JROX Posted April 19, 2011 Report post Posted April 19, 2011 (edited) To wyobraź sobie trasę 600km na 3 postoje na Hornecie bez żadnej owiewki przy przelotowej rzędu 170km/h Absurd? Gó... prawda. Całkiem dobrze mi się jechało z tank bagiem i plecakiem na plechach. A twój przykład przelotowych w granicach 140km/h jest bardzo komfortowy. Albo nie jeździłeś żadnym nakedem na dłuższą mete, albo sobie jaja zrobisz z takimi tekstami :lol2: Wiadomo, 1200km tym nie zrobisz z przelotową 160km/h, ale poniżej tego już nie ma problemu :) Wszystko zależy od "doświadczenia"/przyzwyczajenia do moto. Edited April 19, 2011 by JROX Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Neo_x Posted April 20, 2011 Report post Posted April 20, 2011 Jezdzilem xj-ka... fazerem... i teraz vfr-ka... i powiem ze vfr-ka to w tej chwili jedyny motocykl na ktorym zrobilem wiecej jak 300 km na raz i gdyby nie to ze chcialo mi sie sikac to nie musialbym sie zatrzymywac :P o predkosciach wypowiadac sie nie bede bo nie o to w tym chodzi (zreszta po co mam sluchac jacy to motocyklisci sa zli i szaleni bo jezdza po 200km/h po 3 pasmowych drogach przedzielonych pasem zieleni ;) )... jak bym chcial sie ganiac to bym zainwestowal w litrowa cebre rr ;) Fazer fajnie chroni klatke od wiatru.. jednak glowa juz lata przy wiekszych predkosciach... zero oslony na nogi. Jezdzac na XJ-ce mozna powiedziec ze to jak na nakedzie... oslona praktycznie zerowa... vfr-ka natomiast oslania od wiatru cale cialo... od nog zaczynajac na glowie konczac... Kazdy motocykl i styl jazdy ma swoje plusy i minusy :) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
JROX Posted April 20, 2011 Report post Posted April 20, 2011 Nie do końca z tą owiewką jest tak różowo, nawet najmniejsza poprawia w znacznym stopniu komfort ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
piotreek Posted May 26, 2011 Report post Posted May 26, 2011 Gadanie, że nie da się zrobić x km na nakedzie nawet z owiewką. Mój były sprzęt. Zrobiłem nim w jeden dzień trasę z Kluczborka, przez Berlin do Świnoujścia, nie trasą najkrótszą, wyszło ponad 750 km. Ok była jakaś owiewka, ale przy moich 196 cm wzrostu i tak nie chroniła mnie od wiatru na tyle na ile bym chciał. Wszystko kwestia wprawy w dłuższych trasach. Na początku swojej przygody na moto na bank nie dałbym rady przejechać takiego dystansu, ale kilka wyjazdów po np 300 km pozwoliły mi na nabranie jakiegoś rodzaju doświadczenia w dłuższych trasach. Wszystko zależy od tego jak ktoś jedzie i na ile jest w stanie tolerować pewne niedogodności, ale skoro decyduje się na motocykl a nie na auto, to chyba wie, na co się pisze. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ath Posted May 26, 2011 Report post Posted May 26, 2011 Seven-fifty jak dobrze widzę ? Dobra maszynka, kumpel jeszcze ma i chwali. ;] Jeszcze, bo aktualnie próbuje sprzedać. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
piotreek Posted May 27, 2011 Report post Posted May 27, 2011 Tak, seven fifty :) Maszyna genialna, ale niestety już dość wiekowa, moja była z 1994 roku. Nie, żeby coś się sypało, ale jednak chciało by się coś nowszego. Do swojej miałem takie zaufanie, że jedynym przygotowaniem do tej trasy Kluczbork - Berlin - Świnoujście - Kluczbork było nasmarowanie łańcucha. Mam nadzieję, że nowy właściciel również będzie się mógł cieszyć tą maszyną. Teraz mi się marzy BMW K 1600 gt - piękna maszyna, odpowiednia na długie przeloty. Niestety, poza zasięgiem finansowym, ale kto wie, może uda się skreślić 6 magicznych liczb :P Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Neo_x Posted May 29, 2011 Report post Posted May 29, 2011 i genialna na miasto do przeciskania sie miedzy samochodami ;DDD 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Neo_x Posted August 27, 2011 Report post Posted August 27, 2011 Jedzie ktos na moto do Radomia na AirShow jutro? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
JROX Posted August 27, 2011 Report post Posted August 27, 2011 Do Radomia to raczej na tor ;) :P :P Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Neo_x Posted September 7, 2011 Report post Posted September 7, 2011 Ja bym tych kilku zakretow torem nie nazywal ;) Podobno fajny tor jest w Nowodworze... ale 230 zl wpisowego mnie osobiscie odstrasza ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
pawelekmal Posted September 7, 2011 Report post Posted September 7, 2011 W Nowodworze imho jest lipa. To stare lotnisko i jeździ się po pasach startowych, które się ze sobą przecinają. O ile na prostych jest dobrze, to na tych skrzyżowaniach jest bardzo nierówno i pełno dziur. Na Radomiu nie byłem więc nie mam porównania, za to w Legionowie jest fajny tor, z tym że należy do CSP i żeby na nim pojeździć trzeba być policjantem albo zapisać się na szkolenie u nich. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
bobras Posted September 7, 2011 Report post Posted September 7, 2011 Co do Radomia to polecam te parę zakrętów pozwala bardzo fajnie poduczyć się techniki jazdy w zakrętach. Tor wolny, cały przejeżdża się na 2 biegu ale to jest jego zaleta jeżeli chcemy uczyć się wchodzenia w zakręty, oponki można zamknąć no i koszt nie duży. Tory dla motocyklistów - szybko i bezpiecznie Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
JROX Posted September 8, 2011 Report post Posted September 8, 2011 Dokładnie, Radom jest bardzo fajny technicznie. I jak by nie było dość popularny, szczególnie pośród Hornetowców. :P Chcąc pozapierdzielać się jedzie na Słowację czy do Czech ;) Najgorsze jest to że w mojej okolicy nie ma żadnego takiego obiektu, a do Radomia przeszło 200km także nawet taki wypad ciśnie po kieszeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kamil2662 Posted April 18, 2012 Report post Posted April 18, 2012 Jaki motor polecacie na początek ? Interesuje mnie jazda po lesie, polanach i tym podobnych terenach, w mieście praktycznie zero. Jakiś cross yamaha 250 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Adam83 Posted April 17, 2013 Report post Posted April 17, 2013 Używa ktoś? http://www.mottowear.pl/produkty/man-jeans/espada-ct.html Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
piotreek Posted April 17, 2013 Report post Posted April 17, 2013 Mam. Wygodne i dość wytrzymałe, bo jak przelatywałem przez maskę samochodu, to nic im się nie stało, ze mną gorzej, bo pod kolanem, tam gdzie nie ma ochraniacza wyrwało mi dosłownie kawałek ciała, aż do kości, goiło się paskudnie długo, no ale na spodniach tylko krew została jako ślad. Kolana mi uratowały. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
JROX Posted April 13, 2014 Report post Posted April 13, 2014 Części masa, jak nie allegro to nawet bezpośrednio z Almotu można przecież kupić. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...