Jump to content
Sign in to follow this  
ducat

Motocykle - rady, opinie, ciekawostki

Recommended Posts

To wyobraź sobie trasę 600km na 3 postoje na Hornecie bez żadnej owiewki przy przelotowej rzędu 170km/h

Absurd?

Gó... prawda. Całkiem dobrze mi się jechało z tank bagiem i plecakiem na plechach.

 

A twój przykład przelotowych w granicach 140km/h jest bardzo komfortowy. Albo nie jeździłeś żadnym nakedem na dłuższą mete, albo sobie jaja zrobisz z takimi tekstami :lol2:

 

Wiadomo, 1200km tym nie zrobisz z przelotową 160km/h, ale poniżej tego już nie ma problemu :)

Wszystko zależy od "doświadczenia"/przyzwyczajenia do moto.

Edited by JROX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdzilem xj-ka... fazerem... i teraz vfr-ka... i powiem ze vfr-ka to w tej chwili jedyny motocykl na ktorym zrobilem wiecej jak 300 km na raz i gdyby nie to ze chcialo mi sie sikac to nie musialbym sie zatrzymywac :P o predkosciach wypowiadac sie nie bede bo nie o to w tym chodzi (zreszta po co mam sluchac jacy to motocyklisci sa zli i szaleni bo jezdza po 200km/h po 3 pasmowych drogach przedzielonych pasem zieleni ;) )... jak bym chcial sie ganiac to bym zainwestowal w litrowa cebre rr ;) Fazer fajnie chroni klatke od wiatru.. jednak glowa juz lata przy wiekszych predkosciach... zero oslony na nogi. Jezdzac na XJ-ce mozna powiedziec ze to jak na nakedzie... oslona praktycznie zerowa... vfr-ka natomiast oslania od wiatru cale cialo... od nog zaczynajac na glowie konczac... Kazdy motocykl i styl jazdy ma swoje plusy i minusy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie do końca z tą owiewką jest tak różowo, nawet najmniejsza poprawia w znacznym stopniu komfort ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gadanie, że nie da się zrobić x km na nakedzie nawet z owiewką.

 

Dołączona grafika

 

Mój były sprzęt. Zrobiłem nim w jeden dzień trasę z Kluczborka, przez Berlin do Świnoujścia, nie trasą najkrótszą, wyszło ponad 750 km. Ok była jakaś owiewka, ale przy moich 196 cm wzrostu i tak nie chroniła mnie od wiatru na tyle na ile bym chciał.

 

Wszystko kwestia wprawy w dłuższych trasach. Na początku swojej przygody na moto na bank nie dałbym rady przejechać takiego dystansu, ale kilka wyjazdów po np 300 km pozwoliły mi na nabranie jakiegoś rodzaju doświadczenia w dłuższych trasach.

 

Wszystko zależy od tego jak ktoś jedzie i na ile jest w stanie tolerować pewne niedogodności, ale skoro decyduje się na motocykl a nie na auto, to chyba wie, na co się pisze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seven-fifty jak dobrze widzę ? Dobra maszynka, kumpel jeszcze ma i chwali. ;] Jeszcze, bo aktualnie próbuje sprzedać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, seven fifty :)

 

Maszyna genialna, ale niestety już dość wiekowa, moja była z 1994 roku. Nie, żeby coś się sypało, ale jednak chciało by się coś nowszego. Do swojej miałem takie zaufanie, że jedynym przygotowaniem do tej trasy Kluczbork - Berlin - Świnoujście - Kluczbork było nasmarowanie łańcucha. Mam nadzieję, że nowy właściciel również będzie się mógł cieszyć tą maszyną.

 

 

Teraz mi się marzy BMW K 1600 gt - piękna maszyna, odpowiednia na długie przeloty. Niestety, poza zasięgiem finansowym, ale kto wie, może uda się skreślić 6 magicznych liczb :P

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

i genialna na miasto do przeciskania sie miedzy samochodami ;DDD

  • Upvote 1
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedzie ktos na moto do Radomia na AirShow jutro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym tych kilku zakretow torem nie nazywal ;) Podobno fajny tor jest w Nowodworze... ale 230 zl wpisowego mnie osobiscie odstrasza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Nowodworze imho jest lipa. To stare lotnisko i jeździ się po pasach startowych, które się ze sobą przecinają. O ile na prostych jest dobrze, to na tych skrzyżowaniach jest bardzo nierówno i pełno dziur. Na Radomiu nie byłem więc nie mam porównania, za to w Legionowie jest fajny tor, z tym że należy do CSP i żeby na nim pojeździć trzeba być policjantem albo zapisać się na szkolenie u nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, Radom jest bardzo fajny technicznie. I jak by nie było dość popularny, szczególnie pośród Hornetowców. :P

Chcąc pozapierdzielać się jedzie na Słowację czy do Czech ;)

 

Najgorsze jest to że w mojej okolicy nie ma żadnego takiego obiektu, a do Radomia przeszło 200km także nawet taki wypad ciśnie po kieszeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki motor polecacie na początek ? Interesuje mnie jazda po lesie, polanach i tym podobnych terenach, w mieście praktycznie zero. Jakiś cross yamaha 250 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam. Wygodne i dość wytrzymałe, bo jak przelatywałem przez maskę samochodu, to nic im się nie stało, ze mną gorzej, bo pod kolanem, tam gdzie nie ma ochraniacza wyrwało mi dosłownie kawałek ciała, aż do kości, goiło się paskudnie długo, no ale na spodniach tylko krew została jako ślad. Kolana mi uratowały. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Części masa, jak nie allegro to nawet bezpośrednio z Almotu można przecież kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.