radek_z Opublikowano 2 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2004 Nagrywarka ma już prawie 2 lata. Kupiona w lipcu 2002. Od pewniego czasu ma problem z odczytaniem gorzej nagrancyh płyt, a ostatnio nawet problemy z niektórymi czystymi CR-R i CD-RW. Nie mam doświadczenia w reanimowaniu napędów. Jakieś rady? Byłbym wdzięczny. P.S. Szukalem w wyszukiwarce, ale nic nie znalazłem na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julas Opublikowano 3 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2004 http://www.cdrinfo.pl/ - popytaj na tamtejszym forum... wydaje mi sie ze nie obedzie sie bez rozkrecenia napedu i wyczyszczenia go (zwlaszcza soczewki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 3 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2004 wydaje mi sie ze nie obedzie sie bez rozkrecenia napedu i wyczyszczenia go (zwlaszcza soczewki)sadze ze moze to nic nie dac , jezeli soczewka zmetniala :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 3 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2004 wydaje mi sie ze nie obedzie sie bez rozkrecenia napedu i wyczyszczenia go (zwlaszcza soczewki) sadze ze moze to nic nie dac , jezeli soczewka zmetniala :roll: y ze co ?? jak to sie dzieje ??? :> moze sie zabrudzila ?? przeczysc ja ! chyabze pod soczewke cos wpadlo to bedzie gorzxej wtedy mozna sprezonym powietrzem na hama czyscic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...