Leonidas Opublikowano 22 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2004 Mam najnowsze sterowniki od mobo, dx 9.0b i catalysty 3.10 obojętnie jak duże ustawię agp aperture size w biosie, zawsze w windows pokazuje mi, że mam 128 mb. (sprawdzałem w 3dmarku 2001 i 03 w informacjach o systemie. Jak ustawie w biosie aperture 64 mb to pokazuje w 3dmarku, że mam 64 mb. Jak ustawię 128 to mam 128, a jak ustawię 256 to pokazuje tylko 128. W czym jest problem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 22 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2004 Też mam to samo, tzn: Total Local Video Memory 128 MB Total Local Texture Memory 128 MB Total AGP Memory 118 MB Gdy w dxdiagu wyłącze przyspieszenie texturowania AGP, to 3Dmarki pokazują : Total Local Video Memory 128 MB Total Local Texture Memory 240 MB Total AGP Memory 0 B Ale myślę, że gry same ustalają rozmiar dodatkowej pamięci na textury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leonidas Opublikowano 22 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2004 Nie jestem pewien ale wydawało mi sie, że przy zainstalowanym dx 9.0 a pokazywało mi w 3dmarku więcej pamięci agp. A tak w ogóle piszę to dlatego, że nowe demko ati - ruby podobno wymaga ustawienia agp aperture na 256 mb. Na razie zwalnia mi do 2-3 fps momentami przy rozdziałce 640*480. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...