mendezX700 Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 (edytowane) hehehe nie mów że na gf6200 i do tego turbo cache chodzi tobie wszystko na maxa i nie rwie :lol: na medium to jeszcze ale nie na max heh Edytowane 15 Października 2005 przez mendezX700 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew333 Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 Mendex, naprawde. Dalem wszystko MAX , rozdzielczosc 1024\768, cienie OFF,AA OFF i normalnie mozna pograć. OCzywiscie czasami jest ponizej 20 FPs. ALe poza tym fajnie chodzi. 0 doczytów bo 1 gb ram jest. Ale i tak za miesiąc zmieniam grafike. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 To daj screena z wynikiem testu 1024/max (bench z gry). A co do SS- Sulaco już o tym wspominał, ja też to zauważyłem. Soft shadows nie działają przy włączonym AA, stąd brak spadku wyświetlania grafiki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew333 Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 (edytowane) ok , więc (faktycznie malo wyszlo), ale to mi nie przeszkadza w graniu:): http://img432.imageshack.us/my.php?image=beztytuu1od.jpg Jak na taką karte, z wszystkim na MAX to i tak dobrze,ze mozna pograć sobie:) A to link z wszystkim na minimum(rozdzielczosc 800\600),Shadery Medium: http://img255.imageshack.us/my.php?image=mini5yp.jpg Edytowane 15 Października 2005 przez sew333 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kissiel Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 na błąd : OUT OF MEMORY moja rada to zwiększenie PageFile'a u mnie 1024mb ramu i 1024 pagefile'a i gra działa przy mniejszym pagefile'u wywalało. moje pytanie : CZY GRA WYKORZYSTUJE SM3.0 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 Przypomnij gdzie ten plik stronicowy się ustawia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 Poca, no i jak to działa u Ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kissiel Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 mójkomputerowy (prawyklik) właściwości -> zakładka ZAAWANSOWANE - > Wydajność / Ustawienia -> zakładka ZAAWANSOWANE i na dole ZMIEŃ Rozmiar niestandardowy -> początkowy 1024 maksymalny 1024. powodzenia .. sorki za niejasność tłumaczenia, ale mam zły dzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 jabym ustawił większy plik wymiany jeszcze , do 1.5gb najważniejsze żeby był w jednym kawałku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 mójkomputerowy (prawyklik) właściwości -> zakładka ZAAWANSOWANE - > Wydajność / Ustawienia -> zakładka ZAAWANSOWANE i na dole ZMIEŃ Rozmiar niestandardowy -> początkowy 1024 maksymalny 1024. powodzenia .. sorki za niejasność tłumaczenia, ale mam zły dzień 1701513[/snapback] Hmm. Ja mam ustawione minimum 1536 / 3072. Zmieniać na 1024? @ draak - dzisiaj tylko chwile grałem. Ale czasami moge spotkać takie dziwne przycinki np. stoje przy scianie, za sciana sa schody. Jak dochodze do schodow. Lekki zwis i dalej idzie. Brakuje tego drugiego 1024mb ramu ;] A tak to fajnie ;] Oczywiście bez SS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 (edytowane) nie zmieniaj im więcej tym lepiej , ale ważne żeby plik wymiany nie był pofragmentowany Edytowane 15 Października 2005 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukk_K Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 nie no 16kl/s uznawane jest za plynne granie no cyrk.. niech teraz ktos z x300se sie wypusci jak gra z anzino i aa lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinki Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 Ktos wie jak w grze wlaczyc wyswietlanie FPS? Mam juz dosc Frapsa, nie dosc ze przestal mi dzialac to ostatnio zauwazylem ze zajmuje w pamieci nie 6 a 60MB :mur: Czy ktos zna jakis inny program tego typu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 1,5 GB page file ustawione i nadal blad out of memory !! qr.. juz mam tego dosc. na jakich sterach jedziecie ? nvidia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew333 Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 Pinki napisał: Ktos wie jak w grze wlaczyc wyswietlanie FPS? Mam juz dosc Frapsa, nie dosc ze przestal mi dzialac to ostatnio zauwazylem ze zajmuje w pamieci nie 6 a 60MB Czy ktos zna jakis inny program tego typu? nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukk_ Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 kolejna podpowiedz co daje kopa grze..otóż zmiana VOLUMETRIC LIGHT DENSITY z maximum na medium w opcjach EFFECTS..roznicy praktycznie nie widac podczas gry a kopa dostaje i to duzego..bo dziwilo mnie od poczatku jak sie gra i wchodzi do tego pokoju z oknami przez ktore wpada swiatlo dlaczego tak tnie (nadal nie rozumiem w sumie :?)..potem jest jescze takie cos w hangarze..i przestawilem tą opcje i od razu lepiej smiga..zrobilem znowu tescik i: minimum - 25fps average - 43 fps maximum - 96 fps wiec jest juz naprawde zadowlająco..wiec końcowo: wyłączyć SS dac AAx2 zamiast AAx4 dac na medium Volumetric Light Density i gra bedzie smigac o 100% lepiej (no prawie 100..ok. 80 w sumie) pogralem troszke juz..i az sie zatrzaslem gdy sie pojawil kolo na dachu..brrrrr...nie wiem czy grac dalej :) juz późno w sumie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 kurde przeczytajcie to can some one help please i can get the the game to work but at the start of game it crashes with message-out of memory any ideas?? my pc specs 2 gigabyte 7800 gtx cards in sli 4 raptor drives in a raid 3.6 ghz intel p4 64bit cpu-under a vapochill xe2 4 gig of ram ddr2 533 soundblaster x-fi elite pro soundcard P5ND2-SLI Deluxe motherboard with upto date bios all running on windows xp pro 32bit with sp2 and all updates please can some tell me if one of the above may be the problem thank you. wycztalem ze masa osob ma z tym problem. juz nie mam pomyslu czego to jest wina :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 Po ang. napisane wiec mysle ze to jakis amerykanin pisal? Zobaczcie na jego sprzet... 2 x 7800, 4 giga ramu - kogo na to stac w polsce? sorry za ot, ale nie moglem sie powstrzymac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 no ale przy takim sprzecie ma taki sam blad jak ja "out of memory: lukk jakie stery masz ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukk_ Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 no ale przy takim sprzecie ma taki sam blad jak ja "out of memory: lukk jakie stery masz ?? 1701797[/snapback] 78.01 z nvidia.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 kurde tez mam te same i takie numery :/ pamiec wirualna jak masz ustawiona ?? chociaz i tak to nie pomoze bo czytalem ze gosciu dal 5 GB pamieci wirtualnej i nadal to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukk_ Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 (edytowane) co do działania gry to powiem jeszce że: - strzały w wode nie powodują spadku fps (ponoc w demku powodowaly - nie probowalem) - 2GB ramu jednak nadal chyba the best dla max tekstur..mi FEAR w szczycie zajmuje 1,7GB w pamieci..wiesz policzcie sobie sami Edytowane 15 Października 2005 przez lukk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinki Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 Rzeczywiscie ustawienie tych swiatel na medium dalo kopa gierce, minimum 28fps a wczesniej bylo 16fps i 3% ponizej 25 :) Gierka nie chodzi tak zle w 1024x768 AA2x ANizo8x ze wszystkim na maxa oprocz :lol: textur na medium, volumetric light medium i SS off :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elbios Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 w polskiej wersji glos tez bedzie spolszczony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 15 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2005 (edytowane) hydro: a ja ci napisze ze ram jest baaardzo wazny.. to ze masz 1,5 gb nie znaczy ze kazdy tyle posiada. Edytowane 15 Października 2005 przez peseq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 16 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2005 hydro: a ja ci napisze ze ram jest baaardzo wazny.. to ze masz 1,5 gb nie znaczy ze kazdy tyle posiada. 1701902[/snapback] Tez tak myslalem.Zauwazylem jednak,ze w pelnej wersji jest inaczej, mimo , ze to jedyna optymalizacja programistow od dema (da sie grac na 1gb na high),poza tym - bez zmian,ale poza wymaganniami gra syci :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 16 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2005 a ja kurde nadal sie mecze z tym glupim bledem"out of memory" :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 16 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2005 Jankowski - nazwisko mojej starej koleżanki [; Zaraz zapodam wyniki benchmarka. Na jakich ustawieniach sprawdzamy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczala Opublikowano 16 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2005 (edytowane) U mnie 1024 + max wszystko + 4xaa+4xaf: 36 avg 25 min 80 max 2,3 Ghz + X800XL @ 420/530 Edytowane 16 Października 2005 przez kaczala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 16 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2005 Mały test: 1024x768 // max // no fsaa // no texture filtering // no SS min 37 avarage 85 maximum 215 0% below 25 fps 6% between 25 and 40 fps 94% above 40 fps 1024x768 // max // no FSAA // 16x texture filtering // SS min 27 avarage 51 max 103 0% below 25 fps 41% between 25 and 40 fps 59% above 40 fps 1024x768 // max // FSAA 4x // 16x texture filtering // no SS min 27 avarage 49 max 110 0% below 25 fps 41% between 25 and 40 fps 59% above 40 fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...