Skocz do zawartości
TrancEaddict

SLI wraca

Rekomendowane odpowiedzi

Drugim sporym problemem poprzedniego rozwiązania SLI była synchronizacja kart. Karty połączone w 3dfxowe SLI renderowały naprzemiennie linie obrazu. Niestety taka współpraca nie była najlepsza, ponieważ spadała i to znacznie jakość obraz (głównie przez analogowe połaczenie oraz różnice pracy układów DAC). NVIDIA korzysta z nieco innej metody. Pojawiła się ona rok po prezentacji 3dfxowego SLI i jej rozwojem zajęła się firma Metabyte. SLI NVIDIA ma tylko taką samą zasadę rozkładu danych pomiędzy GPU. Czyli każdy z GPU może renderować np. po połowie klatki (dzieli się ją poziomo). Napisałem może, ponieważ dzięki w pełni cyfrowym wymianom danych między ramkami oraz [b]zaawansowanym algorytmom rozkładającym równomiernie obciążenie między GPU pozwala na uzyskanie maksymalnej prędkości [/b]przy zerowej stracie jakości obrazu.

Sprzętowe równomierne rozkładanie obciążenia na 2 GPU to świetna sprawa. Karta renderuje tyle ile zdąży przed drugą dzięki temu można prawie maxymalnie wykorzystać GPU. Bardzo dobry pomysł. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze super ale pod warunkiem ze takie 2 uklady zintegrowane sa w calosc, a przy czyms takim jak SLI nie ma mowy o pelnej synchronizacji miedzy ukladami, a nawet jak by chciec zrobic pelna synchronizacje to za wiele by to zajelo czasu (na synchronizowanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ciekawe ile w tym sciemy, bo jesli tak jak ostatnio to ja bardzo podziekuje za takie wyniki.

3dmark tak naprawde dobrze wiemy ze nie jest miarodajny bo brakuje w nim bardzo wielu detali ktore maja kolosalny wplyw na predkosc. No ale zaden test nie jest w 100% miarodajny, tak czy siak nei ma sie co podniecac punktami w 3dmarku, ja wole przelozenie na jakoes konkretne gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol, rozbawiles mnie :):):)

To wcale nie znaczy ze jest 3 razy szybszy, tylko zwroc tez uwage jakie kongo wyszlo z oszustwami na 3dmarku i nie mowie tu tylko o 6800 ale o wczesniejszych zabiegach nvidii w poprzednich markach :) dla mnie 3dmark przestal byc miarodajny po pierwszej aferze z oszukiwaniem na punktach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...