ivan07 Opublikowano 19 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2004 Witam mam prośbę , jestem zielony co do własnie składania poszczególnych komponentów komputera , a kompa mam w częściach i chciałbym sobie włsnorecznie go złożyć , jak ktoś podłby mi linka do jakiegoś artykułu gdzie krok po kroku jest własnie opisane składanie kompa. Z góry wiekie dzięki!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 19 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2004 Proponuję wciskać na chybił - trafił ;] Zwykle pomaga ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grosikboss Opublikowano 19 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2004 Jeśli się nie znasz całkowicie to nawet Ci taki ARTYKUŁ nie pomoże najlepiej idź do jakiegoś kolegi, który się zna i składał już komputer i pod jego okiem sobie złóż. Lepiej nie ryzykuj, choć najtrudniejszym elementem jest instalacja procesora AMD resztę nie da się pomylić. Ale lepiej jak ktoś będzie Cię kontrolował, co dwie głowy to nie jedna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavras Wyżryn Opublikowano 19 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2004 Trzeba ostroznie obchodzić się przy zakładaniu radiatora na procka. Reszta jest prosta. Nie da się wcisnąć czegoś w nieodpowiednie miejsce. No chyba, że masz sporo siły :) W instrukcjach do niektórych płyt głównych jest wszystko ładnie opisane, krok po kroku. Od jakiegoś czasu producenci MoBo pisza nawet jak podkręcać procki na ich zabawkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...