta narazie niewiadoma bo nie mialem czasu by pograc:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2008 A jednak wersja pudelkowa sie obsunela... bedzie "prawdopodobnie w przyszlym tygodniu" :| Jakby CDP wydalo cos kiedys bez obsuwy, to normalnie swieto by bylo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 OT O co chodzi z tym systemem walki jak w Ghoticu? sorka ale nie grałem ( wiem że powinienem) Osobiście się w tym zakochałem jak w Gothica grałem. Ot się rozpisze - rodzaj broni ma ogromne znaczenie w obrażeniach (od kilku punktów do ponad setki). W tym wypadku Wiedźmin i NWN prowadzą - wolę jak od miecza mniej zależy, jest naturalniej... Co do nauki to tam np. dopiero od jakiegoś poziomu nauki bohater trzyma dwuręczny miecz pionowo(normalnie poziomo dwiema rękami go "nosi" ;) A co do samego systemu walki to masz tak (strzałki): <- - cios od prawej do lewej -> - cios od lewej do prawej ^ - cięcie od góry - w wyższych poziomach sekwencja jak w Wiedźminie z tym że: cios 1, cios 2, obrót+cios3, cios4 v - parowanie No i ciekawie to wyglądało podczas walki - polecam. Tylko problem był z kilkoma - nie było sztuczek żeby kilku na raz powalić czy coś. Coraz bardziej się przekonuje do systemu walki w Wiedźminie, bo w sumie fajny jest. Ale i tak ten z G roksi ;) Huh, zaprawdę Wyzima Handlowa to koszmar dla mojej grafy, a jak nie daj Boże, deszcz... ale co tam ;) Cud że w ogóle sie uruchamia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Inna rzecz, ze jak dla mnie to system z Gothica byl zaprzeczeniem ergonomii, szczegolnie w jedynce. To byl system stworzony pod pada albo pod myszke, a trzeba sie bylo na klawiaturze meczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...