Gość Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 a gdzie zes przeczytal ze ma vs 3.0 ?? jakos czytalem te wszystkie prawie newsy i niegdzie nie widzialem ze jest vs 3.0 , zaznaczane zawsze bylo ze i vs i ps bedzie w wersji na pewno ponizej 3.0 Tak moje hobby to trzymanie linków do wszyskich informacji jakie przeczytam. Daj se spokuj i skumaj ze mozna sie po ludzku odzywać a nie z takimi chasłami. Napisz jeszcze do nich http://sklep.benchmark.pl/pelny_12094.html ze sa niekumaci i nie umieja czytac bo tez napisali VS 3.0 i to na dodatek w opisie karty. wiesz , miałem do Ciebie szacunek bo mądrze piszesz na forum, ale skoro ty wspierasz sie benchmarkiem.pl to big lol dla Ciebie. nie ma gorszego serwisu niż te lole :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 no wlasnie i o to chodzi . ale jelen wie swoje , i jeszcze obraza innych .......... zreszta o tym juz nawet jeden z moderow napisal ze brak mu kultury i szczegolnie wiedzy . on zaczal to glupia sprzeczke , a wiekszosc ludzi odrazu napisala ze to ja .... a przeciez teraz juz jestem porzadnym tweakowiczem :) i nie mam zamiaru nikogo prowokowac itp . poprostu chce doradzic ludziom lepszy wybor , tak jak mi to na poczatku poradzono za co moge byc wdzieczny , sam pewnie bym kupil jakiegos FX-a 64 bit albo inne cudo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 wiesz , miałem do Ciebie szacunek bo mądrze piszesz na forum, ale skoro ty wspierasz sie benchmarkiem.pl to big lol dla Ciebie. nie ma gorszego serwisu niż te lole :lol: Nie wspieram sie Benchmarkiem, po prostu podałem przykład (co do Benchmark to sa LOLe bo czasami pisza bzdury- lub zazwyczaj jak kto woli) ze każdy sie myli i nie kazdy ma najświeższe wiadomosci a takie Forum jak To jest własnie po to zeby sie czegos dowiedziec, bo jak by kazdy z nas był Alfą i Omega to takie Fora jak to były by zbędne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelen Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 no wlasnie i o to chodzi . ale jelen wie swoje , i jeszcze obraza innych .......... zreszta o tym juz nawet jeden z moderow napisal ze brak mu kultury i szczegolnie wiedzy . on zaczal to glupia sprzeczke , a wiekszosc ludzi odrazu napisala ze to ja .... a przeciez teraz juz jestem porzadnym tweakowiczem :) i nie mam zamiaru nikogo prowokowac itp . poprostu chce doradzic ludziom lepszy wybor , tak jak mi to na poczatku poradzono za co moge byc wdzieczny , sam pewnie bym kupil jakiegos FX-a 64 bit albo inne cudo :)ehh wiecej gadasz mniej robisz... mi wiedzy nie brakuje o to sie nie bój... interesuj sie sobą! powtarzam kolejny raz! : CAŁY CZAS CZEKAM NA JAKIES DOWODY POTWIERDZAJACE TWOJE TEORIE NA TEMAT PS 3.0!!! jakos caly czas zmieniasz temat i nie pokazujesz tego... Jordi23! zgadzam sie z tobą w 100% :D zreszta nie pierwszy raz ;) Radek na ciebie tez brak mi już słów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[cahe] Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 CAŁY CZAS CZEKAM NA JAKIES DOWODY POTWIERDZAJACE (...) TEORIE NA TEMAT PS 3.0!!! Ja juz rzucilem linkiem :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Nie wspieram sie Benchmarkiem, po prostu podałem przykład (co do Benchmark to sa LOLe bo czasami pisza bzdury- lub zazwyczaj jak kto woli) ze każdy sie myli i nie kazdy ma najświeższe wiadomosci a takie Forum jak To jest własnie po to zeby sie czegos dowiedziec, bo jak by kazdy z nas był Alfą i Omega to takie Fora jak to były by zbędne.nie no spoko, myślałem że w nich "wierzysz" :lol: no w sumie trzeba czytać gdzieś newsy, ale nigdy u tych loli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 nie no spoko, myślałem że w nich "wierzysz" :lol: no w sumie trzeba czytać gdzieś newsy, ale nigdy u tych loli. To własnie napisałem wczesniej ze tuz po premieże R420 czytałem newsa ze ma miec PS 2.0 i VS 3.0(oczywiscie nie na Benchmark.pl), i jak do tej pory nie musiałem weryfikowac tej wiadomosci , teraz wiem ze to była jakas niescisłosc i nie robie z tego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Jelen chlopie , na ciebie szkoda slow . pisales juz ze PS 3.0 nic nie daje . o VS 3.0 nawet nie wspominasz . kazdy twierdzi ze PS 3.0 bedzie szybciej dzialalo na tych samych efektach a ty dalej swoje . TY MI POKAZ DOWODY NA TWOJE WYMYSLNE TEORIE , jakoby PS 3.0 i VS 3.0 nic nie dawalo . a juz o tym twoim softmodzie to wogole nie chce mi sie pisac . podeslij ten program lancerowi i niech softowo zmoduje tego x800 pro - bo narazie to tylko bzdury gadasz . A DOWODEM ZE PS.30 JEDNAK MUSI COS DAWAC JEST TO ZE ROBIA SPECJALNY PATCH DO FAR CRY ZEBY TO WYKORZYSTAC - WTEDY SIE MOZE PRZEKONASZ JAKIE BZDURY PISZESZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 a to jeszcze jedno o nowych kartach NVIDII i PS 3.0 i VS 3.0 ( mysle ze nvidia sie postara zebym w tym tytule byly dobrze wykorzystane ich mozliwosci - w koncu po to daja kase ) Jak informuje serwis Gamestop.com - Doom 3 trafi do sprzedaży już 3 sierpnia tego roku. Choć newsów tego typu było już kilka to miejmy nadzieję, iż ten nie okaże się tylko plotką i wyczekiwana przez ogromne rzesze wiernych fanów serii gra zobaczy światło dzienne właśnie tego dnia. Data wydania tej pozycji jest ważna informacją nie tylko dla graczy. Jest też niezwykle istotna dla firmy nVidia, gdyż Doom 3 jest grą mającą sprawdzić mikroarchitekturę renderowania ich kart graficznych. W wynikach nieoficjalnych testów tej gry sprzęt nVidii przewyższał szybkością procesor ATI R420 nawet o 50%. ATI czeka jednak na wydanie Half Life 2, która ma wykazać klasę i umiejętności jej produktów. Jednak jak wiecie oficjalna premiera HL2 nadal nie jest znana. Oznacza to, że dzięki tej grze nVidia może zdobyć przewagę nad konkurentem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Nie wiem czemu, ale po wyglądzie tej karty, mam wrażenie że to jest słabsze od mojej obecnej :lol: Niestety tak nie jest :)nic innego jak podswiadome rozpoznawanie kolorów ,zielony uspokaja zaś czarny i czerwony to agresywne kolory dlatego moga ci sie kojarzyć z wiekszą mocą :D ,a karta hmm droga :D no ale to potworek choć nie uktywam ze ja jednak skłaniał bym sie ku Radkowi (zawsze mozna go zmodowac na 16 potokow) Zielony to kolor nadziei, jakze trafny dobor kolorow :lol: :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelen Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Jelen chlopie , na ciebie szkoda slow . pisales juz ze PS 3.0 nic nie daje . o VS 3.0 nawet nie wspominasz . kazdy twierdzi ze PS 3.0 bedzie szybciej dzialalo na tych samych efektach a ty dalej swoje . TY MI POKAZ DOWODY NA TWOJE WYMYSLNE TEORIE , jakoby PS 3.0 i VS 3.0 nic nie dawalo . a juz o tym twoim softmodzie to wogole nie chce mi sie pisac . podeslij ten program lancerowi i niech softowo zmoduje tego x800 pro - bo narazie to tylko bzdury gadasz . A DOWODEM ZE PS.30 JEDNAK MUSI COS DAWAC JEST TO ZE ROBIA SPECJALNY PATCH DO FAR CRY ZEBY TO WYKORZYSTAC - WTEDY SIE MOZE PRZEKONASZ JAKIE BZDURY PISZESZEJJJ! NAUCZ SIE CZYTAĆ!!! co do softmoda to juz sie wypowiedziałem... zadajesz mi poraz kolejny pytanie na które dawałem odpowiedz pare postów wyżej!. DOPUKI NIE DASZ DOWODÓW POTWIERDZAJĄCYCH TWOJE POPRZEDNIE TWIERDZENIA NIE BEDE Z TOBA DYSKUTOWAŁ! BO TO NIE MÓJ POZIOM (za niski) ,kazdy widzi na kogo wychodzisz wiec daj dowody nie zmieniaj tematu!. A co do tego ze kazdy twierdzi to lol... nikt z was nie miał tej karty w rękach twierdzisz moze tylko tak ty i Radek :D a wasze zdania to ... dopuki nie pokazez dowodów podpierających te teorie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WzQ Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Jeleń o co Ci chodzi ? Jakie chcesz dowody ? Że PS 3.0 usprawnia prace z Shaderami ? To chyba wszyscy wiedzą ? Poza tym robot nie wychwala PS 3.0... Zgadzam się z tym co on mówi w 100%, a wydaje mi się, że Ty nie chcesz się przyznać do błędu i teraz przyczepiasz się ciągle do tego PS 3.0, a zupełnie przy okazji zapominasz o VS 3.0. A skoro twórcy Farcry robią taki patch, to musi coś znaczyć ? Nawet jeśli niewiele, to zawsze jest to na korzyść NV w tym wypadku, co przy tej samej cenie stanowi dodatkowy atut. Osobiście nie jestem za żadną ze stron (ATI, NV) tylko kieruje się tym co lepsze, a w tym wypadku już raczej napewno jest to GF, chociażby miał trochę niższą wydajność (a nie ma) to jego architektura jest nowsza niż u konkurencji... A przy karcie za taką cenę w żadne mody bym się nie bawił... (po co ? by mieć więcej 3dmarków ? bo w grach się różnicy nie zauważy, a kartę można stracić) pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Pan jelen i robot zarwali juz po bananie. Czy uwazacie ze ostrzezenia moderatorow to jest gadanie dla gadania???? Jak juz pisalem dosc mam debilnych klotni co jest lepsze i dlaczego, nie mozna normalnie podyskutowac??? Mam nadzieje ze te dwa bany bede ostrzezeniem dla reszty :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robocik Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 jonathan mysle ze za to co pisalem w tym topicu nie zasluzylem na bana , nie prowokowalem nikogo do glupich klotni , zreszta wiele osob sie z tym zgodzi . poczytaj moje posty zreszta . o ile wczesniej moglem dostac bana za swoje wypowiedzi w innych topicach , to po ostrzezeniu jakie dostalem zmienilem styl swoich wypowiedzi. pisalem rzeczowo i mysle ze przydalo sie to niektorym . chocby niektore osoby dowiedzialy sie ze r420 nie ma VS 3.0 itp , a ze jelen nie mial kultury i prowokowal to wszystko to czemu ja mam miec bana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Nie chodzi o to co napisales, ale o to co ja napisalem na poczatku topicu. Czy tak trudno jest zachowac jako taki poziom??? Czy kazdy z tematow Ati vs. NV musi konczyc sie nieuzasadniona awantura??? Jaki wy w tym macie cel??? Zobaczcie na temat topicu. MKa11 daj info ze 6800GT pojawily sie w sprzedazy. Wy za to sie sprzeczacie co sie da zmodowac, co daje PS3. Druga rzecza jest walenie kilku postow pod rzad. Nie mozna wyedytowac wczesniejszego???? Mam dalej wymieniac przewinienia czy sami poczytacie regulamin??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Szlag człowieka trafia jak się czyta a raczej próbuje po raz kolejny przeczytać bezsensowną kłótnie na poziomie zerówki :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Pan jelen i robot zarwali juz po bananie. Haha. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ćmilu Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Looknijcie na to http://pclab.pl/art8778.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Jak już obiecałem zapodaję screeny z UT2004 z włączoną funkcją TruForm. :wink: Najlepiej widać to w animacji. Screeny nie oddają tych okrągłości. :) A co do patcha 1.2 do FarCry to ile razy można wam mówić, że nie będzie obsługi ani PS3.0 ani Displacement Mapping ani HDRów. Poczytajcie troche Forum FarCry. :? Patch 2 (v1.2) change log Gameplay changesMade the run speed about 15% faster Made sprint last 30% longer Adjusted damage to vehicles Vehicles now survive longer in multiplayer and behave consistently between weapon damage typesBullet damage can be disabled by "g_vehicleBulletDamage" cvar: 0 = no bullet damage (default), 1 = bullet damage; this works only in MP.MP vehicles can get the same damage from every kind of bullet (no distinction between sniper rifle and the deagle), this value is set by 'dmgBulletMP' variable inside 'DamageParams' table of the vehicle.Buggy, humvee and gunboat can be destroyed with one rocket.Bigtruck can be destroyed with three rockets.Buggy and gunboat can be destroyed with 100 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)Humvee can be destroyed with 150 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)Bigtruck can be destroyed with 500 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)Bug fixesInvestigated a number of serious issues with headshot detection Various network improvements Vehicle damage code cleaned and made more consistent for modders Fixed some issues with ladder animations appearing odd to other players Fixed a number of ladder related bugs Added better quicksave state saving for single player (corrected around 100 bugs) Fixed bug where players name tag didn't show up in multiplayer Fixed bug where console would accept letters as variable states Fixed error with warning message in connection dialogue Fixed issue with connection dialogue error message Fixed incorrect HUD message Fixed server shutdown dialogue error message Fixed a number of issues with the server listing not displaying correctly (greyed out) Fixed UI bug that caused cancel button not to work Fixed issue causing server create sessions not to be saved Fixed issue with Radeon 9600 rendering issue Fixed Punkbuster crash when switching from punkbuster online server to hosting LAN server Fixed issue with punkbuster icon not showing up in the server listing Fixed random crash relating to punkbuster server listing info Fixed issue with punkbuster refusing connection to a server that is destroyed and then re-hosted Fixed a number of crash problems related to punkbuster server creation with non-dedicated servers Fixed issue with punkbuster enabled in multiple server profiles Disabled e_vegetation_min_size in multiplayer (used as cheat) Added optimizations for character effects including invulnerability shader Added optimizations for scoreboard performance. Scoreboard no longer updates fields that have not changed Fixed issue where radar would not be drawn correctly with certain game type changes Fixed framerate issue when player touched assault ammo pickups Nowe funkcje będą dostępne w kolejnym patchu prawdopodobnie w v2.0 po pojawieniu się oficjalnie DX9.0c. To tyle. Pozdrawiam. :wink: PS. Też czytałem na kilku zagranicznych serwisach, że R420 ma PS2.x i VS3.0 co oczywiście jest bzdurą. Nie pamiętam wszystkiego dokładnie ale chodziło o to, że przy wykorzystaniu dodatkowego bufora można wykonać dłuższe programy shaderów. Ktoś puścił plotkę, że to tak samo jak w VS3.0 i teraz mamy efekty w niektórych servisach piszących bajki. :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClareS Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2004 No torche daje jednak ten TruForm :) Widac zaokraglenia takie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 Kilka slow dla rozwiania mitu 'szybkosci' PS3.0 : otoz sama mozliwosc obslugi dynamicznych skokow, wiekszej dopuszczalnej dlugosci shaderow NIE WPLYWA SAMA W SOBIE BEZPOSREDNIO NA SZYBKOSC WYKONANIA KODU SHADERA !!! Glownym czynnikiem wyrazajacym szybkosc danej jednotki PS jest ilosc instrukcji ktore moze ona wykonac na takt. Nowe funkcjonalnosci zawarte w PS3.0 moga potencjalnie tylko w pewnych warunkach dac przyrost predkosci - mianowicie jesli dany kod shadera podzielony na mniejsze paczki tak, aby kazda zmiescila sie w specyfikacji PS2.0, wymagaloby dodatkowej operacji, etc. Co do vertex shadera - tutaj moze byc pewna przewaga - mianowicie dostep VS do pamieci tekstur - to moze, ale zaznaczam MOZE (sie jeszcze glebiej nad tym nie zastanawialem), przyniesc pewne efekty ktore trudniej bedzie uzyskac na VS2.0+ - aczkolwiek nie licze prawdziwego displacementmappingu - w czasach parallaxmappingu nie jest to wielka przewaga... :) Pozyjemy, zobaczymy - PS3.0 da max. kilka procent wyzsza szybkosc wykonania kodu PS2.0, ale absolutnie zadnych nowych efektow itp. VS - tutaj kto wie... Natomiast jest jedno 'ale' jesli chodzi o wykorzystanie funkcji ps.3.0 i VS3.0 - mianowicie albo producenci oprogramowania beda wszystko pisali pod nie i ATI bedzie je 'tlumaczylo' na swoja architekture, albo wszystko bedzie pisane pod SM2.0 i funkcje 3.0 z gf nie beda uzywane a tylko niektorzy napisza sciezke renderingu specjalna dla gf. Osobiscie sklaniam sie do drugiej hipotezy - pierwszy powod - masa gier juz byla prawie skonczona przed pojawieniem sie nv40 /przykladowo HL2, STALKER, DOOM3/ i nie sadze, zeby przerabiali caly kod shaderow pod SM3.0... Co do patcha do FarCry-a - nie rozmieszajcie mnie stwierdzeniami, ze bedzie on pisany specjalnie dla sm3.0 - otoz niby FarCry oryginalnie uzywal shaderow 2.0, ale byly one NIEZWYKLE BIEDNE - aby zobaczyc roznice pomiedzy zaimplementowanym 8.1 a 9.0 trzeba bylo w wiekszosci wypadkow uzywac lupy :wink: Po ogladnieciu screenow z 'nowego' FarCry-a widze, ze wreszcie zaimplementuja porzadne PS2.0 ! Aczkolwiek smiesznie wygladaja nawciskane wszedzie odblaski :lol: Natomaist TrueForm jest swietne - tylko gdyby tak wreszcie zaczeli to wykorzystywac programisci... I prawde mowiac mamy tutaj przyklad funkcjonalnosci uzytacznej, ale praktycznie kompletnie nie wykorzystywanej - dlaczego ? Ano dlatego, ze obsluguje ja tylko pewna czesc hardware-u (ATI), a nie beda wszyscy pisali specjalnych wersji programu dla kazdego innego producenta sprzetu. Dlatego mysle, ze taki sam los spotka SM3.0. Dopiero, jak ATI wypusci r5xx bedzie mozna spodziewac sie wysypu gier korzystajacych w pelni ze specyfikacji SM3.0. Ale jestem czlowiekiem i jak kazdemu zdaza mi sie mylic :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 Jonathan - mam nadzieje ze nie dostali bananka calkowitego tylko np. na tydzien na przemyslenia :), bo inaczej to troche za surowo by bylo. Tak jak juz pisalem dziwi mnie fakt ze niby tacy fachowcy na tym forum a nieraz poziom dyskusji przypomina rozmowe dresow siedzacych na lawce pod blokiem i to jest przykre, i cholera zawsze jest : ATI vs NV czy AMD vs INTEL ale tak chyba bedzie zawsze :( co do TRUFORM - no zeczywiscie jest widac roznice ale jest ona tak minimalna, hehe ciekawe czy ja widac podczas grania, no taki UT2004 to chyba sazybka gra co, ciekawe czy widac to na uciekajacym/skaczacym przeciwnikiem b ja osobiscie watpie, ale widzisz chodzi mi o to ze narzie znalem Wolfenstein i teraz podales mi UT2004 a TRUFORM jest na rynku pare lat wiec gdzie to jest, gdzie te gry ????? poprostu bajer marketingowy firmy ATI i wedlug mnie to samo jest z PS 3.0 tyle ze to marketing NV i takie moje zdanie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 Naprawde TruForm wygładza krawędzie dodając dodatkowe trójkąty do siatki obiektu. Oglądałem pupcie laski z UT2004 i jest w końcu okrąglutka :wink: ale niestety tak jak PS i VS3.0 tak i TruForm nie jest w każdej karcie i tylko nieliczni decydują się go dodać. Nikt przecież nie będzie ograniczał się do jednego Hardware-u. I tu Xor ma rację. To samo może spotkać PS i VS3.0. Ale napewno takie tytuły pojawią się bo nVidia pewnie na to odpowiednią kaskę wyłoży. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajmon3 Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 Kilka slow dla rozwiania mitu 'szybkosci' PS3.0 : otoz sama mozliwosc obslugi dynamicznych skokow, wiekszej dopuszczalnej dlugosci shaderow NIE WPLYWA SAMA W SOBIE BEZPOSREDNIO NA SZYBKOSC WYKONANIA KODU SHADERA !!! Glownym czynnikiem wyrazajacym szybkosc danej jednotki PS jest ilosc instrukcji ktore moze ona wykonac na takt. Nowe funkcjonalnosci zawarte w PS3.0 moga potencjalnie tylko w pewnych warunkach dac przyrost predkosci - mianowicie jesli dany kod shadera podzielony na mniejsze paczki tak, aby kazda zmiescila sie w specyfikacji PS2.0, wymagaloby dodatkowej operacji, etc. Co do vertex shadera - tutaj moze byc pewna przewaga - mianowicie dostep VS do pamieci tekstur - to moze, ale zaznaczam MOZE (sie jeszcze glebiej nad tym nie zastanawialem), przyniesc pewne efekty ktore trudniej bedzie uzyskac na VS2.0+ - aczkolwiek nie licze prawdziwego displacementmappingu - w czasach parallaxmappingu nie jest to wielka przewaga... :) Pozyjemy, zobaczymy - PS3.0 da max. kilka procent wyzsza szybkosc wykonania kodu PS2.0, ale absolutnie zadnych nowych efektow itp. VS - tutaj kto wie... Natomiast jest jedno 'ale' jesli chodzi o wykorzystanie funkcji ps.3.0 i VS3.0 - mianowicie albo producenci oprogramowania beda wszystko pisali pod nie i ATI bedzie je 'tlumaczylo' na swoja architekture, albo wszystko bedzie pisane pod SM2.0 i funkcje 3.0 z gf nie beda uzywane a tylko niektorzy napisza sciezke renderingu specjalna dla gf. Osobiscie sklaniam sie do drugiej hipotezy - pierwszy powod - masa gier juz byla prawie skonczona przed pojawieniem sie nv40 /przykladowo HL2, STALKER, DOOM3/ i nie sadze, zeby przerabiali caly kod shaderow pod SM3.0... Co do patcha do FarCry-a - nie rozmieszajcie mnie stwierdzeniami, ze bedzie on pisany specjalnie dla sm3.0 - otoz niby FarCry oryginalnie uzywal shaderow 2.0, ale byly one NIEZWYKLE BIEDNE - aby zobaczyc roznice pomiedzy zaimplementowanym 8.1 a 9.0 trzeba bylo w wiekszosci wypadkow uzywac lupy :wink: Po ogladnieciu screenow z 'nowego' FarCry-a widze, ze wreszcie zaimplementuja porzadne PS2.0 ! Aczkolwiek smiesznie wygladaja nawciskane wszedzie odblaski :lol: Natomaist TrueForm jest swietne - tylko gdyby tak wreszcie zaczeli to wykorzystywac programisci... I prawde mowiac mamy tutaj przyklad funkcjonalnosci uzytacznej, ale praktycznie kompletnie nie wykorzystywanej - dlaczego ? Ano dlatego, ze obsluguje ja tylko pewna czesc hardware-u (ATI), a nie beda wszyscy pisali specjalnych wersji programu dla kazdego innego producenta sprzetu. Dlatego mysle, ze taki sam los spotka SM3.0. Dopiero, jak ATI wypusci r5xx bedzie mozna spodziewac sie wysypu gier korzystajacych w pelni ze specyfikacji SM3.0. Ale jestem czlowiekiem i jak kazdemu zdaza mi sie mylic :wink: gdy ATI wypusciło R9700 PRO z PS2.0 programisci zaczeli tworzyc gry wykorzystujace go, ktore teraz wlasnie sie ukazuja. Tak samo bedzie z PS3.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 No niestety szkoda, że dopiero po 2latach postanowili zaimplementować PS i VS2.0. :( Tak też będzie z PS i VS3.0 i reklamowanym pod niego Unrela3 w 2006r. Sytuacja lubi się powtarzać. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zaczeli pisac korzystajac z SM2.0 gdyz dawalo ono bardzo wiele nowych mozliwosci w bardzo istotny sposob zwiekszajacych efektownosc engine-u. Natomiast SM3.0 daje berdzo niewiele - prawde mowiac wylacznie pewne ulatwienia dla programistow. Wiec nie spodziewam sie naglego zalewu aplikacji korzystajacych z niego. A jak zaczna teraz pisac nowe produkcje juz pod SM3.0, to wyjda one jak juz bedzie r5xx. Z tego powodu ATI dokonalo lepszego wyboru nie implementujac w r420 funkcji pelnego SM3.0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[cahe] Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 Rozmowe o tym co daje lub nie daje PS3.0 proponuje przeniesc do watku: http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=78053 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robocik Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 pokazalem kolesiowi ut 2004 z wlaczonym trueformem i bez tego (nie wiedzial o co chodzi i mial powiedziec kiedy gra lepiej wyglada ) nie zauwazyl roznicy . moze gdyby bezposrednio porownywac screeny to byloby cos widac , a tak hmm , taki bajer ktorego nic nie wykorzytuje prawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymku Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 No jeżeli PS 3.0 przyspieszy działanie shaderów w kartach NV, to może nareszcie będą one tak szybkie jak shadery w ATI :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robocik Opublikowano 28 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2004 a co bylo nie tak z VS 2.0 u NVIDII w FX-ach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...