Pawelek69 Opublikowano 24 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2004 Czećś Mam Geforce 2 MX 400 64 MB RAM, Celerona 500, na płycie Abit VT6X4, 256 ram. Mam problem z większością gier 3D, np. FIFA 2000, Falcon 2.0, Half-Life. Podszas gry migotają tekstury, tzn. pojawiają się kolorowe trójkąty lub znikają całe tekstury. Wygląda to tak, jakby jakaś tekstura była źle rysowana. W 3D marku 2001 nie ma takich problemów. Podobnie w Max Payne i Solder of Fortune. Karta nie była podkręcana (jak i cały komputer). Próbowałem różnych wersji detonatorów i DX. Problem występuje w win98, 2000, XP. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 24 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2004 Może to wina tych aplikacji, poczytaj w readme.txt (lub jakieś podobne) albo na stronkach w necie (FAQ do gry, ect.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIOSKARPA Opublikowano 24 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2004 moim zdaniem, pamięci karty się sypią przy rozbudowanych teksturach, i [ciach!]o z tego ze 3dmarka przechodzi skoro to tylko kilkuminutowy test, nienapisałes czy problem pojawia się odrazu z grami czy po pewnym czasie, co było by efektem przegrzewania! mogłeś trafić rónież na jakiś felerny egzemplarz, a jeśli to grafa 64bitowa co cudó na kiju się nie spodziewaj zwłaszcza patrzać na dalsze cfg ;) pozdro Mario Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelek69 Opublikowano 24 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2004 Te błędy występują od razu. Nie są wynikiem przegrzania karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...