Jin* Opublikowano 18 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2006 Demo to polaczone elementy roznych level'i z gry w jedno. Po prostu w demie chcieli pokazac jak najwiecej od strony technicznej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 18 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2006 (edytowane) Zrobiłem sobie taki ciekawy teścik, flash OSD w att żeby mi pokazywał ilośc vram'u wolnego i o to moje zdziwienie :o Na początku każdego checkpoint'a jest ~200mb wolne, po drodze zapełnia porcjami vram ( ładuje min. tekstury ) na końcu checkopint'a zwalnia pamięć i od nowa to samo. To po ch... mi te 256mb na karcie ? Rozumiem, że mniej odwołań do vramu jest bo rzadziej, trzeba zwalniać pamięć. Ale jest ona przy samym gpu i przepustowość jest duża. Zresztą zwolnienie to pewnie ustawienie jednego z bitów, na niewaznych danych ( jak w cache'u bit Valid, czy w stronicowaniu na żadanie :) bądź podobne rozwiązanie ) czyli nie powinno być wąskim gardłem. A może jest jakaś komenda co ładuje od razu wszystko a ja nie wiem o tym ? :| jak np. w hl2 od rozmiaru "stosu" dla ram'u ( heapsize ). Komedia :/. Updejt. W najnowsze wersji att taka poprawka min: Fixed isuue when ATT shows incorrect values for free Video and Texture memory in FlashOSD module Ale watpie, że aż taki byk byłby. Bo pewnie mylił się o 1mb góra :P Zresztą zaraz sprawdzę... pozdro. Edytowane 18 Stycznia 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 soft shadows jest tu moim zkromnym zdnaiem b. kiepski, jakby nałożone 4 cienie na siebie, 3 ostatnie są coraz bardziej jaśniejsze i szersze po prostu i widać że tak jest zrobiony ten soft shadow, w splinterze o wiele ładniej to wyglądało, to samo w Riddicku, mi ten soft shadow tylko obrzydza demko gry(pełnej nie mam [; ) Ups, ale porażka. Normalnie mogę się śmiać prosto w twarz wszystkim, którzy tak twierdzili(nie odnosi się to bezpośrednio tylko do ZoZol'a bo zatwardzialców jest więcej). Nie jestem też żadnym fanatykiem fear'a by wszystkich przekonywać do ss lub wmawiać, że jest the best.. Na poniższym screen'ie widać, że ss ze splintera tworzony jest w taki sam sposób jak w fear, no przynajmniej cienie z bliska wyglądają tak samo. :lol: Pozdrowionka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nightstalker Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ja tam nie wiem, SS na oczy nie widziałem :D Ile jest misji w tej grze ? Jestem teraz w 10, w takim schronie i mi coś "śmierdzi" końcem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 (edytowane) E no sory, ale w splinterze tego aż tak bardzo nie widać, a w FEAR wystarczyło stanąć w miejscu i sobie luknąć na ten soft shadow :/ i o to mi tylko chodziło, w splinetrze o wiele ładniej to wygląda, niech se będzie na tej samej zasadzie, ale moim skromnym zdaniem w FEAR oni to popsuli, za bardzo widać różnice i widać że jest nakładane :/ Pzdr :/ a i dodam że w FEAR to wygląda miejscami tak jakby ten cień sie unosił pare centymetrów nad powierzchnią, i tylko o to mi chodziło :/ Edytowane 19 Stycznia 2006 przez Drunk_ZoZol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nightstalker Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Skończyłem! Na najwyższym poziomie trudności ! HAH! :D Super giera! Przyczepić sie moge tylko do tego, że na początku jest za dużo apteczek, a wrogowie czasami stoją jak kloce i mozna ich wybijać jednego po drugim bez obaw o to że odpowiedzą ogniem. Są na szczęscie też trudniejsze momenty... Z tym parkingiem to się chyba pół godziny męczyłem, bo mi zostało mało amunicji i jedna apteczka, a ten opancerzony gość co strzela gwożdziami jest w takiej sytuacji nie małym problemem :) Co do tego czy gry mozna się przestraszyc to powiem że można... Ja mało co z krzesła nie spadłem jak ten mech przebił sufit, a potem zaczął mnie gonić rozwalając ściany po drodze... Szkoda tylko że później się zatrzymał i można go było bez problemów ukatrupić :] Fajne zakończenie, moim zdaniem lepsze niż w HL2. Grafika, jak grafika - zależy na jakim sprzęcie... Ja ustawiłem sobie opcje tak że gra chodziła płynnie, a ja cieszyłem się z wszystkich efektów które niesie ze sobą DX9 :) No może bez Soft Shadows bo to już nie na mój sprzęt... Podsumowując : 9/10, bo przeciwnicy miejscami byli zbyt łatwi do pokonania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 (edytowane) Wlasnie podchodze do niej poraz ktorys (3?) i nawet mi sie spodobala. Ale za duzo jest motywow ze np. wparowujemy do pomieszczenia, zabijamy wrogow, i zanim dojdziemy do kolejnej akcji to trzeba sie przebic przez np. dziewczynke ktora nam przebiegnie, a to jakis zombiak przejdzie itp ;/ wg mnie to jest nie potrzebne, zanudzajace wrecz. Powinno byc tylko strzelani jak np. w Far Cry a nie takie bzdety... no moze jakies przerywniki powinny byc, zeby zlapac troche spokoju i odpoczac od sieczki, ale te motywy "niby straszne" w ogole mnie nie strasza a tylko spowalaniaja cala akcje i przynudzaja... powie ktos (gram jakies 2.5 h...) czy dalej sa takie motywy? Edytowane 20 Stycznia 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 (edytowane) Wlasnie podchodze do niej poraz ktorys (3?) i nawet mi sie spodobala. Ale za duzo jest motywow ze np. wparowujemy do pomieszczenia, zabijamy wrogow, i zanim dojdziemy do kolejnej akcji to trzeba sie przebic przez np. dziewczynke ktora nam przebiegnie, a to jakis zombiak przejdzie itp ;/ wg mnie to jest nie potrzebne, zanudzajace wrecz. Powinno byc tylko strzelani jak np. w Far Cry a nie takie bzdety... no moze jakies przerywniki powinny byc, zeby zlapac troche spokoju i odpoczac od sieczki, ale te motywy "niby straszne" w ogole mnie nie strasza a tylko spowalaniaja cala akcje i przynudzaja... powie (gram jakies 2.5 h...) czy dalej sa takie motywy?Tak są przez całą grę :) czym dalej tym częściej. I dokładnie tak samo odbieram je jak Ty. Czyli 0 strachu, nudy i totalnie nie potrzebne. A te reklamy gry jako połącznie azjatyckiego horroru z fpp to jakby to ująć żenada przez duże Ż. Te sceny z fear'a to mogą dzieci w dobranockach straszyć :) bo do azjatyckich horrorów to się nie umywają to tyle. Po drugie jak pisałem, bullet time tak samo jest nie potrzebny. 100x lepiej jest bez bullet time'u, dynamiczna rozgrywka to jest to! szybka wartka akcja! Bullet time tylko to niszczy :(. Gra średnia, ale mam sentyment do monolithu za blood'a i shogo :) które fear przypomina. Więc za to mały +. pozdro. Edytowane 19 Stycznia 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 Ej ludzie... zmienilem karte na te w podpisie i jest tak podkrecona teraz... daje 3/4 opcji na medium, soft shadows off, cienie minimum i pare innych opcji na minimum, i w tescie mam super plynnosc, ale w grze jest lipa ;/ Celownik porusza sie z opoznieniem i ogolnie jest wolno, a w tescie zadnej scinki i plynnosc. Nawet jak troche podwzysze detale to test ok, ale jak przesadze to juz widac na tescie ze wolno i sie dlawi... mniej wiecej z 3 opcjami na medium i reszta low (800x600) dopiero uzyskuje w grze taka sobie plynnosc jak w tescie z all na medium (prawie...). WTF!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madster Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 (edytowane) Jak dlamnie gierka naprawdę udana. Począwszy od pierwszych scen a ż do samego końca. Ale nie zgadzam się z opiniami że wstawiki z almą i te wszyskie motywy które miały straszyć są nie potrzebne. Właśnie to dodaje smaczku tej grze robiąc z niej coś nowego i świeżego oraz buduje kimat. Świetnie się gra wiedząc że w pobliżu czai się coś i niewiadomo kiedy wyskoczy. Oczywiście najlepsze w grze są walki. Naprawdę dynamiczne. Dzwięk jest poprostu perfekcjyjny!! Zarówno muzyka bardzo mroczna i efekty dziwiękowe. Niestety niewiem czemu niemogę odpalić Eax HD? Ale jest jedna żecz która mnie męczy. Kiedy 2? ALMA LIVE!!! Pozdro wszyskim. A ja grałem na najnowszym path 800x600 detale max oprucz ss i aa afx4 i wiekszych ścin niebyło. Czasami 16fps ale to rzadko. Edytowane 21 Stycznia 2006 przez madster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 mam jedno pytanko...czy z 512ramu da sie w miare grać czy bedzie tak chrupać ze gra bedzie niegrywalna? tymczasowo mam jedną kość 512 a w coś bym chciał pograć zeby sie nowy sprzet nie marnował ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 jeżeli masz zoptymalizowany system+szybki dysk(szybki cpu ogranicza przycięcia , spradzone w praktyce) na medium text. jakoś pograsz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nightstalker Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 Ja grałem na 512MB i było bez chrupania. Pioorek ustaw wszystko tak jak pisałem w pierwszym poście na tej stronie. Nie znam osoby u której na tych ustawieniach i karcie podobnej do mojej nie było by powyżej 25FPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 Ja grałem na 512MB i było bez chrupania. Pioorek ustaw wszystko tak jak pisałem w pierwszym poście na tej stronie. Nie znam osoby u której na tych ustawieniach i karcie podobnej do mojej nie było by powyżej 25FPS. Grac sie jak najbardziej da, ale co to za przyjemnosc z grania z teksturami na low... ;/ Na medium z tego co widzialem to 'uzycie pliku stronicowego' wynosi ponad 700mb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 (edytowane) NIghtstalker, wlansie tak ustawiam i w tescie jest plynnie ale w samej grze makabra! Nawet jak zanize troche podabne przez ciebie ustawienia to tez masakra... a w tescie oczywiscie lux, kule swistaja, iskry, dym i plynnie ;/ Ale oczywiscie w real game nie idzie grac i czuje sie jakby ogladal testy z 3dmarka06 :D TEST z ustawieniami stalkera, tylko cienie minimum: MINMUM 27 AVERAGE 46 MAXIMUM 99 No i wyglada test OK plynnosc jest, ale w grze? Pfff. Macie tak, ze gdy w tescie jest plynnie, to w grze tez? I na odwrot, gdy jest nieplynnie? Edytowane 21 Stycznia 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 jeżeli masz zoptymalizowany system+szybki dysk(szybki cpu ogranicza przycięcia , spradzone w praktyce) na medium text. jakoś pograsz system zabiera 112mb jezeli nic nie jest uruchomione, dysk 200gb samsung 8mb cache 7.200... hmm, zaraz spróbuje zainstalować i sprawdzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nightstalker Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 Naprawde Pioorek dziwna sprawa, bo ja w samej grze mam bardzo rzadko spadek poniżej 25FPS na tych ustawieniach... A zdefragmentowałeś dysk ? Może byc że gierke masz rozrzuconą po całym twardzielu i dysk nie wyrabia... Zrob defragmentacje i zmień rozmiar pliku stronicowania. Ja mam u siebie 1024/1536, może tez tak ustaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 Znaczy w grze zdarza się, że chodzi trochę wolniej od testu w wymagających momentach, ale u mnie jest tak tylko na większych przestrzeniach, gdy mamy dość duże pole widzenia (co w FEARze jest rzadkością). Wtedy mam jakieś 15% wolniej niż minimum w tescie, ale może to zależy też od procesora. Natomiast jak Ci się faktycznie tak strasznie gra tnie, to nie wiem w czym tkwi problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2006 (edytowane) system zabiera 112mb jezeli nic nie jest uruchomione, dysk 200gb samsung 8mb cache 7.200... hmm, zaraz spróbuje zainstalować i sprawdzę.no to chyba królem optymalizacji nie jesteś , umnie system zajmuje 63mb bez explorera , ale jeszcze mam zapas , jeszcze kilka usług moge wyłączyć(110mb mi zajmuje system jak włącze , przeglądarke(kilka stron) , winampa , program do ściagania ,gg) a odnośnie pliku wymiany najlepiej ustawić na stałe 1.5gb lub więcej i plik wymiany musi być w jednym kawałku Edytowane 21 Stycznia 2006 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Repoman Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 nowy patch coś daje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 (edytowane) nowy patch coś daje? Jaki nowy ? Nie ma nowego, jest tylko stary 1.02. A co daje: Adds a new Multiplayer Map (Asylum). Fixes minor issues within localized versions of F.E.A.R. Pre-patches the game in preparation for the release of the F.E.A.R. SDK/ Mod tools. Edytowane 23 Stycznia 2006 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicko13 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ja wam powiem jedno...cala ta gra jest do kitu,ale jak dojdziesz do 10 intervala jest SpOX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 flaki z olejem - dosłownie i w przenośni... ale jakoś nie odczułem że tak szybko ją przeszedlem. Jednakże mam podzielone zdanie na jej temat. Czekam na najnowszą odłone Monolith'u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 Mi sie gra bardzo podobala. Jest to swietne polaczenie wspanialej oprawy wizualnej i szybkiej akcji z lekka domieszka grozy. Najlepszy FPS 2005r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 (edytowane) Geez ... czy w tej gierce coś się dzieje na otwartej przestrzeni? Jestem na trzecim interwale i mam dość - te same szafki, te same skrzynie, ci sami wrogowie ....Mam wrażenie dejavu Half Life 1, tylko dwa razy gorzej. Jak na razie dla mnie o największy Kit zeszłego roku... ;) Już przy Serious Samie miałem przynajmniej ubaw z poukrywanych sekretów i ogólnej rozpierduchy. Edytowane 23 Stycznia 2006 przez Myszaqu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 WKoncu gra mi ruszyla PLYNNIE z wszystkimi opcjami na medium 800x600 oO Ale cos za cos - jest plynnosc sa scinki. 1 gb ramu to za malo na srednie detale? Hm... moze macie jakas rade? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 (edytowane) ja grałem na 6600(1024*768 Anizo*4 , bez AA , bez SS karta 570/700) wszystko na maxa prócz textur na medium , na 1gb ramu na medium to już wogóle nie przycina , na high texturach przycina , ale da się grać , najważniejsze żeby mieć ustawiony na stałe dużą wartość pliku wymiany min 1.5gb Edytowane 23 Stycznia 2006 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ale co da to, ze masz duzy plik wymiany? Jakby ogromny on nie byl to przeciez jak bedzie swap to szarpnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rangiz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 (edytowane) Na moim configu w 1024x768 high jest plynnie wiec dziwne. Edytowane 23 Stycznia 2006 przez rangiz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 Na moim configu w 1024x768 high jest plynnie wiec dziwne. High opcje, ale nie tekstury. Do tego potrzeba 2x tyle ramu co masz. Lepiej sobie juz na apas kupic 2x1gb. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...