Skocz do zawartości
Behemothh

czemu na pc nie ma takich gier jak tekken

Rekomendowane odpowiedzi

Jakotakiego emula XBOXA nie ma. Ale powstał taki co emulował tylko HALO NTSC. Nazywał się bodajże Xelo. Oczywiście pograć się nie dało ale odpalić tak. :wink:

 

PS. Dla tych co myślą, że patch 1.2 do FraCry wprowadzi nowe efekty odrazu mówię, że nic z tego. Kiedyś to pisałem a ludzie dalej swoje. Poczytajcie forum FarCry. Prawdopodobnie wprowadzą to po wprowadzeniu przez microsoft DX9c czyli w sierpniu. :wink: A narazie nowy patch ma przyspieszyć grę o 15%. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres- do playstation 2 i X-Boxa jest emu i to nie jedo, wiec się nie śmiej emu.makii.pl

Są ??.. no moze... ale o pograniu na czyms takim nie ma mowy (przynajmiej narazie) Dla przykladu powiem ze ostatnim osiognieciem w dziadzinie emu ps2 bylo odpalenie menu karty pamieci z predkoscia bodajże 3fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jest srednio wazne czy mamy DX7 czy DX9. nawet na DX6 da sie zrobic cudowna grafike. zgadzam sie ze technologicznie pecety sa teraz duzo lepsze od konsol, tylko gry na sie sa troche niemrawe (nie wszystkie rzecz jasna ale raczej wiekszosc). Jak zobaczylem Soul Calibur na emulatorze to mi szczeka opadla mimo ze DC to tylko DX7 (powervr2).

 

W grze nie liczy sie sama grafika tylko GRA. a w tej kwestii to pecetom troche brakuje- producenci czesto robia super grafe ale gra nudzi sie po godzinie. Jesli ktos mial amige to wie o czym mowie ja do tej pory odpalam WinUAE i bawie sie nieraz duzo lepiej niz w FarCry ktorego raz ukonczylem i nie mam ochoty do niego wracac.

Z konsolami jest jak z amiga- kupujesz gre i graaaaasz. przechodzisz tekkena 10 razy i wciaz odkrywasz cos nowego.

 

Wracajac do grafiki :

PC jest super przykladem jak mozna marnotrawic mozliwosci platformy. Pojawia sie nowa karta graficzna (np DX7) , ale zanim pojawia sie gry ktore ja wykorzystaja, okaze sie ze mamy niewystarczajacy fillrate i musimy kupic karte DX8 zeby gry z DX7 dobrze chodzily. A potem jeszcze programiscie zechce sie robic bump-mapping przy pomocy pixel shadera DX9.0 "bo to teraz jest trendy". Przeciez bump-mapping mozna zrobic szybszy przy uzyciu DX6.... (przyklad: bump mapping i latarka nie dziala w painkillerze na karcie ponizej DX8 - wg mnie smieszne).

 

Prawda jest taka ze wiekszosc dzisiejszych gier na PC wyglada tak: cala gra to DX6 + pare efektow "na sile" DX9 (np woda DX9 wygladajaca gorzej niz na pozadnie zrobiona na DX8) + wymagania fillrate niemalze zatykajace Gf3Ti500 aby uzytkownicy starszych kart sobie nie pograli. Na konsoli od razu wiadomo jaki sprzet jest do dyspozycji i tworcy gier wykorzystuja wszystkie jego mozliwosci a nie tylko 1 efekcik z nastepnej generacji DX aby malolatom szczeka spadla.

 

btw ktos widzial screeny porownujace DX8.1 i DX9 w HL2? jak dla mnie to trudno tu mowic o kolosalnej roznicy ale zapewne dopiero na kartach DX9 (tych "prawdziwych" nie jakies tam GF5200) bedzie sie dalo plynnie grac z tej prozaicznej przyczyny ze maja przewaznie 8 potokow (a nie dlatego ze maja DX9) ... a producenci kart dalej tluka karty czteropotokowe z wielkim napisem DX9....z fillrate GF2Ti.

 

podsumowujac nie jest wazny numerek DX. mozna zrobic brzydka grafe "DX9only" i piekna grafe dzialajaca na GF2MX i z tego wlasnie korzystaja konsole. gry na ps22 i dc wygladaja super mimo ze nie ma tam zadnych shaderow. (np ostrze katany mitsurugiego w soul calibur wyglada super mimo ze uzywa "environment texture mapping" dostepnego juz na kartach S3ViRGE. ciekawe jakiego pixel shadera uzyliby programisci przenoszac ta gre na PC.). A poza tym grywalna gra z gorsza grafika jest zawsze miodniejsza od kolejnego "3dmarka".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jest srednio wazne czy mamy DX7 czy DX9. nawet na DX6 da sie zrobic cudowna grafike. zgadzam sie ze technologicznie pecety sa teraz duzo lepsze od konsol, tylko gry na sie sa troche niemrawe (nie wszystkie rzecz jasna ale raczej wiekszosc). Jak zobaczylem Soul Calibur na emulatorze to mi szczeka opadla mimo ze DC to tylko DX7 (powervr2).

 

W grze nie liczy sie sama grafika tylko GRA. a w tej kwestii to pecetom troche brakuje- producenci czesto robia super grafe ale gra nudzi sie po godzinie. Jesli ktos mial amige to wie o czym mowie ja do tej pory odpalam WinUAE i bawie sie nieraz duzo lepiej niz w FarCry ktorego raz ukonczylem i nie mam ochoty do niego wracac.

Z konsolami jest jak z amiga- kupujesz gre i graaaaasz. przechodzisz tekkena 10 razy i wciaz odkrywasz cos nowego.

 

Wracajac do grafiki :

PC jest super przykladem jak mozna marnotrawic mozliwosci platformy. Pojawia sie nowa karta graficzna (np DX7) , ale zanim pojawia sie gry ktore ja wykorzystaja, okaze sie ze mamy niewystarczajacy fillrate i musimy kupic karte DX8 zeby gry z DX7 dobrze chodzily. A potem jeszcze programiscie zechce sie robic bump-mapping przy pomocy pixel shadera DX9.0 "bo to teraz jest trendy". Przeciez bump-mapping mozna zrobic szybszy przy uzyciu DX6.... (przyklad: bump mapping i latarka nie dziala w painkillerze na karcie ponizej DX8 - wg mnie smieszne).

 

Prawda jest taka ze wiekszosc dzisiejszych gier na PC wyglada tak: cala gra to DX6 + pare efektow "na sile" DX9 (np woda DX9 wygladajaca gorzej niz na pozadnie zrobiona na DX8) + wymagania fillrate niemalze zatykajace Gf3Ti500 aby uzytkownicy starszych kart sobie nie pograli. Na konsoli od razu wiadomo jaki sprzet jest do dyspozycji i tworcy gier wykorzystuja wszystkie jego mozliwosci a nie tylko 1 efekcik z nastepnej generacji DX aby malolatom szczeka spadla.  

 

btw ktos widzial screeny porownujace DX8.1 i DX9 w HL2? jak dla mnie to trudno tu mowic o kolosalnej roznicy ale zapewne dopiero na kartach DX9 (tych "prawdziwych" nie jakies tam GF5200) bedzie sie dalo plynnie grac z tej prozaicznej przyczyny ze maja przewaznie 8 potokow (a nie dlatego ze maja DX9) ... a producenci kart dalej tluka karty czteropotokowe z wielkim napisem DX9....z fillrate GF2Ti.

 

podsumowujac nie jest wazny numerek DX. mozna zrobic brzydka grafe "DX9only" i piekna grafe dzialajaca na GF2MX i z tego wlasnie korzystaja konsole. gry na ps22 i dc wygladaja super mimo ze nie ma tam zadnych shaderow.  (np ostrze katany mitsurugiego w soul calibur wyglada super mimo ze uzywa "environment texture mapping" dostepnego juz na kartach S3ViRGE. ciekawe jakiego pixel shadera uzyliby programisci przenoszac ta gre na PC.). A poza tym grywalna gra z gorsza grafika jest zawsze miodniejsza od kolejnego "3dmarka".

bardzo mądrze powiedziane

 

mam sporo znajomych z konsolami i sam miałem kiedys konsolę (wtedy jeszcze PSX-a) więc jako hardcorowy gracz grający i na tej i na tej platformie postaram się napisac cos od siebie i w miarę obiektywnie:

 

- najlepsze wyscigi są na konsole to jest fakt który wogole nie podlega zadnej dyskusji.. to co jest na pieca to [ciach!]o (tak to [ciach!]o) nie wiem jak wogole mozna porównywac jakiegos smiesznego Colina do Gran Tourismo czy WRC te gry dzieli przepasc ( nie chodzi o grafikę ...akurat COLIN zawsze mial biedną grafę) ..z arkadowych wyscigów jedynie NFS-U prezentuje się na piecu ładnie

 

- najlepsze FPPY są na PECETA to co jest na konsolę to się nie umywa do tego co jest na piecu ..z małymi wyjątkami ..z małymi powtarzam...pecet z mocną grafą i duzą iloscią ramu pozwala na duzo więcej niz konsola.

 

- co do klasycznych przygodówek to nie ma tu jakis dysproporcji uwarunkowanych hardwarem....po prostu klasyczne przygodówki są raczej mało wymagające ....i na to są przygodówki i na to , i nie mówcie mi ze na pieca więcej bo ostatnimi czasy na cokolwiek wogole wychodzi mało przygodówek..ten gatunek obumiera..podobnie jak np shotery 2D

 

- TPP....ten gatunek duzo mocniej stoi na konsoli ..np gry typu Medal Gear Solid 2 i 3 to arcydzieła (są i na piecu tzn częsc 2) ale to gra z konsoli...jej odpowiednik stricte pecetowy czyli Splinter Cell nie ma takiej głębi fabuły i tak wyraznie zbudowanych portretów postaci czy np przepięknych cutscenek jak MGS 2..mimo ze tez ma całkiem ładną grafikę

 

RTS- tu bezapelacyjnie rządzi PC..na monitorze w rozdzielczosci 1024 x 768 lub wyzszej wygląda to duzo ładniej wyrazniej (jednostki przeciez są małe) ..standartowo dołączona myszka powoduje ze develperzy nie muszą kombinowac z joypadem..do RTS-ów wiadomo myszka to ...są co prawda od czasu do czasu porty niektórych RTS-ów na konsole lecz rozdzielczosc telewizyjna i sterowanie padem (w tym przypadku) to minusy

 

Platformówki - tu rządzi konsola niema wogole o czym dyskutowac ..na pieca często jest mniej lub wcale i gorzej ...wychodzą co prawda takie tytuły jak BEyond Good and Evil (jest tez na konsolach) ale to są wyjątki które potwierdzają regułę

 

Symulatory...sytuacja wygląda podobnie jak w przypadku FPP ..pecet ze względu na duzą ilosc ramu i moc przerobową..daje sobie lepiej radę niz konsola...na konsoli ten gatunek istnieje w sumie w formie szczątkowej - wspierany przez serię Ace combat 4,5 ...trzeba jednak przyznac ze ACE Combat wygląda bardzo ładnie i osobiscie mi siębardziej podoba niz LOCK ON na pieca ..no a jak chodzi

 

 

--------------to tyle w kwestiii odwiecznego bicia piany między zagorzałymi pecetowcami a konsolowcami

 

a teraz z innej beczki:

 

wielu ludzi tak naprawdę nie ma pojęcia co składa się na dobra grafikę w grze...piszą o pixel shaderach , o vertexach ...kiedy tak naprawdę liczą się 2 rzeczy ..1 to design 2 to animacja...jesli będą te 2 rzeczy to gra będzie bardzo ładna i nie potrzeba zadnych dodatkowych bajerów...dla mnie przykładem takiej gry o swietnym designie jest Vargant Story na PSX ...DIABLO się przy tym chowa ..a jakie tam są smoki , jaki system walki ..al rozmarzyłem się ...wspomnienia. Na peceta mało gier ma naprawdę dobry design ..LINE AGE 2 do takich nalezy ale to MMORPG, CALL of DUTY, CASTLE of WOLFSTEIN (i jak widzicie nie potrzeba zadnych cudów w stylu PS3.0 zeby było fajnie)...dobrze to opisał kolega Sobrus w swojej wypowiedzi

 

a co do tytułowego tematu..to na to ze na pieca jest mało bijatyk (w sumie teraz to wcale nie ma) to przyczyn jest parę:

 

fakt1: najlepsze bijatyki robią japońce, ich gry sa zawsze bardzo dopracowane i mają swietną animację

 

fakt2: japońce robią gry generalnie tylko na konsole i automaty..pewne tytuły wychodzą tez na PC..np seria Silent hill ale to są wyjątki.

 

fakt3: Konsola standartowo wyposazona jest w pada , a wiadomo ze to co standartowe to święte :wink: pad to ideał do bijatyki a klawa i myszka to jakas pomyłka

 

fakt4.Japonscy wydawcy/grupy developerskie np Konami mają swiadomosc ze na swiecie ustanowił się pewien podział gustów ze względu na platformę..po prostu gracze pecetowi grają w inne tytuły a konsolowi w inne, pewne tytuły które ich zdaniem mają szansę zaistniec na rynku PC są na niego konwertowane np Silent hill 2 (widac pospieszną konwersję z P(.brak niektórych efektów np cieniowania na postaciach w wersji PC) lub jesli taki eksperyment odniesie sukcech pisane juz z większym uwzględnieniem hardwaru platformy np Silent Hill 3,4 lub MGS2

 

ufff pozno juz ..starczy mi na dzisiaj tego pisania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...