palski Opublikowano 27 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2004 Jestem początkujący, jeśli chodzi o linuxa i.... mam problem :D, zainstalowałem linuxa Mandrake 9.2, chciałem zainstalować program tleenx2, ale po wpisaniu polecenia ./configure dostaje errora, że potrzebny jest pakiet gtk+2.0, więc ściągnąłem ten pakiet, w wersji 2.0.0, ale przy prubie jego instalacji otrzymuje z kolei komunikat, że potrzebny jest pakiet glib-2.0, tylko, że po jego zainstalowaniu komunikat się nie zmienił "Library requiment (glib-2.0 >=2.0.0....)", i teraz to już nie mam pojęcia co zrobić :(, - pomożecie? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palski Opublikowano 27 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2004 Ponieważ nadal się męcze opisze dalszy wynik moich zmagań, po kilku godzinnych próbach, szukaniu w internecie, czytaniu miliona opisów instalacji różnych rzeczy w linuxie (wspominałem, że jestem zielony? :D ) nadal nie wiem jak zainstalować tego tlena :(, gdy próbuje zainstalować z pliku *.rpm poleceniem "rpm -i tleenx2-CVS-20040426-1.i586.rpm" dostaje komunikat "xft is needed by tleenx2-CVS-20040426-1", a pakiet xtf jest zainstalowany, o co więc chodzi :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir_Yaro Opublikowano 27 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2004 looknij na moja strone - mam tam rozne paczki pod athlona moze ta pojdzie masz tam jeszcze gnugadu i tleen3 a o co chodzi z tym xtf to nie wiem bo ja nic takiego nie mam i normalnie moge to zainstalowac... (mowie o swoich paczkach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...