ducat Posted October 26, 2004 Report post Posted October 26, 2004 Nie chce mi sie troche czytac calego posta wiec moze powtorze pytanie, ale: drazek skrzyni biegow byl w tym miejscu oryginalnie? Z tego, co sie orientuje, to chyba wszystkie poldki maja drazek w dolnej czesci konsoli centralnej, pod dosc duzym katem... @MareCek ci bardzo ładnie odpowiedział, więc .... Co do ze zdjęciami poloneza twojego kumpala zapraszam na forum FSO-PTK www.fso.inds.pl wydaje mi się że tam znajdziesz więcej osób które docenią tego poldka Smile Ździwisz się stary HEHE :twisted:, ale tam juz tez zawędrował: http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=1699&start=0 Pozdro for all, bo przecież niekażdemu musi się podobac, a nawet dobrze gdy troche kontrowersji wzbudza. Z ciekawostek z ostatniej chwili: jest już inny tłumik, zdecydowanie bardziej pasujący do stylu tego poldasa, a i gaźnik został zastapiony wtryskiem paliwa. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
GuC!o^ Posted October 26, 2004 Report post Posted October 26, 2004 jednak nalezy sie pochwała twórcy twgo poldka bo widać że dużo pracy w niego włożył ale osobiście poza na miast bym nim nie pojechał :wink: Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ULLISSES Posted October 26, 2004 Report post Posted October 26, 2004 Wydaje mi sie, ze Faka tak go umiescil, bo nie bylo innego sposobu, skoro wrzucil silnik od Fiata (skrzynia biegow poszla dalej w tyl auta, bo sie zwiekszyly rozmiary silnika). Czyli jak w duzym fiacie walne sobie 2.0 DOHC, to nie mam szans na taka skrzynie? Musi zostac prosto? Nie da sie tego przeskoczyc jakos i zrobic pod katem? (chcialbym f125 z wnetrzem poloneza i napedem od argenty/mirafiori) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ducat Posted October 26, 2004 Report post Posted October 26, 2004 Wydaje mi sie, ze Faka tak go umiescil, bo nie bylo innego sposobu, skoro wrzucil silnik od Fiata (skrzynia biegow poszla dalej w tyl auta, bo sie zwiekszyly rozmiary silnika). Czyli jak w duzym fiacie walne sobie 2.0 DOHC, to nie mam szans na taka skrzynie? Musi zostac prosto? Nie da sie tego przeskoczyc jakos i zrobic pod katem? (chcialbym f125 z wnetrzem poloneza i napedem od argenty/mirafiori) Inaczej niedarade (może się myle), ja też teraz mam zamiar kupić sobie "kanta" czy jak moj braciak mówi "focusa" i mam juz na niego koncept (oczywiście narazie niebede zdradzał szczegułów) ale bedzie to to w mordojęzna furka, kolor oczywiscie czerwony. Narazie lekko z funduszami niewyrabiam, ale jak lekko picie ogranicze to coś odłoże hehe. Pozdro PS Kiedyś nieźle charciłem "kantem" brata, ale on juz dawno przesiadł się na bardziej cywilizowane zachodnie fury, mi jednak sentyment pozostał (tylne siedzenie jest naprawdę obszerne) :twisted: . Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
m4r Posted October 26, 2004 Report post Posted October 26, 2004 Ech... Ja sie powoli ucze, ze nie istnieje "niemozliwe", czy "nie da rade". Czasami to, co sie wydaje niemozliwe, okazuje sie trudne do wykonania, czesto nieoplacalne, i dlatego mowi sie niemozliwe. Dla mnie takie "niemozliwe" bylo kupno nowego monitora, ale to inna bajka Tak samo tutaj. Trzebaby pewnie poszukac mniejszego wymiarami silnika, innej skrzyni biegow (moze na zamowienie zrobic wszystko?), cos trzebaby przyciac, cos dospawac, cos przesunac, ale tak- czy siak w koncu by sie udalo zrobic te dzwignie tam, gdzie chcesz. Tyle, ze koszt tego wynioslby pewnie wiecej niz w tej chwili mozna sobie wyobrazic, totez trzeba sie zastanowic czy jest sens pchac sie w takie cos tylko dla jednej dzwigni. Chyba nie byloby to zbyt rozsadne. P.s. Ducat- W tym poldolocie dalej sa seryjne hamulce i dyfer? P.s. 2. Ale sie, kurcza banda, rozpisalem troche ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ducat Posted October 26, 2004 Report post Posted October 26, 2004 Ech... Ja sie powoli ucze, ze nie istnieje "niemozliwe", czy "nie da rade". Czasami to, co sie wydaje niemozliwe, okazuje sie trudne do wykonania, czesto nieoplacalne, i dlatego mowi sie niemozliwe. Dla mnie takie "niemozliwe" bylo kupno nowego monitora, ale to inna bajka Tak samo tutaj. Trzebaby pewnie poszukac mniejszego wymiarami silnika, innej skrzyni biegow (moze na zamowienie zrobic wszystko?), cos trzebaby przyciac, cos dospawac, cos przesunac, ale tak- czy siak w koncu by sie udalo zrobic te dzwignie tam, gdzie chcesz. Tyle, ze koszt tego wynioslby pewnie wiecej niz w tej chwili mozna sobie wyobrazic, totez trzeba sie zastanowic czy jest sens pchac sie w takie cos tylko dla jednej dzwigni. Chyba nie byloby to zbyt rozsadne. P.s. Ducat- W tym poldolocie dalej sa seryjne hamulce i dyfer? P.s. 2. Ale sie, kurcza banda, rozpisalem troche ;) Z tymi hamulcami to troche przegiołem, bo naprawdę są dobre chiociaż seryjne (LUKASY) powiem ci szczerze ze radzą sobie nadzwyczaj dobrze, a dyfer też jakos wytrzymuje, o ile dobrze wiem to jeszcze niezmieniał. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
m4r Posted October 27, 2004 Report post Posted October 27, 2004 Heheh to spox jak wszystko daje rade. Sam mam lucasy, wiec wiem co potrafia. Ale ogolnie te hamulce zbyt rewelacyjne nie sa- czasami (przynajmniej u mnie) maja dziwne momenty slabszego hamowania kiedy trzeba mocno depnac zeby wogole zaczely (a nie sa bynajmniej zapowietrzone) Poza tym- chyba smiesznie troche musza wygladac takie malutkie tarcze przy takich duzych felgach ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
randomize Posted November 4, 2004 Report post Posted November 4, 2004 chaupy welcome to... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Diablo991 Posted October 21, 2007 Report post Posted October 21, 2007 (edited) Witam!!! Pierwsze co przekaz znajomemu pozdrowienia za mega wyjechana fure;];] Niewiem co sadzicie omnie ale dopiero skonczyłem 18 lat i nabyłem prawko;] Miałem do wydania na moje pierwsze auto 12tys zł. i rozwazałem nad kupnem BMW. Słyszac od swojego znajomego ze jego sasiad sprzedaje poloneza stan ideał blacharka B.D.B nie zastanawiałem sie ani minuty i nabyłem poldasa. jest to rocznik 1994. nabylem go naprawde za smieszne pieniadze bo 400zł;] silnik chodzil ale nienajlepiej myslałem nad remontem czy wymiana;] Juz prawie kupiłem silnik 1.6 ale preczytałem gazete u kumpla o tuningu byl tam polonez z silnikiem 2.0 DOHC 16V. Bardzo mocno zainteresowała mnie ta jednostka, i nawet nie daleko miejsca zamieszkania, i nabyłem tuz oto silnik i skzynie biegów za 1000zł silnik odrazu trafił do znjomego na warsztat;] zrobił kompletny szlif . kute tłoki polerowane kanaly planowana glowica i co najwazniejsze zmienił mi wałki rozrzdu typu Berda <dokonca sie nieznam ale tak on tonazwał.> i dzieki temu motorek wkreca sie w ok 7500obr/in i oszacowano w nim moc na 150KM. zwija kapcia jak nie wiem i dla waszej wiadomosci kreciłem juz nie raz i most jeszcze sie trzyma nie wyje itp. wracajac to tematy chce zrobic teraz tuning wizualny i bardzo podobaja mi sie te przednie swiatla jakby ktos mógl tu napiac od zcego one sa byłbym bardzo wdzieczny;];] Ten poldas jest poprostu odjechany ;];] tyl fakt faktem troche sie niezgrywa ale poczyms trzeba widac ze to plads ;];] pozrawiam P.S wszyscy krytycy JESLI jezdzicie czyms lepszym np BMW to jest wam łatwo napisac ze to wies hehe;];] pozdro jol Wasze BMW napewno niewyrórzni sie z tłumu tak jak np ten ploldas;];] jeszcze raz wielkie pozdrowiska dla wlasciciela auta:):) Edited October 21, 2007 by Diablo991 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted October 22, 2007 Report post Posted October 22, 2007 Po co ci kute tloki do takiej niskiej mocy i malych rpm :D ? Nie miales na co wydac 2+ k zl :D ? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
_Z_ Posted October 22, 2007 Report post Posted October 22, 2007 tylko felgi i audio mi sie spodobaly, reszta nie za bardzo ocena: lekka wioska Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Prog Posted October 22, 2007 Report post Posted October 22, 2007 Archeologia... Znaleźliście już jakieś skamieniałości ? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Gregor1230 Posted October 22, 2007 Report post Posted October 22, 2007 Po co ci kute tloki do takiej niskiej mocy i malych rpm :D ? Nie miales na co wydac 2+ k zl :D ?Po to aby latać na paliwie pondad 100 oktan ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted October 22, 2007 Report post Posted October 22, 2007 Po to aby latać na paliwie pondad 100 oktan ?? A co ma piernik do wiatraka? Ma jakis chory stopien kompresji czy dmucha 1.5bara, zeby miec spalanie stukowe? Do tego te 150hp z 2.0 ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Gregor1230 Posted October 22, 2007 Report post Posted October 22, 2007 (edited) Co nie zmienia faktu , że będzie wytrzymalszy motor. Z 2.0 bez doładowania robi się 240 KM przy 8 300 obr/min, obroty dopuszczalne 9 000 obr/min (honda 2.0 vtec ) . Nie wiem cóż dziwnego 2.0 i 150 kucyków ;). Edited October 22, 2007 by Gregor1230 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted October 22, 2007 Report post Posted October 22, 2007 No wlasnie chodzi o to, ze 20lat temu silniki 2.0 16v mialy po 150hp w serii, a tu ktos wlozyl kute graty :D Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Diablo991 Posted October 23, 2007 Report post Posted October 23, 2007 No wlasnie chodzi o to, ze 20lat temu silniki 2.0 16v mialy po 150hp w serii, a tu ktos wlozyl kute graty :DEkhem przepraszam ten silnik miał wczesniej nie zawodzac cie 112KM i szczeze kute tłoki duzo dały;] pozdr Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted October 23, 2007 Report post Posted October 23, 2007 Ekhem przepraszam ten silnik miał wczesniej nie zawodzac cie 112KM i szczeze kute tłoki duzo dały;] pozdr Wiem ile mial ten silnik, nie martw sie :D . Prosze o konkrety co dały tłoki, dokladne przyrosty. Jaki jest stopien kompresji (i jaki jest fabrycznie)? O ile zostala podniesiona odcinka i jaki jest przebieg momentu w tym dodatkowym zakresie. Masz moze wykres z hamowni? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
nosweratu Posted October 24, 2007 Report post Posted October 24, 2007 Duzo dobrej roboty, duzo wladowanej kasy, duzo inwencji................ niestety wszystko zmarnowane na poloneza:( Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
skinny500 Posted October 24, 2007 Report post Posted October 24, 2007 O shit :| Ale wieś :lol2: Wstydził bym się przechodzić obok czegoś takiego bo jeszcze ktoś by pomyślał że to moje Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Stanczu Posted October 25, 2007 Report post Posted October 25, 2007 Z racji tego że jestem Fso fanem też sie wypowiem. Jak na Poldo tuning to wyszło całkiem nieźle.. tyle że te neony ^^. Zazdroszczę furki chociaż ja mam w planach zrobić żółtego borka na małych felach i też 2.0 fiatowskie. Pozdro dla ownera! xD Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...