DeathMan Opublikowano 26 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2004 Chciał bym kupić jakiś zestaw WC ( ewentualnie sam złożyć) i nie wiem co wybrać, cena to tak koło 200 PLN, im mniej tym lepiej :D. Co byście poradzili ? Może któryś z poniższych : Snake System Crown System Huricane System Extreme System Chłodzenia konwencjonalne mam opanowane, jednak na WC nie znam się wogule. Przy coolerze Cooler Master DP5-6I31D moja temp. wynosi 54C i 59 C w stresie. Jakie tak orientacyjnie były by temp. przy WC ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 26 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2004 200zł- troche mało, ale spróbuję: pompka: Atman AT-305 - 58zł (allegro), nagrzewnica: kadet- 60zł (allegro), blok: obital O2- 59zł (MCS) zbiornik, węże, zaciski, przekaźnik (opcja)- 23zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathMan Opublikowano 26 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2004 A ile trzeba by było na jakiś w miare dobry zestaw WC ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwistak Opublikowano 26 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2004 ja za mój Nukleon 2, Atira i Atira GPU zapłaciłem ok 481zł pomke dostalem gratis od Taty aa i chłodica z Allegro 55 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathMan Opublikowano 26 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2004 Ale ja nie potrzebuje tak wymagającego zestawu, nie zamierzam kręcić swojego Bartona na 2.4 a co najwyżej na 2.2 GHz. Najważniejsze żeby temp. bya tak do 50C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...