Skocz do zawartości
rumianko

test radka 9500@pro i ti4200 na far cry

Rekomendowane odpowiedzi

efekt bardzo ciekawy, aczkolwiek z tym niewykorzystywaniem efektow to ameryki nie odkryles (no offence), gdyz w temacie o farcry kaeres pokazywal np. demko nv dla gf2mx. nie mysle, by porownac ten efekt co przedstawiles do tamtego, ale tamta woda jak na gf2x byla na prawde ladna i nie bylo zrobiona z wykorzystaniem shaderow, inna sprawa, ze to tylko demko, co nie zmienia faktu, ze o wielu swietnych rozwiazaniach sie zapomina, albo celowo odrzuca... przeciez, gdyby kazda gra obslugiwala poprawnie trueform to FSAA byloby niemal niepotrzebne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktos tu napisal ze ludzkie oko nie widzi wiecej niz 25 fps. otoz jakby dodac 26 klatke w srodku obrazu ktora by wygladala inaczej to bys nie zauwazyl jej istnienia, ale jak sie ma 50 fps a nie 25 to moze tego "nie widac" ale da sie to spokojnie to wyczuc, np czujesz czy masz 60hz czy 100 (czyli wlasnie ile masz klatek chocby byly dublowane). a co do farcry i pieknych efektow to i tak ludzie sobie przejda gre raz moze 2 i odstawia na polke (lub skasuja iso z dysku:}) i bedzie po grze, chyba ze ma fajnego multiplayera (nie wiem czy ma) i bedzie sie w nia duzo grac po necie. a wtedy i tak wszyscy pr0 sobie ustawia detale na minimum a reszta bedzie robic tak samo zeby chociaz pr0 poudawac. wiec po co te wszystkie dx9?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez, gdyby kazda gra obslugiwala poprawnie trueform to FSAA byloby niemal niepotrzebne...

Chyba coś pomyliłeś :wink: .

Po pierwsze to TruForm. 8) Po drugie TruForm i AA to dwie różne funkcje. AA to likwidacja schodków na krawędziach obiektów poprzez uśrednianie kolorów pikseli a TruForm to dodawanie dodatkowych trójkątów do obiektu przez kartę. Najprościej mówiąc zaokrąglając go.

A z resztą zgadzam się! :)

 

A tu jeszcze dwa screeny z Parallax Bump Mapping :wink:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki mały pokaz funkcji z DX9:

 

Normal Bump Mapping

Dołączona grafika

 

Paralax Bump Mapping  

Dołączona grafika

 

Ładniejszy sami wybierzcie.  :)  Ten efekt reklamowała nVidia w FarCry z PS3 i VS3 jak również ATI w Half Life2 z PS2 i VS2 (tak pisał Pila). Tego screena zrobiłem u siebie. Możecie to pokazać na DX8??? Dodam, że to mapowanie ingeruje w geometrię obiektu (przyjrzyjcie się dokładnie cieniom na ścianach i podłodze). Nie jest to zwykły bump mapping zrobiony ze światła tylko przekrztałcanie obiektu. Pewnie takich efektów jest więcej. Tylko my o nich nie wiemy. A w grach to może z 15% wszystkiego wykorzystują.  :(  Mam nadzieję, że engine HL2 to zmieni i kolejne gry na nim oparte będą miały większość tych wspaniałych funkcji.  :roll:

Niezłe foty, ale ich nie widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez, gdyby kazda gra obslugiwala poprawnie trueform to FSAA byloby niemal niepotrzebne...

Chyba coś pomyliłeś :wink: .

Po pierwsze to TruForm. 8) Po drugie TruForm i AA to dwie różne funkcje. AA to likwidacja schodków na krawędziach obiektów poprzez uśrednianie kolorów pikseli a TruForm to dodawanie dodatkowych trójkątów do obiektu przez kartę. Najprościej mówiąc zaokrąglając go.

A z resztą zgadzam się! :)

hehehe - zawsze mi sie myli (eh, ten angielski) dlatego zamiast tru zawsze true (prawdziwa forma ;-) ) anyway, nie powiedzialem, ze truform to rownoznacznik AA - ale np. gdyby dzialal truform, to FSAA teoretycznie musialoby mniej wygladzac - mialoby o modele postaci mniej, a niekiedy to mogloby sporo pomoc (pomysl np. o morrowindzie), a przy okazji jaki obraz bylby ladny(bo truform nie pozera chyba tak duzo mocy oblczeniowej karty jak FSAA)! czyt. lepsza wydajnosc... a "niemal niepotrzebne", to dlatego, ze niektorzy wygladzaja nie dla calej gry, a wola miec mniej kanciaste postacie, a truform za ta mniejsza kanciastosc postaci odpowiada (mam nadzieje, ze jakos z tego wybrnalem - jest juz dosyc pozno i moze cos napisalem niejasno - w razie czego prosze pisac ;-) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Efekty efektami postep postepem ale imo postep jest duzo za szybki, efekty sa najbardziej potrzebne producentom i to oni narzucaja tempo, wiec pokazujac co mozna a czego nie sami sie robicie w konia, bo gdyby nie te wszystkie glupoty to by nowe karty w ogole nie powstaly i nie mieli by co sprzedac, rownie dobrze mozesz ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> jakas fotke z jakiejs super cyfry w 4096x2048 postawic obok Paralax Bump Mappingu i zadac pytanie czemu gry nie maja wygladac tak teraz? to wszystko bedzie wygladac tak tylko kwestia wlasnie w tym ze nie teraz! na wszystko czas, gry by byly solidniej dopracowane, kontynuowane, rozszerzane bo jak dana platforma jest dluzej to mozna czegos sie nauczyc i programowac porzadnie, a tak trudno zrobic dzielo pierwszy raz a nie skoki co troche w nową otchlan, chodzily by u wszystkich plynniej a tak dx8 dwie gry end dx9 dwie gry end dx10 dwie gry end i w rezultacie gry powstaja coraz wolniej i coraz wolniej, powstaje ich coraz mniej i coraz mniej, zajmuja coraz wiecej i coraz wiecej, logicznie tez maja coraz wiecej bugow i co gorsza maja coraz wieksze wymagania, w rezultacie gra sie tyle samo czasu a przyjemnosc z gry nie jest wcale inna a nawet mniejsza od gier sprzed laty a jeszcze zeby bylo malo to do kazdego dxa trzeba nową karte kupic i uwazac zeby nie se, zeby nie 128bit zeby nie to a tamto bo pole do popisu dla machlojek producentow otwiera sie coraz bardziej, a gry sie kompletnie nie roznia niczym od starych gier np taki quake byl imo 10 razy lepszy od farcry gralo sie dluzej, ciekawiej, doczekal sie masy modow i misji czy np quake2 mial rowniez pelno oficjalnych dodatkow a do takiego farcry to nawet poprawek nie skoncza robic do konca, czy np nfsu az sie boje wyobrazic sobie kolejna gre nfs bo zamiast poprawiac to co jest bo jest fajnie np zrobic takie nfsu ale w dzien i inaczej niz w miescie, co ja bym dal za taka gre a tu dupcia powstanie pewnie kolejna w nocy bo w nocy ladniejsze swiecidelka... Niechze postep bedzie postepem a nie podstępem. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki mały pokaz funkcji z DX9:

 

Normal Bump Mapping

Dołączona grafika

 

Paralax Bump Mapping 

Dołączona grafika

 

Ładniejszy sami wybierzcie.  :)  Ten efekt reklamowała nVidia w FarCry z PS3 i VS3 jak również ATI w Half Life2 z PS2 i VS2 (tak pisał Pila). Tego screena zrobiłem u siebie. Możecie to pokazać na DX8??? Dodam, że to mapowanie ingeruje w geometrię obiektu (przyjrzyjcie się dokładnie cieniom na ścianach i podłodze). Nie jest to zwykły bump mapping zrobiony ze światła tylko przekrztałcanie obiektu. Pewnie takich efektów jest więcej. Tylko my o nich nie wiemy. A w grach to może z 15% wszystkiego wykorzystują.  :(  Mam nadzieję, że engine HL2 to zmieni i kolejne gry na nim oparte będą miały większość tych wspaniałych funkcji.  :roll:

Efekt świetny , fajnie że podałeś ile fps przy tym efekcie generuje twoja karta!

Normal Bump Mapping :arrow: 198 fps

Paralax Bump Mapping :arrow: 107 fps

spadek 100%!!! 8O

 

To teraz wyobraź sobie , jakbyś zapodał ten efekt w Far Cry na otwartej przestrzeni! Ile miałbyś fps? Może (napewno) to by była już stopklatka!

 

Ja bym troszkę przystopował z tymi "wspaniałymi funkcjami" , na rzecz np. lepszej AI (dotyczy ogólnie wszystkich gier).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika mogłaby juz poprzestać na tym co jest ! Albo niech robią "wspaniałe funkcje" wykorzystując do końca DX8.1 DX9. A pozatym Jakby jakis dobry programista usiadł nad grą i zajął by się optymalizacją kodu to FAR CRY np poszedłby na Radeonie 8500 na full detal z procem 2Ghz i 256ram - no moze 512 bo mapy duze.

 

Niekomu się nie chce optymalizować kodu. Dlaczego na Macu z przed 10 lat chodzą najnowsze gry nie zacinając się ?? Nie jestem pewien ale na macu nawet nie ma ustawiania jskości grafiki. Gra na Maca wychodzi 1 - 2 lata później ale działa na starym sprzęcie bo zoptymalizowana jest porządnie.

 

Do tego olewania optymalizacji przyczyniły się głównie Większe moce procesorów i Mocniejesze karty graficzne.

 

PS: Mac NAJNOWSZY ma karte grafiki radeona 7500 albo 8500 i wszystko jakoś działa - co wy na to ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe przypominają mi się czasy na forum intel vs amd, nvidia vs ati :lol:

a teraz co kto na jakim sprzęcie potrzfi ruszyć :lol:

a moze spróbujcie tego i powiecie coś o optymalizacji kodu :lol:

http://theprodukkt.com/

może następnym razem zaczynając temat określimy przy jakiej rożdzielczości testy robimy. Nie bedzie problemu. Bo co poniektórym postom jakoś niewierze bo u mnie farcry chodzi git ale czasem widać ze spadją klatki.

pozatym ewolucja sprzetu jest potrzebna, dzięki temu mamy nowe rozwiązania, stare stają się tańsze nie znaczy ze zaraz dużo gorsze, ale jest ruch. jak ktoś nie chce to nie musi przecież kupować tego co nowe, nikt go nie zmusza ale to nie znaczy że zaraz ma wszystko stanąć w miejscu. Jedni potrzebują tego inni czegoś zupełnie innego. wszyscy chcą żeby wyglądało ładnie a działało na sprzecie z przed 5 lat.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: T800

 

Najciekawsze jest to, że za każdym razem jak uruchomię ten test jest inna liczba klatek :)

 

Dołączona grafika

 

i po OC

Dołączona grafika

Jeszcze mała optymalizacja i będzie ok! :wink:

Możliwe, że dzieje się tak przez zainstalowany u mnie Dx9.0c :roll:

 

:arrow: Ment0s

No Mac tak jak i Amiga oraz konsole to zwarte konstrukcje. :D Tam podzespołów się nie wymienia tylko w całości dla tego można optymalizować! A pecet? Ciągle się coś zmienia. Pecetowe grafy miażdża wszystkie konsole ale co z tego jak na konsolce i tak lepiej to będzie działać i wyglądać (tam pisze się pod daną platformę). Pecet to nie jest idealne rozwiązanie do gier! :D

 

:arrow: yuri

 

U mnie działa świetnie! Już kiedyś to przeszedłem. :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: yuri

 

U mnie działa świetnie! Już kiedyś to przeszedłem.   :twisted:

hehe u mnie działało świetnie jeszcze jak miałem AXP1700+

teraz to już nie trzeba pisać bo logiczne :wink:

 

ale jak sobie postawię te 96KB przy 5,5GB Unrealu 2004 w którego ostro ostatnio pogrywam to spora dysproporcja :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja musze powiedziec ze u mnie farcry dziala znosnie a z tym stopowaniem przesadzilem - jest tak ze kiedy strzelam pierwszy raz to na chwile mam 0 klatek. potem juz leci.

 

 

Zainstalowalem sobie frapsa i wyswietla mi od 25 do 60 klatek.

ustawienia jak pisalem 800x600. wiekszosc na High, 1 czy 2 chyba Very high oraz 2 medium.

 

 

Co do roznic miedzy DX9.0 a 8.0 to jesli ktos nie widzi roznic w grze zwyklej (vide beta HL2) to powinien sobie sprawic okulary. roznice sa widoczne od razu.

Czy postep jest za szybki? jak na polska kieszen oczywiscie ale jak na kieszen amrykanina ktory co roku zmienia karte za 300-400$ i nie jest to wysilkiem taki postep moze byc... Pozatym po tym co widzialem w UE3.0 to chyba zaczynam zbierac na Radka X800Pro:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Far Cry widać DX9.0 juz na samym początku.Wystarczy spojżec na wode w miejscu gdzie stoi ten najemnik(ten filmik gdzie rozmawia tych dwóch).Na DX8.1 mamy ciemna wode nieprzeźroczystą a na DX9.0 juz widzimy roslinki' date=' glony i inne ustrojstwo i do tego widzimy jak patrząc przez na rosliny w wodzie obraz sie zniekształca.quote']

 

na ti przy very high tez jest taki efekt (piekna woda przezroczysta itp.)

ja nie widze zadnej roznicy w DX8.1 a DX9 nie wiem moze gierka jeszcze nie ma wbudowanych jakis tam zaawansowanych opcji DX9 i po prostu nie widac tego  :?

Na Gf3Ti też jest ten efekt. Wogóle pomiedzy Gf3Ti a Gf4Ti nie ma różnicy (jeśli chodzi o efekty) w far cry. A co do wydajności to 3Ti z zegarami 4Ti daje prawie taki sam framerate. Widziałem też tą grę na R9500 i naprawdę cieszyłem się że kupiłem 3Ti a nie porywałem się na R9500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

WIDZE ZE JESTES Z POZNANIA (JA TEZ) TO ZAPRASZAM DO MNIE I SIE PRZEKONASZ!!! MOJ GG TO 5331854. Z RUMIANKO ROBILISMY TESTY I NIBY PO CHU... MIELISMY TU FARMAZONY WALIC??

wiesz no ja mam co z czasem robic niz latac do kogos i ogladac gierke, ale poprostu nie uwierze ze masz plynna gre z detalami ustawionymi na max w 1024 +AAx4 na karcie Ti4200 bo na takich ustawieniach ja gralem na radku 9700pro i czasami mialem 21/22 klatki (zadko ale sie zdazalo) co nie jest plynnym graniem. Wiesz mozemy tez przyjac punkt odniesienia bo jezeli dla ciebie przedzial miedzy 20-25 klatek to plynnosc grania to nie mamy o czym rozmawiac. (chociaz i tak nie wierze ze tyle nawet masz) Szczegolnie taki przedzial ma znaczenie w grach takich jak Far Cry bo moze 20 klatek np. w RTS to jest plynne.

KTO POWIEDZIAL ZE PRZY ROZDZIALCE 1024?? SAM TO POWIEDZIALES!! JA MOWIE ZE ROZDZIALKA 800X600 MAX DETAL PROCEK 1400 DURON, 750MB RAMU I TI4200 NIE PODKRECONA I AAx4 I SMIGA GIERKA AZ MILO!! ZADNYCH PRZYCIES I PLYNNOSC. KTO NIE WIERZY TO ZAPRASZAM!! A TY Z TEJ POLIBUDY MASZ DO MNIE BLISKO I NIE WYKRECAJ SIE ZE NIE MASZ CZASU. PRZYJEDZ I ZOBACZ!!! CZEKAM!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

WIDZE ZE JESTES Z POZNANIA (JA TEZ) TO ZAPRASZAM DO MNIE I SIE PRZEKONASZ!!! MOJ GG TO 5331854. Z RUMIANKO ROBILISMY TESTY I NIBY PO CHU... MIELISMY TU FARMAZONY WALIC??

wiesz no ja mam co z czasem robic niz latac do kogos i ogladac gierke, ale poprostu nie uwierze ze masz plynna gre z detalami ustawionymi na max w 1024 +AAx4 na karcie Ti4200 bo na takich ustawieniach ja gralem na radku 9700pro i czasami mialem 21/22 klatki (zadko ale sie zdazalo) co nie jest plynnym graniem. Wiesz mozemy tez przyjac punkt odniesienia bo jezeli dla ciebie przedzial miedzy 20-25 klatek to plynnosc grania to nie mamy o czym rozmawiac. (chociaz i tak nie wierze ze tyle nawet masz) Szczegolnie taki przedzial ma znaczenie w grach takich jak Far Cry bo moze 20 klatek np. w RTS to jest plynne.

KTO POWIEDZIAL ZE PRZY ROZDZIALCE 1024?? SAM TO POWIEDZIALES!! JA MOWIE ZE ROZDZIALKA 800X600 MAX DETAL PROCEK 1400 DURON, 750MB RAMU I TI4200 NIE PODKRECONA I AAx4 I SMIGA GIERKA AZ MILO!! ZADNYCH PRZYCIES I PLYNNOSC. KTO NIE WIERZY TO ZAPRASZAM!! A TY Z TEJ POLIBUDY MASZ DO MNIE BLISKO I NIE WYKRECAJ SIE ZE NIE MASZ CZASU. PRZYJEDZ I ZOBACZ!!! CZEKAM!!!

ej, to podaj moze jakim cudem tego dokonaliscie :!: Ja na mocniejszym procu od druona jak gram w 800x600 + high mam pewne przyciecia i to bez aa, ja z Was sie nie smieje/nie drwie, ale jestem ciekaw jak tego dokonaliscie - jakie stery, ew. jakie poprawki np. do windowsa - napiszcie cos wiecej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepszym rozwiazaniem jest Ti + 768MB ramu wtedy gierka nic nie tnie nawet na wlaczonym AAx4  8O sprawdzilem to tez na duronie 1400!! i nie tnie.

Takiej bzdury już od dawna nie słyszałem! Szkoda dalej czytać!

 

GF4Ti + AAx4 = :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Ta grafa nie nadaje się do AA. Może colin 1 i 2 z AA jakoś polecą. AA na tej grafie mija się z celem. Ostatnio skonfigurowałem kumpeli kompa. I na XP2000 + GF4Ti i 256MB Ram odpaliłem NFS:HP. Po włączeniu AAx2 już straciła na płynności nie mówiąc już o AA4x. O anizo nawet nie wspomne! :?

No prosze cie.... Ja jestem bardzo wyczulony na fps i nie jestem z tych co twierdzą że powyżej 25fps jest niezauważalne dla ludzkiego oka - min do CAŁKIEM płynnego to 45-50. Grałem w NFS:U ns Gf3Ti200 + D1600 i... zgadnij co? w max detail 1024X768 chodziła płynnie ( 25 - 50) z AAX2+anizo 4 ( 17-30 ) więc nie gadaj że na 4Ti była tragedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

WIDZE ZE JESTES Z POZNANIA (JA TEZ) TO ZAPRASZAM DO MNIE I SIE PRZEKONASZ!!! MOJ GG TO 5331854. Z RUMIANKO ROBILISMY TESTY I NIBY PO CHU... MIELISMY TU FARMAZONY WALIC??

wiesz no ja mam co z czasem robic niz latac do kogos i ogladac gierke, ale poprostu nie uwierze ze masz plynna gre z detalami ustawionymi na max w 1024 +AAx4 na karcie Ti4200 bo na takich ustawieniach ja gralem na radku 9700pro i czasami mialem 21/22 klatki (zadko ale sie zdazalo) co nie jest plynnym graniem. Wiesz mozemy tez przyjac punkt odniesienia bo jezeli dla ciebie przedzial miedzy 20-25 klatek to plynnosc grania to nie mamy o czym rozmawiac. (chociaz i tak nie wierze ze tyle nawet masz) Szczegolnie taki przedzial ma znaczenie w grach takich jak Far Cry bo moze 20 klatek np. w RTS to jest plynne.

KTO POWIEDZIAL ZE PRZY ROZDZIALCE 1024?? SAM TO POWIEDZIALES!! JA MOWIE ZE ROZDZIALKA 800X600 MAX DETAL PROCEK 1400 DURON, 750MB RAMU I TI4200 NIE PODKRECONA I AAx4 I SMIGA GIERKA AZ MILO!! ZADNYCH PRZYCIES I PLYNNOSC. KTO NIE WIERZY TO ZAPRASZAM!! A TY Z TEJ POLIBUDY MASZ DO MNIE BLISKO I NIE WYKRECAJ SIE ZE NIE MASZ CZASU. PRZYJEDZ I ZOBACZ!!! CZEKAM!!!

ej, to podaj moze jakim cudem tego dokonaliscie :!: Ja na mocniejszym procu od druona jak gram w 800x600 + high mam pewne przyciecia i to bez aa, ja z Was sie nie smieje/nie drwie, ale jestem ciekaw jak tego dokonaliscie - jakie stery, ew. jakie poprawki np. do windowsa - napiszcie cos wiecej!
Jeżei dobrze ustawili maszynkę to całkiem możliwe że w tych ustawieniach gra im nie odstawiała żabich skoków a fps utrzymywał się w granicach 15-30 fps. BARDZO duzo zależy od ustawienia kompa, i nie mówie tu o podkrecaniu ale o optymalizacji BIOSU , winzgrozy i odpowiednim ustawieniu sterów. Powiem tak, wgrana na czysto windoza wynik 7600 w 3D mark, wyalenie smieci + ustawienie procesów + optymalizacja uzycia pamieci + czyszczenie rejestru i wynik 8000, to 400 pkt. wzgledem swieżo wgranej windy ( XP ). Ustawienie biosu kolejne + 400pkt. ustawienie driverów kolejne 300pkt. A qmple później sie dziwili dlaczego u mnie gierki szybciej śmigają niż na ich droższych maszynach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RAZOR :arrow: ale zacytowałeś miksa :lol:

Rzezcywiście :D

:lol: :lol: :lol:

Chłopak porostu ma rozdwojenie jaźni, i nie zyje w zgodzie ze soba... :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No prosze cie.... Ja jestem bardzo wyczulony na fps i nie jestem  z tych co twierdzą że powyżej 25fps jest niezauważalne dla ludzkiego oka - min do CAŁKIEM płynnego to 45-50. Grałem w NFS:U ns Gf3Ti200 + D1600 i... zgadnij co? w max detail 1024X768 chodziła płynnie ( 25 - 50) z AAX2+anizo 4 ( 17-30 )  więc nie gadaj że na 4Ti była tragedia.

Po włączeniu AA2x na Ti4200 odrazu odczułem brak płynności. Dla mnie to już nie była miła gra. Straciła na dynamice. Frapsa nie zapuszczałem bo na tamtym kompie nie było netu. Ale cudów się nie spodziewałem po Ti4200. Tymbardziej w FarCry gdzie ta gra potrafi zdusić wszystkie grafy! Nie chce mi się wierzyć, że w 800x600 i reszta na Full i Dodatkowo jeszcze AntiAliasing x4 i wszystko śmiga pięknie! Napewno nie z AA. O prawdziwym AA zaczęto myśleć dopiero w nowszych grafach typu FX lub R300. Ale ok. Już się nie wypowiadam bo co to da? :roll: Jeśli wszystko im wspaniale działa to mają z głowy wymianę grafy. :wink:

 

:arrow: Update

Pisałem to przyćmiony i napisałem lekko nielogicznie. :oops: Poprawiłem i pogrubiłem to. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No prosze cie.... Ja jestem bardzo wyczulony na fps i nie jestem  z tych co twierdzą że powyżej 25fps jest niezauważalne dla ludzkiego oka - min do CAŁKIEM płynnego to 45-50. Grałem w NFS:U ns Gf3Ti200 + D1600 i... zgadnij co? w max detail 1024X768 chodziła płynnie ( 25 - 50) z AAX2+anizo 4 ( 17-30 )  więc nie gadaj że na 4Ti była tragedia.

Po włączeniu AA2x na Ti4200 odrazu odczułem brak płynności. Dla mnie to już nie była miła gra. Straciła na dynamice. Frapsa nie zapuszczałem bo na tamtym kompie nie było netu. Ale cudów się nie spodziewam po Ti4200. Tymbardziej w FarCry gdzie ta gra potrafi zdusić wszystkie grafy! Co z tego, że 800x600 jak reszta na Full. Dodatkowo jeszcze AntiAliasing x4. O prawdziwym AA zaczęto myśleć dopiero w nowszych grafach typu FX lub R300. Ale ok. Już się nie wypowiadam bo co to da? :roll: Jeśli wszystko im wspaniale działa to mają z głowy wymianę grafy. :wink:
W pełni się z tobą zgadzam. Poprostu w twojej poprzedniej wypowiedzi było lekka przesada co do marnosci Gf4Ti.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

WIDZE ZE JESTES Z POZNANIA (JA TEZ) TO ZAPRASZAM DO MNIE I SIE PRZEKONASZ!!! MOJ GG TO 5331854. Z RUMIANKO ROBILISMY TESTY I NIBY PO CHU... MIELISMY TU FARMAZONY WALIC??

wiesz no ja mam co z czasem robic niz latac do kogos i ogladac gierke, ale poprostu nie uwierze ze masz plynna gre z detalami ustawionymi na max w 1024 +AAx4 na karcie Ti4200 bo na takich ustawieniach ja gralem na radku 9700pro i czasami mialem 21/22 klatki (zadko ale sie zdazalo) co nie jest plynnym graniem. Wiesz mozemy tez przyjac punkt odniesienia bo jezeli dla ciebie przedzial miedzy 20-25 klatek to plynnosc grania to nie mamy o czym rozmawiac. (chociaz i tak nie wierze ze tyle nawet masz) Szczegolnie taki przedzial ma znaczenie w grach takich jak Far Cry bo moze 20 klatek np. w RTS to jest plynne.

KTO POWIEDZIAL ZE PRZY ROZDZIALCE 1024?? SAM TO POWIEDZIALES!! JA MOWIE ZE ROZDZIALKA 800X600 MAX DETAL PROCEK 1400 DURON, 750MB RAMU I TI4200 NIE PODKRECONA I AAx4 I SMIGA GIERKA AZ MILO!! ZADNYCH PRZYCIES I PLYNNOSC. KTO NIE WIERZY TO ZAPRASZAM!! A TY Z TEJ POLIBUDY MASZ DO MNIE BLISKO I NIE WYKRECAJ SIE ZE NIE MASZ CZASU. PRZYJEDZ I ZOBACZ!!! CZEKAM!!!

ej, to podaj moze jakim cudem tego dokonaliscie :!: Ja na mocniejszym procu od druona jak gram w 800x600 + high mam pewne przyciecia i to bez aa, ja z Was sie nie smieje/nie drwie, ale jestem ciekaw jak tego dokonaliscie - jakie stery, ew. jakie poprawki np. do windowsa - napiszcie cos wiecej!

to tak. winda wszystkie update. poprawny klucz i update ze strony microsoft. bios skonfigurowany optymalnie. co tu duzo gadac. stery najnowsze. na 42.xx cos slabo chodzila gierka. i tak testy robilem na ramie 256 i na max, tak ciela ze nie szlo grac. 2x256mb (dual) znaczna poprawa. a pelna predkos i plynnosc juz zaczyna sie od 3x256. nie probowalem wiecej poniewaz nie mam tyle ramu. ogolnie niech ktos sprobuje pozyczyc troche ramu i zobaczyc jaka jest roznca. z 256mb i max ustawianiach 800x600 i ti4200 tnie starsznie!!! Acha karta nie podkrecona ale modyfikacja chlodzenia, radiator miedidziany 60x60 i wentylator 60x60, alminiowe radiatory na pamieciach. na plycie northbridge tez z radiatorem (8RDA)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CIENIASY JESTEŚCIE !! MI I TAK NIC NIE SKACZE WAFLE !! JAK ON UWAZA ZE MU NIE SKACZE TO DAJ MU SPOKÓJ ! NIECH SOBIE TAK DALEJ GRA !

Przy takiej wydanej kasie na glupoty to mnie by na pewno skoczylo... cisnienie. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...