Jump to content
Sign in to follow this  
Śmieszny

Jakie zestaw głośników 5.1

Recommended Posts

Szukałem szukałem i nie mogłem znaleść. Jak już coś takiego jest to bardzo przepraszam.

Mam w planach zakup zestawu głośników 5.1 tylko nie wiem jakie wybrać mam do dyspozycji ok 400zł znalazłem coś takiego

http://www.sirius.pl/product.php?action=in...o&id=5406&sid=1

http://www.sirius.pl/product.php?action=in...o&id=9625&sid=1

 

Opłaca się brać któryś z nich czy macie może jakieś inne propozycje

Share this post


Link to post
Share on other sites

i te Logitechy o te Mediacostam to knoty z tymi logitech ma łacznie 50w hehe policz creativa subufer 22 + 3 x satolity dwudrozne o mocy muzycznej 20w kazda i po 8 w tylne x2 to razem 98 wat muzycznej :) zgniecie tego logitecha i teo mediaszrota :)

pewnie inni tz ta kci doradza a jesli nie te to 6700 cretiva sa po 340zł ale sa troszke gorsze tak wiec polecam te do ORT: ORT: ORT: kturych ci dałem linka bdb zakup nie bedziesz załował :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Mam Longtechy 5.1 SP-910 One po prostu rządzą!!!!!!!!!! 8) Moc RMS łączna to 75W nawet na Moim 32 bitowym Mincie 6k daja piekna pare jak podkrecam dzwiek i bas na maxa to szyby mi trzeszcza a i ladny wyswietlacz jest a cena 270zl jest wprost smieszna! Creative P580 To nic w porównaniu z Longtechami. Radze rowniez popytac o 2.1 - Longtech produkuje obecnie najlepsze 2.1 !! Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No moze przesadzilem ze najlepsze 2.1 ale jedne z lepszych w takich przedzialach cenowych. Wiem ze zwyciezyly w wielu testach ale mimo wszystko giga worx rulez :) sorry za mistake

Share this post


Link to post
Share on other sites

w cenie do 300 zl moze i ten Logitech jest dobry i nie bede mowił ze nie bo ich nie słyszałem obie te firmy Creative i Logitech robia najlepsze glosniki nawet moga sie poruwnywac do drogich zestawow domowych .

kiedys w media na prozbe koles tam pracuje podlaczyli mi creative giga Worx i normalnie uszy odpadaja jakosc dzwieku i bass piekna sprawa i ok 1200-1300zl .Podłaczylismy tez Sony za ok 3000zl i mowie ci nie miały szans nie iwem czy mi uwiezysz ale tak było jednak Creative posiada certfikat THX <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ktury</span> posiadaja zadki kture głosniki jest to certyfikat najlepszej jakosci dzwieku .Dlatego jeszcze raz polecam jak do 400zł to te głosniki

http://pl.europe.creative.com/products/pro...ct.asp?prod=503

słyszałem je i sa narawde bdb :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten zestawik Creativa jest nawet sympatyczny. Logitech jest teochę słabszy ale też da się znieść. Jednak nie chodzi mi o moc tylko głównie o sam efekt 5.1 i czystość brzmienia, bo jak będę chciał sobie głośniej posłuchać muzyki i pomęczyć sąsiadów to od tego mam piękny zestawik głośników (przerobionych własną inwencją twórczą :wink: ), które grają super :D :D . Chodzi mi o taki zestaw który w grach i filmach ma ładny albo bardzo ładny dzwięk :D

Teraz mam problem bo nie słyszałem żadnego z tych dwuch co podaliście a w sklepie nie chce im się podłączać. Więc czekam jeszcze na więcej propozycji i jeszcze jakieś sugestie :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

w cenie do 300 zl moze i ten Logitech jest dobry i nie bede mowił ze nie bo ich nie słyszałem obie te firmy Creative i Logitech robia najlepsze glosniki nawet moga sie poruwnywac do drogich zestawow domowych . 

kiedys w media na prozbe koles tam pracuje podlaczyli mi creative  giga Worx i normalnie uszy odpadaja jakosc dzwieku i bass piekna sprawa i ok 1200-1300zl .Podłaczylismy tez Sony za ok 3000zl i mowie ci nie miały szans nie iwem czy mi uwiezysz ale tak było jednak Creative posiada  certfikat THX <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ktury</span> posiadaja zadki kture głosniki jest to certyfikat najlepszej jakosci dzwieku .Dlatego jeszcze raz polecam jak do 400zł to te głosniki 

http://pl.europe.creative.com/products/pro...ct.asp?prod=503

słyszałem je i sa narawde bdb :)

Ja pisze o LONGTECHACH to jest taka nowa fala - malo znane ale swietne zwlaszcza 2.1 (patrz testy w PCWK chyba i KS) a te 5.1 to ja zachwalam, co do Creative to rzeczywiscie THX daje tą moc ale trzeba też mieć Audigy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten zestawik Creativa jest nawet sympatyczny. Logitech jest teochę słabszy ale też da się znieść. Jednak nie chodzi mi o moc tylko głównie o sam efekt 5.1  i czystość brzmienia, bo jak będę chciał sobie głośniej posłuchać muzyki i pomęczyć sąsiadów to od tego mam piękny zestawik głośników (przerobionych własną inwencją twórczą  :wink: ),  które grają super  :D  :D . Chodzi mi o taki zestaw który w grach i filmach ma ładny albo bardzo ładny dzwięk  :D 

Teraz mam problem bo nie słyszałem żadnego z tych dwuch co podaliście a w sklepie nie chce im się podłączać. Więc czekam jeszcze na więcej propozycji i jeszcze jakieś sugestie  :wink:

TO spytaj czy mają Longtech SP-910 5.1 rzadkie ale dobre - ja je zachwalam do filmów i muzy stosuje - 75W RMS i tak wystarcza żeby sąsiedzi częściej wpadali :twisted: :D Ale za żadną cholerę nie kupuj Manty MM1500 - bo to najtanszy i najslabszy szit. Natomiast znajomy ma Encore XP+155 5.1 i to jest tez dobre popytaj co inni o tym sądzą, powodzenia i pozdro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Logitech Z-640 ale te co mają 70Wat i musze powiedzieć ze sasiad nademna juz nie puszcza tak głosno muzy 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli creative to nie bierz: P580 a zwlaszcza oem (bo krotsze kable , bez pierdulek ktore czase sie przydaja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie no box nawet nie są złe ale OEM to totalna pomyłka moj kolega musial sobie przedluzać tnąć je nozyczkami :D przez co stracil gware i po miechu mu siadly :P niezle jajco nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zakupilem Creative P580 BOX i jak na domowy uzytek to jest GIT

Grają calkiem nieźle, przy max volume i bass prawie nie charczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Mam Longtechy 5.1 SP-910 One po prostu rządzą!!!!!!!!!!  8) Moc RMS łączna to 75W nawet na Moim 32 bitowym Mincie 6k daja piekna pare jak podkrecam dzwiek i bas na maxa to szyby mi trzeszcza a i ladny wyswietlacz jest a cena 270zl jest wprost smieszna! Creative P580 To nic w porównaniu z Longtechami. Radze rowniez popytac o 2.1 - Longtech produkuje obecnie najlepsze 2.1 !! Pozdro.

bas na maxa chyba ci pierdzi ten basisko :lol: mint i dobra jakosc dzwieku szyby trzeszcza nie rob z siebie barana :wink: 2.1 naj moje stero o 3 klasy lepiej zagra niz te longtechy :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Mam Longtechy 5.1 SP-910 One po prostu rządzą!!!!!!!!!!  8) Moc RMS łączna to 75W nawet na Moim 32 bitowym Mincie 6k daja piekna pare jak podkrecam dzwiek i bas na maxa to szyby mi trzeszcza a i ladny wyswietlacz jest a cena 270zl jest wprost smieszna! Creative P580 To nic w porównaniu z Longtechami. Radze rowniez popytac o 2.1 - Longtech produkuje obecnie najlepsze 2.1 !! Pozdro.

bas na maxa chyba ci pierdzi ten basisko :lol: mint i dobra jakosc dzwieku szyby trzeszcza nie rob z siebie barana :wink: 2.1 naj moje stero o 3 klasy lepiej zagra niz te longtechy :twisted:
Koleś nie słyszałeś to nie wiesz!!!! Poczytaj sobie testy w dobrych gazetach o ile cię stać, drogi kolego, nie moja wina że się na mnie uwziąłeś ale czemu inni mają na tym cierpieć? Twoja odzywka jest chamska i nie musisz pokazywać wszystkim jak wysoka jest twoja kultura... :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Mam Longtechy 5.1 SP-910 One po prostu rządzą!!!!!!!!!!  8) Moc RMS łączna to 75W nawet na Moim 32 bitowym Mincie 6k daja piekna pare jak podkrecam dzwiek i bas na maxa to szyby mi trzeszcza a i ladny wyswietlacz jest a cena 270zl jest wprost smieszna! Creative P580 To nic w porównaniu z Longtechami. Radze rowniez popytac o 2.1 - Longtech produkuje obecnie najlepsze 2.1 !! Pozdro.

bas na maxa chyba ci pierdzi ten basisko :lol: mint i dobra jakosc dzwieku szyby trzeszcza nie rob z siebie barana :wink: 2.1 naj moje stero o 3 klasy lepiej zagra niz te longtechy :twisted:
Koleś nie słyszałeś to nie wiesz!!!! Poczytaj sobie testy w dobrych gazetach o ile cię stać, drogi kolego, nie moja wina że się na mnie uwziąłeś ale czemu inni mają na tym cierpieć? Twoja odzywka jest chamska i nie musisz pokazywać wszystkim jak wysoka jest twoja kultura... :!:

Chetnie bym poczytal te testy, z ciekawosci, ale nie mam tych gazet. Mam prozbe, moglbys przepisac przy jakiej czestotliwosci Twoj subik ma spadek rzedu -3db?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, chcialbym wiedziec czy te subwooferki schodza chociaz do 50 hz bez spadku -3db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.