skibson_wielki Opublikowano 2 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2005 a co w grach znaczy np . icon_smile3.gif v-sync antrisopy (riddick) i w texturach jak sie wybiera np co jest najwysze treinelar belinear jakos tak icon_razz.gifhEJKA kolego to"treinelar belinear" jakos tekstur najlepsze sa trilinear gorsze bilinear a najlepszy jest antrostopic. Ja giere przeszedlem cos w 3 dni ale nie gralem non stop zajebista jest !! Najlepsza w jaka gralem a gralem w hl2 i inne nowosci. Muzyka w niej rzadzi nie slyszalem lepszej procz mgs3 ;P Przeszedlem ja 4 razy raz nawet w nie caly dzien ;P na hardzie;P zajefana jest daje 11/10!!;P pozdro oby byl riddick 2!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Czy wyszedł jakiś patch do tej gry? Mam spore problemy z dźwiękiem. Nie mam muzyki, bardzo często dźwięku z przednich głośników ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Czy wyszedł jakiś patch do tej gry? Mam spore problemy z dźwiękiem. Nie mam muzyki, bardzo często dźwięku z przednich głośników ... 1424224[/snapback] tez mam SB Live 24bit ale dzwiek mi chodzi idealnie :) tak ze moze cos masz nie tak ze sterownikami albo systemem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picus Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Ja tą gierke przebiegłem w 2 dni ;) ale ostro sie grało, oj ostro. Jazda sie zaczela dopiero jak dostaje sie oczy :D 1423045[/snapback] heh dokladnie :) pamietam jak gdzies w polowie gry, szedlem bez zadnej broni, wszystkich rozwalalem rekoma, a pozniej jak sie wrocilem troszeczke to zobaczylem ze na podlodze lezy pistolecik elektryczny hehheh troszke sie wqrzylem ale z drugiej stronki bylem z siebie dumny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skibson_wielki Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Witam ludzie jak wam chadza riddick bo mi na tym sprzecie co w podpisie ledwo ciagnie na 800x600 aax2 i af -na polowie ustawione i mam ledwo co 25 klatek nie mowiac o kanalach z tymi dwellersami to juz idzie 18-22 klatek a i gram bez cieni :cry: pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 ja bym tak nie chial grac! na 9550 nie ma efektpow gry bo mam na testy ja przez pare dni jak spowrotem wlozylem 6600gt to wtedy dopiero jest jakosc obrazu:D plynnosci nie testowealem niestet, poniewaz artykul napsialem przed otrzymaniem tej gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skibson_wielki Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Kolego nie pisz glupot ze radek 9550 nie wyswietla efektow co te gt6600 moze te cale shadery ale i tak o dupe je roztrzaskac jak spowalniaja gre strasznie a radki 9.0 directx obsluguja i wsystko to samo a te cale ultra shadow czy cos olac. Wiec nie pisz glupot poprostu nie kazdy ma tyle kasy zeby kupic sprzet kazdy kto ma super piec powienien szanowac nawet takich co maja pentium 133mhz 64 ramu i gf2 a nie jechac rowno. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Różne ludzie z różniastych zakątków tego kraju różne rzeczy piszą :) na temat tej Gry Ta gra poprostu potrzebuje grafy z ośmioma potokami i tyle taki Radek 9800pro to minimum do przyjemnej gry w max detalach Ludzie jak wy dajecie AntyAliasing na grafach z 4 potokami to chyba coś z wami nie tak :/ przecież jest w cholere testów w necie , jak na różnych grafach chopdzi Riddick wystarczy poszukac a nie wierzyć różnego rodzaju "szarlatanom" którym na grafie 4potokowej Riddick chodzi płynnie w max detalach w 1024x768 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbrella Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 magx2k kolega gra na creative ti4600 na maxa 1024x768 no tylko te shader mode 1.1 bez aa i af i powiem ze nawet mu to pieknie chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Kolega pozyczyl mi te gre. Zaczynam instalowac pierwsza cd, i wyskakuje blad CRCCHECKFAIL ... i nie da sie nic zrobić. O co hasa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeoXX Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Kolega pozyczyl mi te gre. Zaczynam instalowac pierwsza cd, i wyskakuje blad CRCCHECKFAIL ... i nie da sie nic zrobić. O co hasa? 1424810[/snapback] prawdopodobnie płytka uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbrella Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Itachi a zawartosc plyty da sie skopiowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 magx2k kolega gra na creative ti4600 na maxa 1024x768 no tylko te shader mode 1.1 bez aa i af i powiem ze nawet mu to pieknie chodzi 1424671[/snapback] zgadza sie, mam karte wykrecona nieco wiecej jak Ti 4600 i potwierdzam 1024x768 max det chodzi bardzo ładnie a takiej roznicy miedzy shaderami to nawet nie widac :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość molimo Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 gra jest zajebista dla mnie lepsza nawet od FAR CRY! chodzi mi na 1280x1024 full detale :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 skibson, sprobuj softmodow opartych na 5.4 catalystach. Przy nich AAx2 i AFx8 to betka dla R9500Pro Mysle, ze bez dodatkowego wypasu w postaci AA i AF bedziesz mogl pograc w full det. na 1024x768 plynnie. Mysle rowniez, ze na Ti4200 ladnie wykreconym lub na Ti4600 ta gra musi ladnie chodzic tylko, ze z PS 1.1 Mam jednak porownanie PS 1.4 z PS 2.0 i ciesze sie, ze zmienilem grafe na tania dx9 z zajeb**** mozliwosciami nawet na dzisiejsze gry. A R9800pro to do rozdz. 1600x1200 z AAx6 i AFx16. Bo z normalnymi ustawieniami (normalne to takie na ktore stac 90% smiertelnikow) to da sie grac na grafie za 300 pln. Pa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 skibson, sprobuj softmodow opartych na 5.4 catalystach. Przy nich AAx2 i AFx8 to betka dla R9500Pro Mysle, ze bez dodatkowego wypasu w postaci AA i AF bedziesz mogl pograc w full det. na 1024x768 plynnie. Mysle rowniez, ze na Ti4200 ladnie wykreconym lub na Ti4600 ta gra musi ladnie chodzic tylko, ze z PS 1.1 Mam jednak porownanie PS 1.4 z PS 2.0 i ciesze sie, ze zmienilem grafe na tania dx9 z zajeb**** mozliwosciami nawet na dzisiejsze gry. A R9800pro to do rozdz. 1600x1200 z AAx6 i AFx16. Bo z normalnymi ustawieniami (normalne to takie na ktore stac 90% smiertelnikow) to da sie grac na grafie za 300 pln. Pa 1425020[/snapback] mozesz zapodac jakies skriny i roznice miedzy ps 1.1 v 1.4 v 2.0 :> bo mnei to ciekawi:) P.S na grafie jakz podpisu w full det 1024 chodzi ladnie :) czasem zdarza sie zgrzytniecie do ~20fps , zwykle 30fpsow jest :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbrella Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Shader mode: 1.1 http://img75.echo.cx/img75/5764/119lc.jpg Shader mode: 2.0 http://img75.echo.cx/img75/9231/208rx.jpg Shader mode: 2.0++ http://img9.echo.cx/img9/1852/308qh.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 (edytowane) prawdopodobnie płytka uszkodzona Itachi a zawartosc plyty da sie skopiowac Zrzucilem z dysku kolegi 5 plikow ISO. Czyzby zle sie zrzucilo? Troche dziwne.. Wrzucam w alkohola, wszystko pieknie, autostart, pojawia sie menu i zaczynam instalacje. Gdy dochodzi do zrzucania pliku "INTRO.OGG" wywala mi ten blad. EDIT: Nagralem *.iso na cd. Nic nie dalo :mur: Edytowane 3 Maja 2005 przez Itachi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 Shader mode: 1.1 1425115[/snapback] Akurat na tych screenach malo widac roznice miedzy 2.0 a 2.0++ - bo najwieksza roznica jest w bardziej skomplikowanych sytuacjach -np. kiedy widac strzelajaca postac. Zaraz postaram sie zrobic jakiesz szkriny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 (edytowane) Oki - co prawda nie ja robilem te szkriny ale sie nadadza. Zwroccie uwage na oswietlenie tego zolnieza na pierwszym planie i nawet na sposob oswietlenia lufy karabinu riddicka. 2.0 2.0++ EDIT: no i oczywiscie same cienie - ladne miekkie i puszyste :wink: No ale w riddicku wlaczenie tej opcji 2.0++ jest nieoplacalne z powodu kilkukrotnego spadku wydajnosci Edytowane 3 Maja 2005 przez !exec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 3 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2005 magx2k kolega gra na creative ti4600 na maxa 1024x768 no tylko te shader mode 1.1 bez aa i af i powiem ze nawet mu to pieknie chodzi 1424671[/snapback] A to ciekawe.Mi w 1024 skacze a karte mam prawie 2x szybsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbrella Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 hydro2 gf4 w shaderach 1.1 niejest wcale taki kiepski 2x szybsza tak ale nie w directx 8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 Oczywiscie nie jest to roznica na miare PS 0.5 -> PS 1.1 ale w akcji jednak znaczna. W domku postaram sie co bardziej charakterystyczne roznice uchwycic poniewaz z tych screenow nic prawie nie wynika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 Oczywiscie nie jest to roznica na miare PS 0.5 -> PS 1.1 ale w akcji jednak znaczna. W domku postaram sie co bardziej charakterystyczne roznice uchwycic poniewaz z tych screenow nic prawie nie wynika. 1425383[/snapback] Jak to nic nie wynika? Jeden jest ladniejszy i tyle. Co chcesz zeby jeszcze z tego wyniklo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 Mowilem o screenach porownawczych PS 1.1/1.4 vs PS 2.0 bo o takie prosil lukasrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbrella Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 exec akurat na tych dwoch screenach nie widac znacznej roznicy inne ujecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 exec akurat na tych dwoch screenach nie widac znacznej roznicy inne ujecia 1425657[/snapback] jak to inne ujecia? to samo tylko jedno jest pol sekudny pozniej od drugiego. powieksz te screeny do naturalnej wielkosci i porownaj zolnieza na pierwszym i drugim screenie i powiedz mi ze nie ma roznicy :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbrella Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 (edytowane) exec poczekaj zrobie nowe ok mam Shader mode: 2.0 http://img238.echo.cx/img238/4323/sbzengin...132937738kj.jpg Shader mode: 2.0++ http://img111.echo.cx/img111/1686/sbzengin...132956814au.jpg jak widac roznicy niema w wygladzie zolnierzy tylko cieniowania sie zmieniaja Edytowane 4 Maja 2005 przez Umbrella Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeoXX Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 Różne ludzie z różniastych zakątków tego kraju różne rzeczy piszą :) na temat tej Gry Ta gra poprostu potrzebuje grafy z ośmioma potokami i tyle taki Radek 9800pro to minimum do przyjemnej gry w max detalach Ludzie jak wy dajecie AntyAliasing na grafach z 4 potokami to chyba coś z wami nie tak :/ przecież jest w cholere testów w necie , jak na różnych grafach chopdzi Riddick wystarczy poszukac a nie wierzyć różnego rodzaju "szarlatanom" którym na grafie 4potokowej Riddick chodzi płynnie w max detalach w 1024x768 1424596[/snapback] Dziwne że mi właśnie w takich ustawieniach chodzi...Bez AA,V sync i PS.1.4 :blink: :blink: :blink: To chyba raczej z tobą jest coś nie tak... :-| :blink: PS.Mam takie pytanko:Da się rowalić te roboty?? :-P Wiecie jestem początkujący i wpakowałem w niego ze 5 magazynków z maszynówki i robot dalej wymiata :-P Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 Nie chodzi czy szybsza czy wolniejsza,ale skacze tak czy tak,a propo - wyszedl ten patch na resety i blue screeny (tak jak u mnie po 15 min grania mimo,ze ja skonczyklem ale ciagle resetowalem kompa) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...