Gosu Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2005 NIe no żałosna jest ta gra,zeby nie było dżwięku na SB live 5.1??Gniot ,lolllll Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2005 NIe no żałosna jest ta gra,zeby nie było dżwięku na SB live 5.1??Gniot ,lolllll ? :D Ja mam ta karte i mam dzwiek. ;] Pobaw sie kodekami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 (edytowane) HMm a jakie kodeki używasz? EDIT: LOl odinstalowałem jakieś kodeki i nagle działa :mur: Tak w ogóle,to jak to jest tutaj z plikiem wymiany?bo na sprzecie z podpisu mam czasem przycninki,tzn doczytuje z dysku :huh: A ktoś coś pisał o tym że zmiana pliku wymiany na jakieś wartosci pomaga,jak to dokładnie jest? Edytowane 24 Listopada 2005 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesq Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 hehe ludzie, ja w feara gralem na 1024, około 25FPS na A-XP 2200+, r9550@9600 PRO/XT, i naprawde lepiej mi chodzila niz jakis doom3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yearman Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 Szlak mnie trafi.gra mnie załyczyła ale cala zabawe psuje dzwiek.Jego żeżenie doprowadza mnie do szalu.mam wszystkie dialogi ale co z tego jak tego sie sluchac nie da.Przeinstalowalem system-nowe stery i nic.Gram bez patch-y czy ktos ma jakis na to sposob-karta jest do duszy bo to 5.1 zintegrowane na plycie. czy patche 1 lub 2 cos w tej kwestii daja?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 To jak z tym plikiem wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 ok pogralme chwile, chodzi w przyzwoitych detalach, male wymagania ma. Gierka spoko, fajne strzelaniny, ale wkurzaja mnie te pseudo straszne sytuacje a w szczegonosci trupy ktore co chwila spadaja z nieba. Ej a czemu nie widze naboi latajacych w slow motion? Jak wale normlanie to widze ogien i tor lotu pocisku ale na zwolnionym czasie wyglada to jakbym slepakami walil. o so hosi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 Tak w ogóle,to jak to jest tutaj z plikiem wymiany?bo na sprzecie z podpisu mam czasem przycninki,tzn doczytuje z dysku :huh: A ktoś coś pisał o tym że zmiana pliku wymiany na jakieś wartosci pomaga,jak to dokładnie jest? To jak z tym plikiem wymiany? Mam 1gb i tez mam doczyty, zapewne pomoze dodatkowa kosc 256mb. hehe ludzie, ja w feara gralem na 1024, około 25FPS na A-XP 2200+, r9550@9600 PRO/XT, i naprawde lepiej mi chodzila niz jakis doom3 To cos malo tych fps miales, moze przesadziles z ustawieniami i dales soft shadows. ;] Szlak mnie trafi.gra mnie załyczyła ale cala zabawe psuje dzwiek.Jego żeżenie doprowadza mnie do szalu.mam wszystkie dialogi ale co z tego jak tego sie sluchac nie da.Przeinstalowalem system-nowe stery i nic.Gram bez patch-y czy ktos ma jakis na to sposob-karta jest do duszy bo to 5.1 zintegrowane na plycie. czy patche 1 lub 2 cos w tej kwestii daja?? Mi tez troche skrzypialo (live! 5.1), ale wlaczylem eax, sprzetowe mixowanie, dalem jakosc dzwieku na max. i jest czyto, zrob tak samo, jesli to nic nie da, to znaczy, ze masz dzwiek zintegrowany jakies scierwo ;] . ok pogralme chwile, chodzi w przyzwoitych detalach, male wymagania ma. Gierka spoko, fajne strzelaniny, ale wkurzaja mnie te pseudo straszne sytuacje a w szczegonosci trupy ktore co chwila spadaja z nieba. Ej a czemu nie widze naboi latajacych w slow motion? Jak wale normlanie to widze ogien i tor lotu pocisku ale na zwolnionym czasie wyglada to jakbym slepakami walil. o so hosi ? No tu spadajace zwloki tez nie robili na mnie wrazenia, ale sa rzeczywiscie momenty w grze, gdzie nieraz cos przestraszy. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 Tak,ale porównaj swojego kompa i mojego,zebym kurde doczyty mial??Podobno coś tam się robiło z plikiem wymiany i było git,ale nie mogę tego posta znależć ;-/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivy(R) Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 Tak,ale porównaj swojego kompa i mojego,zebym kurde doczyty mial??a co w Twoim kompie jest takiego zebys nie mial ? masz tylko 1GB, dla tej gry to nie jest duzo, przelacz detale na medium to nie bedzie doczytywac. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) No mam "nieco" większa przepustwosć ramu,to chyba coś daje ,nie?-o to mi chodzi. Wziąłem 1gb ramu z kompa siostry i zaraz będe testował. Ponawiam pytanie dotyczące pliku wymiany,bo coś ktoś pisał,zamiast pisać coś zupełnie nie potrzebnie to nie moze nikt napsiać konkretu?Tylko jakies "zmiejsz detale"-nie mam takiego zamiaru :-) UPDTAE: No na 2 gb ramu śmiga bez tych przycięc,niestety na moim mobo nie da się mieć 3ch kości ramu,musze -bo wtedy nie działa,więc musiał bym wydać trcohe więcej kaski na np 2x256 mb,albo 2x512. Edytowane 25 Listopada 2005 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiaad Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 UPDTAE: No na 2 gb ramu śmiga bez tych przycięc,niestety na moim mobo nie da się mieć 3ch kości ramu,musze -bo wtedy nie działa,więc musiał bym wydać trcohe więcej kaski na np 2x256 mb,albo 2x512. sorrki za ote ..chesz powedzieć że na tej DFI ..albo 2 kostki albo 4 ? nie ma takiej opcji 3 ? :hmm: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 @Gosu Przy 1GB ramu daj wszystkie detele na max a textury na medium i powinno juz chodzic bez przyciec, a roznicy w wyswietlanej grafice raczej nie zauwazysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 Gosu: powiedz mi co moze ci dac zmiana wielkosci pliku wymiany? Niezaleznie od jego wielkosci bedzie ci swapowac, a przy swapie zatnie na chwile... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) Gra ma male wymagania. Myslalem ze kosmos tu bedzie, a tu prosze... o wieeeeele mniejsze niz np. doom3. Ladnie mi chodzi nawet. A z tego co ludzie pisali o demie to myslalem ze moge pomazyc o tej grze... jak narazie jest ok, ma pare cieakwych rozwiazan ale juz po 1 godz gry zaczyna nudzic. Najbradziej mi sie motyw z tym, ze widac swoje cialo, nogi itp itd... i to ze jest to taki ruchomy film. Na poczatku np. jak sie szlo to taki koles z rury wyparzal w ciebie... fajny efekt i to nie zaden filmik. Albo jak sie pierwszy raz spotyka te dziewczynke (A raczej drugi) i ona idzie w nasza strone po czym wywala nas z tego budynku... super jest to zrobione, normlanie widac ze lecimy, i te nogi... ;) Edytowane 25 Listopada 2005 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 Gra ma male wymagania. Myslalem ze kosmos tu bedzie, a tu prosze... o wieeeeele mniejsze niz np. doom3. Ladnie mi chodzi nawet. A z tego co ludzie pisali o demie to myslalem ze moge pomazyc o tej grze... jak narazie jest ok, ma pare cieakwych rozwiazan ale juz po 1 godz gry zaczyna nudzic. Najbradziej mi sie motyw z tym, ze widac swoje cialo, nogi itp itd... i to ze jest to taki ruchomy film. Na poczatku np. jak sie szlo to taki koles z rury wyparzal w ciebie... fajny efekt i to nie zaden filmik. Albo jak sie pierwszy raz spotyka te dziewczynke (A raczej drugi) i ona idzie w nasza strone po czym wywala nas z tego budynku... super jest to zrobione, normlanie widac ze lecimy, i te nogi... ;) Ja sie wkrecilem w ta gre... gram z muzyczka (przewaznie w fpp daje na off, ale tutaj jest zajebiaszcza i klimatyczna :D , buduje napiecie) i oczywiscie na sluchaweczkach. No i to al... syci. ;] Przekroczylem juz polowe gry i czuje sie jak John McLane (eh te biurowce - Szklana Pulapka ;] ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 kiaad-Tak DFI ma takie odpaly ze na 3ch kościach nie chce działać,albo 1,albo 2 albo 4.No ale ogolnie płytka jest wypas. Co do pliku wymiany,to czasami bywalo w grach ze pomaga,np w MEdal Of Honor PA,no i w tym watku coś o tym było,ale nie wiem gdzie,szukalem i nie moge znalezc :-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 Ej... macie podczas slow motion tak, ze nie widzicie naboi latajacych? Bo z tego co slyszalem powinno byc widac je, a u mnie lipa. Tez tak macie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 Zaraz umre... myslalem, ze kosc 256mb zalatwi sprawe, jednak i to bedzie malo. :D rofl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) Zaraz umre... myslalem, ze kosc 256mb zalatwi sprawe, jednak i to bedzie malo. :D rofl Jeśli jeszcze nie umarłeś, to weź wywal te wszystkie programiki które ci zjadają pół ramu, sam ZA starczy, następnie zapoznaj się z działem Windows topic optymalizacja, polecam też Porady techniczne z Amantytowej wieży szczegulnie trik z opóźnianiem swapowania (windows swapuje już przy 80% zapełnieniu RAM, w końcu to przy 1GB aż 200MB w pewnym sensie marnującej się przestrzeni!!!) Edytowane 25 Listopada 2005 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) Jeśli jeszcze nie umarłeś, to weź wywal te wszystkie programiki które ci zjadają pół ramu, sam ZA starczy, następnie zapoznaj się z działem Windows topic optymalizacja, polecam też Porady techniczne z Amantytowej wieży szczegulnie trik z opóźnianiem swapowania (windows swapuje już przy 80% zapełnieniu RAM, w końcu to przy 1GB aż 200MB w pewnym sensie marnującej się przestrzeni!!!) Stary akurat mnie optymalizacji nie musisz uczyc, przyklejony topic 'optymalizacja' jest mojego autorstwa, wiec 'cos tam' o tym wiem. :D Poza tym o jakich programikach mowisz ? Mam chyba niezbedne minimum przy podlaczeniu do internetu: firewall + antyvirus. Razem z mbm5 i ms antispyware zajmuja smieszne ilosci pamieci, wiec nie ma sensu ich za kazdym razem wylanczac. Dalem tego scr, poniewaz dotychczas gra zajmowala w pamieci ~1,06gb, nagla od 'interwalu 08' lyknela dodatkowe 200mb... wiec moze to jeszcze nie koniec jej mozliwosci. ;] Dodatkowo dziwne jest to, ze dalem plik wymiany na 400mb, 'uzycie pliku stronicowego' wynosilo w tamtym momencie 1,25gb, czyli zostalo jeszcze jakies 150mb na swapie a windows juz strzepil ryja, ze powieksza sobie plik wymiany, bo mu malo... edit Po zapełnieniu około 80% wielkości RAM system zacznie używać pliku wymiany. Tyle, że te 20% w pewnym sensie się marnuje (nie dosłownie, zostanie użyte, tyle, że nie optymalnie, bo Windows wcześniej zaczyna "kręcić dyskiem"). HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\ Control\ SessionManager\Memory Management-> wartość DWORD NonPagedPoolSize (0 = kontroluje ten parametr system). Modyfikując ten parametr musisz skorzystać ze wzoru: pojemność Ram po, której ma zostać uruchomiony plik wymiany* 1024(wartość trzeba podać w KB) np. 230*1024= 235520 (wartość dziesiętna). Nie wolno przekraczać wielkości Ram-u, bo będzie BARDZO ŹLE. Parametr można bezpiecznie ustalić na 90% (np. Dla 256MB jest to 230MB), ewentualnie 95%. 100% tylko dla ekstremalistów. UWAGA osoba, która opublikowała ten trick- "Powtórzę się ponownie - lepiej pozostawić na 0". Moze i dobry trick, ale w przypadku tekstur ustawionych na medium. Na maksimum nic to nie pomoze, bo i tak plik wymiany przy 1gb jest ciagle w uzyciu. Gdyby po odpaleniu fear'a plik stronicowy zajmowal ~900-950mb wtedy jak najbardziej, swap by sie nie wlaczal, ale tutaj zawsze jest grubo przekroczony 1gb. Dobra aczkolwiek kosztowna rada jest dokupienie dodatkowej kostki 512mb. ;] Edytowane 25 Listopada 2005 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) Stary akurat mnie optymalizacji nie musisz uczyc, przyklejony topic 'optymalizacja' jest mojego autorstwa, wiec 'cos tam' o tym wiem. :D Poza tym o jakich programikach mowisz ? Mam chyba niezbedne minimum przy podlaczeniu do internetu: firewall + antyvirus. Razem z mbm5 i ms antispyware zajmuja smieszne ilosci pamieci, wiec nie ma sensu ich za kazdym razem wylanczac. Dalem tego scr, poniewaz dotychczas gra zajmowala w pamieci ~1,06gb, nagla od 'interwalu 08' lyknela dodatkowe 200mb... wiec moze to jeszcze nie koniec jej mozliwosci. ;] Dodatkowo dziwne jest to, ze dalem plik wymiany na 400mb, 'uzycie pliku stronicowego' wynosilo w tamtym momencie 1,25gb, czyli zostalo jeszcze jakies 150mb na swapie a windows juz strzepil ryja, ze powieksza sobie plik wymiany, bo mu malo... :oops: nie zauważyłem, sorry za "uczenie ojca dzieci robić" ale taka ilość zrzartego ramu aż mnie powaliła, a jako że grzebanie w os'ach to niejako moje hobby to się mądrze. Jednak atyvira myślę że opłacałoby się na czas gry wyłączyć wiem z doświadczenia że bardzo mocno spowalnia. Co do pliku wymiany to znowu, windows wywala takie hasła po zapełnieniu jakiegoś tam procentu swapa :? edit Moze i dobry trick, ale w przypadku tekstur ustawionych na medium. Na maksimum nic to nie pomoze, bo i tak plik wymiany przy 1gb jest ciagle w uzyciu. Gdyby po odpaleniu fear'a plik stronicowy zajmowal ~900-950mb wtedy jak najbardziej, swap by sie nie wlaczal, ale tutaj zawsze jest grubo przekroczony 1gb. Dobra aczkolwiek kosztowna rada jest dokupienie dodatkowej kostki 512mb. ;] Nie do końca się zgodzę, do swapa jak wiesz także swoje nieużywane zwały kodu, stylów itp. pakuje windows, by zwolnić miejsce pod aplikację, więc to 200MB "dodatkowego" RAM pójdzie tylko pod grę, może faktycznie w 8rozdziale przy 1,3GB to nie starczy, ale na pewno częstotliwość zacinek będzie o wiele mniejsza. Edytowane 25 Listopada 2005 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 :oops: nie zauważyłem, sorry za "uczenie ojca dzieci robić" ale taka ilość zrzartego ramu aż mnie powaliła, a jako że grzebanie w os'ach to niejako moje hobby to się mądrze. Jednak atyvira myślę że opłacałoby się na czas gry wyłączyć wiem z doświadczenia że bardzo mocno spowalnia. Co do pliku wymiany to znowu, windows wywala takie hasła po zapełnieniu jakiegoś tam procentu swapa :? Spoko powiedzmy, ze wylacze te programy, da mi to kilkanascie mb, mysle, ze gra zapelniajac 1,25gb nie powiedziala swojego ostatniego zdania... ;] Pozatym czy ja duzo wymagam ? Mam wszystko na minimum, tylko tekstury na max... ;] a widze im dalej 'w glab gry' tym wiecej sobie zyczy mb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivy(R) Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 Spoko powiedzmy, ze wylacze te programy, da mi to kilkanascie mb, mysle, ze gra zapelniajac 1,25gb nie powiedziala swojego ostatniego zdania... ;] Pozatym czy ja duzo wymagam ? Mam wszystko na minimum, tylko tekstury na max... ;] a widze im dalej 'w glab gry' tym wiecej sobie zyczy mb. no ale 'efekty' nie zajmuja miejsca w pamieci tylko wlasnie tekstury. Zmien na medium i bedzie ok, roznicy prawie zadnej nie ma, a plynnosc wynagradza wszystko. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) Spoko powiedzmy, ze wylacze te programy, da mi to kilkanascie mb, mysle, ze gra zapelniajac 1,25gb nie powiedziala swojego ostatniego zdania... ;] Pozatym czy ja duzo wymagam ? Mam wszystko na minimum, tylko tekstury na max... ;] a widze im dalej 'w glab gry' tym wiecej sobie zyczy mb. W sumie przeszedłem grę w HIGH/HIGH i większych problemów z przycinkami nie miałem, jak już to przy przejściu do jakiegoś odmiennego środowiska np na dwór. Co do ustawień przyznam się że byłem zaskoczony: qrcze gościu ma wykręconego r9550 i gra w full detalach, pewnie jakiś straszny desperat 8O Z tymi procentowymi ograniczeniami w windowsie, co do pamięci to pogadam z inżynierem windowsowym (tak, jest takie coś ;) , może coś ciekawego mi powie. Edytowane 25 Listopada 2005 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) no ale 'efekty' nie zajmuja miejsca w pamieci tylko wlasnie tekstury. Zmien na medium i bedzie ok, roznicy prawie zadnej nie ma, a plynnosc wynagradza wszystko. Pozdrawiam Przed 'interwalem 08' doczytywalo bardzo rzadko, teraz, gdy sa te niby otwarte przestrzenie nie ma opcji, zeby grac na maks. teskturach, co kilka sek takie raczkowanie, ze... :-| Sprawdzalem co jakis czas i stopniowo bylo 1,27 a nastepnie 1,28gb. ;] Chyba jednak dam na to medium, bo w takim tempie nie przejde gry do swiat. ;] Ale te teksturki na max sa takie soczyste... :cry: ;] Tymczasem ide ustawic w rejestrze ta opcje od swapa, bo jak sie wlaczy na medium to zabije... ;] Edytowane 25 Listopada 2005 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 (edytowane) Tymczasem ide ustawic w rejestrze ta opcje od swapa, bo jak sie wlaczy na medium to zabije... ;]Ja jadę na 1008MB (1032192) przy 1024MB RAM i jest OK Z tym zabijaniem się, lub innych to daj sobie narazie spokuj, bo albo będziesz martwy lub w pace i nie przejdziesz gry :P Edytowane 25 Listopada 2005 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 25 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2005 ath napisz czy cos poskutkowalo danie textur na medium, bo w sumie ja tez gram na high ale skoro mowisz ze im dalej tym gorzej... hm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 26 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2005 Ja jadę na 1008MB (1032192) przy 1024MB RAM i jest OK Z tym zabijaniem się, lub innych to daj sobie narazie spokuj, bo albo będziesz martwy lub w pace i nie przejdziesz gry :P Tak jak pisalem, od rozdzialu 08 strasznie chrupalo, wychodze za rog a tu masakryczne dogrywanie, ide, ide odwracam sie za siebie, jeb, jeb dyskiem kilka sek... Dalem ne te medium, jest superultra plynnie, jakos troszke gorsza, aczkolwiek nie jest zle, slepy nie pozna. ;] ath napisz czy cos poskutkowalo danie textur na medium, bo w sumie ja tez gram na high ale skoro mowisz ze im dalej tym gorzej... hm. Jak pisalem na medium jest luxus. Na high jechalem do 'interwal'u 08' , potem gra chce wiecej ramu i dla wlasnego spokoju zmienilem na medium, zeby juz w spokoju i bez nerwow to dokonczyc. ;] Gierke wlasnie kilka minet temu skonczylem, napisze swoje spostrzezenia jako spoiler, wiec czytac na wlasna odp. ;] (atencjone: very long ;] ) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Powiem tak, gra mi sie bardzo podobala. Nie jest to moze produkt klasy hl1, ale ma kilka bardzo fajnych aspektow, dzieki czemu jest dobrym produktem. Po 1 al. Mozna na wiele sposobow testowac inteligencje przeciwnikow. Nie sa to bezmyslne istoty, ktore ida na 'pale' pod ostrzal. Potrafia sie zachowac w defensywie jak i ofensywie. Gdy zastawimi mine, nie ida na pewna smierc, tylko czekaja sobie bezpiecznie w ukryciu. Nie maja super zmyslu i nie wyczuja gracza w ciemnym pomieszczeniu a takze nie odnajda go (zapachem ? ;]) jak to ma miejsce w innych grach. Nieraz uciekajac przed jakims zlonierzem chowalem sie w ciemnym pomieszczeniu i obserwowalem jak ten przeszukuje teren i przechodzi obok mojej kryjowki, nie zauwazajac mnie ( no i prawidlowo ;] ). Pozatym bardzo dobra fizyka postaci. Brakowalo troche wiekszej interakcji z otoczeniem (za malo ruchomych przedmiotow, niektore beczki byly przykrecone do podlogi ? ;] ). Hl2 przyzwyczail do pewnych standardow, wiec tutaj tez tego oczekiwalem. Co do standardow to w hl2 tak samo jak i tutaj jest wspaniala graficzka, ultraostre teksturki - nieraz przystawalem i wlepialem slepia w fotorealistyczne sciany, podlogi, postaci... itp. ;] Engine jak najbardziej dopracowany, zoptymalizowany, moglem pograc sobie na moim juz starawym konfigu w przyzwoitych warunkach w przeciwienstwie np. do takiego q4. Strona dzwiekowa stoi na bardzo wysokim poziomie. Odpowiednio dobrane utwory zmieniaja sie dynamicznie i buduja nastroj. Teraz moze o samej grze, jej skladnikach. ;] Grajac uzywalem takiego zestawu broni: assault rife (nie wiem, czy dobrze napisalem, ale chodzi mi o 2ga w kolejnosci automatyczna bron - karabin szturmowy), karabin asp (szybkostrzelna snajpera), miotacz czastek (to cos ala railgun z quake'a ;]). Bronie typu penetrator, wyrzutnia rakiet wogole mnie nie bawily. Wolalem standardowe wyposarzenie niz jakies przesadzone pukawki, popsulyby mi tylko klimat. ;] Miotacza czasteczek uzywalem w ostatecznosci, gdy brakowalo mi amunicji do karabinow. ;] Niezla zabawa jest z minami i granatami, szczegolnie tymi, ktore przyklejaja sie do obiektow. Czesto wyrzucalem jedna sztuke w kierunku zaczajonego wrocza, po czym strzelalem w granat z locie, co dawalo bardzo fajny/skuteczny efekt. ;] Pozatym mozna bylo zastawiac na biednych zolnierzy pulapki. ;] Dobra, teraz o elementach budujacych klimat. To jak juz pisalem muza. Nastepnie te wstaweczki, na poczatku troche smiesznawe, jak sie wkrecilem w gre to juz lepiej smakowaly. Co do tytulowego strachu w grze. Byli tacy przeciwnicy, ktorzy z nienacka wyskakiwali np. z okien, mieli fajny system, dzieki ktoremu mogli sie zamaskowac. Robili na mnie duze wrazenie. ;] Dobrze, ze nie bylo boss'ow na zakonczenie niektorych leveli, bo popsulo by to tylko merytorycznosc rozgrywki. Koncowka rowniez pozytywnie mnie zaskoczyla. Liczylem na jakis finalowy pojedynek, a tutaj mile akcje typu 'zryty beret'. ;] Ale fajnie bylo. ;] Gra moze nie jest jakos super ambitna, przez wiekszosc czasu lazimy i strzelamy, ale wlasnie dzieki klimatowi te z pozoru meczace i monotonne czynnosci nabieraja innego znaczenia. mamy rozne intrygujace i dajace do myslenia zadania i czasami jest strasznie (gralem tylko po nocach, zeby wczuwac sie na maxa, wiecie sluchawy na uchale, zgaszone swiatlo ;] ). Jestem wybredny co do nowych gier, niektore zaczynam i nie koncze, ostatnia gra, ktora przeszedlem byl wlasnie wspominany hl2. Tak samo jak i fear ciagnal mnie dalej, bylem ciekawy rozwoju wydarzen, dlatego przeszedlem te gry do konca. ;] Teraz pozostaje mi bardzo fajny tryb multi (sporo sie wymlucilem w demo mp). Czego chciec wiecej ? Dobry sp, dobry mp. Oby wiecej takich gier. ;] Aha jeszcze jedno: zaj.ebista polonizacja (doslownie i w przenosni: multum k... , p... itp. ;] ). Widze, ze urzekla Was moja historia. :D To tyle, pozdrowienia od wuja Stefana z Klanu dla calego tweaka. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H@MM3R Opublikowano 26 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2005 jesus pomoze mi ktos w koncu bo chcialbym sobie zagrac w zajebista gre.... :/ uruchamialem przez sd4hide i virtual-cd-hide i to samo sie dzieje.... czyli po zaladowaniu 1 levelu powinno sie normalnie smigac a tu widze NIEBIESKI EKRAN ale nie windowsowy, tylko taki DOS-owy z takimi krzaczkami i zwis.... mam nadzieje ze ktos mial taki problem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...