Sulaco Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Sulaco,tak z ciekawosci: Ile masz ramu jesli oczywiscie mozna wiedziec ? 1591129[/snapback] pewnie, ze mozna, to zadna tajemnica :D - 2GB - 4x512MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Powoli przymierzam się do wymiany grafy na jakiegos 8-potokowca lub cos mocniejszego. Czy wykręcony Radek 9800 Pro podoła tej grze w 1024/768 np. z AAx2 bez AF i z wyłączonymi/włączonymi soft shadows? Detale oczywicie max. Jakby wyglądała sprawa z AAx2, AFx16 i soft shadows on :) ? Zastanawiam się czy jest sens kupować R9800 i czy nie dozbierać kasy i kupić cos mocniejszego, skoro miałby się ksztusić w nowych grach... Zadowala mnie framerate 30-40 FPS, przy tym radku pewnie nie doznałbym drastycznych spadków fps, ze względu na 256 bit szynę pamięci. 1591122[/snapback] nom lepiej cos mocniejszego juz kupic np. 6600GT dobrej firmy taki co sie zajefajnie kreci:D i dobrze tez miec 1.5GB ramu :mur: poczekajmy do premiery full wersji to sie zobaczy bo teraz nie ma co szalec nt wymagan i przymiarki do nowego sprzetu B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2005 (edytowane) pewnie, ze mozna, to zadna tajemnica :D - 2GB - 4x512MB 1591149[/snapback] W takim razie na Twoim sprzecie powinienes miec w Fearze caly czas ok 50 klatek w AAx4,Anizo x8 w 1280x1024 ze wszystkim na max i wlaczonym Soft Shadows.Z ciekawosci wlaczylem tak: po 3 sekundach od momentu ustawienia takich detali zwisl mi komputer :lol: :lol: :D Edytowane 12 Sierpnia 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Moze zasilacz popuscil. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2005 W takim razie na Twoim sprzecie powinienes miec w Fearze caly czas ok 50 klatekpowinienem, ale nie mam :D poczekam na pelna wersje i wtedy zaczne sie marwic ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2005 powinienem, ale nie mam :D poczekam na pelna wersje i wtedy zaczne sie marwic ;) 1591394[/snapback] to nie ty, a raczej monolith powinien zaczac sie martwic :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość noras9 Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 powinienem, ale nie mam :D poczekam na pelna wersje i wtedy zaczne sie marwic ;) 1591394[/snapback] To w takim razie jakie masz osiagi w tej grze :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 przeczytaj pare stron wczesniej a bedziesz wiedział, ta gra zwalnia na kosmicznym sprzecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 (edytowane) Nie ma co sie oszukiwać wkraczamy w nową ere technologii coraz szybciej i producenci gier czy sprzętu mają za przeproszeniem w [gluteus maximus] takich jak my... ale co sie dziwić? jeśli ktoś jest zapalonym graczem to musi sie liczyć z tym że chcąc gierczyć w najnowsze gier będzie zmuszony ulepszać sprzęt co pare miesięcy. Co do wydajności to na moim sprzęcie: Celeron D 2,8Ghx, 1.5RAM, Gainward 6800/GT fpsy nie schodzą poniżej 30 a na ogól jest około 40. Zobaczymy co zrobią w wersji retail, anie sądze żeby poprawili coś z wydajnością. Edytowane 13 Sierpnia 2005 przez dbedzard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Moim zdaniem to jest naturalna kolej rzeczy ze ta gra ma takie wymagania. Owszem, mogla by miec mniejsze, ale tu chodzi o silnik graficzny nowej generacji, wykorzystujący nowe algorytmy generowania efektow i renderowania scen i niestety wymagający do tego niestety ogromnej mocy obliczeniowej. Wyobrazcie sobie za to jakie ten engine ma mozliwosci i jakie gry powstaną na podkreconym i zmodyfikowanym silniku. Podobny proces wystepuje i wystepowal ze wszystkimi grami wykorzystującymi jakis nowy engine. Widac, nie jest latwo napisac gre, ktora jednoczesnie ma plynnie chodzic na kartach gf mx-gf fx i jednoczesnie byc na tyle przyszlosciowa zeby moc "obsluzyc" nastepne na niej oparte gry przez dobrych kilka nastepnych lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 zgadzam się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoaDKilL Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Niesamowita gierka 0_o 1280x960 (LCD) detale średnio wysokie (gram z cieniami, bo bez nich to już nie ma miodu), bez AA ANISO i Soft shadows na radosławie średnio około 30 fps. Co do wersji retail, jestem pewien że Monolith nie jest aż tak głupi żeby nie zoptymalizować tej gry, chociaż z drugiej strony, 60 dni do premiery to mało czasu...poczekamy, zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Z taka gra dalbym sobie spokoj, jak tworcy maja w du.pie graczy, tylko robia zeby sprzedac... na takich sprzetach jak macie to powinien byc roxor... a tu lipa. Moze za granica juz sa sprzety o ktorych my nie mamy pojecia, i pod te sprzety gra zostala zrobiona ;q. A zobaczcie - max payne 2. Grafe ma wypas (choc nbie ma co porownywac do tej np.) a takie male wymagania. Gra byla robiona dlugo (policzcie sobie ile uplynelo od wydania dwojki i jedynki...), ale ja dopracowali, dopiescili. To sie nazywaja tworcy (choc teraz wyposcili San andreas, ktory silnkiem pochwlaic sie nie mogl...). Na takie gry mozna czekac, wiedzac ze ci bedzie smigac az milo. A tutaj wychodza gry z gardla psu wyjete, i taka kiszka. Fajna moze i jest, ale z tego co piszecie to ma wymagania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 A zobaczcie - max payne 2. Grafe ma wypas (choc nbie ma co porownywac do tej np.) a takie male wymagania. Gra byla robiona dlugo (policzcie sobie ile uplynelo od wydania dwojki i jedynki...), ale ja dopracowali, dopiescili. To sie nazywaja tworcy (choc teraz wyposcili San andreas, ktory silnkiem pochwlaic sie nie mogl...). 1592932[/snapback] Hmmmm SA zrobil rockstar a Maxa Remedy (Rockstar byl tylko dystrybutorem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 (edytowane) a ktoswie co to za gra PREY , widzialem game play i powiem ze fear zje na sniadanie przezuje hl2 i popije d3 btw Stalker jak by wyszedl bylby krolem gry sieciowej Edytowane 13 Sierpnia 2005 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 A ja wreszcie to sciaglem. Automatycznie grafa mi sie ustawila cos miedzy minimum a medium i wygladalo to jak pierwszy Half-Life. Przestawilem sobie na High i oto efekt W innych miejscach dochodzi nawet do 70. Tylko co jakis czas mi przycina jakby cos doladowywalo (widac ze przydalo by sie jeszcze drugie tyle ramu). A efekt zwolnienia- cudo :blink: i wogole klimat tej gry miazdzy (dziewczynka i zjawy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 A ja wreszcie to sciaglem. Automatycznie grafa mi sie ustawila cos miedzy minimum a medium i wygladalo to jak pierwszy Half-Life. Przestawilem sobie na High i oto efekt 1593117[/snapback] Tak naprawde to by sie przydalo 3x tyle. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinni3 Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 a ktoswie co to za gra PREY , widzialem game play i powiem ze fear zje na sniadanie przezuje hl2 i popije d3 btw Stalker jak by wyszedl bylby krolem gry sieciowej 1593020[/snapback] nie wiem co to za gra PREY ale wiem jedno = gry sieciowe to tylko CSs - w tej grze fizyka jest strasznie rozbudowana czego nie mozna powiedziec o FEAR - fizyka tu ssie na maxa - no ale nie powiem : bullet time robi wrazenie nie wspominajac o klimacie jaki mialem grajac nie jeden raz w demko - osobiscie nie moge sie doczekac na retaila no i oczywiscie far cry instincts - te 2 tytuly beda rzadzic w tym roku - mijajac oczywiscie Q4 bo co do tej gry nie wiele bym sie spodziewal - co do samego FEAR'A i wymagan to mam sprzet jak w podpisie i gra ogolnie ladnie mi chodzi - czasem mi doczytywal ale wydaje mi sie ze to wina aaniso x 16 bo mialem ustawione - musze sobie fps podliczyc to zobacze jak pojdzie - z tego co szukalem w necie a od dawna sie ta gra interesuje - optymalizacja gry ma wlasnie teraz w tym okresie nastapic - od czasu dema do premiery...zobaczymy czy Monolith nadrobi stracony czas i poprawia na tyle kod ze bedziemy zadowoleni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Tak naprawde to by sie przydalo 3x tyle. ;] 1593164[/snapback] Albo 4 :-P JEdno z tych miejsc kiedy mam od 40-65 klatek :lol: ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Albo 4 :-P 1593197[/snapback] czego tu sie spodziewac po radeonie 9600 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Moim zdaniem to jest naturalna kolej rzeczy ze ta gra ma takie wymagania. Owszem, mogla by miec mniejsze, ale tu chodzi o silnik graficzny nowej generacji, wykorzystujący nowe algorytmy generowania efektow i renderowania scen i niestety wymagający do tego niestety ogromnej mocy obliczeniowej. Wyobrazcie sobie za to jakie ten engine ma mozliwosci i jakie gry powstaną na podkreconym i zmodyfikowanym silniku. Podobny proces wystepuje i wystepowal ze wszystkimi grami wykorzystującymi jakis nowy engine. Widac, nie jest latwo napisac gre, ktora jednoczesnie ma plynnie chodzic na kartach gf mx-gf fx i jednoczesnie byc na tyle przyszlosciowa zeby moc "obsluzyc" nastepne na niej oparte gry przez dobrych kilka nastepnych lat. 1592841[/snapback] A moje zdanie jest kompletnie inne. FEAR nie pokazuje nic nowego graficznie czego nie pokazano w grach jakie wyszły do tej pory z tym jeszcze ze mają dużo mniejsze wymagania. Mogę zrozumieć duże wymagania ale muszą one się przekładać w grafice!!! I proszę nie pisz takich głupot o mx czy fx bo to o to nie chodzi jak gra ostro zwalnia na kartach za 1200zł(chodzi mi o max detale z aa i af bez ss) i 2200zł (7800GTX ) ledwo co się da grać z ss. pinni3 W far cry instincts raczej sobie nie pograsz wiec sie nie napalaj bo wychodzi tylko na xboxa. a co do css to bym nie napisał „to tylko”, bo jeszcze jest B2 który chyba teraz króluje wśród gier sieciowych fpp. Teraz prey wg. mnie będzie znacznie lepszy od feara ale to są kompletnie inne gry o kompletnie innej tematyce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 (edytowane) Albo 4 :-P 1593197[/snapback] Ciekawe ile masz FPS stojąc przy tym oknie zanim zamkną się zaluzje :D Edytowane 13 Sierpnia 2005 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 To jest dobre pytanie. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 A moje zdanie jest kompletnie inne. FEAR nie pokazuje nic nowego graficznie czego nie pokazano w grach jakie wyszły do tej pory z tym jeszcze ze mają dużo mniejsze wymagania. Mogę zrozumieć duże wymagania ale muszą one się przekładać w grafice!!! I proszę nie pisz takich głupot o mx czy fx bo to o to nie chodzi jak gra ostro zwalnia na kartach za 1200zł(chodzi mi o max detale z aa i af bez ss) i 2200zł (7800GTX ) ledwo co się da grać z ss. 1593272[/snapback] to ze nie pokazuje nic nowego a ma takie wymagania, jedynie potwierdza moje slowa; developerzy pisząc nowy engine tak naprawde uczą sie optymalizowac gre i wykorzystywac mozliwosci jakie daje od nowa - efekt: fajerwerki graficzne dostepne w poprzednich grach kosztem niebagatelnych wymagan. To ze gra (niezapominajmy ze to jest demo) chodzi tak jak chodzi na grafie za 2000zl to przyznaje male przegiecie, ale jak juz napisalem, to samo (w mniejszym lub wiekszym stopniu) dzialo sie z kazdą grą opartą na nowym enginie. Mozna to zapisac rownaniem ;) : stary engine +nowe efekty=znosne wymagania i szczyt mozliwosci nowy engine +te same efekty=duze wymagania +nowe mozliwosci jakich sobie nie wyobrazamy (a o jakich śnią dopiero programisci) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoaDKilL Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 (edytowane) cienie to istne pożeracze mocy obliczeniowej, nie to co w doomie, tutaj bez nich mogę grać na high w 1280x960 (troche przycina przy zmianie lokacji na 2-3 sek.-RAM qrde). Ale mam przed sobą dylemat, czy włączyć cienie i niskie ustawienia czy cieszyć się grafiką na high bez cieni-nie tan sam klimat...? btw.cd project ma być dystrybutorem? Edytowane 13 Sierpnia 2005 przez RoaDKilL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Mozna to zapisac rownaniem ;) : stary engine +nowe efekty=znosne wymagania i szczyt mozliwosci nowy engine +te same efekty=duze wymagania +nowe mozliwosci jakich sobie nie wyobrazamy (a o jakich śnią dopiero programisci) 1593345[/snapback] bzdury facet piszesz czym ty te wymagania bronisz nowym enginem :mur: :lol: jeszcze nie było takiej sytuacji że na nowej karcie która dopiero co miała premiere gra by zwalniała na pake. Moje zdanie jest takie albo engine jest [ciach!]iany, a to się nigdy monolitchowi nie zdarzało albo demo jest kiepsko zrobione. wszystko się wyjaśni jak wyjdzie full. i nie pisz takich bzdur że engine jest nowy itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 (edytowane) Ta gra wymiata,wystarczy wylaczyc cien.Po co komus cienie ??? Przecierz jak sie je wylaczy to kazdy w to pogra. Edytowane 13 Sierpnia 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Ta gra wymiata,wystarczy wylaczyc cien.Po co komus cienie ??? PRzecierz jak sie je wylaczy to kazdy w to pogra. 1593426[/snapback] :lol: :lol: :lol: mysle ze w klimat takich gier są własnie wplecione cienie , i bez nie jest juz tak fajnie... wystarczy looknąc na dooma w dooma pewnie tez grałes bez cieni? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 nie mamy co liczyć na optymalizacje silników gier tak jak to sie dzieje z grami na konsole, chociaż na moim sprzęcie nie narzekam ponad 50k/s wszystko na max oprócz miękkich cieni, czasem doczytuje ale to już wina ramu, tak naprawdę to najlepiej zoptymalizownym enginem ostatnich miesięcy jest far cry, olbrzymie połacie terenu swietna grafika, a tu co w tym fear, zamknięte pomieszczenia a doczytuje jakby niewiadomo ile tam tekstur było czasem dwie ściany przy sobie a dykiem zamieli, oj programistów to coraz gorszych zatrudniają, leniwe gady, zresztą bo i po co skoro, narobią trochę szumu spece od marketingu, ktoś powie że do komfortowego działania będzie potrzebny gf10000 i już po niego polecą ludziki do sklepu (oczywiście nie u nas, tylko na zachodzie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 ujrzałem cienie na lepszym sprzęcie niż mój i powiem wam że dziwnie one wyglądają :/ i powiedzieć że one zwalniają gre :/ co do DooM'a 3 Jak wyłączyć obliczanie shaderów czy coś w tym rodzaju by gra mi miałą więcej klatek, bo coś kiedyś tu usłyszałem że DooM po wyłączeniu tego przyśpiesza o wiele :/ help ;] chce przejść raz jeszcze dooma ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...