maciekh Opublikowano 6 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2004 Witam, mam notebooka acer travelmate 290 oto specyfikacja: Technologia mobilna Intel® Centrino™ Procesor Mobile Intel® Pentium® M z 1024KB L2 cache i technologią Enhanced Intel® SpeedStep® Chipset Intel® 855GM z 400MHz FSB Łączność bezprzowodowa: zintegrowana bezprzewodowa karta sieciowa Intel® PRO/Wireless 2100 Dysk twardy Ultra ATA/100 Pamięć RAM Standardowo DDR-266 SDRAM, możliwość rozbudowy do 2048MB - dwa gniazda soDIMM Wbudowane napędy Gniazda Acer MediaBay do modułów: napęd combo DVD-CDRW lub DVD-RW Wyświetlacz i grafika 15.0" XGA TFT LCD, rozdzielczość 1024 x 768, 16.7 miliona kolorów Zintegrowana grafika 3D AGP z technologią DVMT i pamięcią do 64 MB VRAM Jednoczesna obsługa wyświetlacza LCD oraz monitora zewnętrznego Funkcja DualView™ MPEG-2/DVD Spełnia normę ISO 13406-2 w klasie II Multimedia System audio z dwoma głośnikami Zgodny z S-Sound Zabezpieczenia Gniazdo zamka Kensington lock Hasła zabezpieczające BIOS (użytkownik i administrator) Wymiary i waga 334 (szer) x 277 (gł) x 32 (wys) mm 2.84 kg Wyposażenie sieciowe i komunikacyjne Karta sieicowa 10/100Mbpst Fast Ethernet; funkcja Wake-on-LAN Faks/modem 56K ITU V.92; funkcja Wake-on-Ring Łączność bezprzewodowa: zintegrowana karta Intel® PRO/Wireless 2100 802.11b Moj problem wyglada nastepujaco: otoz jak chce wlaczyc gre wyskakuje error ze nie mam jakis vertex and pixel shaders min ver 1.1, mysle ze potrzebuje jakis dobrych sterownikow kore oszukaja ta gre zeby poszlo moze bez tych shaderow albo jkakos tak, sprzet mam mysle wystarczajacy a tu taki blad i nie wiem co zrobic, prosze o pomoc, prosze pisac na maila szerryf@o2.pl lub na gg:1196021, dziekuje za pomoc z gory, pozdrawiam[/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zintegrowana grafika 3D AGP z technologią DVMT i pamięcią do 64 MB VRAM Oto i przyczyna. Grafika nie spełnia standardu DirectX8.0. Oznacza to że zaimplementowane w nim fukcje Vertex Shader 1.4 i Pixel Shared 1.4 (ew. 1.1) nie uaktywnią się na twojej karcie. Powód ? Brak sprzętowej obsługi obu technik. No niestety, musisz się uzbroić w jakąś grafike Mobile pod DitrectX9. No niestety, ale Notebooki zawsze były na uboczu środowiska 3D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekh Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 nie da sie tego jakos udac? tzn zeby oszukac gre? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 No niestety Maćku, ale gry, które wykorzystują efekty PixelShader wymagają procesora zdolnego do pracy w środowisku DirectX8/9. Tak to już jest. Notebook to bardzo fajna sparwa, ale nawet te najsilniejsze nie dają rady w najnowszych grach. No cóż, tu ważną rolę odgrywa zasilanie, a jak wiadomo voltowanie 150 tranzystorów nie jest rzecza łatwą (z czego spory procent leci własnie na PS i VS). Nic się nie da zrobić. Sporo gier po prostu Ci nie wejdzie. Przykro mi to mówic, ale taka jest prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...