Gość Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) dzis bylem ogladac cebulke 500 ;) koles cos wspominal ze to poprawili i nie mozna jezdzic miedzy samochodami, ale zaraz zerkne do kodeksu. hmm definicja pasa dalej sie nie zmienila.. http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0602.htm Edytowane 10 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 Zapraszam do obejrzenia paru zdjec z muzeum motocykli w Ustroniu oraz produktow manufaktury Ol' Skull Customs. http://picasaweb.google.co.uk/intimidator69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) ale fajne, gdzie to muzeum jest? ktore Ustronie (Ustroń ??) :P btw sie pochwale ;) jutro jade po moja cb500 ;) na 13 jestem umowiony na jazde probna i podpisanie umowy ;) Edytowane 11 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Ustron (ten w Beskidzie Slaskim niedaleko Wisly), pub Troll Classic Pub ul. Partzantow 1 tel 033/8542311 Czynne wtorek-niedziela od 10.00 do 18.00 Edytowane 11 Maja 2007 przez S_Works Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 cb 500 miał to być moj pierwszy motocykl, ale trafił się cb 750 seven fifty, więc długo się nie zastanawiałem :-) Tu są fotki mojej piękności chciałbym również zaznaczyć, ze byłą wyprodukowana w 94 roku i ma oryginalny lakier, co swiadczy o jej nie wielkim przebiegu teraz ma jakoś 27 tyś, Pozdrawiam i czekam na fotki twojej cebuli, i pamiętaj, że motocykl to tylko część wydatków, 2,5 k przeznaczysz na ciuchy i kask. Pamiętaj, aby cebulce smarować łańcuch co 300 - 400 km specjalnym smarem Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 Fajne bydle :D I widać ze zadbana :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) moze zalozymy topic "pokaz swoje moto" ? kilka sprzetow jest na forum. mam 8k oszczednosci za 6.5 wyrwalem cebulke ;) w ciagu najblizszego tygodnia kupie ubranko i wymienie uszczelniacze lag (troche ciekna) a jakos w czasie wakacji zmienie opony bo tylnej zostalo juz jakies 3mm i klocki. pewnie rodzice sie dozuca jak mi kasy zabraknie ;) moja tez ma orginalny lakier i naklejki. koles ja rok temu sobie z niemiec przywiozl. twoja tez ladna ;) moja bedzie zielona :P w manualu pisza zeby smarowac co 600km ale w sumie co za roznica. Edytowane 12 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 Można założyć, czemu nie. Większość motocyklistów ma fotki na http://bikepics.com, więc wystarczyłoby umieścić jedno zdjęcie plus link do konta. Z resztą wszystko jedno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 No można by założyć ;) Dzisiaj zalałem BR Ultimate i musze powiedzieć, że na prawdę lepiej się jedzie. Zobaczymy po dłuższym okresie użytkowania, bo wczoraj dowiedziałem się że benzyna na której do tej pory jeździłem miała troche wody i nawet koledze moto nie chciało palić w pewnym momencie :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) mam moto! :D jak tylko znajde kabel od telefonu wgram fotki http://bikepics.com/members/arnie500/ ;) Edytowane 12 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Całkiem ładna :) To i ja zarzuce linkiem ;) http://www.bikepics.com/members/jrox/ Ale ten temat trza założyć ;) Edytowane 12 Maja 2007 przez JROX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) zrobilem temacik ;) i zaraportowalem zeby jakis mod przyklejil Edytowane 12 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 Dla zainteresowanych w mojej galerii troche nowych fotek z wiosennych porzadkow w Ol' Skull Customs. http://picasaweb.google.pl/intimidator69/O...skullcustomsCom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) http://picasaweb.google.pl/intimidator69/O...315749970794306 :blink: I to mnie właśnie w takich moto rozwala :) Edytowane 17 Maja 2007 przez JROX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 Imponująca jest zarówno opona jak i podstawka pod tablicę rejestracyjną. Można kosić trawę jadąc blisko krawężnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) imo trochę za szeroki laczek, jakoś mi to nie pasuje. ten egzemplarz to mój numer jeden, kiedyś sobie takiego złożę. http://picasaweb.google.pl/intimidator69/O...299368965526066 S_Works jakie są twoje powiązania z tym warsztatem? Edytowane 17 Maja 2007 przez kenji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) S_Works jakie są twoje powiązania z tym warsztatem?Moj kolega buduje te motory, wczesniej pracowal w sklepie H-D w moim miescie, jakis czas tez spedzil w USA w firmie W&W cycles, bardzo lubie tam przychodzic pod wieczor gdy konczy robote posiedziec przy piwku, posluchac muzy i pogadac, to bardzo klimatyczne miejsce: stado customow i silnikow H-D oraz Ford Ranchero w trakcie renowacji. Cwicze pstrykanie fotek i przy okazji dokumentuje mu to i owo na potrzeby jego firmy. Jesli ktos ma jakies zapytania do konstruktora/wlasciciela to kontakt jest tutaj http://www.olskullcustoms.com/ Edytowane 17 Maja 2007 przez S_Works Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 szczęśliwiec z ciebie. Może kiedyś uda mi się tam zawitać. Jeżeli będziesz widział się z kolegą to przekaż że ma kolejnego fana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 27 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2007 Nie kolejnego tylko kolejnych dwóch :) Mimo że na ogól nie lubię tego typu moto, to takie customsy mi się bardzo podobają. Oczywiście nie wszystkie, ale większość :) ______________________________________________________ Jeździłem dziś na YZ 125. Cross już niezły :) By mnie porwała na dość dużej hopie. Już myślałem że spadnę :P Na GS 500 też jeździłem. 4T to 4T. Chyba sobie sprawie na przyszłe wakacje taką GSke a NSR sprzedam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 28 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2007 GS 500 fajny na początek, ale moim zdaniem Honda CB 500 fajniejsza :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 28 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2007 GS 500 fajny na początek, ale moim zdaniem Honda CB 500 fajniejsza :-) Wszystko zależy od przedziału cenowego, w którym szukasz motocykla. Jeżeli są to mniejsze kwoty [do 6 tys.] to lepiej szukać GS'a niż CB 500. Jeżeli powyżej to sytuacja jest odwrotna, albo na równi. Potem jeszcze dochodzi ER-5, ale to już trzeba mieć trochę kasy na ten motor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 28 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2007 ER-5 sobie odpuść :-) Silnik to kosntrukcja z lat 80, moim zdaniem lepiej kupić suzuki, a najlepiej HONDĘ. popytaj na forum motocyklistów, pewnie dostaniesz taką samąodpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2007 no to zaliczylem sobie pierwsza glebe ;) mozna powiedziec ze "parkingowa" omijalem poboczem samochody skrecajace w lewo. jechalem moze z 15km/h zahamowalem przedem kolo sie zablokowalo na piasku i siup leze ;) zdazylem jeszcze zgasic silnik. straty, w zasadzie tylko owiewki do malowania no i kolano troche boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 28 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2007 gratuluje pierwszej gleby :-) Mówią, że kazdy kiedyś będzie leżał. Ja swój limit wyczerpałem na kursie, pies mi wybiegł i to samo co w twoim przypadku :-) Straty ogromne - moralne :-) mam nadzieję ze na mojej cebuli tego wyczynu nie powtórze. Arnie czytałeś książki David L. Hough'a? Motocyklista doskonały i strategie uliczne? Jeśli nie, to dopuki nie przeczytasz proponuję nie wsiadać na moto :-) Ta ksiązka otwiera oczy! A i jeszcze jedno, oczywiście każdy wie co to przeciwskręt z ang countersteering Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbaneoplus Opublikowano 28 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2007 Ja nie wiem :) choć nie mam moto ale planuje, chciałbym sie dowiedzieć co to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 29 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2007 dla kogoś kto śmiga na moto, moze to byćtrudne, a dla kogoś, kto nigdy nie jechał wręcz sprzeczne ze zdrowym rozsąkiem :-) To jest post, który napisałem na innym forum Witam, Wpisałem w forumową szukajkę przeciwskręt i wyniki były powalające! Chciałbym, aby ten temat został przyklejony. Opiszę w nim mniej więcej przeciwskręt, jak go zastosować i po co to w ogole jest. Przeciwskręt jest to technika kierowania jednośladami, a w szczególności motocyklami (działa rónież na roweże, ale z powodu małej masy i niskiej prędkości należy stosować bardzo ostrożnie), którą każdy z nas stosuje, ale najczęściej nie świadomie. Bardzo WAŻNE jest, aby stosować przeciwskręt ŚWIADOMIE. Jak stosować i po co? Stosujemy przeciwskręt, aby lepiej, szybciej i łatwiej składać się w zakręty i z tego zakrętu wychodzić. Aby pokonać zakręt w prawo, należy wywrzeć nacisk na prawą manetkę. Przy zakręcie w lewo wywieramy nacisk na lewą manetkę. Możę się to wydawać nie logiczne, ale to działa. Jak wypróbować? Znajdź kawałek równiej najlepiej zamkniętej drogi. Rozpędź się do ok 30 -40 km/h na 2 biegu, wrzuć luz i zdejmij ręce z kierownicy. Delikatnie popchnij prawą manetkę do przodu - co siędzieje? Motocykl przechyla się i zakręca w prawo! Analogiczna sytuacja ma się z popchnięciem lewej manetki. Chcąc wyprostować motocykl wystarczy przerwać nacisk, chcąc szybko wyprostować moto, można wykonać przeciwskręt w przeciwną stronę. Przy niskich prędkościach ruch manetki będzie widoczny, natomiast przy prędkościach większych wystarczy tylko wywrzeć nacisk na wybraną manetkę zależnie od zakrętu. Należy zaznaczyć, że przeciwskręt działa dobrze powyżej pewnej prędkości, która jest różna dla każdego motocykla. Tu jest filmik dokładnie pokazujący jak to działa. a tu kolejny Pozdrawiam i mam nadzieję, ze się przyda :-) UPDATE: Jest to szczególnie przydatne, gdy wychodzimy z łuku, nie mieścimy się na swoim pasie, a z na przeciwka jedie tir, wtedy pogłęiamy przeciwskręt dodając gazu. Jest to jedyne rozsądne i bezpieczne wyjście z sytuacji, bo hamowanie przy skręcie wiadomo jak moze się zakończyć. Przeciwskręt proponuję stosować zawsze, zeby mieć już to we krwi, a w sytuacji awaryjnej zadziałamy odruchowo przeciwskrętem :-) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 29 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2007 Jeżeli już to polecałbym przeczytać krótki opis całego zjawiska tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=70897&hl= [przeciwskręt] Tutaj masz też opis innego ważnego elementu jazdy na motocyklu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=70896&hl= [przegazówka itp.] Oba opisy autorstwa Tomka Kulika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2007 (edytowane) Ja nie wiem :) choć nie mam moto ale planuje, chciałbym sie dowiedzieć co to jest. w skrocie chodzi o to ze zeby skrecic w lewo, trzeba kierownica skrecic w prawo zeby sie przechylic do wewnetrznej zakretu, a pozniej zalozyc kontre kierownica w prawo zeby kontrolowac przechyl. edit: mojim zdaniem wlasnie nie nalezey stoswc cs swiadomie, swiadomosc bardzo spowalnia. trzeba to swiadomie trenowac by byl naturalna odruchowa reakcja ktora odbywa sie bez udzialu swiadomosci. Edytowane 29 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 29 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2007 skarbnica wiedzy (dla tych, którzy nie znają) forum.motoyklistow.pl Jeśli chodzi o ER5... Z 500 zdecydowanie najlepsza jest cebula, to bezsprzeczne. ER5 ma swoje wady - i z mojej wiedzy akurat silnik nie jest najgorszy, prawdziwą tragedią są hamulce. Natomiast z całą pewnością wolałbym er5 od gs-a :) A przeciwskręt można spokojnie sprawdzać na rowerze. Zresztą podświadomie każdy na rowerze skręca właśnie przeciwskrętem, tylko o tym nie wie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ant3k Opublikowano 29 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2007 nie wiem czy bylo ale co sadzicie o Honda Shadow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...