Drunk_ZoZol Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 moim skromnym zdaniem ten soft shadow w tej grze nie wygląda zbyt rewelacyjnie :/ ale to tylko moje własne imho ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek007(17) Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 chyba lepiej to wygląda w splinterze no nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Ile RAMu potrzeba, by pozbyć sie freezów spowodowanych doczytywaniem z HDD? 1,5 GB starczy, czy koniecznie 2 GB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek007(17) Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 myśle ze lepiej już kupić 2GB 2 x1024 lub 4x512 ale lepiej to pierwsze widze ze już masz 1GB więc możesz albo dokupić 1024 Mb albo 2x 512 wybór nalezy do ciebie , njalepiej tej samej firmy zeby się nie gryzły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 (edytowane) dem - o jakim freezowaniu mowisz?!?! Tez mam 1GB RAMu i jakos zadnego freezowania nie zaowazylem? 1GB Geil w Dualu, 9800PRO, 2xBarracuda(gre mam na jednym a swap na drugim). Bez przesady ludzie 2x1024 do tej gry to przesada. Aha zapomnialem zapytac. Czy ktos wie jak ustawic w konfigu czas znikania decalsow. Najlepiej zeby w ogole nie znikaly :D Edytowane 31 Października 2005 przez AndrzejGolota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 W momencie doczytywania danych z HDD, mam przycinkę. Irytuje mnie to bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 (edytowane) jak masz dwa dyski, to wtedy system przyspiesza o jakieś 25% i potrzeba jest mniejsza ilość ramu , jak ktoś ma słabo zoptymalizowany system , syf itd to wtedy potrzeba więcej ramu Edytowane 31 Października 2005 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinX Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 (edytowane) Coś jednak w tym jest. Też zauważyłem spore przycięcia..... Wydajność całkiem niezła, średnio 30-60 fps, momentami podskoczy na sporo ponad 100. Ale płynność.... Przykład: ide korytarzem powiedzmy 50 fps i nagle przycięcie 1 fps i zaraz potem znowu 50 ? Czym to jest spowodowane ? Patch zainstalowany sprzęt z podpisu. Drivery zmieniane ,na Omegach i Catalystach to samo :blink: Lost Coast w 1280x1024 wszystko na max plus HDR działało duuuużo płynniej. Edytowane 31 Października 2005 przez MarcinX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 soft shadows jest tu moim zkromnym zdnaiem b. kiepski, jakby nałożone 4 cienie na siebie, 3 ostatnie są coraz bardziej jaśniejsze i szersze po prostu i widać że tak jest zrobiony ten soft shadow, w splinterze o wiele ładniej to wyglądało, to samo w Riddicku, mi ten soft shadow tylko obrzydza demko gry(pełnej nie mam [; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacka Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Wlasnie skonczylem gre i jestem pod wrazeniem. Tylko nie do konca zrozumialem zakończenie (taki sobie jest moj angielski :P), wiec jakby ktoś mógł mi na PW napisac to bylbym wdzieczny :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Ile RAMu potrzeba, by pozbyć sie freezów spowodowanych doczytywaniem z HDD? 1,5 GB starczy, czy koniecznie 2 GB? 1729217[/snapback] 1.5gb styknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 (edytowane) do a64 lepiej 2GB już, bo na s939 tracisz wtedy dual(na 3 kościach 512MB) Edytowane 31 Października 2005 przez srekal34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 soft shadows jest tu moim zkromnym zdnaiem b. kiepski, jakby nałożone 4 cienie na siebie, 3 ostatnie są coraz bardziej jaśniejsze i szersze po prostu i widać że tak jest zrobiony ten soft shadow, w splinterze o wiele ładniej to wyglądało, to samo w Riddicku, mi ten soft shadow tylko obrzydza demko gry(pełnej nie mam [; ) 1729406[/snapback] Soft shadows to nie tylko to co napisałeś. Rzucany cień zależy od materiału z jakiego jest obiekt, odległości od źródła światła, konta padania i jeszcze kilku innych czynników o których zapomniałem. Cienie się przenikają i mają różne stopnie natężenia no i oczywiście nie mają wszędzie ostrych krawędzi. A spadek wydajności jest tak wielki bo w taki sposób cieniowane jest wszystko łącznie z bump'em na teksturach. A jeszcze apropos kolejnej produkcji monolith condemned to wydaje mi się, że użyli tu tego samego silnika więc już wszystko wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Ten sie podnieca tymi cieniami jakby od nich zalezalo czy ta gra jest swietna czy nie :P Fajna giera ale te SS to jest wielki KIT. Gowniano zrobione i brzyydkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Zgadzam się, to wygląda jak kilka nałożonych cieni. Poza tym sugeruję skupienie się w dyskusjach na grywalności i fabule, bo poki co wszyscy pieprzą jedynie o grafice, to jest dla was najważniejsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 tak gdyby to Q4 obsługiwał to byś inaczej napisał :lol: . F.E.A.R. patch v1.02 http://gamedata.box.sk/leech.php?id=patch&...100-101_102.exe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Cos poprawia wogóle ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Właśnie ukazał się nowy patch dla F.E.A.R., oznaczony numerkiem 1.02. Oto lista zmian jakie wprowadza nowy patch: -Dodaje nową mapę dla DM/TDM "Asylum". -Poprawia pewne błędy lokalizacyjne. -Przygotowuje grę do obsługi SDK/Narzędzi do mod’owania gry. 116MB i tylko jedna mapka i kilka poprawek. super :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 dobra, koniec OT (ale te cienie okropne zrobili, a i qqrydza, ja wiem co to jest ss, mówie tylko że okropnie wygląda [; ale mówta co chceta, to moje imho[; ) Czyli mówicie że gra z deka straszy, a do jakiej gry z tych takich straszniejszych byście ją porównali? AvP, DooM 3 czy jakiejś innej? Bo sie zastanawiam czy wogóle kupować by sie trochę pobać... ale najpierw, pamięć ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek007(17) Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 najlepiej cały komp ;) tej gry nie będę porównywał do jakiejsik innej poniewaz aona jest całkowicie inna , inny sposób strachu , jak kiedyś ktoś powiedział " w tej grze nie boisz się tego ze ktoś wyskoczy ci z cienia , tu boisz się samego cienia " i wszystko jasne , kupuj . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Bosz a co Wy(niektorzy) chcieli byscie prawdziwe soft shadows w grze realtime'owej?!?! Przeciez to logiczne, ze prawdziwe SS w grze to jeszcze piesn przyszlosci i poki co aby osiagnac taki efekt trzeba isc na ustepstwa i fake'owanie. Dlatego tez nie wygladaja one jeszcze tak jak powinny.(do Brazila czy Mentala im jeszcze daleko ;))))))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 tak gdyby to Q4 obsługiwał to byś inaczej napisał :lol: . Kaeres pije do mnie za moją opinie właśnie o quake'u. Jak dzieciak, a zdaje mi się, że sam ma dzieciaka. :lol: A poza tym lubie taki darkside w grach, muzyce no i w życiu czasami też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3p3 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 (edytowane) Po instalacji najnowszego "pacza" znowu k...a problem z zabezpieczeniem. "Zła płyta w napędzie. Włóż płytę CD/DVD." Już nie pomaga sztuczka z podmianą exe na krakusa. To chyba ma na celu zniechęcanie do kupowania w sklepie Fix - należy włożyć cd5 Edytowane 1 Listopada 2005 przez p3p3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrowisko Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 (edytowane) Level 8. Głęboka dziura w podłodze (na dnie placyk otoczony budynkami). Jak to sforsować ?? Leże i kwicze. Please help... OK. Już nie trzeba dałem se rade... Nie mogłem trafić na te dwie deski ale w końcu wyszło... Edytowane 1 Listopada 2005 przez Kobrowisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość molimo Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 normalnie tak MP FEAR mi się spodobało że aż kupuję se orginała bo naprawdę warto :) nie ma to jak rozpierducha na całego :) wszystko lata śmiga i ogólnie realnie jest :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrowisko Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Uffff..... W końcu skończyłem. Fajny szpil, ładny graficznie, troszke monotonny. Ale co tam. Dawno sie tyle nie nastrzelałem :D . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kev Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 u mnie chodzi na średnich 800x600 bez cieni :D i jest ok (niektóre opcje nawet na max jak cienie wyłącze;P) 06 ;D i gram dalej... a tak btw to elo bo mnie dawno nie było z wiadomych powodów ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timmon24 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 mialbym do was prośbe mógłby ktoś posłać mi savy z fear thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Właśnie ukończyłem fear'a. Na koniec jeszcze mnie mocno zaskoczyła. Kozacka pozycja. :smile2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybeks Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Gra jak gra niestety... wiekszosc czasu to monotony "krajobraz" i przeciwnicy, a historia jak w sequelach hitow horrorow filmowych - czyli nie ma juz zaskoczenia. Wypuscic dobre (przemyslane) demo i zrobic otoczke marketingowa jednak zawsze dziala. A koniec.... czulem od poczatku, ze jakis nadprzyrodzony bedzie. Wstawki a'la ring juz po demie przestaly mna wzdrygiwac... szkoda kasy na ta gre, a szkoda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...